quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:03 schreef sacha het volgende:
[..]PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hey, een tweelingzeilbootquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:13 schreef Soury het volgende:
Serieus wat een lullig bootje. De Groene draak is leuker [ afbeelding ]
Die is niet groen. En het is Draeckquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Als ik een draak zoek krijg ik dit.
[ afbeelding ]
Kutwijfquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat krijg je als je op Drakin zoekt?
Een honingSasqwatserquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die vrouw links vindt het nogal chanant en wil het liefst wegquote:
quote:
Heb je Max ook gezien?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:27 schreef sacha het volgende:
ik viel bijna van mijn fiets van verbazing![]()
Jij bent ook al compleet gehersenspoeld met je "chanant".quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vrouw links vindt het nogal chanant en wil het liefst weg
Die zit daar toch?quote:
Wie staat er nou eigenlijk in jouw avatar? Ik herken het niet, zie niet eens of het een m of een f is.quote:
Duitse 3-kleur even uit het haar gehaald voor je.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wie staat er nou eigenlijk in jouw avatar? Ik herken het niet, zie niet eens of het een m of een f is.
Die vraag heb ik ook al lang.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wie staat er nou eigenlijk in jouw avatar? Ik herken het niet, zie niet eens of het een m of een f is.
Op de foto zit ze daar toch met een lelijk blauw jasje.quote:
Jamaar, nu zie ik het nog niet, is het Anouk??quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duitse 3-kleur even uit het haar gehaald voor je.
Ja, het is afschuwelijk hèquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent ook al compleet gehersenspoeld met je "chanant".
Ja, maar die foto is van Facebook en niet van sachaquote:
Is volgens mij wit, maar door de weerspiegeling en het licht lijkt het lichtblauw.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Op de foto zit ze daar toch met een lelijk blauw jasje.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jamaar, nu zie ik het nog niet, is het Anouk??
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Op de foto zit ze daar toch met een lelijk blauw jasje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
Ohh pronken met andermans verenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar die foto is van Facebook en niet van sacha
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Die fout heb ik wel gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het is afschuwelijk hè![]()
Bijna had ik de kardinale fout gemaakt om iemand te corrigeren, maar ineens ging er vaak een lichtje branden net als met het woord soberso. Toen ik dat voor het eerst las dacht ik echt![]()
Ongeveer 2 pagina's aanreacties was het gevolg.
![]()
Als we het toch over draken hebbenquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Wat chanant!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die fout heb ik wel gemaakt.![]()
Ongeveer 2 pagina's aanreacties was het gevolg.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Deze?quote:
Kende ik helemaal niet. Niet slecht hoor.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden![]()
Nep blondie.quote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:35 schreef sacha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: