quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:03 schreef sacha het volgende:
[..]PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hey, een tweelingzeilbootquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:13 schreef Soury het volgende:
Serieus wat een lullig bootje. De Groene draak is leuker [ afbeelding ]
Die is niet groen. En het is Draeckquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Als ik een draak zoek krijg ik dit.
[ afbeelding ]
Kutwijfquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat krijg je als je op Drakin zoekt?
Een honingSasqwatserquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die vrouw links vindt het nogal chanant en wil het liefst wegquote:
quote:
Heb je Max ook gezien?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:27 schreef sacha het volgende:
ik viel bijna van mijn fiets van verbazing![]()
Jij bent ook al compleet gehersenspoeld met je "chanant".quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vrouw links vindt het nogal chanant en wil het liefst weg
Die zit daar toch?quote:
Wie staat er nou eigenlijk in jouw avatar? Ik herken het niet, zie niet eens of het een m of een f is.quote:
Duitse 3-kleur even uit het haar gehaald voor je.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wie staat er nou eigenlijk in jouw avatar? Ik herken het niet, zie niet eens of het een m of een f is.
Die vraag heb ik ook al lang.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wie staat er nou eigenlijk in jouw avatar? Ik herken het niet, zie niet eens of het een m of een f is.
Op de foto zit ze daar toch met een lelijk blauw jasje.quote:
Jamaar, nu zie ik het nog niet, is het Anouk??quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duitse 3-kleur even uit het haar gehaald voor je.
Ja, het is afschuwelijk hèquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent ook al compleet gehersenspoeld met je "chanant".
Ja, maar die foto is van Facebook en niet van sachaquote:
Is volgens mij wit, maar door de weerspiegeling en het licht lijkt het lichtblauw.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Op de foto zit ze daar toch met een lelijk blauw jasje.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jamaar, nu zie ik het nog niet, is het Anouk??
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Op de foto zit ze daar toch met een lelijk blauw jasje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
Ohh pronken met andermans verenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar die foto is van Facebook en niet van sacha
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Die fout heb ik wel gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het is afschuwelijk hè![]()
Bijna had ik de kardinale fout gemaakt om iemand te corrigeren, maar ineens ging er vaak een lichtje branden net als met het woord soberso. Toen ik dat voor het eerst las dacht ik echt![]()
Ongeveer 2 pagina's aanreacties was het gevolg.
![]()
Als we het toch over draken hebbenquote:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Wat chanant!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die fout heb ik wel gemaakt.![]()
Ongeveer 2 pagina's aanreacties was het gevolg.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Deze?quote:
Kende ik helemaal niet. Niet slecht hoor.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden![]()
Nep blondie.quote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:35 schreef sacha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
ik daar gofferdomme bijna van mijn fiets flikkeren en de hele dag 'van je ras, ras ras, rijdt de koning door de plas, van je erk, erk, erk, rijdt de koning door de kerruk' in mijn hoofd hebben, en jij effe gewoon zeggen dat ik met andermans prut loop te pronken?quote:
...![]()
Ik heb er verder niks mee. Met die Draeckenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik daar gofferdomme bijna van mijn fiets flikkeren en de hele dag 'van je ras, ras ras, rijdt de koning door de plas, van je erk, erk, erk, rijdt de koning door de kerruk' in mijn hoofd hebben, en jij effe gewoon zeggen dat ik met andermans prut loop te pronken?Iedereen is een kutlultrut
Het is ook raar kuddegedrag en het doet me daarom deugd jou gewoon sowieso te zien typenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....ik ken de achterlijke cultuur nu, maar ik weiger er aan mee te doen.
Sowieso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik daar gofferdomme bijna van mijn fiets flikkeren en de hele dag 'van je ras, ras ras, rijdt de koning door de plas, van je erk, erk, erk, rijdt de koning door de kerruk' in mijn hoofd hebben, en jij effe gewoon zeggen dat ik met andermans prut loop te pronken?![]()
Van je 1, 2, 3, sta stil!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dat doe je expres, toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook raar kuddegedrag en het doet me daarom deugt jou gewoon sowieso te zien typen
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:43 schreef sacha het volgende:
Ik las afgelopen week dat iemand zijn trouwdag daar in het water was gevallen, maar weet niet meer van wie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Zangeres van X-Mal Deutschland ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze?
Kende ik helemaal niet. Niet slecht hoor.![]()
In de jaren 80 was ik helemaal into de Neue Deutsche Welle en waar anderen een poster van Kim Wilde of Debby Harry hadden, hing bij mij Anja boven het bed.![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Nou dan mag je namens Anja wel deze ui aanhouden. Die vorige leek op Geert Wilders.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zangeres van X-Mal Deutschland ja.![]()
In de jaren 80 was ik helemaal into de Neue Deutsche Welle en waar anderen een poster van Kim Wilde of Debby Harry hadden, hing bij mij Anja boven het bed.Iedereen is een kutlultrut
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Het was toen ook wel een lekker wijfquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zangeres van X-Mal Deutschland ja.![]()
In de jaren 80 was ik helemaal into de Neue Deutsche Welle en waar anderen een poster van Kim Wilde of Debby Harry hadden, hing bij mij Anja boven het bed.Dus dat kan ik wel begrijpen
http://www.nu.nl/achterkl(...)huwelijksbootje.htmlquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las afgelopen week dat iemand zijn trouwdag daar in het water was gevallen, maar weet niet meer van wie....![]()
quote:Nou ja, wel toevallig!!
O ja, het was Carolienquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)huwelijksbootje.html
Ah, we doen een rondje jaren '70 en '80 geloof ikquote:Leuk!|!
Sentimentquote:
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
quote:
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Grappig met welke nummers je aan komt zetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:46 schreef ElizabethR het volgende:
Dit is trouwens echt een lekker nummer, zo jaren '80, geweldig!
Meestal komt deze namelijk voorbij....en het is idd erg 80-'s allemaal.
![]()
FF gauw foto's gaan maken van de buurman, die is hooi aan het draaien in het weiland naast ons huis, en de zwermen vogels die erop af komen om wurmpjes enzo te eten, zijn echt gigantisch
Ik heb er niks meequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grappig met welke nummers je aan komt zetten.
Meestal komt deze namelijk voorbij....en het is idd erg 80-'s allemaal.Iedereen is een kutlultrut
Ik heb ook weleens gedacht dat het Hans Klok was in je ava (die andere).quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal komt deze namelijk voorbij....en het is idd erg 80-'s allemaal.![]()
De muziek vind ik niets
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:52 schreef ElizabethR het volgende:
FF gauw foto's gaan maken van de buurman, die is hooi aan het draaien in het weiland naast ons huis, en de zwermen vogels die erop af komen om wurmpjes enzo te eten, zijn echt gigantisch
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ik stond toch op ignorequote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Smaken verschillen Soury om maar eens een open deur in te trappen.
Geert Wilders, Hans Klok....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens gedacht dat het Hans Klok was in je ava (die andere).![]()
Ik had het beter niet kunnen vertellen.
Dat heb ik nou bij de Toppers....quote:De muziek vind ik niets![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
Stond ja....mijn ignore button werkt altijd maar heel kort.quote:
Allemaal de schuld van FOK! (en de Rabobank natuurlijk)![]()
Die vonnik nie zoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meestal komt deze namelijk voorbij....en het is idd erg 80-'s allemaal.Dus die heb ik geskipped.
quote:
Nou, ik vind het goeie muziek, en daarom bedankt KT, voor de tip.
En dan is het nu hoog tijd voor koffie en een dutje op de tuinbank
De postbode moet ook wel wat meer km's per dag afleggen dan jij .. Tis hem gegundquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
de Postbode heeft een Winora![]()
ik wil graag ouderwets trappen zonder versnellingen![]()
Jawel, want nu weten we wie het is.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geert Wilders, Hans Klok....Ik had het beter niet kunnen vertellen.
[..]
Dat heb ik nou bij de Toppers....
En ik hou ook helemaal niet van het genre wat door Toppers gezongen wordt of andere Nederlandse muziek, het ging mij om het feestje.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: