En hoe was het daar?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:04 schreef GekkePoes het volgende:
Restaurant Everest in scheveningen. lekkere samosa's en 'butter chicken' en dat na het zien van dit filmpje
Smaakte goed .quote:
Goed nieuws voor je! Bij Bao maakt sedert deze week een doorstart,hoe-wat-waarom laat ik verder in het midden en als je de details wilt weten je kent de weg, maar je kunt er weer langsgaan zoals dat heet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:39 schreef RobinOok het volgende:
Wilde laatst eindelijk eens schrijven over een van mijn favo restaurantjes Bij Bao, hoor ik dat die ermee ophoudt!
vertel?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:24 schreef Tarbot het volgende:
Hmm ik denk dat ik de reden al weet voor de doorstart...
wat is dit voor gerecht trouwens?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Goed nieuws voor je! Bij Bao maakt sedert deze week een doorstart,hoe-wat-waarom laat ik verder in het midden en als je de details wilt weten je kent de weg, maar je kunt er weer langsgaan zoals dat heet.
[ afbeelding ]
Een beetje karige versie van Peking style noodles / Zhà jiàng miàn / 炸醬麵quote:
Vind het er ook maar een beetje saai uitzien, maar als de smaak goed is maakt dat veel goed natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:31 schreef Iwanius het volgende:
Dat is onderstaand gerecht:
[ afbeelding ]
(Beijing Bami)
[..]
[ afbeelding ]
(oude kaart)
vs
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd wat Tarbot dan zo goed weet....
Oh, is Amsterdam nu ook aan de beurt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik dacht ik zet het maar hier, voor de 'uit-eters'.
http://www.restaurantspaaractie.nl/
Bij elke 10 euro boodschappen bij de AH krijg je een spaarzegel, bij 10 zegels is je kaart vol en kun je met korting bij diverse restaurants in verschillende regio's uit eten.
Ze doen het zeker regio voor regio danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, is Amsterdam nu ook aan de beurt?
Die actie loopt al een paar maanden en is al in veel plaatsen en regio's geweest.
Hier in Zuid-Holland nu ook deze actiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, is Amsterdam nu ook aan de beurt?
Die actie loopt al een paar maanden en is al in veel plaatsen en regio's geweest.
laatst de oude halfvolle kaart weggegooidquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hier in Zuid-Holland nu ook deze actie
Zeker. Elke tafel bezet dat dan weer wel. Dan nog kan je er voetballen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Mooi verslag GodtjeIk dacht eventjes dat je schreef dat alleeb jullie tweetjes er waren
Maar dat las ik verkeerd
Was mij allang bekend!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:21 schreef Blik het volgende:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=7412
Iets voor de Rotterdammers? Iwanius wellicht?
Er staat in de recensie van die patatzaak:quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Friet ziet er ook nogal prefab uit, niet huisgesneden
Halalfrikandellen? Bestaan die?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Isegrim het volgende:
De buik van schreef over hen voordat ze open waren. Misschien minder handige keus geweest.
En ik lees nu pas over die 'hit in Amsterdam Zuid-Oost'. Dan weet je van tevoren al dat het overhyped is.
Ik hoopte écht op een ouderwetsche Hollandsche snackbar om de hoek. Ik ben de halalfrikandellen namelijk wel zat (en nee, ik stem geen PVV). Maar dan blijven we gewoon zelf patat maken!
Eens! Smaakt gewoon naar snackbarfriet. Ik hoef het niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik snap trouwens ook niet wat er nou goed is aan Bram Ladage, de paar keren dat ik daar door een ander heen gezeuld ben had ik altijd slappe friet met prefabsaus..
Nee, niks aan. Sowieso is eten uit een ketenrestaurant eigenlijk altijd matig of slechtquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Eens! Smaakt gewoon naar snackbarfriet. Ik hoef het niet.
Eens, maar de kalfskroketten van Bram vind ik wel erg lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Eens! Smaakt gewoon naar snackbarfriet. Ik hoef het niet.
Eerder vier keerquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:03 schreef Hyperdude het volgende:
Waar?
.
Wijn Chateau Le Coteau Margaux 2010: ¤65 per fles (2,5 keer over de kop ongeveer)
Ik had ff gegoogld. Was 1 fles voor ongeveer ¤20quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eerder vier keer
http://www.jean-merlaut.c(...)-le-coteau-2010.html
Is marge, geen winst, kosten zijn meer dan inkoop, en gezien de prijzen van het eten zit daar niet veel marge op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik had ff gegoogld. Was 1 fles voor ongeveer ¤20
Maar groter inkopen is natuurlijk goedkoper, ff niet aan gedacht. Ik kijk eigenlijk meer naar de kosten thuis tov. kosten in restaurant voor mij, dan puur de winstmarge voor het restaurant.
Hij heeft vorig jaar alweer en ster behaald met deze gastrobar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:35 schreef Hyperdude het volgende:
Zoals ik schreef vond ik de totaalprijs prima voor het gebodene. Ook het afscheid nemen van zijn sterren kan ik wel volgen. Scheelt een boel gedoe.
Moet ie zijn best maar doen geen tweede ster te halen. Anders moet er alweer een nieuw comcept bedacht worden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar alweer en ster behaald met deze gastrobar.
Dat van oplichten of in mijn geval dat ik het niets vond en absoluut niets bijzonders had ik al bij de eerste hap van de friet en later de ene bitterbal. Als je de foto neemt met alles erop,zo heb ik het ook achtergelaten toen ik wegliep. Alleen het glas met de rum was leeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Iwanius, volgens mij ben je opgelicht en is het gewoon Aviko en Kwekkeboom.
Zo ziet het er nml wel precies uit. No way dat dit verse frieten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |