SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=======================================================================
Zaak:
Lisanne Froon (l) en Kris Kremers (r)
Sinds dinsdag 1 april zijn Lisanne Froon (22) uit Amersfoort en Kris Kremers (21) uit Utrecht vermist. Ze zijn voor het laatst gezien in Boquete in het gelijknamige district in het westen van het Midden-Amerikaanse land Panama.
Familie en vrienden maken zich grote zorgen en roepen via Facebook op om uit te kijken naar de twee vriendinnen.
Volgens een Facebook-pagina over de vermissing lukt het niet om contact met de vrouwen te krijgen. Ze zouden op 1 april een wandeling met gids zouden maken in het toeristische gebied rond het stadje Boquete, maar ze zijn nooit aangekomen bij de gids.
Volgens een werknemer van de lokale Spaanse school waren de twee daar om de taal te leren en sliepen ze bij lokale gezinnen. Het gebied waar ze gingen wandelen, is volgens de werknemer niet gevaarlijk en verdwalen zou moeilijk zijn: "er is maar één weg omhoog en omlaag." Daarom zijn er twijfels of de vrouwen wel zijn gaan wandelen of dat ze daarvoor al zijn verdwenen.
Volgens Buitenlandse Zaken zijn de Panamese autoriteiten een grootschalige zoekactie gestart. Ook houdt de Nederlandse ambassadeur Wiebe de Boer de zaak in de gaten.
De meiden kennen elkaar van hun werk als serveerster bij Kruispunt Amersfoort. Volgens een vriendin van Lisanne was de reis een beloning voor het halen van haar diploma.
Boquete ligt midden in het bergachtige land tussen David en Bocas del Toro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzondere beesten
De vulkaan Barú (3475 meter) nabij Boquete:
The occasional fall of hail or ice pellets has been reported on the summit, where the minimum temperature can be below 0°C (32°F) and the formation of frost is frequent during the dry season.
Hoogte van het district Boquete is 1000-2800 meter.
Links:
• Facebookpagina
• Nieuws RTV Utrecht
• 7 hostels in Boquete - HostelWorld
• Fotoverslag van Boquete
• WikiTravel - Boquete
• Reisverslag Boquete
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• USA Travel tips
Ministerie van Buitenlandse Zaken - reisadviezen Panama:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vermist!-profielen van de meiden:
Lisanne Froon
Geboorteplaats en geboortejaar: Nederland, 1991
Weg sinds: Dinsdag 1 april 2014
Laatste woonplaats: Boquete
Uiterlijke kenmerken:
Halflang middelblond/lichtbruin sluik haar (meestal gedragen in een paardenstaart), bruine ogen, gaatjes in beide oren, 1.82 m. normaal slank postuur, blanke huidskleur. Lisanne draagt een zilveren ring met een knoopje.
Gezocht door:
Familie en derden
Extra info:
Sinds dinsdag 1 april 2014 wordt de 22-jarig Lisanne Froon uit Amersfoort vermist. Ze is verdwenen tijdens een wandeling in de omgeving van Boquete in Panama. Ze is voor het laatst gezien in het gezelschap van haar vriendin de 21-jarige Kris Kremers uit Utrecht. De vrouwen verblijven in Panama voor een studie Spaans.
Kris Kremers
Geboorteplaats en geboortejaar: Nederland, 1992
Weg sinds: Dinsdag 1 april 2014
Laatste woonplaats: Boquete
Uiterlijke kenmerken:
Lang sluik blond/rossing haar (meestal in paardenstaart gedragen), blauwe ogen, blanke huidskleur, 1.76 m. normaal postuur. Kris draagt een zilveren ring met een zwart steentje.
Gezocht door
Familie en derden
Extra info
Sinds dinsdag 1 april 2014 wordt de 21-jarige Kris Kremers uit Utrecht vermist. Ze is verdwenen tijdens een wandeltocht met haar vriendin de 22-jarige Lisanne Froon uit Amersfoort. De twee vrouwen wonen bij gastgezinnen in Panama waar ze verblijven voor een studie Spaans
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Al was het zeer onwaarschijnlijk dat ze nog zouden leven, vind ik dit toch een "teleurstellend" bericht. Heb altijd gehoopt op een goede afloop.![]()
![]()
Als ze niet ver uit de richting waren gedwaald dan waren ze wel eerder gevonden nietwaar ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo ver uit de richting? Nah, zal wel niet. Politie daar gaat ook niet uit van een wandeling.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Ik denk het juist wel. Ze hebben weken kunnen lopen. Navigeren in de jungle is gewoon heel moeilijk. Er komt geen einde aan. Vroeg of laat zul je ook met gevaren van de jungle te maken, zoals infecties van vies water, wilde dieren etc.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo ver uit de richting? Nah, zal wel niet. Politie daar gaat ook niet uit van een wandeling.I used to be schizofrenic, but we're okay now.![]()
Iedereen gaat er maar van uit dat het resten van die 2 meisjes zijn.. misschien is het wel van heel iemand anders![]()
Kan natuurlijk ook makkelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen gaat er maar van uit dat het resten van die 2 meisjes zijn.. misschien is het wel van heel iemand andersFor great justice!![]()
misschien zitten ook niet alle resten daarin, maar alleen die schoen en wat botten voor dna onderzoekquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou, als de menselijke resten in twee zakken zitten, en blijkbaar geen lijkzakken, dan is dat niet best. Doet me denken aan dat verhaal van die volleybalster in Spanje.![]()
Dan zou er ook geen persconferentie worden gegevenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Iedereen gaat er maar van uit dat het resten van die 2 meisjes zijn.. misschien is het wel van heel iemand anders![]()
![]()
Ik denk dat ze alleen gaan zeggen dat er resten gevonden zijn en dat nog onderzocht moet worden of het resten van hun zijn.![]()
Ben ik nou simpel, of hadden ze dan gewoon hun telefoon kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:04 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel. Ze hebben weken kunnen lopen. Navigeren in de jungle is gewoon heel moeilijk. Er komt geen einde aan. Vroeg of laat zul je ook met gevaren van de jungle te maken, zoals infecties van vies water, wilde dieren etc.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Ze gingen relatief laat nog op pad toch? Zijn nog een keer teruggekomen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:04 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel. Ze hebben weken kunnen lopen. Navigeren in de jungle is gewoon heel moeilijk. Er komt geen einde aan. Vroeg of laat zul je ook met gevaren van de jungle te maken, zoals infecties van vies water, wilde dieren etc.![]()
Als je bereik hebt.... dat is in dergelijke landen nog niet zo vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben ik nou simpel, of hadden ze dan gewoon hun telefoon kunnen gebruiken.![]()
Triest maar wel einde aan een deel van de onzekerheidPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Als je geen bereik hebt, om maar wat te noemen, wordt het wat lastig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben ik nou simpel, of hadden ze dan gewoon hun telefoon kunnen gebruiken.![]()
Ze moeten toch GPS hebben gehad via de telefoon, verdwalen kan toch niet.
Ik denk dat ze een verkeerd iemand tegen zijn gekomen. Zwaar zijn toegetakeld. Gevlucht.
Door het bloed heeft het de dieren aangetrokken.![]()
Jij bent vast nog nooit in dat soort landen geweest.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben ik nou simpel, of hadden ze dan gewoon hun telefoon kunnen gebruiken.For great justice!![]()
Geen ontvangst denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben ik nou simpel, of hadden ze dan gewoon hun telefoon kunnen gebruiken.In het donker is het nog veel makkelijker om te verdwalen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze gingen relatief laat nog op pad toch? Zijn nog een keer teruggekomen?I used to be schizofrenic, but we're okay now.![]()
Het is daar niet de Veluwe hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:08 schreef KingRadler het volgende:
Ze moeten toch GPS hebben gehad via de telefoon, verdwalen kan toch niet.For great justice!![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:08 schreef KingRadler het volgende:
Ik denk dat ze een verkeerd iemand tegen zijn gekomen. Zwaar zijn toegetakeld. Gevlucht.
Door het bloed heeft het de dieren aangetrokken.
nu.nlquote:Botten en schoenen gevonden bij zoektocht Panama
In het gebied in Panama waar eerder een rugzak opdook van de vermiste Kris Kreemers en Lisanne Froon, zijn botten en schoenen gevonden.
Botten en schoenen gevonden bij zoektocht Panama Foto: ANP
Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken donderdagavond bevestigd aan NU.nl na berichtgeving door verschillende Panamese media.
Uit onderzoek moet nog blijken of de gevonden resten van de vermiste jonge vrouwen zijn. Buitenlandse Zaken hoopt dat daar snel duidelijkheid over zal zijn.
Diverse Panamese media toonden eerder op de dag al foto's waarop te zien was hoe onderzoeksleidster Betzaida Pitty met een geel pakket in haar handen terugkeerde uit het zoekgebied.
De autoriteiten geven om 22.00 uur een persconferentie, meldt een woordvoerder van het OM. Kris Kremers en Lisanne Froon zijn sinds 1 april spoorloos.![]()
jij bent een kloon van Loekie1?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:08 schreef KingRadler het volgende:
Door het bloed heeft het de dieren aangetrokken.![]()
Ben het er wel mee eens dat de TT nu wel wat voorbarig is. Zet er dan op zijn minst "waarschijnlijk" in.![]()
Je moest eens weten. Als je geen paden hebt op je gps systeem, is het nog steeds lastig navigeren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:08 schreef KingRadler het volgende:
Door het bloed heeft het de dieren aangetrokken.
Ik heb weleens in het donker een bos moeten lopen ergens in Groningen. Daarbij had ik m'n telefoon met Google maps. Dat ging nog verdomd lastig. Je weet welke richting je op moet, maar door dicht bebost velden kan je niet lopen.I used to be schizofrenic, but we're okay now.![]()
Botten. Alleen botten? Zelfs na 3 maanden moet daar toch nog wel iets meer van over zijn?quote:For great justice!![]()
Ze hebben het toch steeds gehad over "het pad" of "de route".quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent vast nog nooit in dat soort landen geweest.
Zal je geen bereik hebben om te bellen nee, maar kun je met GPS toch wel enigszins je locatie bepalen. Daarbij lijkt het me simpelweg niet logisch om te stellen dat 2 van zulke meiden denken, laten we 5 uur van de bewoonde wereld naar het centrum van de jungle wandelen.
Verdwalen lijkt me niet de meest voor de hand liggende verklaring.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als dit een troll dan mag je je wel heel erg gaan schamen als persoon![]()
Ja, maar dan ga je er dus van uit dat ze recht de jungle in zijn gelopen. Lijkt me niet verstandig en dus ietwat onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:12 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Als je geen paden hebt op je gps systeem, is het nog steeds lastig navigeren.
Ik heb weleens in het donker een bos moeten lopen ergens in Groningen. Daarbij had ik m'n telefoon met Google maps. Dat ging nog verdomd lastig. Je weet welke richting je op moet, maar door dicht bebost velden kan je niet lopen.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een uit de hand gelopen aflevering van Survivor Man.Daar lijkt het inderdaad wel op ja. Godsamme zeg
![]()
![]()
Bijna elke telefoon heeft een kompas. Dat zorgt er in ieder geval voor dat je enigsinds kunt teruglopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je bereik hebt.... dat is in dergelijke landen nog niet zo vanzelfsprekend.
Andere goede optie is om dichtbij een rivier te blijven.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Ik zou niet eens weten waar ik een kompas op mijn telefoon moest vinden. En doet die het ook zonder stroom?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Bijna elke telefoon heeft een kompas. Dat zorgt er in ieder geval voor dat je enigsinds kunt teruglopen.
Andere goede optie is om dichtbij een rivier te blijven.![]()
![]()
Telefoon is snel leeg en wie zegt dat de telefoons vol waren?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Bijna elke telefoon heeft een kompas. Dat zorgt er in ieder geval voor dat je enigsinds kunt teruglopen.
Andere goede optie is om dichtbij een rivier te blijven.![]()
En dan moet je hem ook nog kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar ik een kompas op mijn telefoon moest vinden. En doet die het ook zonder stroom?For great justice!![]()
Hij doelt op een GPS kompas.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar ik een kompas op mijn telefoon moest vinden. En doet die het ook zonder stroom?![]()
![]()
Heel sneu om dat soort dingen te verzinnen en op die manier leuk proberen te zijn.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2014 22:18:31 ]![]()
Hoezo gevonden? Het zijn toch slechts menselijke resten?[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
daar lijkt het wel op, hoe komt die rugzak anders in het water.quote:
En omhelzend gestorven? Toevallig tegelijk?![]()
Omhelzend gestorven lijkt mij erg sterk...quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op, hoe komt die rugzak anders in het water.
En omhelzend gestorven? Toevallig tegelijk?Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
Ik neem aan voordat je aan dit soort avonturen begint je telefoon oplaad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Telefoon is snel leeg en wie zegt dat de telefoons vol waren?
Verder hadden ze waarschijnlijk 2 telefoons.
Maar dan nog idd het blijft lastig. Ken het met een groep vrienden in borneo, even van het pad af gaan om een stuk kust te zien. Bleek uiteindelijk een detour van 3 uur te zijn.
Je wilt niet weten hoe kapot je bent na 8 uur door een jungle te hebben gelopen.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Wtf heel bizar
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Denk dat dit meisje een levendige fantasie heeft. Account bestaat ook niet (maar). Wacht de officiële berichtgeving maar af.quote:![]()
![]()
Hmmm, geen officiële bron dus kan net zo goed een troll zijn.quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
twitter:johnvandertol twitterde op donderdag 19-06-2014 om 22:12:10Volgens een woordvoerder van Buitenlandse Zaken zijn er 'twee schoenen gevonden die van elkaar verschillen' #vermissing #panama reageer retweet
![]()
Het is in elk geval een sterk verhaal. Drie maanden lang foto's maken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hmmm, geen officiële bron dus kan net zo goed een troll zijn.Stopcontactje in een boom waar ze hun lader in konden steken?
![]()
![]()
Nieuws op HLN:Bron: http://www.hln.be/hln/nl/(...)udentes-Panama.dhtmlquote:In het gebied in Panama waar eerder een rugzak opdook van de vermiste Nederlandse studentes Kris Kreemers en Lisanne Froon, zijn botten en schoenen gevonden. Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de vondst bevestigd.
Uit onderzoek moet nog blijken of de gevonden resten van de vermiste jonge vrouwen zijn. Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken hoopt dat daar snel duidelijkheid over zal zijn. Diverse Panamese media toonden eerder op de dag al foto's waarop te zien was hoe onderzoeksleidster Betzaida Pitty met een geel pakket in haar handen terugkeerde uit het zoekgebied.
Afgelopen zaterdag werd bekend gemaakt dat een rugzak met daarin telefoons, een verzekeringspasje en een digitale camera zijn gevonden. De spullen behoren de vermiste Nederlanders toe. De spullen lagen in een struik bij een rivier op zo'n 8 uur lopen van de stad Boquete.
Vanmiddag gingen Panamese speurders bij de vindplaats de jungle in. Of de 'belangrijke vondst' voortkomt uit nader onderzoek van de gevonden spullen of uit die zoektocht in de jungle is nog niet bekend.
Lisanne en Kris verdwenen 1 april spoorloos in Boquete. Zij kwamen niet terug van een wandeling.![]()
Of met een camera. Die gaat wel lang mee als je die elke keer uit zet. Maar toch geloof ik dat niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is in elk geval een sterk verhaal. Drie maanden lang foto's maken.Stopcontactje in een boom waar ze hun lader in konden steken?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik ook niet echt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of met een camera. Die gaat wel lang mee als je die elke keer uit zet. Maar toch geloof ik dat niet.![]()
Opgevreten door beestjes in de junglequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Botten. Alleen botten? Zelfs na 3 maanden moet daar toch nog wel iets meer van over zijn?![]()
Kunnen ook 2 Puma voetbalschoenen zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:johnvandertol twitterde op donderdag 19-06-2014 om 22:12:10Volgens een woordvoerder van Buitenlandse Zaken zijn er 'twee schoenen gevonden die van elkaar verschillen' #vermissing #panama reageer retweet
![]()
Triest nieuws, als het ze inderdaad zijn.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ah bah.quote:
Bah bah bah.
Bah
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Ik wilde het net zeggen jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kunnen ook 2 Puma voetbalschoenen zijn![]()
![]()
Dat laatste.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:27 schreef Halcon het volgende:
Die persconferentie, is die al begonnen? Of is dat mañana, mañana...?![]()
Ergens hoop je natuurlijk dat ze het niet zijn, maar voor de familie zal het wel closure geven. Dus waarschijnlijk toch verdwaald in de groene hel van Boquete...![]()
![]()
Half uur uitgesteld, zou bijna moeten beginnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:27 schreef Halcon het volgende:
Die persconferentie, is die al begonnen? Of is dat mañana, mañana...?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
In Panama hebben ze de iPhone 9 al.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is in elk geval een sterk verhaal. Drie maanden lang foto's maken.Stopcontactje in een boom waar ze hun lader in konden steken?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2014 22:28:03 ]![]()
wie is die amber überhaupt dan? Lijkt me gewoon een schreeuw om aandacht eerlijk gezegd.There are only 151 Pokémon.![]()
Dat zij* in principe nu in Panama zou moeten zitten. (bericht is van december 2013, halfjaar zou ze er zitten). Dus misschien dat ze het daar van bronnen heeft gehoord.quote:
*=dusquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het zelfde mens als die twitterberichten[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Als ze inderdaad toen een half jaar naar panama ging kan het natuurlijk dat ze via contacten daar meer weet dan we in NL weten![]()
Kap gewoon met die overduidelijke bullshit berichten.quote:Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Hoe ziek in je hoofd moet je zijn om te denken dat dergelijke berichten verspreiden je ooit iets positiefs zal brengenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:30 schreef Eenskijken het volgende:
wie is die amber überhaupt dan? Lijkt me gewoon een schreeuw om aandacht eerlijk gezegd.
Dan zou je beide op hetzelfde moment moeten overlijden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:19 schreef Starm het volgende:
[..]
Omhelzend gestorven lijkt mij erg sterk...
In die gebieden blijken drugsroutes te lopen volgens een lokale bewoner, drugs betekent misdaad.
Het zouden dus ook botten kunnen zijn van een afrekening.![]()
Ah op die manier. Ik had niet gezien dat het dezelfde als van die Tweets was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat zij* in principe nu in Panama zou moeten zitten. (bericht is van december 2013, halfjaar zou ze er zitten). Dus misschien dat ze het daar van bronnen heeft gehoord.
*=
[..]
dus
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2014 22:34:19 ]![]()
Sowieso is het niet wat snel voor botten?Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Want?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef Dos37 het volgende:
Sowieso is het niet wat snel voor botten?Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Ze liggen in een snikhete jungle met allerlei vleesetend gespuis. Die zijn zo kaalgevreten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef Dos37 het volgende:
Sowieso is het niet wat snel voor botten?![]()
Alles kan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:33 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Dan zou je beide op hetzelfde moment moeten overlijden.
In die gebieden blijken drugsroutes te lopen volgens een lokale bewoner, drugs betekent misdaad.
Het zouden dus ook botten kunnen zijn van een afrekening.
Al lijkt het me niet dat ze met zoiets naar buiten zouden komen als ze geen sterke aanwijzingen hebben dat het de resten van 2 jonge westerse vrouwen zijn. Als het een lokale handgemaakte herenschoen maatje 46 en een scheenbeen van een 40-50 jarige is, dan houden ze daar geen persco voor lijkt me.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Zijn ze al klaar met het onderzoeken van die telefoons?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
22.33 uur - Lokale media melden dat de resten in Panama City worden onderzocht.![]()
en cameraquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn ze al klaar met het onderzoeken van die telefoons?![]()
Maat 46??quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alles kan.
Al lijkt het me niet dat ze met zoiets naar buiten zouden komen als ze geen sterke aanwijzingen hebben dat het de resten van 2 jonge westerse vrouwen zijn. Als het een lokale handgemaakte herenschoen maatje 46 en een scheenbeen van een 40-50 jarige is, dan houden ze daar geen persco voor lijkt me.
Ik heb mazzel met 43. Met 45+ heb je problemen schoenen te vinden...The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Geen ideequote:Op donderdag 19 juni 2014 22:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn ze al klaar met het onderzoeken van die telefoons?![]()
Je begrijpt de essentie neem ik aan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maat 46??
Ik heb mazzel met 43. Met 45+ heb je problemen schoenen te vinden...Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Overigens zie ik op het AD staan dat de spullen die onlangs gevonden werden niet ín de rivier zijn gevonden, zoals hier een aantal ker gemeld, maar in een struik bij een rivier. Wie weet zijn ze wel "gewoon" een krokodil tegengekomen tijdens het zwemmen ofzo. Voorlopig blijft het nog speculeren...Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Si señor!quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je begrijpt de essentie neem ik aan.The only limit is your own imagination
In een ijskoud bergbeekje gaan zwemmen? En daar krokodillen tegenkomen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:44 schreef De_Pel het volgende:
Overigens zie ik op het AD staan dat de spullen die onlangs gevonden werden niet ín de rivier zijn gevonden, zoals hier een aantal ker gemeld, maar in een struik bij een rivier. Wie weet zijn ze wel "gewoon" een krokodil tegengekomen tijdens het zwemmen ofzo. Voorlopig blijft het nog speculeren...
Die vulkaan is 3450 m, dat dorp ligt ook flink hoog.The only limit is your own imagination
Godver... krijg je dit:Kuttrolltwitter:MWNW_nl twitterde op donderdag 19-06-2014 om 22:41:26Gruwelijke details dood gevonden meisjes #Kris en #Lisanne - http://t.co/x3hOBncDGQ #KrisLisanne #Panama #Vermist reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Godver... krijg je dit:Kuttrolltwitter:MWNW_nl twitterde op donderdag 19-06-2014 om 22:41:26Gruwelijke details dood gevonden meisjes #Kris en #Lisanne - http://t.co/x3hOBncDGQ #KrisLisanne #Panama #Vermist reageer retweet
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Die spullen zijn in een ander gebied, 8 uur van die plek gevonden, toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In een ijskoud bergbeekje gaan zwemmen? En daar krokodillen tegenkomen?
Die vulkaan is 3450 m, dat dorp ligt ook flink hoog.
22.46 uur - De officiële instanties in Panama kunnen nog niet zeggen of de resten van Lisanne en/of Kris zijn. Dat zeiden ze op de persconferentie.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Dafuq. Walgelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Wauw wat een persconferentie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:50 schreef Molurus het volgende:
22.46 uur - De officiële instanties in Panama kunnen nog niet zeggen of de resten van Lisanne en/of Kris zijn. Dat zeiden ze op de persconferentie.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
22.50 uur - Persconferentie is inmiddels weer afgelopen. Het belangrijkste nieuws: de gevonden resten zijn onderweg naar een forensisch lab.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.![]()
Maar goed.. DNA onderzoek is nodig... dan zijn ze:
A. of al een tijdje dood;
B. of ze zijn dermate toegetakeld dat ze niet meer herkenbaar zijn.![]()
We kunnen dus bijna wel met zekerheid zeggen dat de twee dames dood zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:54 schreef gohan16 het volgende:
22.50 uur - Persconferentie is inmiddels weer afgelopen. Het belangrijkste nieuws: de gevonden resten zijn onderweg naar een forensisch lab.![]()
![]()
Veel hebben ze niet gevonden hè. Wat botten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed.. DNA onderzoek is nodig... dan zijn ze:
A. of al een tijdje dood;
B. of ze zijn dermate toegetakeld dat ze niet meer herkenbaar zijn.![]()
die persconferentie geeft geen enkele aanleiding om meer of meer reden te hebben voor wat wij al dachten. Het ziet er gewoon slecht uit, maar dat was al heel lang zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:58 schreef IMVHI het volgende:
[..]
We kunnen dus bijna wel met zekerheid zeggen dat de twee dames dood zijnThere are only 151 Pokémon.![]()
Mogen die ouders van geluk spreken dat het twee schitterende jonge blanke dames betreft (er even van uitgaande dat dit niet met de oorzaak te maken heeft), de meesten van ons hier zouden allang opgegeven zijn, en nooit op 8 uur lopen in de jungle worden teruggevonden.
Een beetje een Holloway/Maddie in het klein.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Veel hebben ze niet gevonden hè. Wat botten.Ja, inderdaad. Ik draaf door.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Veel hebben ze niet gevonden hè. Wat botten.![]()
mja, had wel willen weten of de gevonden schoenen inderdaad van de meiden zijn. Wel aannemelijk, maar had eel gemeld mogen worden.quote:
En dat we niks horen over eventuele foto's... Ivm daderinformatie? Maar als ze verdwaald zijn dan is er geen dader.
Afwachten inderdaad.![]()
Of ze hebben daar wat schoenen gekocht?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef Zolder het volgende:
Lijkt me dat de ouders de schoenen misschien wel zouden moeten herkennen.![]()
Dat zei ik al. Als het niet heel waarschijnlijk is, dan zou deze persco er niet zijn. Mogelijk zijn er zelfs ook wel fotos van op de gevonden telefoons/fototoestellen. Daarbij, een beetje expert kan wel inschatten of die botten van een lokale bejaarde vent zijn geweest of van een jonge vrouw.quote:Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
In zo'n persco meldt je natuurlijk niets wat niet vrijwel zeker is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
mja, had wel willen weten of de gevonden schoenen inderdaad van de meiden zijn. Wel aannemelijk, maar had eel gemeld mogen worden.
En dat we niks horen over eventuele foto's... Ivm daderinformatie? Maar als ze verdwaald zijn dan is er geen dader.
Afwachten inderdaad.
Daarentegen impliceert de persco an sich natuurlijk al genoeg.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
jawel maar niemand heeft wat aan ''het is 50-90% kans dat het ze zijn''. Ze moeten het gewoon zeker weten en dat kost ff wat tijd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zei ik al. Als het niet heel waarschijnlijk is, dan zou deze persco er niet zijn. Mogelijk zijn er zelfs ook wel fotos van op de gevonden telefoons/fototoestellen. Daarbij, een beetje expert kan wel inschatten of die botten van een lokale bejaarde vent zijn geweest of van een jonge vrouw.There are only 151 Pokémon.![]()
Hmm, misschien ook wel. Blank = gezond (zonder discriminerend te zijn) en dat weten de Panamezen ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:01 schreef De_Pel het volgende:
Mogen die ouders van geluk spreken dat het twee schitterende jonge blanke dames betreft (er even van uitgaande dat dit niet met de oorzaak te maken heeft)
Dat laatste geeft geen 100 procent zekerheid.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zei ik al. Als het niet heel waarschijnlijk is, dan zou deze persco er niet zijn. Mogelijk zijn er zelfs ook wel fotos van op de gevonden telefoons/fototoestellen. Daarbij, een beetje expert kan wel inschatten of die botten van een lokale bejaarde vent zijn geweest of van een jonge vrouw.
Ze missen daar vast wel meer jonge vrouwen.![]()
Ziek ja, maar is al een paar keer voorbijgekomen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:05 schreef Voszje het volgende:
https://twitter.com/Martini93/status/479717117252878336/photo/1
Dit dan, die Amber...![]()
hoelang duurt een betrouwbare dnatest? Uit botweefsel wat langer dacht ik he?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jawel maar niemand heeft wat aan ''het is 50-90% kans dat het ze zijn''. Ze moeten het gewoon zeker weten en dat kost ff wat tijd.![]()
Dat zeg ik; het geeft nog geen zekerheid, maar er zullen zeker hele sterke aanwijzingen zijn, anders geen persco.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste geeft geen 100 procent zekerheid.
Ze missen daar vast wel meer jonge vrouwen.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Excuses, niet gezien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ziek ja, maar is al een paar keer voorbijgekomen.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Inderdaad, maar ook na zo'n inschatting kunnen ze nog niet met zekerheid zeggen "we've got them".quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zeg ik; het geeft nog geen zekerheid, maar er zullen zeker hele sterke aanwijzingen zijn, anders geen persco.![]()
Dat zeg ik nu al 6 keerquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ook na zo'n inschatting kunnen ze nog niet met zekerheid zeggen "we've got them".![]()
![]()
![]()
Stop de persen.
Met blank = gezond bedoel ik dat trouwens niet zo heel direct.
Het is eerder blank = waarschijnlijk Amerikaans of Europees = over het algemeen gezond.
Een gekleurd persoon die in Amerika of Europees leeft kan net zo gezond zijn, en daar hoeft men ook weer persé gezond te zijn.
Dat zou zomaar een aanleiding kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:15 schreef Zaktabak het volgende:
Stop de persen.
Met blank = gezond bedoel ik dat trouwens niet zo heel direct.
Het is eerder blank = waarschijnlijk Amerikaans of Europees = over het algemeen gezond.
Een gekleurd persoon die in Amerika of Europees leeft kan net zo gezond zijn, en daar hoeft men ook weer persé gezond te zijn.
Of gewoon het feit dat het 2 aantrekkelijke jonge meiden zijn op weet ik hoeveel kilometer van hulp.
Of het feit dat 2 uitheemse meiden in het Panamese habitat wat minder overlevingskansen hebben dan een lokale man die beter bekend is met de situatie.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:25 schreef Halcon het volgende:
De meeste schoenen verschillen van elkaar. Twee linkerschoenen loopt niet zo fijn.![]()
![]()
![]()
Pfff moet een verschrikkelijk moment zijn voor de familieleden. Was het natuurlijk al, maar de spanning moet echt ondragelijk zijn.![]()
Paar seconden in t CSI lab...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoelang duurt een betrouwbare dnatest? Uit botweefsel wat langer dacht ik he?![]()
Wat ik niet helemaal begrijp...
Hoe kan het dat de speurhonden niks van de meiden opgepikt hebben ?
Als de resten van Kris en Lisanne zijn, zou dat wel opgepikt moeten zijn of niet ?"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
23.22 uur - Op dit moment zijn er nog ongeveer 30 mensen aan het zoeken in de jungle waar de 'resten' gevonden zijn.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Groot gebied.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef DjinN het volgende:
Als de resten van Kris en Lisanne zijn, zou dat wel opgepikt moeten zijn of niet ?
Allang dood.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Het is een enorm gebied, de rugtassen (en dus naar het schijnt in de buurt hiervan de betreffende resten) zijn gevonden op 8 uur lopen van Boquete, in een -naar het schijnt- zeer moeilijk toegankelijk deel. Zo ver zijn ze dus niet geweest met die speurhonden. Het zou wel nuttig zijn om die speurhonden er nu weer heen te halen though.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:28 schreef DjinN het volgende:
Als de resten van Kris en Lisanne zijn, zou dat wel opgepikt moeten zijn of niet ?Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr![]()
Hmm das idd wel plausibel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Het is een enorm gebied, de rugtassen (en dus naar het schijnt in de buurt hiervan de betreffende resten) zijn gevonden op 8 uur lopen van Boquete. Zo ver zijn ze dus niet geweest met die speurhonden. Het zou wel nuttig zijn om die speurhonden er nu weer heen te halen though.
Zou idd slim zijn als ze nu de speurhonden er weer heen sturen"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Als het de botten zijn van de twee vrouwen zijn de familie uit de onzekerheid maar de oorzaak zou natuurlijk altijd gissen blijven. Verschrikkelijk. Zijn het niet de botten dan blijven de families in onzekerheid zitten![]()
Maar kan een lichaam tot het bot binnen 2 maanden ontbinden (tenzij verschrikkelijk mishandeld?)![]()
Aangevreten door dieren, warmte (dat het ontbindingsproces versnelt), kan verschillende oorzaken hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:45 schreef Jordony het volgende:
Als het de botten zijn van de twee vrouwen zijn de familie uit de onzekerheid maar de oorzaak zou natuurlijk altijd gissen blijven. Verschrikkelijk. Zijn het niet de botten dan blijven de families in onzekerheid zitten![]()
Maar kan een lichaam tot het bot binnen 2 maanden ontbinden (tenzij verschrikkelijk mishandeld?)"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Makkelijk!quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:45 schreef Jordony het volgende:
Maar kan een lichaam tot het bot binnen 2 maanden ontbinden (tenzij verschrikkelijk mishandeld?)![]()
Dat is 8 uur van dat stadje en moeilijk bereikbaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:50 schreef Loekie1 het volgende:
Ze hebben toch vrij snel na hun verdwijning in de jungle gezocht? Hebben ze daar dan niet gezocht?![]()
Je vraagt je echt af wat die meiden naar zo'n moeilijk toegankelijk gedeelte gebracht heeft...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:41 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Het is een enorm gebied, de rugtassen (en dus naar het schijnt in de buurt hiervan de betreffende resten) zijn gevonden op 8 uur lopen van Boquete, in een -naar het schijnt- zeer moeilijk toegankelijk deel. Zo ver zijn ze dus niet geweest met die speurhonden. Het zou wel nuttig zijn om die speurhonden er nu weer heen te halen though.![]()
Staat het nu al vast of is het allemaal nog een discussie in 'het geval dat het inderdaad Lisanne en Kris is'.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Als je verdwaalt blijf je toch een beetje op begaanbare paden zou je denken. Misschien dat iemand toch de resten daar gedumpt heeft.![]()
Ik denk dat speurhonden niet veel meer kunnen doen. Het is inmiddels 2 maanden geleden dus dat spoor is allang verdwenen. Ik geloof niet dat ze met de gevonden spullen nog iets kunnen oppikken. Ik hoop toch zo dat ze op miraculeuze wijze levend worden gevonden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hmm das idd wel plausibel.
Zou idd slim zijn als ze nu de speurhonden er weer heen sturen![]()
De foto's van de schoen en botten (pas op, niet heel fijn om te zien):
http://www.tvn-2.com/Noti(...)a-de-holandesas.aspx![]()
Persoonlijk denk ik niet dat ze acht uur zijn gaan lopen...quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:57 schreef Loekie1 het volgende:
Als je verdwaalt blijf je toch een beetje op begaanbare paden zou je denken.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Overigens kan ik geen Spaans dus weet niet wat er in dat artikel staat. Iemand anders die het wel kan lezen?![]()
Ik denk puur hypothetisch.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:56 schreef Zaktabak het volgende:
Staat het nu al vast of is het allemaal nog een discussie in 'het geval dat het inderdaad Lisanne en Kris is'.
Deze passage uit de OP vind ik ook opvallend:quote:Volgens hem zijn bepaalde onderwerpen en vondsten ''uit respect voor de familie'' niet naar buiten gebracht. "Daarnaast hebben we uit respect voor de familie van Lisanne en Kris bepaalde onderwerpen en/of bevindingen niet genoteerd", is te lezen in een blogpost van de RHWW.![]()
Aan de andere kant lees je vaak dat als je verdwaalt, je het water op moet zoeken. Ze zijn misschien steeds bij de rivier gaan lopen in de hoop dat ze ergens in de bewoonde wereld zouden belanden.![]()
Idd. Vooralquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik denk puur hypothetisch.
Deze passage uit de OP vind ik ook opvallend:
[..]Brrrrquote:"Daarnaast hebben we uit respect voor de familie van Lisanne en Kris bepaalde onderwerpen en/of bevindingen niet genoteerd", is te lezen in een blogpost van de RHWW.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:57 schreef Baran09 het volgende:
http://www.tvn-2.com/Noti(...)a-de-holandesas.aspx![]()
![]()
Die schoen moet makkelijk te identificeren zijn voor de familie. Zo te zien zitten de veters nog vast, ik denk dat het lichaam is aangevreten door dieren.![]()
Het valt heel erg mee, je ziet bijna niks.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:57 schreef Baran09 het volgende:
http://www.tvn-2.com/Noti(...)a-de-holandesas.aspx"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Beter een keer te veel gewaarschuwd dan dat iemand de komende vier weken nachtmerries heeftquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het valt heel erg mee, je ziet bijna niks.
Ik denk dat het ook een beetje afhangt van wat je gewend bent. Ik kan me wel voorstellen dat dit voor sommigen niet heel fijn is om te zien.![]()
Nee, de foto valt op zich wel mee, maar het is gewoon kut om erbij voor te stellen dat dit van één van de jonge knappe dames is en aangevreten is door beesten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:10 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Beter een keer te veel gewaarschuwd dan dat iemand de komende vier weken nachtmerries heeft
Ik denk dat het ook een beetje afhangt van wat je gewend bent. Ik kan me wel voorstellen dat dit voor sommigen niet heel fijn is om te zien.![]()
Nog altijd beter dan wat er mogelijk al dan niet daarvoor is gebeurdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:14 schreef Jordony het volgende:
[..]
Nee, de foto valt op zich wel mee, maar het is gewoon kut om erbij voor te stellen dat dit van één van de jonge knappe dames is en aangevreten is door beesten.
True. Maar ik ben iemand die normaal nergens tegen kanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:10 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Beter een keer te veel gewaarschuwd dan dat iemand de komende vier weken nachtmerries heeft
Ik denk dat het ook een beetje afhangt van wat je gewend bent. Ik kan me wel voorstellen dat dit voor sommigen niet heel fijn is om te zien.zegt ook al iets he
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Op deze pagina staan nog meer foto's van de schoenen:
https://www.facebook.com/chiriquiradio
1 foto is duidelijk geblurred, waarschijnlijk zou dat dan de foto met voet zijn..
Vertaling spaans:
The testimonies of these people is that they found a boot and a slipper. Unofficially it is said that in one of these shoes was a foot, which together with other debris were sent to Panama City.
Even voor de duidelijkheid: Die Amber = Amber P. uit Zeeland, en zit voor 7 maanden in Panama voor een toeristenbureau.
Ze zit echter in Panamastad, dus lijkt me niet dat zij details van de zaak kent.
Als er slechts botten en een halve voet zijn gevonden, kunnen ze ook niet in elkaars armen zijn aangetroffen zoals in haar tweet. Lijkt me dus een persoon die slechts wat media-aandacht wilde
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_![]()
Jep..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:14 schreef Jordony het volgende:
[..]
Nee, de foto valt op zich wel mee, maar het is gewoon kut om erbij voor te stellen dat dit van één van de jonge knappe dames is en aangevreten is door beesten.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ik ben superblij dat er eindelijk iets gevonden is, niets vinden is veel en veel erger. Familie krijgt eindelijk meer duidelijkheid.![]()
Ik snap overigens niet waarom de foto geblurred is (en vervolgens geplaatst)Kan je hem net zo goed helemaal niet posten.
Pfoe. Dit is wel extreem hoor. Je zou als ouder maar die vrouw zien lopen met dat gele pakketje, wetende dat daar waarschijnlijk de stoffelijke resten van je dochter inzitten ..Niets is sterker dan dat ene woord![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:21 schreef Pwn_zoon het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Die Amber = Amber P. uit Zeeland, en zit voor 7 maanden in Panama voor een toeristenbureau.
Ze zit echter in Panamastad, dus lijkt me niet dat zij details van de zaak kent.
Als er slechts botten en een halve voet zijn gevonden, kunnen ze ook niet in elkaars armen zijn aangetroffen zoals in haar tweet. Lijkt me dus een persoon die slechts wat media-aandacht wilde
Die accounts van haar zijn toch weg?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:21 schreef Pwn_zoon het volgende:
Als er slechts botten en een halve voet zijn gevonden, kunnen ze ook niet in elkaars armen zijn aangetroffen zoals in haar tweet. Lijkt me dus een persoon die slechts wat media-aandacht wilde![]()
Wat een bloedstollende zaak, hoop dat er morgen meer duidelijkheid komt.
Ik hoop echt dat ze nog leven, ook al denk dat ik ze al 2 maanden dood zijn.![]()
De kans lijkt me vrijwel nihil dat ze nog leven. Dus dan hoop ik maar dat hun overblijfselen nu gevonden zijn zodat de familie in ieder geval kan beginnen aan het rouw- en verwerkingsproces.![]()
Juhquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die accounts van haar zijn toch weg?"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
En ik maar denken aan een verkrachtingsverhaal, begin nu ook te geloven in het verdwaalverhaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:28 schreef Loekie1 het volgende:
Tja, echte wandelschoenen, ik begin sterk te geloven in het verdwaalverhaal.
Spannend hoor, hoop echt dat er morgen nog meer nieuws komt.
Dan kunnen we het afsluiten en ons aan de volgende spannende verdwijningszaak kluisteren.![]()
Ik kijk ook uit naar de uitkomst van deze verschrikkelijke zaak:
https://nl-nl.facebook.com/Henryvermist
Was het een roofmoord of toch een zelfmoord?![]()
Ik vind het vreemd dat ze dan beweren dat die Pianista route goed begaanbaar was en de kans op verdwalen klein was. Nu zeggen ze dat het gebied slecht begaanbaar is...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:30 schreef glasshole het volgende:
[..]
En ik maar denken aan een verkrachtingsverhaal, begin nu ook te geloven in het verdwaalverhaal.
Spannend hoor, hoop echt dat er morgen nog meer nieuws komt.
Dan kunnen we het afsluiten en ons aan de volgende spannende verdwijningszaak kluisteren.![]()
![]()
Je kan er ook een topic over openen natuurlijk in plaatst van hier offtopic gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:35 schreef glasshole het volgende:
Sjonge jonge, als ze echt verdwaald zijn. Wat stom zeg, je denkt toch dat dat niet meer nodig is in deze tijd.![]()
Ik hoop dat ze het zijn dan kan de onzekerheid voor de ouders ophouden.![]()
Misschien juist daarom dachten ze dat de kans op verdwalen klein was, juist omdat alleen het pad goed begaanbaar is en het dus niet logisch is daarvan af te wijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:35 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat ze dan beweren dat die Pianista route goed begaanbaar was en de kans op verdwalen klein was. Nu zeggen ze dat het gebied slecht begaanbaar is...![]()
Ik trek een vergelijking, elke vermissing is verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:36 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je kan er ook een topic over openen natuurlijk in plaatst van hier offtopic gaan.![]()
Ja. Maar wat probeer je nou te zeggen? Hier gaat het over de verdwenen meisjes, en jij komt met een heel andere zaak aan. Daarom, open er dan een topic over, dat is je goed recht. Maar hier graag gewoon on topic blijven als het even kan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:38 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ik trek een vergelijking, elke vermissing is verschrikkelijk.![]()
Amber's twitteraccount is nog in Google cache terug te vinden, met volledige naam (link hyvesprofiel).quote:
Dan kom je bij haar panamablog uit.
Ook bevat haar Badoo dezelfde profielfoto als op twitter.
Is dus wel een echt bestaande persoon, en zit nu in Panama, echter lijkt het me geen bekende van L&K.Allmighty & Allrighty :D!
Als ik op die Spaanse sites kijk, zie je wel namen van rivieren. Echter op Google maps vind je deze amper terug, of liggen ze ver van dat plaatsje afquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:35 schreef Jordony het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat ze dan beweren dat die Pianista route goed begaanbaar was en de kans op verdwalen klein was. Nu zeggen ze dat het gebied slecht begaanbaar is...?
Mischien te lokaal die namen...
Las echter wel dat er een gids daar dacht dat ze misschien een rivier wilden oversteken, maar dat die rivier erg verradelijk is, en dat er ook veel slangen zaten.Allmighty & Allrighty :D!
Oké, iedereen weet dat ze dood zijn maar als er nieuws is dan vinden wat dat spannend en gaan we massaal twitteren, posten en overdreven emotioneel reageren.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:40 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja. Maar wat probeer je nou te zeggen? Hier gaat het over de verdwenen meisjes, en jij komt met een heel andere zaak aan. Daarom, open er dan een topic over, dat is je goed recht. Maar hier graag gewoon on topic blijven als het even kan.![]()
Ho, wat je zegt ben je toch echt zelf.quote:
Ik ben geen debiel, ik zeg gewoon wat ik denk.
[ Bericht 5% gewijzigd door Specularium op 20-06-2014 00:50:39 ]![]()
Maar doe andere moordzaken toch maar niet hier.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:48 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ho, wat je zegt ben je toch echt zelf.
Ik ben geen debiel, ik zeg gewoon wat ik denk.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:46 schreef Gisteren. het volgende:
Hebben ze henzelf al gevonden door het reizen
Ja je verwijt mensen dat ze hier posten (inclusief jezelf dus) over deze zaak, loopt te lullen over andere zaken en loopt alleen maar te janken dat mensen hier hun gedachten delen over de huidige ontwikkelingen. Je moet je na laten kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:48 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ho, wat je zegt ben je toch echt zelf.
Ik ben geen debiel, ik zeg gewoon wat ik denk.![]()
Doe even rustig, ik heb al gezegd dat ie dat niet hier moet doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja je verwijt mensen dat ze hier posten (inclusief jezelf dus) over deze zaak, loopt te lullen over andere zaken en loopt alleen maar te janken dat mensen hier hun gedachten delen over de huidige ontwikkelingen. Je moet je na laten kijken.![]()
Ik probeer alleen maar aan te geven dat mensen hysterisch reageren op nieuws.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja je verwijt mensen dat ze hier posten (inclusief jezelf dus) over deze zaak, loopt te lullen over andere zaken en loopt alleen maar te janken dat mensen hier hun gedachten delen over de huidige ontwikkelingen. Je moet je na laten kijken.
That's all.![]()
Je hebt gelijk ik liet me even gaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe even rustig, ik heb al gezegd dat ie dat niet hier moet doen.![]()
Ok.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:51 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar aan te geven dat mensen hysterisch reageren op nieuws.
That's all.![]()
Behoorlijk intrigerende zaak. Ik ben benieuwd of dit de overblijfselen zijn.
En zo ja of er nog iets mogelijk is om te bepalen hoe lang ze al dood zijn. En eveneens om nog informatie uit de gevonden elektronica te krijgen. En of ze nog andere kleren vinden.
Ik denk ook dat ze verdwaald zijn en wellicht verongelukt of aangevallen door een beest. Een misdrijf lijk me minder waarschijnlijk want het lijkt me niet heel voor de hand liggend en eenvoudig om lijken in zo'n latig bereikbaar gebied te gaan verbergen als je ze helemaal mee moet sleuren. Ook zouden ze dan wel spullen meegenomen hebben.![]()
Denk nou eens na mensen! Ze zijn langs een rivier gevonden , dus ze hadden water om te overleven.
Daarnaast hebben de ouders verteld dat de meiden nooit een wandeling van 8 uur zouden gaan maken zonder een gids of zonder dat te melden.
Kan best zijn dat ze een gedeelte zijn gaan verkennen en onderweg de verkeerde zijn tegen gekomen.![]()
Ik wil weten of het waar is dat de dagen voor de vermissing de meiden ontbeten hebben met 2 broers. Want deze 2 hebben zich nooit gemeld ondanks dat de vermissing overal in het nieuws was in Panama !![]()
Op alleen wat rivierwater overleef je het geen 2,5 maand hoor. Zeker niet wanneer je zelf opgegeten wordt. Nogal wiedes dat ze niet gepland 8 uur wegwandelen, maar verdwaald blijft een optie.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:54 schreef forzaudinese het volgende:
Denk nou eens na mensen! Ze zijn langs een rivier gevonden , dus ze hadden water om te overleven.
Daarnaast hebben de ouders verteld dat de meiden nooit een wandeling van 8 uur zouden gaan maken zonder een gids of zonder dat te melden.
Kan best zijn dat ze een gedeelte zijn gaan verkennen en onderweg de verkeerde zijn tegen gekomen.
Al lijkt het mij ook een misdrijf, maargoed.
Kortom; speculaties gevoed door speculaties op basis van speculaties.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Alleen hoe wil je twee lijken zo ver een lastig bereikbaar en gevaarlijk gebied in gaan sleuren dan? Met een auto kun je er niet komen.![]()
Ik weet niet zoveel van de jungle. Maar is daar echt niets te eten?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op alleen wat rivierwater overleef je het geen 2,5 maand hoor. Zeker niet wanneer je zelf opgegeten wordt. Nogal wiedes dat ze niet gepland 8 uur wegwandelen, maar verdwaald blijft een optie.
Al lijkt het mij ook een misdrijf, maargoed.
Kortom; speculaties gevoed door speculaties op basis van speculaties.![]()
Oh natuurlijk wel. Moet je er alleen wel iets van weten en/of spullen voor hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 02:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van de jungle. Maar is daar echt niets te eten?
Willekeurige planten naar binnen werken gaat op den duur ook een keer fout en vissen met je rugzakje of telefoon gaat ook zo moeilijk.
Verhongering lijkt mij een vrij onwaarschijnlijk scenario, maar je weet maar nooit.
Zou me niet verbazen als we het ook nooit zullen weten.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Dan kunnen ze door de schemering alsnog verdwaald zijn?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:54 schreef forzaudinese het volgende:
Kan best zijn dat ze een gedeelte zijn gaan verkennen en onderweg de verkeerde zijn tegen gekomen.ROBODEMONS..................|:(![]()
Maar...
De rugzak, die afgelopen zaterdag gevonden werd, zitten meerdere spullen: een iPhone, een Samsung, een geheugenkaartje voor een camera, ondergoed, twee zonnebrillen, 83 dollar, een slotje en een sleutel.
Hieruit moet toch heel veel meer duidelijk zijn geworden, lijkt me. Zal best wat materiaal op staan.![]()
Bloedstollend? Welnee. Ze zijn bijna drie maanden vermist en er is nu een rugzak gevonden. Het lijkt maar alsof er veel gebeurt of aan de hand is omdat dagelijks in de media over geschreven en gesproken wordt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:27 schreef glasshole het volgende:
Wat een bloedstollende zaak, hoop dat er morgen meer duidelijkheid komt.
Ik hoop echt dat ze nog leven, ook al denk dat ik ze al 2 maanden dood zijn.![]()
Whatever, er zijn weer headlines dus we kunnen weer hysterisch reageren!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 03:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Bloedstollend? Welnee. Ze zijn bijna drie maanden vermist en er is nu een rugzak gevonden. Het lijkt maar alsof er veel gebeurt of aan de hand is omdat dagelijks in de media over geschreven en gesproken wordt.
![]()
Breaking news: gevonden schoen niet geveterd!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 03:05 schreef glasshole het volgende:
[..]
Whatever, er zijn weer headlines dus we kunnen weer hysterisch reageren!![]()
Sodeknetters!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 03:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Breaking news: gevonden schoen niet geveterd!
Ik hoor net op CNN dat de gevonden zakken geen rug maar buikzakken waren.
Ik ga een twitter-account aanmaken om m'n gal te kunnen spuwen, onee toch maar niet.
Tijdverspilling dat twitteren, doe mij maar muziek.![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 05:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kunnen lichamen daar zo snel vergaan dat er alleen nog botten overblijven?https://sg.answers.yahoo.(...)0070804095320AAabFguquote:In the tropics, a corpse can become a moving mass of maggots within 24 hours.
If there are no animals to destroy the body, hair, nails and teeth become detached within a few weeks, and after a month or so the tissues become liquefied and the main body cavities burst open.
Dus ja, zeker in de tropen kan het erg snel gaan, paar wilde dieren erbij en een lichaam is zo weg![]()
Als het blijkt dat het inderdaad van de meiden is... Zie er dan nog maar eens achter te komen wat er precies gebeurd is de laatste uren van hun leven....![]()
Persoonlijk vind ik het storender dat mensen denken dat berichten op o.a. Twitter van onbekenden enige waarde heeft.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door nikk op 20-06-2014 06:14:25 ]![]()
Ook zonder wilde dieren blijft er in de tropen na 3 maanden niet veel van over.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 05:25 schreef Libris het volgende:
[..]
[..]
https://sg.answers.yahoo.(...)0070804095320AAabFgu
Dus ja, zeker in de tropen kan het erg snel gaan, paar wilde dieren erbij en een lichaam is zo weg![]()
Vergaat een lichaam zo snel dan dat er botten zijn gevonden ?
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Alleen bij vermiste blanke meisjes. Daarom is er ook zoveel aandacht voor wanneer het gebeurt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:37 schreef TLC het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 05:59 schreef nikk het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het storender dat mensen denken dat berichten op o.a. Twitter van onbekenden enige waarde heeft. hebben.![]()
ik ben wel blij met zo'n waarschuwing, ben nogal snel aangedaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het valt heel erg mee, je ziet bijna niks.![]()
Maar ik zie alleen 1 schoen...?![]()
Och, dat vind ik wel schattig, dat je daar van in de war raakt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik verbeterde het, en weer foutief terug, en toen raakte ik in de war.![]()
![]()
1 van die schoenen heeft de veter nog gestrikt, lijkt mij dat je die schoenen niet uit krijgt zonder de veter los te makenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:28 schreef Loekie1 het volgende:
Tja, echte wandelschoenen, ik begin sterk te geloven in het verdwaalverhaal.![]()
Ja, zeker als het vochtig en warm is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:37 schreef TLC het volgende:
![]()
Ik denk dat deze man zichzelf in de problemen heeft gebracht door vage handel, en daarvoor is afgerekend. (optie 3!)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:35 schreef glasshole het volgende:
Zou ik ook denken ja.. Maar die tas is natuurlijk een tijd door de rivier meegevoerd. Is dat allemaal nog wel op te halen? Is het niet defect door het water..?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 02:46 schreef Poolbal het volgende:
Maar...
De rugzak, die afgelopen zaterdag gevonden werd, zitten meerdere spullen: een iPhone, een Samsung, een geheugenkaartje voor een camera, ondergoed, twee zonnebrillen, 83 dollar, een slotje en een sleutel.
Hieruit moet toch heel veel meer duidelijk zijn geworden, lijkt me. Zal best wat materiaal op staan.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Ja, over het algemeen is dat wel terug te halen. Het wordt pas vervelend als die telefoon eerst een tijd in het water heeft gelegen en er dan een tijd lucht bij komt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Zou ik ook denken ja.. Maar die tas is natuurlijk een tijd door de rivier meegevoerd. Is dat allemaal nog wel op te halen? Is het niet defect door het water..?![]()
Geheugenkaartjes kunnen echt heel veel hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Zou ik ook denken ja.. Maar die tas is natuurlijk een tijd door de rivier meegevoerd. Is dat allemaal nog wel op te halen? Is het niet defect door het water..?For great justice!![]()
volgens mij was die tas niet zo ver meegevoerd, maar ergens neergegooid, opstruiken terecht gekomen en toen het water weer zakte werd detas zichtbaar, toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Zou ik ook denken ja.. Maar die tas is natuurlijk een tijd door de rivier meegevoerd. Is dat allemaal nog wel op te halen? Is het niet defect door het water..?
Zou aannemelijk zijn, aangezien de menselijke resten in de buurt van de rugzak werden gevonden.![]()
Geheugenkaartjes kunnen meer hebben dan je waarschijnlijk zult vermoeden. Ik stond daar nog van te kijken bij de Jodi Arias-zaak (iets totaal anders trouwens), daar had een camera in de wasmachine gezeten en was de foto die uiteindelijk het bewijs zou vormen nog nog zichtbaar gemaakt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Zou ik ook denken ja.. Maar die tas is natuurlijk een tijd door de rivier meegevoerd. Is dat allemaal nog wel op te halen? Is het niet defect door het water..?![]()
De ongeblurde foto's waarvan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:03 schreef roos94 het volgende:
niemand die ongeblurde picca's wil geven? dan vind ik ze later wel op bestgore
Edit: ah, ik zie het al, even kijken, ik heb net die foto's gezien en weet zo even niet of ze (on)geblurred waren.![]()
linkje?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
De ongeblurde foto's waarvan?
Edit: ah, ik zie het al, even kijken, ik heb net die foto's gezien en weet zo even niet of ze (on)geblurred waren.![]()
aah oke!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Bij mij was het ook geblurred zie ik.![]()
Is het een feit dat er een stuk voet aan één van de schoenen vastzit?
Aangezien de familie dan wel zou weten of het raak is of niet...![]()
Geen idee hoe dat riviertje stroomt, maar lijkt me wel het meest aannemelijke inderdaad. Verdwalen is toch ook wel apart als alles netjes bewegwijzerd staat?![]()
Dan moeten ze die Indianen laten zoeken. Die vonden ook de rugzak en deze schoenen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laten we hopen dat de Boeing nu ook snel gevonden word.![]()
Dit was een toevallige passant, toch? Niet één van die indianen die op zoek was. 'Grappig' dat een toevallige passant de belangrijke stukken vaak vindt, net als bijvoorbeeld Ruben en Julian ('kikkervisjes zoeken').quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moeten ze die Indianen laten zoeken. Die vonden ook de rugzak en deze schoenen.![]()
Als die foto op TVN 2 de juiste is, dan niet aan die schoen in elk geval.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:12 schreef Grunge. het volgende:
Is het een feit dat er een stuk voet aan één van de schoenen vastzit?
Aangezien de familie dan wel zou weten of het raak is of niet...![]()
Die rugzak wel. Die schoen weet ik niet. Sluit niet uit dat die mensen zoeken / meehelpen met zoeken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dit was een toevallige passant, toch? Niet één van die indianen die op zoek was. 'Grappig' dat een toevallige passant de belangrijke stukken vaak vindt, net als bijvoorbeeld Ruben en Julian ('kikkervisjes zoeken').![]()
Men zegt: een laars en een schoen gevonden. In een van de twee zat een voet. Daarnaast zijn er nog meer resten gevonden en die worden betiteld als "restos de extremidades inferiores".![]()
Ah, oké... Dan zal het wel heel snel naar buiten komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:21 schreef Halcon het volgende:
Men zegt: een laars en een schoen gevonden. In een van de twee zat een voet. Daarnaast zijn er nog meer resten gevonden en die worden betiteld als "restos de extremidades inferiores".
Yuck. (Als in: verschrikkelijk voor de familie.)![]()
Ik hoor de ongediertemeneer nu zeggen dat ze niet in het bos wonen en daar dus in ieder geval niet vandaan komen.![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)kris-en-lisanne.htmlquote:''We hebben het idee dat de resten die zijn gevonden in Panama, afkomstig zijn van de twee vermiste meisjes Kris en Lisanne. Daarom laten we alles nu uitgebreid onderzoeken."
Resten volgens politie vermoedelijk van Kris en Lisanne
Dat zei politiewoordvoerder Bernhard Jens vrijdag.![]()
Zoals verwacht dus. Fijn dat er eindelijk duidelijkheid komt. Niet de duidelijkheid waar je op hoopt, maar de hoop dat ze nog in leven waren, had ik na een week of drie al wel opgegeven.![]()
Och heden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:33 schreef Speculant. het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)kris-en-lisanne.html![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:51 schreef nikk het volgende:
[..]
Alleen bij vermiste blanke meisjes. Daarom is er ook zoveel aandacht voor wanneer het gebeurt.![]()
![]()
Ocherm. Heb dit compleet gemist; 't wordt hier in de media niet besproken. Wat ontzettend sneu.
Ja doei.![]()
Waarom wil je dat zo graag zien?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:03 schreef roos94 het volgende:
niemand die ongeblurde picca's wil geven? dan vind ik ze later wel op bestgoreBut while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Morbide nieuwsgierigheid. Op zich niets mis mee mijns inziens maar de foto's nu op GeenStijl hadden van mij niet gehoeven in verband met de familie.quote:![]()
Het wordt daar snel en vroeg donker.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:12 schreef Halcon het volgende:
Geen idee hoe dat riviertje stroomt, maar lijkt me wel het meest aannemelijke inderdaad. Verdwalen is toch ook wel apart als alles netjes bewegwijzerd staat?![]()
Dat dus. Waarom moet alles op internet komen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:16 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Morbide nieuwsgierigheid. Op zich niets mis mee mijns inziens maar de foto's hadden van mij niet gehoeven in verband met de familie.![]()
Primeurtje denk ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:17 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dat dus. Waarom moet alles op internet komen?![]()
Ik snap het ergens ook wel, maar uit respect voor familie en vrienden zou ik het zelf nooit gedaan hebben.quote:![]()
Ze kunnen nog data van schijven halen die 10 jaar in het water hebben gelegen. Die techniek is echt heel goed ontwikkeld. Dus alles staat er nog op. Noem me een sensatiezoeker, maar ik zou graag die filmpjes en foto's willen zien.![]()
Des te dommer is het om dan om 1 uur nog een tocht van minimaal 3 uur te gaan maken door het oerwoud.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het wordt daar snel en vroeg donker.![]()
Dit ja. Lekker 'stoer' doen lijkt het vooral. "ja, dan vind ik het anders wel op een gore site".quote:Ja doei.![]()
En in de nacht sterf je gelijk? Ze moeten het toch wel minstens een aantal dagen hebben volgehouden, zeker met zoveel water voorhanden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het wordt daar snel en vroeg donker.![]()
Boeiend, laat mensen lekker joh.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit ja. Lekker 'stoer' doen lijkt het vooral. "ja, dan vind ik het anders wel op een gore site".![]()
Dat weet ik niet. Was altijd heel slecht in biologie.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:12 schreef MeloD het volgende:
[..]
Oei, dat lijkt heel erg op een deel van het menselijk bekken![]()
Dat ging over dat verdwalen. Sterven doe je niet direct. Water is er voldoende en zelfs zonder eten, kun je het een week of twee uithouden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En in de nacht sterf je gelijk? Ze moeten het toch wel minstens een aantal dagen hebben volgehouden, zeker met zoveel water voorhanden.
Ga je eten, dan is 3 maanden ook wel vol te houden.![]()
Water drinken uit zo'n rivier is niet echt ideaal, wordt je ziek van. In de nachten kan het bovendien behoorlijk afkoelen, dus ondenkbaar is het niet dat je de eerste nacht niet haalt. Het is de jungle, niet het Vondelpark.. Eén gebroken enkel tijdens zo'n zwerftocht en je overlevingskansen gaan rap richting de 0%.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En in de nacht sterf je gelijk? Ze moeten het toch wel minstens een aantal dagen hebben volgehouden, zeker met zoveel water voorhanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |