Froon heeft zich aangesloten bij de Krispy Kreme-massive.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:38 schreef Poolbal het volgende:
Of er wordt een Kremer-Froon kartel opgericht as we speak...
Een verkeerde inschatting in de zin van wat personen in de zin hebben. Misschien hebben twee 'superleuke buitenlandse' jongens met ze aangepapt, maar was het ritje naar die kermis in dat leuke plaatsje een smoes. En is het de boel ernstig uit de hand gelopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:13 schreef Individual het volgende:
[..]b
Wat voor soort verkeerde inschatting?
"Oh het is een mooie dag dat paadje kunnen we makkelijk bewandelen", "Wat een lieve hond, baasje is er niet, maar die gaan we aaien", "Wat een lieve mensen met goede ideeën, die ga ik volgen in de jungle", "Wat een mooi meertje; laten we gaan zwemmen" of "Wat een mooie donkere jongen, die zal vast heel lief zijn en compleet te vertrouwen." ?
Jij bent iig teruggekomen. Heeft niet lang geduurd hoop ik?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:27 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Een verkeerde inschatting in de zin van wat personen in de zin hebben. Misschien hebben twee 'superleuke buitenlandse' jongens met ze aangepapt, maar was het ritje naar die kermis in dat leuke plaatsje een smoes. En is het de boel ernstig uit de hand gelopen.
Met mij is niets gebeurd hoor! Het is maar een voorbeeld.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:56 schreef Individual het volgende:
[..]
Jij bent iig teruggekomen. Heeft niet lang geduurd hoop ik?
Zouden ze gevonden zijn?quote:'Belangrijke vondst in onderzoek Kris en Lisanne'
De politie in Panama geeft vanavond om 22:00 uur (Nederlandse tijd) een persconferentie. Er zou in de zoektocht naar de vermiste Nederlandse vrouwen Kris Kremers en Lisanne Froon een belangrijke vondst zijn gedaan. Dat weet RTL Nieuws te melden op basis van Panamese media.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Q. het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)onden-in-panama.html
"Menselijke resten"
Verdomme.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Q. het volgende:
"Menselijke resten"
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:31 schreef Q. het volgende:
"Menselijke resten"
Kans dat ze ooit levend werden teruggevonden was al niet al te groot...quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
Alles beter dan nooit iets vinden trouwens als ze dan toch dood zijn
Ja daarom. Dan maar beter iets vinden voor de familie en eventuele antwoorden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Kans dat ze ooit levend werden teruggevonden was al niet al te groot...
jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
Alles beter dan nooit iets vinden trouwens als ze dan toch dood zijn
Inderdaad. Hoe triest ook, in ieder geval heb je de lichamen van je kinderen voor een waardig afscheid.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Kans dat ze ooit levend werden teruggevonden was al niet al te groot...
dat mag je 'hopen', wat als de resten van 1 zijn ipv 2quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:44 schreef Allesreiniger het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe triest ook, in ieder geval heb je de lichamen van je kinderen voor een waardig afscheid.
Ja. A la Joran bijvoorbeeld. Met voorbedachte rade of er is iets voorgevallen...quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:27 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Een verkeerde inschatting in de zin van wat personen in de zin hebben. Misschien hebben twee 'superleuke buitenlandse' jongens met ze aangepapt, maar was het ritje naar die kermis in dat leuke plaatsje een smoes. En is het de boel ernstig uit de hand gelopen.
Nou, als de menselijke resten in twee zakken zitten, en blijkbaar geen lijkzakken, dan is dat niet best. Doet me denken aan dat verhaal van die volleybalster in Spanje.quote:De leider van het onderzoek had bij terugkomst twee gele papieren zakken in haar hand met onbekende inhoud. Sommige media spreken van menselijke resten.
bron
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou, als de menselijke resten in twee zakken zitten, en blijkbaar geen lijkzakken, dan is dat niet best. Doet me denken aan dat verhaal van die volleybalster in Spanje.
Of toch alsnog orgaanroof.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:53 schreef Momo... het volgende:
Mmm....grootste kans dat het een lustmoord is denk ik. Want telefoons enz. zijn niet gestolen.
Wilde dieren ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:53 schreef Momo... het volgende:
Mmm....grootste kans dat het een lustmoord is denk ik. Want telefoons enz. zijn niet gestolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |