Ah bah.quote:
Ik wilde het net zeggen jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kunnen ook 2 Puma voetbalschoenen zijn
Dat laatste.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:27 schreef Halcon het volgende:
Die persconferentie, is die al begonnen? Of is dat maņana, maņana...?
Half uur uitgesteld, zou bijna moeten beginnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:27 schreef Halcon het volgende:
Die persconferentie, is die al begonnen? Of is dat maņana, maņana...?
In Panama hebben ze de iPhone 9 al.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is in elk geval een sterk verhaal. Drie maanden lang foto's maken.Stopcontactje in een boom waar ze hun lader in konden steken?
Dat zij* in principe nu in Panama zou moeten zitten. (bericht is van december 2013, halfjaar zou ze er zitten). Dus misschien dat ze het daar van bronnen heeft gehoord.quote:
dusquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Het zelfde mens als die twitterberichten
Kap gewoon met die overduidelijke bullshit berichten.quote:
Hoe ziek in je hoofd moet je zijn om te denken dat dergelijke berichten verspreiden je ooit iets positiefs zal brengenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:30 schreef Eenskijken het volgende:
wie is die amber überhaupt dan? Lijkt me gewoon een schreeuw om aandacht eerlijk gezegd.
Dan zou je beide op hetzelfde moment moeten overlijden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:19 schreef Starm het volgende:
[..]
Omhelzend gestorven lijkt mij erg sterk...
Ah op die manier. Ik had niet gezien dat het dezelfde als van die Tweets was.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat zij* in principe nu in Panama zou moeten zitten. (bericht is van december 2013, halfjaar zou ze er zitten). Dus misschien dat ze het daar van bronnen heeft gehoord.
*=
[..]
dus
Want?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef Dos37 het volgende:
Sowieso is het niet wat snel voor botten?
Ze liggen in een snikhete jungle met allerlei vleesetend gespuis. Die zijn zo kaalgevreten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:35 schreef Dos37 het volgende:
Sowieso is het niet wat snel voor botten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |