Uiteraard. Al ben ik zelf nog niet bekend met de heer Pieter.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#teamess support Pietertje, dat lijkt mij vanzelfsprekend. Eerst de slimste mens en nu widm.
Nee, die is wat lichter van kleur..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:04 schreef superniger het volgende:
Het is een donkere vrouw.
Ik gok op de weervrouw van RTL.
Eerst maar eens de bevestiging zien. Het item is nl nog niet geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:23 schreef JohnB52 het volgende:
Carolina Dijkhuizen is een Nederlandse zangeres en actrice. Ze speelde onder andere rollen in de musicals Aida, The Lion King en Sister Act.
Dus vanaf 1 januari een BN'er.
Deze kennen wij ook niet, dus voor deze hoef je je niet te schamen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:26 schreef DaMart het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik de andere vier dan wél ken.
Gelukkigquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:26 schreef BobW het volgende:
[..]
Deze kennen wij ook niet, dus voor deze hoef je je niet te schamen.
Preciesquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig.
WIDM is toch wel hét programma om een BN'er te worden.
Ja dit dusquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
PreciesGrote kans dat ik als ik een BN'er ken, dat die van WIDM is
Op enkele uitzonderingen die iedereen kent na natuurlijk
Hier ook. 6/6 die ik niet kenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Stand: 6/6
Hoop toch dat ze er snel uit ligt, godsamme, wat vind ik dat een irritant wijf!
Ik denk hierbij aan die vervelende reclame voor een musical met zingende nonnen. Verder zegt het me niet zoveel.quote:
Het is ook van die vervelende reclamequote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk hierbij aan die vervelende reclame voor een musical met zingende nonnen. Verder zegt het me niet zoveel.
Ik ook niet. Maar t schijnt dat ik in December in een korte film met hem ga spelen, dus ik zal hem eens aan de tand voelenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard. Al ben ik zelf nog niet bekend met de heer Pieter.
Oeh, nicequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar t schijnt dat ik in December in een korte film met hem ga spelen, dus ik zal hem eens aan de tand voelen
Kiwi.quote:
Nou ja, volgens mij staan er dikke boetes op, dus hij zal wel voorzichtig zijnquote:
Was het niet iets van een kwart miljoen ofzo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij staan er dikke boetes op, dus hij zal wel voorzichtig zijn
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#teamess support Pietertje, dat lijkt mij vanzelfsprekend. Eerst de slimste mens en nu widm.
Ook #TeamJohannes staat vierkant achter Pieter.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard. Al ben ik zelf nog niet bekend met de heer Pieter.
Maar vanaf 1 januari 2015 gaat daar allicht verandering in komen
Klinkt tof zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:10 schreef Ang3l het volgende:
We gaan met vrienden dit weekend zelf WIDM spelen, gehost door een organisatie. Ik ben al 2 weken paranoia sinds ik t weetIncl analyseren van de kandidaten foto, opzoeken van geboortejaren etc etc.
Ook is er gevraagd zoveel mogelijk info te vergaren over:
1. internationaal voetbal
2. haaien
3. oprah winfrey
En 3 items mee te nemen wat je band symboliseert met die onderwerpen. Nou twwijfel ik of ik hele duidelijke of juist hele cryptische dingen mee zal nemen.
Ben iig al goed bezig met info ruilen met andere kandidaten, waarbij ik natuurlijk de helft verkeer zeg
Morgenvroeg 9:30 tot zondagavond. Non stop. Dit wordt een HEL!
Iemand nog tips?
Ik las bv dat je in je mollenboek goed bij moest houden hoeveel geld iedere kandidaat elke ronde binnensleept.
Ninja-editquote:
Lijkt me nietquote:Op zondag 2 november 2014 12:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
Vandaag is Chris Zegers om 19:50 in 3 op reis in Dublin, toeval?
Jaquote:Op zondag 2 november 2014 12:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
Vandaag is Chris Zegers om 19:50 in 3 op reis in Dublin, toeval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |