abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141705674
quote:
5s.gif Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg. Waar bakken jullie in? Gewoon roomboter/olijfolie?
Kokosolie.
  maandag 30 juni 2014 @ 08:03:10 #202
319308 Tink89
To live is to dance
pi_141714232
quote:
5s.gif Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg. Waar bakken jullie in? Gewoon roomboter/olijfolie?
In ieder geval niet in olijfolie, dat verbrandt als het te warm wordt. Meestal becel vloeibaar dus. Wel de gewone, in de light-variant zit melk namelijk. Ik vind bakken in roomboter overigens echt heel vies. Alles smaakt dan zo vettig.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_141714665
Olijfolie (nooit extra vierge), kokosolie, rijstolie of roomboter. Laatste voor een bruin korstje en dan meestal in combinatie met een olie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 30 juni 2014 @ 10:04:05 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141715559
- 1,9 tov vorige week maandag! *O* Wel veel, maar toen had ik vrij zout gegeten in het weekend, dus het kan wel kloppen.
- 6 tov 1 april! *O*

Bakken doen we meestal in 'gele' olijfolie, ik heb ook kokosolie staan voor door de granola en voor pannekoeken heb ik van die spuitboter op basis van olijfolie in de koelkast staan, maar dat gebruik ik verder eig. nergens voor.
pi_141715595
Wat fijn dat het weer zo goed gaat Be *O*
pi_141715637
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik volg de 5:2 methode, waarbij je 2 dagen per week 'vast'. Dat wil zeggen, maar 500 kcals eet, 600 voor mannen.
Zie ook dit topic: LIF / IF, 5/2 methode of eat stop eat
En vooral kan ik je deze docu aanraden: http://documentaryheaven.com/eat-fast-and-live-longer/
Die is heel informatief, want naast afvallen heeft vasten heel veel gezondheidsvoordelen. :Y

Ik ben aan het schuiven met mijn vastdagen dus ik heb donderdag gevast en nu vandaag weer en na een nogal lichte D gisteren had ik het er vanmiddag toch even moeite mee, voor het eerst echt HONGER. Toen heb ik mezelf een extra 250gr aardbeien gegund, een whooping 60kcals. :D

Michael Mosley, de maker van de docu, heeft inmiddels ook een boek geschreven over de methode.
Ohja, daar heb ik eerder van gehoord. Klinkt altijd wel goed.
  maandag 30 juni 2014 @ 10:40:36 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141716287
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 10:06 schreef Sarabi het volgende:
Wat fijn dat het weer zo goed gaat Be *O*
Ja, ik ben echt zo blij en opgelucht! :Y
Ik ga over drie weken met vakantie en het liefst heb ik er dan nog een beetje vanaf, maar zo niet ben ik nu al echt zo blij! :Y

Het scheelt dat ik een collega heb die dit ook doet en net zo fanatiek is als ik op het moment dus we helpen elkaar er lekker door zo. Lunch-wandelingen en alles! :D
pi_141716804
Heerlijk zo'n collega :Y dan hoef je het toch niet helemaal alleen te doen.

Moet een nieuw plan gaan bedenken.
Ben nu weer een jaar bezig en ben een kilo of 6 afgevallen.
Maar er moeten er nog bijna 10 af......
Denk dat het toch weer tijd is geworden om strenger te zijn.
pi_141717813
Ik bak meestal in olijfolie en soms (biefstuk bijvoorbeeld) in bak & braad vloeibaar.

En fijn, BE!

Hier gaat het afvallen niet zo fantastisch (of eigenlijk gebeurt het gewoon niet :+ ). Door drukte op werk is 4x per week naar de sportschool momenteel maar 2x. En verder best wel wat feestjes en borrels gehad.
Maar wat wél positief is, is dat mijn gewicht de afgelopen weken gelijk is gebleven. :) (Mijn doembeeld van lijnen is dat het er ook supersnel weer aan kan zitten.)

Nu even drie dagen keurig in het gareel en wel braaf sporten. En dan Rock Werchter...
pi_141718971
Hai!
Ik post maar weer eens mee.
Even een crosspost van ergens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weeg nu bijna 120 op 1:79 cm.
Twiddel
pi_141719025
quote:
99s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:25 schreef summer2bird het volgende:
Hai!
Ik post maar weer eens mee.
Even een crosspost van ergens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weeg nu bijna 120 op 1:79 cm.
Klinkt idd best grondig, succes! Woon je alleen? Of deel je die voorraadkast met anderen? Dat lijkt me best lastig.
pi_141719061
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:27 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Klinkt idd best grondig, succes! Woon je alleen? Of deel je die voorraadkast met anderen? Dat lijkt me best lastig.
Nee, woon op beschermd wonen.
En de voorraadkast is van mij alleen, net als de koelkast.
Die nu bijna uitpuilen :o :') :@
Twiddel
pi_141720040
Een dietiste die je sultanas laat eten klinkt niet zo streng :P..

Het begin is even moeilijk maar als je er serieus mee bezig gaat zijn wen je vrij snel aan alles, op een gegeven moment mis je die mayo ook niet meer en uiteindelijk wordt je verstandig en ga je savonds niet naar de pizza's grijpen maar pak je een gezonde snack ;)..

Succes ermee!
pi_141725637
Sultana's, die domme dunne koekjes waar echt schandalig veel kcal in zitten. Sinds ik dat een keer nakeek nooit meer sultana's gekocht :D

Succes summer2bird, klinkt als een heel goed begin en een toffe dietiste ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141726137
Lijkt me wel heerlijk, kasten leeg en iemand anders die op mijn geld past. Zelf nergens verantwoordelijkheid voor. :D Maarja, als het nodig is dan is het nodig he.

Lijstje voor vandaag:

O: Uitgeslapen, want enorm slecht geslapen. Toen ik wakker werd een grote bak aardbeien met 150 gram vanille kwark
L: 2 boterhammen met kaas en tomaat.
T: 1 cracker met pindakaas
A: Deegloze quiche met broccoli, geitenkaas en walnoten.

Misschien na het eten nog wat naturel kwark of pruimen.

Kan trouwens zo trots zijn op de kleinste aanpassingen. Stomme gewoontes die nergens op slaan. Zo zorgde ik altijd dat een boterham helemaal bedekt was, dus als ik kaas at, dan gebruikte ik zo'n 4 plakjes (met de kaasschaaf, niet zo'n voorgesneden natuurlijk. :') ) op een boterham. Maar eigenlijk is 2 al zat.

Klinkt misschien enorm onbenullig, maar het helpt toch weer. :D
  maandag 30 juni 2014 @ 17:32:12 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_141728809
Nou echt wel Myraela. Ik heb me vandaag nog zitten verbazen over de boterham van een collega met daarop bijna een cm dik kaas. :o Maar dan wel 30+ kaas he! _O-
pi_141728916
quote:
14s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:03 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me wel heerlijk, kasten leeg en iemand anders die op mijn geld past. Zelf nergens verantwoordelijkheid voor. :D Maarja, als het nodig is dan is het nodig he.

Klinkt ideaal voor mij :D
pi_141731554
Nee, Sultana's oké, maar ik vond vooral het in beheer geven van je geld nogal grondig klinken ook. (Maar misschien hoort dat sowieso al een beetje bij de woonvorm?)
pi_141732433
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:41 schreef Ruby88 het volgende:
Nee, Sultana's oké, maar ik vond vooral het in beheer geven van je geld nogal grondig klinken ook. (Maar misschien hoort dat sowieso al een beetje bij de woonvorm?)
Volgens mij wel :Y
  maandag 30 juni 2014 @ 22:18:58 #220
319308 Tink89
To live is to dance
pi_141743206
Het klinkt inderdaad best heftig, al snap ik echt niet waarom je sultana's zou willen eten...

Ik had een goede dag vandaag. Morgenvroeg weer wegen. Ben benieuwd!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_141749777
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef Tink89 het volgende:
Het klinkt inderdaad best heftig, al snap ik echt niet waarom je sultana's zou willen eten...

Ik had een goede dag vandaag. Morgenvroeg weer wegen. Ben benieuwd!
Misschien daarom wel goed noodvoer om op voorraad te hebben. :) Als je het toch niet wil eten (tenzij je bijna verhongert).

Hopelijk morgen niet te veel spierpijn, dan kan ik nog een keertje losgaan in de sportschool.
pi_141752924
Ik moet ook echt weer terugkomen hier. Hier gaat t niet goed. Niet dat ik kilo's aankom (wel een beetje, maar geen rampzalige hoeveelheden), maar ik let er vooral echt niet meer op.

Maar eerst even een vraagje, vooral voor dames als Tink die echt een flinke hoeveelheid zijn afgevallen, en die al langere tijd zwaarder waren.

Is jullie menstruatie ook lichter/korter geworden? Ik ben eigenlijk zo lang ik me kan herinneren altijd al een week ongesteld, maar het laatste half jaar is het opeens aan t teruggaan naar 6 of 5 dagen. Je hoort mij niet klagen natuurlijk, maar ik vraag me af of dit een normaal bijeffect is van een gezonder gewicht, of dat ik er een keer mee naar de huisarts moet ofzo. (trouwens, ik ben en was de afgelopen jaren aan geen enkele vorm van anticonceptie, dus dit gaat echt om een natuurlijke cyclus).
  dinsdag 1 juli 2014 @ 10:32:30 #223
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_141756884
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 00:48 schreef Zeester het volgende:
Ik moet ook echt weer terugkomen hier. Hier gaat t niet goed. Niet dat ik kilo's aankom (wel een beetje, maar geen rampzalige hoeveelheden), maar ik let er vooral echt niet meer op.

Maar eerst even een vraagje, vooral voor dames als Tink die echt een flinke hoeveelheid zijn afgevallen, en die al langere tijd zwaarder waren.

Is jullie menstruatie ook lichter/korter geworden? Ik ben eigenlijk zo lang ik me kan herinneren altijd al een week ongesteld, maar het laatste half jaar is het opeens aan t teruggaan naar 6 of 5 dagen. Je hoort mij niet klagen natuurlijk, maar ik vraag me af of dit een normaal bijeffect is van een gezonder gewicht, of dat ik er een keer mee naar de huisarts moet ofzo. (trouwens, ik ben en was de afgelopen jaren aan geen enkele vorm van anticonceptie, dus dit gaat echt om een natuurlijke cyclus).
Schijnt heel normaal te zijn dat zwaarlijvigheid invloed heeft op je cyclus. Het kan ook zomaar zijn na het afvallen dat je juist langer ongesteld bent ipv korter. Ik ben sinds mijn zwangerschap maar 3 dagen ongesteld :D en na het afvallen is dat niet veranderd.
pi_141757291
Vanochtend 119.5 *O* Onder de 120 *O*

Op naar de 118, dan is er 20 af :9
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:05:17 #225
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_141761209
Hoi, hier gaat het voor geen meter. Moet Ongesteld worden en kom sinds de vakantie niet meer in het ritme. Ik vaal echt vreselijk van mezelf.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')