Kokosolie.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg. Waar bakken jullie in? Gewoon roomboter/olijfolie?
In ieder geval niet in olijfolie, dat verbrandt als het te warm wordt. Meestal becel vloeibaar dus. Wel de gewone, in de light-variant zit melk namelijk. Ik vind bakken in roomboter overigens echt heel vies. Alles smaakt dan zo vettig.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg. Waar bakken jullie in? Gewoon roomboter/olijfolie?
Ohja, daar heb ik eerder van gehoord. Klinkt altijd wel goed.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik volg de 5:2 methode, waarbij je 2 dagen per week 'vast'. Dat wil zeggen, maar 500 kcals eet, 600 voor mannen.
Zie ook dit topic: LIF / IF, 5/2 methode of eat stop eat
En vooral kan ik je deze docu aanraden: http://documentaryheaven.com/eat-fast-and-live-longer/
Die is heel informatief, want naast afvallen heeft vasten heel veel gezondheidsvoordelen.
Ik ben aan het schuiven met mijn vastdagen dus ik heb donderdag gevast en nu vandaag weer en na een nogal lichte D gisteren had ik het er vanmiddag toch even moeite mee, voor het eerst echt HONGER. Toen heb ik mezelf een extra 250gr aardbeien gegund, een whooping 60kcals.
Michael Mosley, de maker van de docu, heeft inmiddels ook een boek geschreven over de methode.
Ja, ik ben echt zo blij en opgelucht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weeg nu bijna 120 op 1:79 cm.Twiddel
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:25 schreef summer2bird het volgende:
Hai!
Ik post maar weer eens mee.
Even een crosspost van ergens:Klinkt idd best grondig, succes! Woon je alleen? Of deel je die voorraadkast met anderen? Dat lijkt me best lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weeg nu bijna 120 op 1:79 cm.
Nee, woon op beschermd wonen.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:27 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Klinkt idd best grondig, succes! Woon je alleen? Of deel je die voorraadkast met anderen? Dat lijkt me best lastig.
Klinkt ideaal voor mijquote:Op maandag 30 juni 2014 16:03 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me wel heerlijk, kasten leeg en iemand anders die op mijn geld past. Zelf nergens verantwoordelijkheid voor.Maarja, als het nodig is dan is het nodig he.
Volgens mij welquote:Op maandag 30 juni 2014 18:41 schreef Ruby88 het volgende:
Nee, Sultana's oké, maar ik vond vooral het in beheer geven van je geld nogal grondig klinken ook. (Maar misschien hoort dat sowieso al een beetje bij de woonvorm?)
Misschien daarom wel goed noodvoer om op voorraad te hebben.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef Tink89 het volgende:
Het klinkt inderdaad best heftig, al snap ik echt niet waarom je sultana's zou willen eten...
Ik had een goede dag vandaag. Morgenvroeg weer wegen. Ben benieuwd!
Schijnt heel normaal te zijn dat zwaarlijvigheid invloed heeft op je cyclus. Het kan ook zomaar zijn na het afvallen dat je juist langer ongesteld bent ipv korter. Ik ben sinds mijn zwangerschap maar 3 dagen ongesteldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:48 schreef Zeester het volgende:
Ik moet ook echt weer terugkomen hier. Hier gaat t niet goed. Niet dat ik kilo's aankom (wel een beetje, maar geen rampzalige hoeveelheden), maar ik let er vooral echt niet meer op.
Maar eerst even een vraagje, vooral voor dames als Tink die echt een flinke hoeveelheid zijn afgevallen, en die al langere tijd zwaarder waren.
Is jullie menstruatie ook lichter/korter geworden? Ik ben eigenlijk zo lang ik me kan herinneren altijd al een week ongesteld, maar het laatste half jaar is het opeens aan t teruggaan naar 6 of 5 dagen. Je hoort mij niet klagen natuurlijk, maar ik vraag me af of dit een normaal bijeffect is van een gezonder gewicht, of dat ik er een keer mee naar de huisarts moet ofzo. (trouwens, ik ben en was de afgelopen jaren aan geen enkele vorm van anticonceptie, dus dit gaat echt om een natuurlijke cyclus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |