quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh traplopen, dat ga ik doen net als KJ; altijd zelf onderaan om evt op te vangen.
Mijn oma is overleden tgv een val van de trap, dus ook ik ben er niet dol op
Verder was de dag hier echt een eitje!Na de lunch (met hun vader er nog bij), nog even gespeeld en toen de heren op bed gelegd. E en ik lekker beneden getut, en toen de eerste daarvan wakker werd was zn moeder er alweer en heb ik E in bed gelegd :s
En daarna nog mooi voetbal gekeken met nog een vriendin + dreumes
Hoewel het me nog steeds heel pittig lijkt, lijkt het me stiekem ook zooooo leuk (mn door alle foto's van Kyara's meiskes)quote:[b]Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef Omentielvo het volgende:[/
LB super gedaan dus![]()
(Jij gaat nu ook voor een tweeling)
Nouja opzich wel, maar daar zit ze zomaar ineens terwijl ze een jaar lang tussen de twee lijntjes heeft gezeten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:46 schreef L-E het volgende:
Wat 'snoept' ze dan LB? Ze zit nu op de middenlijn, dat lijkt me toch prima?
Zo te zien leer je haar niets verkeerds aan! Je kunt evt minder kaas geven als je je er zorgen om maakt, maar zo te zien prop je haar niet vol met chocola, fris en cake, toch? Lekker laten eten - als ze straks rondrent verbrandt ze 't vast wel weer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja opzich wel, maar daar zit ze zomaar ineens terwijl ze een jaar lang tussen de twee lijntjes heeft gezeten.
Onze beide families bestaan uit lekkere eters met allemaal overgewicht, en ik wil het niet nu al verkeerd aanleren
Ik snap je.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja opzich wel, maar daar zit ze zomaar ineens terwijl ze een jaar lang tussen de twee lijntjes heeft gezeten.
Onze beide families bestaan uit lekkere eters met allemaal overgewicht, en ik wil het niet nu al verkeerd aanleren
Kaas eten is toch geen snoepen? Of bedoel je de associatie van iets buiten de maaltijden om eten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ja als ik gewone kaas op brood doe, plukt ze die er vanaf en het brood gaat op de grond
En juist om snoepen tegen te gaan geef ik haar geen kaas uit het vuistje.
Een plak kaas zo in je mond stoppen ipv op je boterham doen... dat doet mijn vriend altijd, en ik vind het een slechte gewoonte die heel veel kalorieën en vet oplevert. Maar als E het ziet, bietst ze accuut ook een plakje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Kaas eten is toch geen snoepen? Of bedoel je de associatie van iets buiten de maaltijden om eten?
quote:
Maar 1 plak kaas maakt in essentie niet dikquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een plak kaas zo in je mond stoppen ipv op je boterham doen... dat doet mijn vriend altijd, en ik vind het een slechte gewoonte die heel veel kalorieën en vet oplevert. Maar als E het ziet, bietst ze accuut ook een plakje.
En als ze verder niet goed at zou ik t wel doen hoor, maar ik wil dr niet nu al te vet eten geven...
Begrijpelijk. Zonder pindakaas kun je ook heel groot en sterk worden gelukkigquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:21 schreef -mandy- het volgende:
[..]heeft een pinda- en notenallergie.
En uit voorzorg krijgt D daarom van ons ook geen pindakaas ed. Als hij een paar jaar ouder is, ga ik het wel eens uitproberen, en kijken of hij er allergisch voor is ja of nee. Maar voor nu doen we het nog niet.
Stel hij reageert er wel allergisch op, hij is nog maar net een dreumes ... daar wil ik nog even niet aan denken.
Daar heb je ook weer gelijk in...quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:21 schreef Cwen het volgende:
[..]
Maar 1 plak kaas maakt in essentie niet dik. Vet is (itt suiker) niet alleen maar 'slecht', we hebben het ook nodig.
Ik zou echt niet teveel sleutelen aan haar eetpatroon. Het ziet er prima uit, en ze is pas 14 maanden. Er staat nog niets vast, haar toekomstige gewicht is nog niet bepaald.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:24 schreef Mineola het volgende:
Edit: was jij nou ook vegetariër? Dan ken je wellicht de vegetarische tuinkruidenpaté, die smeert ook prima! Hier een groot succes ook. Maar wel ongeveer 900 ingredienten![]()
Niet bijgelezen, maar ziet eruit als een gewichtstoename voordat ze (langs de randjes) gaat lopenquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn Loj!
Misschien dat dat ook gaat helpen in de nachten?
Ennuhm, ik was net bij t cb, en E woog een ruim pond meer dan ik op basis van haar curve had verwachtNu maak ik me toch 'zorgen' dat ik haar misschien wat teveel laat eten / snoepen vanuit de oude overtuiging dat ze het kan hebben
[ link | afbeelding ]
Weliswaar een ander cb met nog een oude weegschaal, maar dat zou niet zoveel uit moeten maken toch?
Die vindt Riley ook heerlijk. Ik heb ze ook een keer geproefd en ze smaken echt zo flauw dat ik eigenlijk denk dat dreumessen nog niet echt een smaak hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:48 schreef Phaidra het volgende:
Mijn mini eet graag die kaasknabbels van Goodies! Zit niet veel zout in. Ik geef een half zakje per keer, anders vind ik het wel weer erg veel.
Die paprika eet de mijne ook graag. Wortel eet ze ook maar niet zo happig op.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:48 schreef Phaidra het volgende:
Mijn mini eet graag die kaasknabbels van Goodies! Zit niet veel zout in. Ik geef een half zakje per keer, anders vind ik het wel weer erg veel.
Uiteraard, zo zijn 'we' allemaal hierquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:17 schreef Troeta het volgende:
Zitten jullie elkaar nou gek te maken met dat eten?
Een pondje meer wegen als de curve......een plakje kaas.......broodje knakworst...vruchtensap enz. daar maak je je toch echt niet druk om?
Volgens jullie zouden mijn kinderen dikke varkens zijn die enorm veel troep eten. Maar ze zijn toch echt gezond en slank. En ze eten hun gezonde dingen ook meestal braaf op! En ook al zouden ze wat dikker zijn, dan zouden ze nog steeds knakworsten krijgen en kaas, want daar word je echt niet dik van hoor, pfff
Weten jullie niet meer hoe het was om kind te zijn?
Ja, dat is exact wat we bedoelen als we elkaar gezonde adviezen mee geven omtrent eten. Spijker op de kop!quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:17 schreef Troeta het volgende:
Zitten jullie elkaar nou gek te maken met dat eten?
Een pondje meer wegen als de curve......een plakje kaas.......broodje knakworst...vruchtensap enz. daar maak je je toch echt niet druk om?
Volgens jullie zouden mijn kinderen dikke varkens zijn die enorm veel troep eten. Maar ze zijn toch echt gezond en slank. En ze eten hun gezonde dingen ook meestal braaf op! En ook al zouden ze wat dikker zijn, dan zouden ze nog steeds knakworsten krijgen en kaas, want daar word je echt niet dik van hoor, pfff
Weten jullie niet meer hoe het was om kind te zijn?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:37 schreef Troeta het volgende:
Ik heb het niet alleen over Ladyblacks post, het gaat hier al maanden over welk kind het gezondste eet en er word met afkeuring gepraat over moeders die kinderen chips geven...of wicky! Of KAAS! Kaas, kom op mensen?
Met 10 maanden een frikandel, dat kan echt niet hoor, een moeder gaf frietjes aan zijn 14 maanden dreumes bij de McDonalds, snap je dat nou? Dat soort dingen worden hier gezegd. Alsof je gelijk elke dag frikandellen geeft en je kinderen vetmest.
Dat! En als we naar de mac gaan eten maxi en mini samen een happy mail. Waarbij mini het meeste eetquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:23 schreef Spirit82 het volgende:
Zal ik dan maar uit de kast komen? Mijn 13 maanden oude dreumes eet wel eens friet, en frikandel, knakworst, is gek op kaas en leverworst, maisboogjes, rijstwafel, soepstengel, fruit, groente, brood, andijviestamppot, danoontjes, pudding, diksap en eigenlijk in zijn algemeenheid alles wat eetbaar is. Ik denk dat iedereen hier zijn of haar kind naar beste kunnen en vermogen laat opgroeien. Voor de een is dat biologisch, voor de ander vegetarisch en weer anderen laten dit los. Ik denk niet dat er hier een goed of fout in zit, althans, niet bij de mensen die hier posten.
Ik bedoelde ook niet dat er zo over mijn kinderen werd gesproken hoor, maar hoe er hier over eten van kinderen word gesproken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:46 schreef Mineola het volgende:
[..]
Uiteraard, zo zijn 'we' allemaal hier![]()
Joh, niet gelijk op de kast springen, LadyBlack geeft zelf aan dat ze haar dochter gezonde eetgewoonten wil meegeven en vraagt om suggesties, en daar wordt op gereageerd. Over jouw kinderen zegt niemand iets, die conclusie trek je zelf.
Iedereen moet lekker geven wat hij zelf wil toch? Voeding is nou eenmaal een hot issue, en terecht mi, de bevolking in het algemeen en kinderen in het bijzonder worden steeds dikker en ongezonder. Ik vind het alleen maar goed als mensen (ouders) kritisch kijken naar hun voedingspatroon.
Beter dan dat winkelketens hun maten gaan aanpassen omdat kleding niet meer past, zoals laatst in het nieuws was
Ik heb een kliko gebaard die op de -2 lijn zitquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:36 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat er zo over mijn kinderen werd gesproken hoor, maar hoe er hier over eten van kinderen word gesproken.
En nogmaals ik ben niet tegen een gezond voedingspatroon hoor, en vind ook dat er wat aan te dikke kinderen gedaan moet worden, maar schrikken van een dreumes op de middenlijn lijkt mij echt niet goed.
En krentenbollen moeten gewoon kunnen.
+1, en ook dingen die eigenlijk niet eetbaar zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:23 schreef Spirit82 het volgende:
Zal ik dan maar uit de kast komen? Mijn 13 maanden oude dreumes eet wel eens friet, en frikandel, knakworst, is gek op kaas en leverworst, maisboogjes, rijstwafel, soepstengel, fruit, groente, brood, andijviestamppot, danoontjes, pudding, diksap en eigenlijk in zijn algemeenheid alles wat eetbaar is. Ik denk dat iedereen hier zijn of haar kind naar beste kunnen en vermogen laat opgroeien. Voor de een is dat biologisch, voor de ander vegetarisch en weer anderen laten dit los. Ik denk niet dat er hier een goed of fout in zit, althans, niet bij de mensen die hier posten.
Hij is dicht?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:00 schreef Shandaly het volgende:
[..]
+1, en ook dingen die eigenlijk niet eetbaar zijn
In datzelfde kader: Twinkle, is het een optie om zo'n dichte kattenbak te nemen? Of pikt de kat dat dan weer niet?
Een plotselinge stijging daarin die ik niet kan verklaren doordat ze daarvoor ziek is geweest oid, dan ga ik inderdaad kijken naar haar eten. Lijkt me vrij logisch. Daarbij vind ik een pond op 9 kilo lichaamsgewicht best veel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:00 schreef Troeta het volgende:
Ja sorry hoor LadyBlack, maar je om een pondje druk te maken is echt niet ok..JUIST omdat jullie vroeger dik waren..
Doe jij daar je voordeel maar mee?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:36 schreef Gulara het volgende:
Ik wil ook een tweeling, maar ik geloof dat Kyara die van haar op gaat sturen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik denk dat het rap weer naar beneden bijtrekt als ze gaat lopen LB (en anders in de "wat de dreumes al dan niet kent dat vreet ze niet"-fase). Je ziet wel vaker pieken en dalen in curves, zolang je haar een goede, gezonde basis geeft komt het echt wel goed.
Ja kloptquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Was dit de eerste meting op het nieuwe cb? Ook nog eens een andere weegschaal. Kan ook net weer iets schelen?
Ja stom he van pre zw --> top zw --> eind bv = 60 --> 68 --> 49 bij Noortje bij Isabel minder maar tis nooit meer goedgekomen weeg nu 56/57 kilo. Heb geen tieten meer, dat scheelt he.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef LadyBlack het volgende:
Tja, genen zijn interessante dingen he becky.... jij viel toch ook zo af van de borstvoeding?
Ik ben met meer dan een jaar borstvoeding nét aan terug op mijn startgewicht
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:36 schreef Tally het volgende:
Mag ik ook evendat ik vandaag voor het eerst pijnloze seks heb gehad sinds de bevalling
om ook maar een ander onderwerp er in te flikkeren
Vandaag zei ik tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef becky27 het volgende:
[..]![]()
wanneer dan![]()
en jij hebt tenminste nog sex
Good for you!quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaag zei ik toch
Ja dat hebben we wel ja. Fijn was anders maar ik bleef het proberen want moest toch eens goed komen (whehehehe).
Jawel maar spockjuh moest de volgende dag echt op het werk verschijnen dus hij had de auto nodig, jan naar de gastouder brengen etc dus dat lukte nietquote:[b]Op woensdag 18 juni 2014 23:49 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/99431]Troeta[/url
Sterkte Goitske! Mocht je niet bij hem blijven in het ziekenhuis?
Wat is herkenbaar ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:40 schreef Loj het volgende:
Hier lijkt Ow sinds twee weken een complete persoonsverandering te hebben ondergaan...
Opeens niet meer bang voor grote mensen, speelt met andere kinderen en durft alleen op stap te gaan.
Fijn voor hem hoor! Maar ik moet ff wennen. Is dat trouwens normaal/herkenbaar?
Ah joh, er is geen discussie hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:09 schreef LadyBlack het volgende:
Jammer, ik wilde mijn post net weghalen... meedoen aan een discussie die je daarvoor veroordeelt is natuurlijk een beetje suf![]()
[..]
Een plotselinge stijging daarin die ik niet kan verklaren doordat ze daarvoor ziek is geweest oid, dan ga ik inderdaad kijken naar haar eten. Lijkt me vrij logisch. Daarbij vind ik een pond op 9 kilo lichaamsgewicht best veel.
En ja ik weet dat ik misschien wat overtrokken reageer omdat wij zelf makkelijk aankomen, maar kritisch kijken naar eten vind ik gewoon verstandig.
Als ik terug ben van vakantie moeten we echt snel weer afspreken! Ik ben benieuwd naar je bijna-peutermeisje!quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat is herkenbaar ?
Mijnes is vandaag 23 (23 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) maanden en ik moet opeens weer zo aan haar wennen. Heel raar. Wennen is raar omdat ik haar door en door ken. Opeens zo verbaasd sta te kijken naar mn meisje. Ik zie haar groeien en groot worden en veranderen.
Ik heb dit 1 x eerder gehad. Dat was toen ze begon met kruipen/tijgeren. Toen was ik even in de war omdat ze overal naar toe kon![]()
Nu is het een enorme groeispurt die ik niet goed kan benoemen. Er komen hele zinnen uit waarvan ik de helft versta. Ze snapt meer dan alles ! Echt eng soms. We hadden het over mn moeder en ze pikt gewoon dingen/stemmingen en zinnetjes op............. ze groeit als kool en krijgt een mening. Mn baby![]()
Ik snap het niet want keizersnede?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaag zei ik toch
Ja dat hebben we wel ja. Fijn was anders maar ik bleef het proberen want moest toch eens goed komen (whehehehe).
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als ik terug ben van vakantie moeten we echt snel weer afspreken! Ik ben benieuwd naar je bijna-peutermeisje!
Bij mr paprika? Toen praatten ze nog niet zo hè? Enorm verschilquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
Keek net naar foto's van onze laatste meet. Nahhhhh, die meid is zo gegroeid !
Erg goed plan
Volgende week hebben we onze 3e minimeisjesmeet bij Soesa, Allemaal meiden van dezelfde leeftijd. Hoe bijzonder is dat !!!![]()
![]()
Nee de eerste keer nergens last van. Toen baalde ik dat je minstens 6 weken moest wachten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap het niet want keizersnede?
Ja ! groot verschil ! Maar praten doet ze thuis meer dan eldersquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij mr paprika? Toen praatten ze nog niet zo hè? Enorm verschil.
Heel tof! Veel plezier alvast.
Amen!quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah joh, er is geen discussie hoorNiet druk om maken. Je angst snap ik heel erg goed, die heb ik ook! Zo lang ze haar lijntje volgt is het prima, maar als Isa zo'n sprong omhoog zou maken zou ik ook extra opletten omdat ik haar niet wil "aandoen" wat wij onszelf aandoen. Een goede start is ook belangrijk! En die geeft ieder op zijn eigen, beste manier die er is.
Herkenbaar! Bij mij duurde het ook een jaar voor seks weer pijnloos kon. Angst voor pijn maakte het niet beterquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee de eerste keer nergens last van. Toen baalde ik dat je minstens 6 weken moest wachten.
Maar nu deed het echt gewoon enorm zeer. Alsof ik te krap was of te droog of wat dan ook. Droog was zeker niet het geval maar misschien een verkramping als mn lichaam dacht aan seks of zo
Die cyclus was bij mij al terug. Alleen door de prikpil weer door de war geschopt. De dokter gaf laatst aan dat ik de prikpil maar om de 8 weken moet prikken ipv 12 omdat ze bang was dat hij anders niet goed zou werkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Herkenbaar! Bij mij duurde het ook een jaar voor seks weer pijnloos kon. Angst voor pijn maakte het niet beter. Maar van de bekkenfysio wat tips gehad voor houdingen en wat wel/niet aanspannen, en toen was het ineens over
. Wellicht dat het ook samenhing met het terugkeren van mijn cyclus, dat viel zo'n beetje samen.
Dat. En dat weet je toch inmiddels wel, XM? Als je daarin snel van dingen schrikt, zwengel Google niet aan. Gewoon niet. Beterschap voor Noor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:50 schreef Kyara het volgende:
Ik zou stoppen met Googlen en de HA bellen XM. Als je op een simpele hoofdpijn googled kom je ook bij de meest vreselijke dingen uit dus google is niet je beste raadgever.
Even ha bellen meid. Lauren had laatst ook opeens keelontsteking. Kuurtje, klaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
9:50.
Enige dat ze wil is slapen. En ze had net een bloedneus. Google is zeer verontrustend.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat. En dat weet je toch inmiddels wel, XM? Als je daarin snel van dingen schrikt, zwengel Google niet aan. Gewoon niet. Beterschap voor Noor.
Over bewust eten: Sticker nam gisteren een hap van een schoonmaaksponsje. Dat ontdekte ik pas toen hij het weer uit kotsteWas niet eens biologisch geteeld, ik ben geschokt!
Inderdaad, Lauren bleek woensdagavond in de zandbak katten poep tegen te zijn gekomen en heeft sindsdien verhoging/koorts. Google vertelde me dat ze blind zou worden en epilepsie zou krijgenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:50 schreef Kyara het volgende:
Ik zou stoppen met Googlen en de HA bellen XM. Als je op een simpele hoofdpijn googled kom je ook bij de meest vreselijke dingen uit dus google is niet je beste raadgever.
Oh, ik dacht dat een soort dagboekpost wasquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:09 schreef Shandaly het volgende:
Volgens mij heeft XM de ha al gebeld en mag ze om 9:50 al langs komen.. toch? Beterschap!
Ik wil het niet baggetaliseren maar heeft verschijnselen die je noemt horen ook bij een fikse griep. Bloed kan ook toeval zijn. Ga je nou niet gek lopen maken en laat de HA de diagnose stellen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze heeft veel symptomen die op acute leukemie duiden... Moeheid (ze is 2-3 uur wakker geweest gister en nu slapen slapen slapen), bleek zien, bloedingen tandvlees en neus, algehele malaise... Koorts.. Huilen, jammeren..
Bij zesde ziekte is kind vaak niet zo ziek, ondanks hoge koorts. Zij is doodziek.
Bij Lauren was dit keelontsteking. Wacht de ha maar even rustig af. Vertel wel je zorgen over leukemie maar kaart hem ook in jaar keel kijkenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze heeft veel symptomen die op acute leukemie duiden... Moeheid (ze is 2-3 uur wakker geweest gister en nu slapen slapen slapen), bleek zien, bloedingen tandvlees en neus, algehele malaise... Koorts.. Huilen, jammeren..
Bij zesde ziekte is kind vaak niet zo ziek, ondanks hoge koorts. Zij is doodziek.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:56 schreef Omentielvo het volgende:
Echt met een gebroken teen kan je nog uitkomen op de amputatie van je rechterarm, omdat daar een gezwel zit
Datquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mja, Google is your best friend maar niet met dit soort dingen. Ik ben wel heel benieuwd hoe het bij de dokter is, XM. Beterschap voor Noor!
zo snel zal ze nog wel niet terug zijn....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:45 schreef kleinzusje het volgende:
F5
Laat je wat horen XM ?
Hier is het kind in Artis. Wordt gelukkig nog net niet onder de voet gelopen door 2000 schoolreisjes kinderen
Ik moest lachen......quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:56 schreef Omentielvo het volgende:
XM nooit op Google zoeken. Echt met een gebroken teen kan je nog uitkomen op de amputatie van je rechterarm, omdat daar een gezwel zit
Laat de huisarts haar onderzoeken.
Fijn dat hij het goed bekeken heeft. Goed dat er bloed geprikt wordt. Lekker knuffelen met je meisje, dan gaat de tijd tot half 1 sneller voorbijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spoed bloed geprikt. Bloedingen zinden de huisarts niet. Check op acute leukemie. Ik ben in paniek.
Pardon?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hou eens op joh.
XM, veel sterkte met wachten. Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af.
Eh, ik snap je post wel, maar ik was nu niet de enige met een vermoeden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
Het spijt me heel erg, maar ik wil dit toch even kwijt. XM, allereerst ben ik superblij dat noor alleen een virusje heeft, maar meid, echt, doe dit soort dingen jezelf en Noor niet aan. Je bent iedere keer dat ze ziek is volledig in paniek, maar het is een kindje en ze zal vaker ziek worden, blauwe plekken en bloedneuzen krijgen, haar hoofd stoten etc. Probeer niet steeds van het ergste uit te gaan en volledig in paniek te rakenVoor jezelf en voor noor
pfoe! Maar dit virus heb je maar weer gehad. Waar ik me telkens weer over verbaas is hoe ze dagen als een dood vogeltje kunnen liggen en dan zo *poef* weer beter zijn. Hopelijk is dat bij Noor ook weer gauw.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dit is een lelijkerd. Ze is al ziek vanaf dinsdag en nu nog steeds in de 39 koorts.
Je hoeft je niet te verdedigen, het was niet als aanval bedoelt. Ik vond het heel goed dat je je gevoel volgt, ik zou alleen wensen, voor jullie, dat je niet altijd zo bang bent dat haar iets ergs mankeert.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, ik snap je post wel, maar ik was nu niet de enige met een vermoeden.
Waarom voel je je dan onzeker, Omen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:17 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben het ook met Spirit eens. Hopelijk knapt je meisje gauw op![]()
Hier een meisje dat maar een uurtje wilde slapen over de hele dag. Deed haar humeur niet erg goed![]()
Ik voel me op die momenten best wel onzeker
Ik zou doen exact wat jij doet. Sterker nog, bij onze oudste pakken we het zo nog steeds aan: ruimte laten voor de emotie (want hoe futiel het ook mag lijken in onze ogen, voor een kind is die emotie de enige waarheid op dat moment) en veiligheid/troost bieden. Ik denk echt dat je het geweldig doetquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef Omentielvo het volgende:
Als het dan even niet gaat zoals Riley wil wordt ze boos en gaat ze op de grond liggen huilen. En dan laat ik haar even boos zijn en ga dan op de grond zitten bij haar, zodat ze troost kan vinden bij me
En ik ben dan onzeker of ik het wel goed doe. En hoe je nou met die buien moet omgaan.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef Omentielvo het volgende:
Als het dan even niet gaat zoals Riley wil wordt ze boos en gaat ze op de grond liggen huilen. En dan laat ik haar even boos zijn en ga dan op de grond zitten bij haar, zodat ze troost kan vinden bij me
En ik ben dan onzeker of ik het wel goed doe. En hoe je nou met die buien moet omgaan.
Hier ook zoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef Omentielvo het volgende:
Klinkt als een geweldige manier om met dat soort buien om te gaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef Omentielvo het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Kyara het volgende:
eerste losse stapjes!![]()
![]()
J deed 2 stapjes en daarna moest D er overheen door 3 stapjes los te doen.
Wat TOF!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Kyara het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Kyara het volgende:
![]()
Pffff wat een opluchting!! Dikke knuffel voor julliequote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bloed goed. Wel twee kleine afwijkingen in het bloed, maar die duiden op een virale infectie. Had overlegd met de kinderarts. Geen enkele aanwijzing op leukemie.
Godsamme, 10 jaar ouder. Huisarts was ook opgelucht.
Ik zie dat ze zelf al komen aanlopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
weet je wat dat kost joh, die verzendkosten zijn huge!
Haha, we zijn meestal wel vroeg op. In de zomer was het soms 4:30.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Gulara, eerst een bak koffie hoop ik?Ik heb ook regelmatig een vroeg vogeltje, maar tot mijn grote opluchting ligt die nog steeds bijna een uur rustig tussen ons in
Ik kijk niet zo uit naar het moment dat we om 6:00 beneden zitten
Hard he ? Ja misschien wel ! Maar wat mij betreft in het belang van Noor. Weet je waarom ? Als mijn meisje "doodziek" zou zijn ( hoop het nooit mee te maken) dan post ik liever niet op fok, maar zit stilletjes op de HAP, te appen met een vriendin of te huilen bij mn vriend.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:26 schreef klavertje-4 het volgende:
Wauw wat zijn sommige van jullie hard voor XM. Ik lees al langer mee dus weet heus dat zij wat 'loslaatissues' heeft maar ik denk toch dat iedere moeder een paniekgevoel zou ervaren als je huisarts serieuze verdenkingen op leukemie heeft en je nog een paar uur moet wachten op de bloeduitslag.
Nou ja, ik hoor hier ook niet maar dit moest me toch even van het hart.
Hoi. Dit. Sorry.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:14 schreef Moppert het volgende:
Juist als je weet dat XM best wel een beetje fragiel kan zijn en eigenlijk best onzeker is moet je het dan op deze manier neerkwakken? Dat kan toch ook heel anders.
Dat klopt. En dat is een fucking zwaar en lang traject met veel impact. Ik vecht om een andere moeder te worden. Voor noor. Want die is die moeite driedubbeldwars waard. Maar soms lukt dat niet. En als je huisarts je vermoeden van zoiets ernstigs met je deelt, dan is dat zo'n moment. Zo'n traject is niet iets met een stijgende lijn naar de top vd berg. Dat is er een met hobbels en bobbels en soms hele diepe kuilen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:24 schreef L-E het volgende:
Lieve mensen, ik snap de ergernis wel een beetje maar XM doet volgens mij hartstikke haar best in therapie om hierin wat steviger te raken. We zijn niet allemaal hetzelfde. Leven met angst kan heel overheersend zijn, onderschat dat niet..
Ik heb in het verleden meerdere malen hier aangegeven dat als je Noor van Eds verdenkt (mogelijkheid is tenslotte aanwezig), dat het dan niets te maken heeft met alleen de huid in de gaten houden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb na vandaag geen puf me te verdedigen. Als je me zo volgt, weet je ook dat ik wel degelijk serieus werk om mijn eigen verleden aan te pakken. Juist om Noor.
En Books, ik kan echt geen touw vastknopen aan je stukje over de EDS? Kop in zand? Huh? Ik houd er serieus rekening mee dat ze het heeft. Lijkt er qua huid ook op, maar motorische ontwikkeling gaat best goed.
Klopt ! Daarom 10 jaar de pil geslikt om wat evenwichtiger aan een kind te beginnen ! Ook een optie ?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:24 schreef L-E het volgende:
Lieve mensen, ik snap de ergernis wel een beetje maar XM doet volgens mij hartstikke haar best in therapie om hierin wat steviger te raken. We zijn niet allemaal hetzelfde. Leven met angst kan heel overheersend zijn, onderschat dat niet..
Keuze ?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:50 schreef L-E het volgende:
XM, dat is een zwaar traject inderdaad. Ik vind het knap dat je je eigen tekortkomingen daarin durft te zien en er iets mee doet. Ik denk soms ook dat je jezelf iets te veel verliest in je angsten en gepieker, dat is denk ik wat men je mee wil geven nu, maar ik weet ook zo goed hoe dat niet altijd een keuze is. Hopelijk kun je uit alles wat er nu wordt gezegd iets halen waar je iets mee kan.
Het is niet aan ons om zoiets te beoordelen, bovendien loopt het leven soms anders dan je hoopt. Ik begon heel stabiel aan een tweede kind, ik zit er nu heel anders bij. Je hebt niet alles in de hand helaas.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt ! Daarom 10 jaar de pil geslikt om wat evenwichtiger aan een kind te beginnen ! Ook een optie ?
Ik denk dat dit het wel goed verwoord inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:50 schreef L-E het volgende:
XM, dat is een zwaar traject inderdaad. Ik vind het knap dat je je eigen tekortkomingen daarin durft te zien en er iets mee doet. Ik denk soms ook dat je jezelf iets te veel verliest in je angsten en gepieker, dat is denk ik wat men je mee wil geven nu, maar ik weet ook zo goed hoe dat niet altijd een keuze is. Hopelijk kun je uit alles wat er nu wordt gezegd iets halen waar je iets mee kan.
+1. Ik vind je formuleringen serieus vals, kz. Mijn hemel, we zijn ook gewoon ménsen hoor, achter die beeldschermen. Over voorleven: een lesje respect zou op zijn plaats zijn (want ook als je het pertinent oneens bent met iemand kun je nog respectvol blijven). Bah. Ik ben er plaatsvervangend naar van.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:55 schreef Olf het volgende:
Serieus KZ, ik snap oprecht je punt maar je brengt het op dit moment niet heel constructief, vooral niet om zaken als überhaupt het hebben gekregen van een kind en de eventuele juistheid van de beslissing daarvoor hierbij te betrekken.
mag deze dan nog even in de herhaling. ....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik had luuk eerder moeten dreigen met een logopedist. Gisteren hadden we een pyjama dag en hadden we veel tv aan. Bumba is eeb favoriet van luuk. Begint ie ineens mba te zeggen als bumba op tv is. En au-o als ie met een auto speelt.
+2quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:58 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
+1. Ik vind je formuleringen serieus vals, kz. Mijn hemel, we zijn ook gewoon ménsen hoor, achter die beeldschermen. Over voorleven: een lesje respect zou op zijn plaats zijn (want ook als je het pertinent oneens bent met iemand kun je nog respectvol blijven). Bah. Ik ben er plaatsvervangend naar van.
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:07 schreef Moppert het volgende:
Imho ben je ook een topmoeder als je al je eigen valkuilen kent en er hard aan werkt
+3 jeetje wat heb je er aan om iemand zo respectloos te benaderen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:58 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
+1. Ik vind je formuleringen serieus vals, kz. Mijn hemel, we zijn ook gewoon ménsen hoor, achter die beeldschermen. Over voorleven: een lesje respect zou op zijn plaats zijn (want ook als je het pertinent oneens bent met iemand kun je nog respectvol blijven). Bah. Ik ben er plaatsvervangend naar van.
Jemig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Asl XM nu door een FOK poster er nog meer door heen zit is er werkelijk reden om de therapie sessies te verhogen. Sjemig ! Zo belangrijk ben ik niet.
Nee, maar het is nog al wat wat je gezegd hebt. Ook al ben je maar een onbelangrijk persoon, je hebt geen idee wat zoiets los maakt. Kennelijk in ieder geval genoeg, want er komen hier ineens nog al wat posters bij die echt vinden dat je te ver gegaan bent.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Asl XM nu door een FOK poster er nog meer door heen zit is er werkelijk reden om de therapie sessies te verhogen. Sjemig ! Zo belangrijk ben ik niet.
Lafhartig te kakken ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:09 schreef becky27 het volgende:
[..]
+3 jeetje wat heb je er aan om iemand zo respectloos te benaderen.
Mensen maken hun eigen keuzes. De een om op de ene manier moeder (zoals xm die werkt om een betere mama te worden maar ik vind dat ze dat ook al is) te worden de ander pas op het allerlaatste moment (40+dus) om redenen. Om te zeggen dat je je kinderwens dan maar had moeten uitstellen. Belachelijk. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes en ik vind het soms ook goed dat het forum een van je aftypmedium is.
Ik las al niet veel mee maar de manier waarop KZ zo lafhartig iemand te kakken zet vind ik echt erg.
ik ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:23 schreef Books1 het volgende:
Ik bedoelde meer dat ze haar handen vol heeft om een dag door te komen op een normale manier en dat ze het ergens kwijt moet als ze het niet meer trekt.
Slaap lekker.
dan ben ik bij de peutersquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:10 schreef Kimpossible het volgende:
Anders ga je gewoon nog even door kz![]()
Goed bezig!
Ik ben weer weg hier want ik heb hier de komende 8 maanden nog weinig te zoeken.
Ok ! Was me van geen kwaad bewust, maar even wat onvrede spuien over iemand die al weken het topic kaapt met paniek............... is net iets te veel voor de hormonale meelezers. Zal me gedragen !quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kleinzusje of je op zou willen houden?
Uiteindelijk heb ik eerst nog even een was aangezet en zijn we pas na 9en gegaan. We hebben ons weer prima vermaakt. Het is zo'n heerlijke struinmarkt met van-alles-en-nog-veel-meer. Pi kijkt altijd z'n ogen uit en geniet er ook zo van: wil bij elke fruitkraam een fruitsample proeven, bewondert mooie dingetjes met mij, danst mee op de live muziek en wijst naar alle rondlopende honden en kindjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:14 schreef L-E het volgende:
Gulara wat heerlijk, zo vroeg naar de markt! 'Dan heb je tenminste nog wat aan je dag'![]()
Ja dat sponsje was om de potloodresten weg te krijgen. Vandaag at hij het doosje waar de diepvrieserwten in zaten. De kassamevrouw deed maar een zakje om het doosje ernaHelpen met boodschappen doen, hij kan het niet!
Ik doe het precies zo! En ik denk dat je moet doen wat goed voelt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef Omentielvo het volgende:
Beetje late reactiequote:Op donderdag 19 juni 2014 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat is herkenbaar ?
Mijnes is vandaag 23 (23 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) maanden en ik moet opeens weer zo aan haar wennen. Heel raar. Wennen is raar omdat ik haar door en door ken. Opeens zo verbaasd sta te kijken naar mn meisje. Ik zie haar groeien en groot worden en veranderen.
Deze had ik gemist. Wat goedquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:58 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
mag deze dan nog even in de herhaling. ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |