abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2014 @ 21:30:27 #101
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_141303902
Hier juist het tegenovergestelde. Isabel pleurt van haar lijntje af. Is 5 cm gegroeid en net 500 gram aangekomen in 4,5 maand. Ik ben van gezond, lekker, voedzaam maar niets te. Ze eet weinig vlees, veeeeeel groente maar ook chocopasta op brood. Maar ze moet dus meer gaan eten......

En knaks :Y) (met mayo, ketchup en mosterd) maar niet voor Isabel, Noortje overigens wel. Maar die drinkt geen cola.
  donderdag 19 juni 2014 @ 21:35:14 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141304178
Tja, genen zijn interessante dingen he becky.... jij viel toch ook zo af van de borstvoeding?

Ik ben met meer dan een jaar borstvoeding nét aan terug op mijn startgewicht :')
pi_141304247
Mag ik ook even *O* dat ik vandaag voor het eerst pijnloze seks heb gehad sinds de bevalling O+ om ook maar een ander onderwerp er in te flikkeren :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 19 juni 2014 @ 21:38:55 #104
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_141304423
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef LadyBlack het volgende:
Tja, genen zijn interessante dingen he becky.... jij viel toch ook zo af van de borstvoeding?

Ik ben met meer dan een jaar borstvoeding nét aan terug op mijn startgewicht :')
Ja stom he van pre zw --> top zw --> eind bv = 60 --> 68 --> 49 bij Noortje bij Isabel minder maar tis nooit meer goedgekomen weeg nu 56/57 kilo. Heb geen tieten meer, dat scheelt he.

Ik was trouwens 10350 bij 2 jaar en 2 of 3 maanden
  donderdag 19 juni 2014 @ 21:39:49 #105
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_141304522
quote:
17s.gif Op donderdag 19 juni 2014 21:36 schreef Tally het volgende:
Mag ik ook even *O* dat ik vandaag voor het eerst pijnloze seks heb gehad sinds de bevalling O+ om ook maar een ander onderwerp er in te flikkeren :P
*O*
wanneer dan :P

en jij hebt tenminste nog sex :P
pi_141305005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef becky27 het volgende:

[..]

*O*
wanneer dan :P

en jij hebt tenminste nog sex :P
Vandaag zei ik toch :P

Ja dat hebben we wel ja. Fijn was anders maar ik bleef het proberen want moest toch eens goed komen (whehehehe).
  donderdag 19 juni 2014 @ 21:49:54 #107
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_141305128
Tally *O*

En lb ik zit nog niet op mijn startgewicht, maar min ervaring van destijds na Nathan is dat het echt goed komt :* en als jij dik zou zijn ben ik een walrus :'(
Ik was wel bijna terug op gewicht met dank aan Evy *O* maar kamperen met vrienden gevolgd door familie weekend :Y) . Dus ik moet weer flink lopen. Maar het wad het waard.
Verder ben ik van de "eet wat je eet als je maar nadenkt over wat je eet".

Becky ik herinner mee e dat filmpje waar ze los ging op broccoli O+
  donderdag 19 juni 2014 @ 21:50:14 #108
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_141305154
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja dat hebben we wel ja. Fijn was anders maar ik bleef het proberen want moest toch eens goed komen (whehehehe).
Good for you!
pi_141305161
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 18 juni 2014 23:49 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/99431]Troeta[/url
Sterkte Goitske! Mocht je niet bij hem blijven in het ziekenhuis?
Jawel maar spockjuh moest de volgende dag echt op het werk verschijnen dus hij had de auto nodig, jan naar de gastouder brengen etc dus dat lukte niet
  donderdag 19 juni 2014 @ 21:54:01 #110
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_141305390
Oh ja Tico, ik las dat Bram van de trap was gevallen, wat en schrik zeg!
pi_141305414
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:40 schreef Loj het volgende:

Hier lijkt Ow sinds twee weken een complete persoonsverandering te hebben ondergaan...
Opeens niet meer bang voor grote mensen, speelt met andere kinderen en durft alleen op stap te gaan.
Fijn voor hem hoor! Maar ik moet ff wennen. Is dat trouwens normaal/herkenbaar?
Wat is herkenbaar ?

Mijnes is vandaag 23 (23 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) maanden en ik moet opeens weer zo aan haar wennen. Heel raar. Wennen is raar omdat ik haar door en door ken. Opeens zo verbaasd sta te kijken naar mn meisje. Ik zie haar groeien en groot worden en veranderen.

Ik heb dit 1 x eerder gehad. Dat was toen ze begon met kruipen/tijgeren. Toen was ik even in de war omdat ze overal naar toe kon :)

Nu is het een enorme groeispurt die ik niet goed kan benoemen. Er komen hele zinnen uit waarvan ik de helft versta. Ze snapt meer dan alles ! Echt eng soms. We hadden het over mn moeder en ze pikt gewoon dingen/stemmingen en zinnetjes op............. ze groeit als kool en krijgt een mening. Mn baby :'( O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  donderdag 19 juni 2014 @ 21:57:19 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141305595
Een baby met een mening :D O+

E zegt ook af en toe zéér stellig een paar woordjes, steeds dezelfde achter elkaar, en we komen er maar niet achter wat ze bedoelt.... :') ;( Lijkt me zo frustrerend voor haar! Dat toont ze nog niet hoor, maar dat komt vast nog!

Oh en ze heeft vanavond heerlijk tomaat zitten snacken terwijl ik aan het koken was, en daarna heeft ze verse pasta en olijven gegeten. :Y)
pi_141305705
Ik versta alles normaal, maar nu zijn het hele zinnen :X
pi_141305741
LB je baby is echt perfect ! maak je geen zorgen ! Hoe relaxter jij om gaat met eten hoe beter het is
pi_141305825
Fee is alleen onverstaanbaar als ze zingt :') Voor de rest kan ze zich erg duidelijk maken. En als ik niet op schiet doet ze het zelf wel :')
pi_141305924
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 21:09 schreef LadyBlack het volgende:
Jammer, ik wilde mijn post net weghalen... meedoen aan een discussie die je daarvoor veroordeelt is natuurlijk een beetje suf :@ :')

[..]

Een plotselinge stijging daarin die ik niet kan verklaren doordat ze daarvoor ziek is geweest oid, dan ga ik inderdaad kijken naar haar eten. Lijkt me vrij logisch. Daarbij vind ik een pond op 9 kilo lichaamsgewicht best veel.

En ja ik weet dat ik misschien wat overtrokken reageer omdat wij zelf makkelijk aankomen, maar kritisch kijken naar eten vind ik gewoon verstandig.
Ah joh, er is geen discussie hoor :* Niet druk om maken. Je angst snap ik heel erg goed, die heb ik ook! Zo lang ze haar lijntje volgt is het prima, maar als Isa zo'n sprong omhoog zou maken zou ik ook extra opletten omdat ik haar niet wil "aandoen" wat wij onszelf aandoen. Een goede start is ook belangrijk! En die geeft ieder op zijn eigen, beste manier die er is.
Sarcasme. Herken het.
pi_141305954
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 21:54 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Wat is herkenbaar ?

Mijnes is vandaag 23 (23 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) maanden en ik moet opeens weer zo aan haar wennen. Heel raar. Wennen is raar omdat ik haar door en door ken. Opeens zo verbaasd sta te kijken naar mn meisje. Ik zie haar groeien en groot worden en veranderen.

Ik heb dit 1 x eerder gehad. Dat was toen ze begon met kruipen/tijgeren. Toen was ik even in de war omdat ze overal naar toe kon :)

Nu is het een enorme groeispurt die ik niet goed kan benoemen. Er komen hele zinnen uit waarvan ik de helft versta. Ze snapt meer dan alles ! Echt eng soms. We hadden het over mn moeder en ze pikt gewoon dingen/stemmingen en zinnetjes op............. ze groeit als kool en krijgt een mening. Mn baby :'( O+
Als ik terug ben van vakantie moeten we echt snel weer afspreken! Ik ben benieuwd naar je bijna-peutermeisje! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141306052
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik snap het niet want keizersnede?
Sarcasme. Herken het.
pi_141306217
Iedereen moet doen wat hem/haar goed lijkt. Jan zit tegenwoordig net boven de 0 lijn vanaf geboorte op +1. Hij vertikt water en thee te drinken hij drinkt dan gewoon rustig de hele dag niet probeer het regelmatig en de gastouder ook Maja pech dan maar roosvicee ofzo
Hij mag absoluut geen sapjes of diksap appel gaat hij van aan de diarree ook is ereen rozijntjes verbod mag hij alleen van mij krijgen als de ontlasting aan de dikke kant is opa en oma hadden vooral moeitemet hetsapjes verbod tot ik woest werd en we deopen billen door de diarree lieten zien. Sinds dien is het bij alles mag jan .....
Qua koekjes krijgt hij een koekje uit een zakje smoeltjes vanille of speculaas of biscuitje, snoepjes zij. Jip en Janneke snoepjes zijn appel of aardbei stukjes, manna of rijstringetjes met yoghurt ik wil de kinderen zo lang mogelijk bij snoep en frisdrank weg houden
pi_141306282
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Als ik terug ben van vakantie moeten we echt snel weer afspreken! Ik ben benieuwd naar je bijna-peutermeisje! O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
Keek net naar foto's van onze laatste meet. Nahhhhh, die meid is zo gegroeid !
Erg goed plan O+

Volgende week hebben we onze 3e minimeisjesmeet bij Soesa, Allemaal meiden van dezelfde leeftijd. Hoe bijzonder is dat !!! *) *;
pi_141306718
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:08 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
Keek net naar foto's van onze laatste meet. Nahhhhh, die meid is zo gegroeid !
Erg goed plan O+

Volgende week hebben we onze 3e minimeisjesmeet bij Soesa, Allemaal meiden van dezelfde leeftijd. Hoe bijzonder is dat !!! *) *;
Bij mr paprika? Toen praatten ze nog niet zo hè? Enorm verschil :Y.

Heel tof! Veel plezier alvast :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141306767
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik snap het niet want keizersnede?
Nee de eerste keer nergens last van. Toen baalde ik dat je minstens 6 weken moest wachten.
Maar nu deed het echt gewoon enorm zeer. Alsof ik te krap was of te droog of wat dan ook. Droog was zeker niet het geval maar misschien een verkramping als mn lichaam dacht aan seks of zo :')
pi_141307002
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Bij mr paprika? Toen praatten ze nog niet zo hè? Enorm verschil :Y.

Heel tof! Veel plezier alvast :).
Ja ! groot verschil ! Maar praten doet ze thuis meer dan elders ;)
Thx ! veel zin in.
  donderdag 19 juni 2014 @ 22:19:16 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141307088
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ah joh, er is geen discussie hoor :* Niet druk om maken. Je angst snap ik heel erg goed, die heb ik ook! Zo lang ze haar lijntje volgt is het prima, maar als Isa zo'n sprong omhoog zou maken zou ik ook extra opletten omdat ik haar niet wil "aandoen" wat wij onszelf aandoen. Een goede start is ook belangrijk! En die geeft ieder op zijn eigen, beste manier die er is.
Amen!

donderdag 19 juni 2014 @ 22:20:04 #125
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141307145
:D O+

die foto's hebben wij ook. Met dezelfde bordjes O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')