Ja stom he van pre zw --> top zw --> eind bv = 60 --> 68 --> 49 bij Noortje bij Isabel minder maar tis nooit meer goedgekomen weeg nu 56/57 kilo. Heb geen tieten meer, dat scheelt he.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:35 schreef LadyBlack het volgende:
Tja, genen zijn interessante dingen he becky.... jij viel toch ook zo af van de borstvoeding?
Ik ben met meer dan een jaar borstvoeding nét aan terug op mijn startgewicht
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:36 schreef Tally het volgende:
Mag ik ook evendat ik vandaag voor het eerst pijnloze seks heb gehad sinds de bevalling
om ook maar een ander onderwerp er in te flikkeren
Vandaag zei ik tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:39 schreef becky27 het volgende:
[..]![]()
wanneer dan![]()
en jij hebt tenminste nog sex
Good for you!quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaag zei ik toch
Ja dat hebben we wel ja. Fijn was anders maar ik bleef het proberen want moest toch eens goed komen (whehehehe).
Jawel maar spockjuh moest de volgende dag echt op het werk verschijnen dus hij had de auto nodig, jan naar de gastouder brengen etc dus dat lukte nietquote:[b]Op woensdag 18 juni 2014 23:49 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/99431]Troeta[/url
Sterkte Goitske! Mocht je niet bij hem blijven in het ziekenhuis?
Wat is herkenbaar ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:40 schreef Loj het volgende:
Hier lijkt Ow sinds twee weken een complete persoonsverandering te hebben ondergaan...
Opeens niet meer bang voor grote mensen, speelt met andere kinderen en durft alleen op stap te gaan.
Fijn voor hem hoor! Maar ik moet ff wennen. Is dat trouwens normaal/herkenbaar?
Ah joh, er is geen discussie hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:09 schreef LadyBlack het volgende:
Jammer, ik wilde mijn post net weghalen... meedoen aan een discussie die je daarvoor veroordeelt is natuurlijk een beetje suf![]()
[..]
Een plotselinge stijging daarin die ik niet kan verklaren doordat ze daarvoor ziek is geweest oid, dan ga ik inderdaad kijken naar haar eten. Lijkt me vrij logisch. Daarbij vind ik een pond op 9 kilo lichaamsgewicht best veel.
En ja ik weet dat ik misschien wat overtrokken reageer omdat wij zelf makkelijk aankomen, maar kritisch kijken naar eten vind ik gewoon verstandig.
Als ik terug ben van vakantie moeten we echt snel weer afspreken! Ik ben benieuwd naar je bijna-peutermeisje!quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat is herkenbaar ?
Mijnes is vandaag 23 (23 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) maanden en ik moet opeens weer zo aan haar wennen. Heel raar. Wennen is raar omdat ik haar door en door ken. Opeens zo verbaasd sta te kijken naar mn meisje. Ik zie haar groeien en groot worden en veranderen.
Ik heb dit 1 x eerder gehad. Dat was toen ze begon met kruipen/tijgeren. Toen was ik even in de war omdat ze overal naar toe kon![]()
Nu is het een enorme groeispurt die ik niet goed kan benoemen. Er komen hele zinnen uit waarvan ik de helft versta. Ze snapt meer dan alles ! Echt eng soms. We hadden het over mn moeder en ze pikt gewoon dingen/stemmingen en zinnetjes op............. ze groeit als kool en krijgt een mening. Mn baby![]()
Ik snap het niet want keizersnede?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaag zei ik toch
Ja dat hebben we wel ja. Fijn was anders maar ik bleef het proberen want moest toch eens goed komen (whehehehe).
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als ik terug ben van vakantie moeten we echt snel weer afspreken! Ik ben benieuwd naar je bijna-peutermeisje!
Bij mr paprika? Toen praatten ze nog niet zo hè? Enorm verschilquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
Keek net naar foto's van onze laatste meet. Nahhhhh, die meid is zo gegroeid !
Erg goed plan
Volgende week hebben we onze 3e minimeisjesmeet bij Soesa, Allemaal meiden van dezelfde leeftijd. Hoe bijzonder is dat !!!![]()
![]()
Nee de eerste keer nergens last van. Toen baalde ik dat je minstens 6 weken moest wachten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap het niet want keizersnede?
Ja ! groot verschil ! Maar praten doet ze thuis meer dan eldersquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij mr paprika? Toen praatten ze nog niet zo hè? Enorm verschil.
Heel tof! Veel plezier alvast.
Amen!quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah joh, er is geen discussie hoorNiet druk om maken. Je angst snap ik heel erg goed, die heb ik ook! Zo lang ze haar lijntje volgt is het prima, maar als Isa zo'n sprong omhoog zou maken zou ik ook extra opletten omdat ik haar niet wil "aandoen" wat wij onszelf aandoen. Een goede start is ook belangrijk! En die geeft ieder op zijn eigen, beste manier die er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |