abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:52:05 #1
378192 -mandy-
I am who I am
pi_141265321
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:55:18 #2
378192 -mandy-
I am who I am
pi_141265500
Laatste post uit het vorige topic:
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh traplopen, dat ga ik doen net als KJ; altijd zelf onderaan om evt op te vangen.
Mijn oma is overleden tgv een val van de trap, dus ook ik ben er niet dol op :X

Verder was de dag hier echt een eitje! *O* Na de lunch (met hun vader er nog bij), nog even gespeeld en toen de heren op bed gelegd. E en ik lekker beneden getut, en toen de eerste daarvan wakker werd was zn moeder er alweer en heb ik E in bed gelegd :s

En daarna nog mooi voetbal gekeken met nog een vriendin + dreumes w/
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:55:39 #3
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141265527
Ohja Mandy, E's eerste tekening is ook ingelijst :D Die was namelijk voor oma's 65e verjaardag! En hoewel het echt maar wat gepriegel was en ik de meeste strepen zelf had gezet, was oma toch reuzeblij oO< Net als papa laatst met de vingerverfcreatie :') O+
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:58:41 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141265710
Vanmiddag was zo schattig: ik ging de peuter in bed leggen, en moest daarvoor de twee dreumesen even alleen beneden laten. Allebei aan het piepen...

Kom ik even later beneden; hebben ze elk van die fisherprice bekertjes in handen en zitten oergenoeglijk te spelen. En allebei tegelijk: "Haaaii"

O+!
pi_141265821
Goitske fijn dat Teun weer thuis is

LB super gedaan dus *O*
(Jij gaat nu ook voor een tweeling)

Mandy mooi tekening. Kleine kunstenaar O+
  woensdag 18 juni 2014 @ 22:03:07 #6
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141265958
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef Omentielvo het volgende:[/

LB super gedaan dus *O*
(Jij gaat nu ook voor een tweeling)
Hoewel het me nog steeds heel pittig lijkt, lijkt het me stiekem ook zooooo leuk (mn door alle foto's van Kyara's meiskes) O+

En het zit zowel in de familie van mijn vader als van mijn moeder.... dus tsja!
pi_141266114
Ophelia: :Y :D Zijn voornamelijk opgeblazen darmen, maar voel mijn banden ook al goed en zou nog maar max 4w3d 'ver' zijn...

KZ O+ :*
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_141266254
Door Kyara de foto's wil ik ook een tweeling. O+
pi_141266939
Phaidra de veranderingen aan mijn lijf voelde ik dit keer ook al heul snel! :o

Hier ook altijd voor Djen met trap lopen .. mocht ze een misstap maken dan kan ik haar opvangen.

LB baas die je bent _O_
Ik zou gek worden denk ik :@
Ik zie mezelf ook echt totaal nog niet als mama van twee.... zal er vanzelf wel in groeien maar stiekem knijp ik hem wel :') . Want ja ook w.b. de trap. Ik kan niet EN met dreumes EN met baby de trap af.. stel dat Djen een misstap maakt .. liggen we allemaal te kijken :o :+
  woensdag 18 juni 2014 @ 22:24:29 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141267230
Maar Djenna wordt ook ouder natuurlijk. Die laat je straks dus wel -voorzichtig!- traplopen terwijl jij met baby ervoor of achter loopt.

Mijn vriendin kon dat zelfs al voedend _O- _O_
  woensdag 18 juni 2014 @ 22:25:25 #11
378192 -mandy-
I am who I am
pi_141267295
Lb goes for twins :D

Respect voor jou Kyara hoe je dat voor elkaar bokst met 2 dreumesjes en een peuter!

Ons hart zegt volmondig ja voor nog een broer of zusje voor D maar ons verstand zegt nee.
Met 2 jaar moet ik een nieuw hormoonstaafje, dan zien we wel weer.
pi_141267501
Mini hebben we uit noodzaak al heel snel leren traplopen. Hij kan nu prima zelfstandig omhoog en omlaag (bij omlaag loop ik voor hem en houd zijn hand vast), maar wil opeens weer vaker getild worden :P.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  woensdag 18 juni 2014 @ 22:59:37 #13
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141269834
Lief O+

Twinkle, je hoeft ook niet met allebei tegelijk de trap af toch? Een voor 1 kan vaak ook wel. Ik ging hier tenminste niet met 3 tegelijk de trap op en af ;)
pi_141270957
Nee mijn gevoel zegt idd ook 1 voor 1 :Y . Alleen dan nog even denken in welke volgorde vanwege poezels en hond maar dat komt t.z.t. (wat zeg ik.. over een paar weken al :X ) vast goed :)
pi_141272547
Met 2 lukt vast ook wel Twinkle. Grote leert het snel genoeg zelf en je bent erbij toch.
Nena was een paar weken terug ook van de trap gevallen, samen met een ander jongetje door een traphekje wat niet werkte.
Jongetje lag helemaal beneden en Nena halverwege in de bocht. Schrok me kapot, maar ze hadden gelukkig niks ernstigs.
Kinderen zijn ook wel heel flexibel hoor, dat is wel heel wat anders als een oma die valt. (wel erg zeg van je oma :* )

Sterkte Goitske! Mocht je niet bij hem blijven in het ziekenhuis?
pi_141272707
Eerst baby, die veilig wegleggen in ledikantje/wiegje (boven) of box (beneden) en dan dreumes halen.
Of...als dreumes niet wil meewerken, andersom ;)
Ik deed ook niet tegelijk hoor.

Maar het komt op hetzelfde neer. Of je brengt eerst dreumes en die moet dan wachten tot je baby gehaald hebt. Of je brengt eerst baby en dreumes moet wachten tot je weer terug bent.
Hoe dan ook, het is goed voor het aanleren van geduld :P
pi_141276075
Traplopen? Hmmm Ow kan het goed (maar t mag nog niet zonder ons ;) ) z'n neefje is met anderhalf van de trap gevallen en mist dus twee ondertanden :X

Ook hier: Jeej Phaidra!! :D

Goitske beterschap!

Hier lijkt Ow sinds twee weken een complete persoonsverandering te hebben ondergaan...
Opeens niet meer bang voor grote mensen, speelt met andere kinderen en durft alleen op stap te gaan.
Fijn voor hem hoor! Maar ik moet ff wennen. Is dat trouwens normaal/herkenbaar?
pi_141277250
Loj, volgens mij is dat heel normaal. Hier ook een dreumes die erg aan het ontdekken is en makkelijk alleen op stap gaat. (Voordat ik een dreumes had dacht ik echt dat dit pas zou gaan gebeuren als ze peuter waren :@ )
  donderdag 19 juni 2014 @ 10:33:17 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141279769
Fijn Loj!

Misschien dat dat ook gaat helpen in de nachten?

Ennuhm, ik was net bij t cb, en E woog een ruim pond meer dan ik op basis van haar curve had verwacht :o Nu maak ik me toch 'zorgen' dat ik haar misschien wat teveel laat eten / snoepen vanuit de oude overtuiging dat ze het kan hebben :{

Weliswaar een ander cb met nog een oude weegschaal, maar dat zou niet zoveel uit moeten maken toch?
pi_141279961
Heeft ze in de lengte ook een spurt gemaakt LB? Kinderen eten echt niet zo makkelijk te veel. Ik zou me er geen zorgen om maken hoor!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_141279963
LB, wat eet ze allemaal? Zeker groente en fruit enzo mag onbeperkt voor een kind hoor! Het kan denk ik ook wel aan de weegschaal liggen... Hoe was haar lengte? En belangrijker nog: wat zie je zelf?
Home is where the O+ is...
pi_141280070
Wat 'snoept' ze dan LB? Ze zit nu op de middenlijn, dat lijkt me toch prima?
  donderdag 19 juni 2014 @ 10:52:57 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141280221
Oh nee lengte was net als de vorige keren op de middellijn.

En die zorgen maak ik me omdat ik haar onbeperkt eten geef als ze daarom vraagt.

'Normaal' is ongveer dit:
6:00 bv
9:00 ontbijt, boterham met smeerkaas of appelstroop en een banaan
11:00 bv
13:00 lunch, dubbele boterham met smeerkaas
16:00 bv
18:00 avondeten, bijv bieten met aardappel en wat geitenkaas, soms wat yoghurt toe
20:00 bv

Ze is dus dol op kaas... hoeveel geven jullie je kind daarvan? En wat eten jullie kinderen graag op brood?

NB Bovenstaande is wat ik aanbied, er zijn genoeg dagen dat t allemaal opgaat, maar ook dagen waarop ze alles na 1 hap wegflikkert. Ohja en bij een lastig moment in de middag, of als wij zelf wat lekkers hebben bij de koffie ofzo, krijgt ze een doosje rozijntjes of zo'n goodies koekje.
  donderdag 19 juni 2014 @ 10:55:37 #24
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141280275
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:46 schreef L-E het volgende:
Wat 'snoept' ze dan LB? Ze zit nu op de middenlijn, dat lijkt me toch prima?
Nouja opzich wel, maar daar zit ze zomaar ineens terwijl ze een jaar lang tussen de twee lijntjes heeft gezeten.

Onze beide families bestaan uit lekkere eters met allemaal overgewicht, en ik wil het niet nu al verkeerd aanleren -O-

Suiker krijgt ze niet veel, maar vet dus wel...
pi_141280321
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:55 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nouja opzich wel, maar daar zit ze zomaar ineens terwijl ze een jaar lang tussen de twee lijntjes heeft gezeten.

Onze beide families bestaan uit lekkere eters met allemaal overgewicht, en ik wil het niet nu al verkeerd aanleren -O-
Zo te zien leer je haar niets verkeerds aan! Je kunt evt minder kaas geven als je je er zorgen om maakt, maar zo te zien prop je haar niet vol met chocola, fris en cake, toch? Lekker laten eten - als ze straks rondrent verbrandt ze 't vast wel weer.

Evt geen koekje maar fruit in de middag? Maar een koekje moet toch kunnen...
pi_141280346
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:55 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik snap je.

Dat eetschema klinkt me niet als 'te veel', dat at mijn oudste ook weg op deze leeftijd. Stick niet, maar Sticker is anders :+

Op brood doen we hier: roomboter, zelfgemaakte salades (ham/prei, tonijn, zalm), avocado, tomaat, gekookt/gebakken ei, groenteomelet, appelstroop.
pi_141280405
O LB die curve ziet er super netjes uit joh :o ! Echt niks om je zorgen over te maken als je het mij vraagt! En het eetpatroon wat jij beschrijft ook niet. Zeker omdat het lang niet elke dag op gaat.

Hier prefereer ik ook fruit en dingenbals tomaat en komkommer boven zoete troep. Maar soms krijgt ze wel een nijntje koekje of rozijntjes of maisboogjes.

Over de kaas laat ik me niet uit. Maar misschien dat Spees je daar meer over kan vertellen. Die weet volgens mij veel over voeding.
pi_141280414
Wij geven geen smeerkaas overigens, maar hij is wel dol op kaas en ik geef dat onbeperkt. Meestal gewoon los uit het vuistje, hij is geen grote broodfan ;) Ik weet niet goed hoe vet smeerkaas is, maar als dat het geval is zou dat vervangen kunnen worden?
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:05:30 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141280489
Ja als ik gewone kaas op brood doe, plukt ze die er vanaf en het brood gaat op de grond :+

En juist om snoepen tegen te gaan geef ik haar geen kaas uit het vuistje.
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:05:34 #30
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_141280491
Het kan toch ook gewoon een groeispurtje zijn, LB? Ik zou me er niet druk om maken hoor! Ze eet helemaal niet enorm veel of gek als ik het zo bekijk.

Elin eet globaal dit op een dag:

Boterham met pindakaas/appelstroop/smeerkaas/kaas/worst/roomkaas/jam

Fruit of een koekje (kan ook een stuk eierkoek of ontbijtkoek zijn, of een rijstwafel, rozijntjes, een krentenbol bij het boodschappen doen, een plakje worst etc.), soms ook allebei

Boterham met pindakaas/appelstroop/smeerkaas/kaas/worst/roomkaas/jam

Fruit of een koekje (kan ook een stuk eierkoek of ontbijtkoek zijn, of een rijstwafel, rozijntjes, een krentenbol bij het boodschappen doen, een plakje worst etc), soms ook allebei

Avondeten, zoveel als ze wil/op kan + toetje (yoghurt of kwark)

[ Bericht 38% gewijzigd door Tante_Soesa op 19-06-2014 11:13:08 ]
pi_141280543
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ja als ik gewone kaas op brood doe, plukt ze die er vanaf en het brood gaat op de grond :+

En juist om snoepen tegen te gaan geef ik haar geen kaas uit het vuistje.
Kaas eten is toch geen snoepen? Of bedoel je de associatie van iets buiten de maaltijden om eten?
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:10:34 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141280603
Nee ik probeer inderdaad juist om haar nog zo min mogelijk troep te geven! Ze drinkt alleen water, heeft nog nooit chocola of ander snoep gehad... alleen op een kinderfeestje laatst patat en frikandel :') en gisteren een broodje knakworst.

Maar ik vind een halve kilo boven het verwachte gewicht (terwijl ze juist is gaan kruipen) echt wel veel.

Dus even kijken wat ik kan aanpassen in het dagelijks brood, want dat levert denk ik het meest op.
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:13:06 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141280668
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Kaas eten is toch geen snoepen? Of bedoel je de associatie van iets buiten de maaltijden om eten?
Een plak kaas zo in je mond stoppen ipv op je boterham doen... dat doet mijn vriend altijd, en ik vind het een slechte gewoonte die heel veel kalorieën en vet oplevert. Maar als E het ziet, bietst ze accuut ook een plakje.

En als ze verder niet goed at zou ik t wel doen hoor, maar ik wil dr niet nu al te vet eten geven...
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:14:58 #34
378192 -mandy-
I am who I am
pi_141280709
Die weegschalen en meetlatten van het cb af en toe ... :?

Niet te druk om maken Lb, ik vind het ook een mooi eetschema.

Wat eet D graag op brood? Smeerkaas, kaas, kipfilet, ham, halvajam, heel af en toe een flinterdun laagje chocopasta. Alles eigenlijk. Pindakaas krijgt hij van ons niet.

Ik begrijp je redenatie heel goed LB, en ben het er ook wel mee eens wat je zegt met die kaas. je kunt beter goede gewoontes aanleren en dan slechte afleren.
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:16:50 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141280752
Ik ga wel eens voor het schap met beleg staan ;) Vleeswaar hebben we eigenlijk nooit in huis, en jam / appelstroop lijkt ze niet dol op :?
pi_141280757
Met kaas uit het vuistje bedoelde ik dat Sticker stukjes brie en mozzarella op zijn blad krijgt, het is wel echt een eetmoment hier.

Sowieso lijkt het me nooit een slecht idee om te kijken of een eetpatroon nog beter kan. Vindt ze andere dingen op brood ook lekker? :)
pi_141280766
mandy, hoezo geen pindakaas? :)
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:21:07 #38
378192 -mandy-
I am who I am
pi_141280862
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:17 schreef L-E het volgende:
mandy, hoezo geen pindakaas? :)
(8> heeft een pinda- en notenallergie.
En uit voorzorg krijgt D daarom van ons ook geen pindakaas ed. Als hij een paar jaar ouder is, ga ik het wel eens uitproberen, en kijken of hij er allergisch voor is ja of nee. Maar voor nu doen we het nog niet.
Stel hij reageert er wel allergisch op, hij is nog maar net een dreumes ... daar wil ik nog even niet aan denken.
pi_141280877
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:13 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Een plak kaas zo in je mond stoppen ipv op je boterham doen... dat doet mijn vriend altijd, en ik vind het een slechte gewoonte die heel veel kalorieën en vet oplevert. Maar als E het ziet, bietst ze accuut ook een plakje.

En als ze verder niet goed at zou ik t wel doen hoor, maar ik wil dr niet nu al te vet eten geven...
Maar 1 plak kaas maakt in essentie niet dik :*. Vet is (itt suiker) niet alleen maar 'slecht', we hebben het ook nodig.

Ik zou echt niet teveel sleutelen aan haar eetpatroon. Het ziet er prima uit, en ze is pas 14 maanden. Er staat nog niets vast, haar toekomstige gewicht is nog niet bepaald.
pi_141280893
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:21 schreef -mandy- het volgende:

[..]

(8> heeft een pinda- en notenallergie.
En uit voorzorg krijgt D daarom van ons ook geen pindakaas ed. Als hij een paar jaar ouder is, ga ik het wel eens uitproberen, en kijken of hij er allergisch voor is ja of nee. Maar voor nu doen we het nog niet.
Stel hij reageert er wel allergisch op, hij is nog maar net een dreumes ... daar wil ik nog even niet aan denken.
Begrijpelijk. Zonder pindakaas kun je ook heel groot en sterk worden gelukkig :)
pi_141280950
Ik vind het er prima uitzien LB. Alleen is smeerkaas behoorlijk zout, wist je dat? Drie boterhammen daarmee op een dag vind ik wel veel, al eet ze dat niet altijd op. Ik geef smeerkaas om die reden thuis niet, hij krijgt het op het kdv wel en dat vind ik voldoende. Geitensmeerkaas (chavroux) bevat minder zout.

Je zou evt 's middags ipv een koekje nog wat fruit kunnen aanbieden, of komkommer/cherrytomaatjes/worteltjes. Ze krijgt op een incidenteel koekje en bv niks 's middags, begrijp ik? Best een lange ruk tot het avondeten dan, of eten jullie vroeg?

Hier vrij beperkt wat betreft beleg: kaas, philadelphia, vleesbeleg, jam of appelstroop.
Pindakaas, ei, avocado, zelfgemaakte tonijnsalade lust hij allemaal niet. Zoet beleg geef ik niet, op een incidentele hagelslagje van mijn bord, en de jam dus.

Edit: was jij nou ook vegetariër? Dan ken je wellicht de vegetarische tuinkruidenpaté, die smeert ook prima! Hier een groot succes ook. Maar wel ongeveer 900 ingredienten :X
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:26:07 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141280990
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:21 schreef Cwen het volgende:

[..]

Maar 1 plak kaas maakt in essentie niet dik :*. Vet is (itt suiker) niet alleen maar 'slecht', we hebben het ook nodig.

Ik zou echt niet teveel sleutelen aan haar eetpatroon. Het ziet er prima uit, en ze is pas 14 maanden. Er staat nog niets vast, haar toekomstige gewicht is nog niet bepaald.
Daar heb je ook weer gelijk in...

Ik baal ook van mijn reactie, maar ik wil gewoon zo graag voorkomen dat ze net als wij te dik wordt :{
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:30:12 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141281086
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:24 schreef Mineola het volgende:

Edit: was jij nou ook vegetariër? Dan ken je wellicht de vegetarische tuinkruidenpaté, die smeert ook prima! Hier een groot succes ook. Maar wel ongeveer 900 ingredienten :X
:D

En ja die ga ik ook eens proberen ^O^ De smeerkaas krijgt ze idd op de opvang ook al, dus eigenlijk moet die er hier gewoon grotendeels uit.
pi_141281099
Logisch :*. Houd het daarom in de gaten, let op met suiker, stimuleer beweging (straks dan hč ;)). Volgens mij eten jullie al best gezond, dus dan komt 't vast in orde :Y.
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:31:14 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141281115
Zo en nu ben ik toe aan een flinke bak koffie c_/

Sorry voor mijn topickaap! En dat terwijl mn meiske het zo goed doet! :@
pi_141281156
Denk dat het het belangrijkste is dat je zelf voordoet wat een gezond eetpatroon is. Dus bv je lekkers bij de koffie skippen (en bewaren tot wanneer zij in bed ligt, haha :+ ), als tussendoortje groente snacken (maak eens een monkeyplatter die jullie samen opeten), doe plakjes komkommer op je boterham met kaas, etc.

Zolang je kaas niet in industriële hoeveelheden naar binnen werkt is dat volgens mij hartstikke prima.

Disclaimer: uiteraard heb ik een bmi van 20 en eet ik zoet en zout in zeer beperkte mate :+ :+ :+
pi_141281446
Bram krijgt:
6 uur: bv
7 uur: ontbijt; 1 boterham met beleg en een beker melk.
10 uur tussendoortje, meestal een koekje, lange vinger, rijstwafel of iets in die geest en een beker limonade.
12 uur lunch; boterham met beleg en een beker melk
16 uur tussendoortje en een beker limonade
17 bv
18 avondeten, gewoon normaal portie en een beker melk
19 bv
23 bv
1 bv
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:49:39 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141281523
Neuh t gaat meer om dr structurele patroon inderdaad.

Dat broodje knakworst (en cherrytomaatjes) als avondeten gisteren, dat is incidenteel... Maar broodbeleg vind ik dan wel een verbeterpunt.
pi_141281530
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn Loj!

Misschien dat dat ook gaat helpen in de nachten?

Ennuhm, ik was net bij t cb, en E woog een ruim pond meer dan ik op basis van haar curve had verwacht :o Nu maak ik me toch 'zorgen' dat ik haar misschien wat teveel laat eten / snoepen vanuit de oude overtuiging dat ze het kan hebben :{
[ link | afbeelding ]
Weliswaar een ander cb met nog een oude weegschaal, maar dat zou niet zoveel uit moeten maken toch?
Niet bijgelezen, maar ziet eruit als een gewichtstoename voordat ze (langs de randjes) gaat lopen :) Extra vetjes kweken als stootkussentjes, die is ze dan weer kwijt als ze meer gaat bewegen :*
pi_141282210
Hier is t:

7.00 2 boterhammen met (smeer)worst of (smeer)kaas en melk. Soms vraagt hij om pap, dan is dat ook prima.

9.30 fruit en water

11.30 2 boterhammen met worst/kaas/jam/appelstroop en melk

Als hij wakker wordt krijgt hij iets: fruit/koekje/rijstewafeltje/rozijntjes + water.

18.00 avondeten, zoveel als hij wilt + toetje (yoghurt of fruit) en een keer per week bij oma een danoontje.

19.30 warme melk

Beetje hetzelfde als de rest dus. Ik vind je schema er dan ook prima uitzien LB. Zou me er niet druk om proberen te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')