quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh traplopen, dat ga ik doen net als KJ; altijd zelf onderaan om evt op te vangen.
Mijn oma is overleden tgv een val van de trap, dus ook ik ben er niet dol op
Verder was de dag hier echt een eitje!Na de lunch (met hun vader er nog bij), nog even gespeeld en toen de heren op bed gelegd. E en ik lekker beneden getut, en toen de eerste daarvan wakker werd was zn moeder er alweer en heb ik E in bed gelegd :s
En daarna nog mooi voetbal gekeken met nog een vriendin + dreumes
Hoewel het me nog steeds heel pittig lijkt, lijkt het me stiekem ook zooooo leuk (mn door alle foto's van Kyara's meiskes)quote:[b]Op woensdag 18 juni 2014 22:00 schreef Omentielvo het volgende:[/
LB super gedaan dus![]()
(Jij gaat nu ook voor een tweeling)
Nouja opzich wel, maar daar zit ze zomaar ineens terwijl ze een jaar lang tussen de twee lijntjes heeft gezeten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:46 schreef L-E het volgende:
Wat 'snoept' ze dan LB? Ze zit nu op de middenlijn, dat lijkt me toch prima?
Zo te zien leer je haar niets verkeerds aan! Je kunt evt minder kaas geven als je je er zorgen om maakt, maar zo te zien prop je haar niet vol met chocola, fris en cake, toch? Lekker laten eten - als ze straks rondrent verbrandt ze 't vast wel weer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja opzich wel, maar daar zit ze zomaar ineens terwijl ze een jaar lang tussen de twee lijntjes heeft gezeten.
Onze beide families bestaan uit lekkere eters met allemaal overgewicht, en ik wil het niet nu al verkeerd aanleren
Ik snap je.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja opzich wel, maar daar zit ze zomaar ineens terwijl ze een jaar lang tussen de twee lijntjes heeft gezeten.
Onze beide families bestaan uit lekkere eters met allemaal overgewicht, en ik wil het niet nu al verkeerd aanleren
Kaas eten is toch geen snoepen? Of bedoel je de associatie van iets buiten de maaltijden om eten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ja als ik gewone kaas op brood doe, plukt ze die er vanaf en het brood gaat op de grond
En juist om snoepen tegen te gaan geef ik haar geen kaas uit het vuistje.
Een plak kaas zo in je mond stoppen ipv op je boterham doen... dat doet mijn vriend altijd, en ik vind het een slechte gewoonte die heel veel kalorieën en vet oplevert. Maar als E het ziet, bietst ze accuut ook een plakje.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Kaas eten is toch geen snoepen? Of bedoel je de associatie van iets buiten de maaltijden om eten?
quote:
Maar 1 plak kaas maakt in essentie niet dikquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een plak kaas zo in je mond stoppen ipv op je boterham doen... dat doet mijn vriend altijd, en ik vind het een slechte gewoonte die heel veel kalorieën en vet oplevert. Maar als E het ziet, bietst ze accuut ook een plakje.
En als ze verder niet goed at zou ik t wel doen hoor, maar ik wil dr niet nu al te vet eten geven...
Begrijpelijk. Zonder pindakaas kun je ook heel groot en sterk worden gelukkigquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:21 schreef -mandy- het volgende:
[..]heeft een pinda- en notenallergie.
En uit voorzorg krijgt D daarom van ons ook geen pindakaas ed. Als hij een paar jaar ouder is, ga ik het wel eens uitproberen, en kijken of hij er allergisch voor is ja of nee. Maar voor nu doen we het nog niet.
Stel hij reageert er wel allergisch op, hij is nog maar net een dreumes ... daar wil ik nog even niet aan denken.
Daar heb je ook weer gelijk in...quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:21 schreef Cwen het volgende:
[..]
Maar 1 plak kaas maakt in essentie niet dik. Vet is (itt suiker) niet alleen maar 'slecht', we hebben het ook nodig.
Ik zou echt niet teveel sleutelen aan haar eetpatroon. Het ziet er prima uit, en ze is pas 14 maanden. Er staat nog niets vast, haar toekomstige gewicht is nog niet bepaald.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:24 schreef Mineola het volgende:
Edit: was jij nou ook vegetariër? Dan ken je wellicht de vegetarische tuinkruidenpaté, die smeert ook prima! Hier een groot succes ook. Maar wel ongeveer 900 ingredienten![]()
Niet bijgelezen, maar ziet eruit als een gewichtstoename voordat ze (langs de randjes) gaat lopenquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn Loj!
Misschien dat dat ook gaat helpen in de nachten?
Ennuhm, ik was net bij t cb, en E woog een ruim pond meer dan ik op basis van haar curve had verwachtNu maak ik me toch 'zorgen' dat ik haar misschien wat teveel laat eten / snoepen vanuit de oude overtuiging dat ze het kan hebben
[ link | afbeelding ]
Weliswaar een ander cb met nog een oude weegschaal, maar dat zou niet zoveel uit moeten maken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |