Vanaf 1 jaar mogen ze 240mg (zetpil dan!)quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goitske, wat sneu. Sterkte!
Hier ook een hele zieke mup. 8:30 120mg pcm gehad, maar ze heeft nu 39,8. Straks ff telefonisch spreekuur bellen of ik haar meer pcm mag geven. Ze is slap, hangt op je, wil niks.
quote:
quote:
Staat volgens mij in de bijsluiterquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:22 schreef Skoap het volgende:
Ja ik zat al te zoeken op de verpakking naar iets over gewicht, maar er stond enkel vanaf 1 jaar.
Mijne ook, tot hij vanmorgen erachter kwam dat het geen spelletje is. Hij was tot bovenaan en was heel snel weer beneden. Zucht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:43 schreef Tally het volgende:
Mijn 'baby' kan traplopen/klimmen
[ afbeelding ]
Ibuprofendrankje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goitske, wat sneu. Sterkte!
Hier ook een hele zieke mup. 8:30 120mg pcm gehad, maar ze heeft nu 39,8. Straks ff telefonisch spreekuur bellen of ik haar meer pcm mag geven. Ze is slap, hangt op je, wil niks.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:40 schreef __Isis__ het volgende:
totaal per dag (24 uur): 60-90 mg per kilogram lichaamsgewicht;
verdeeld over 3 of 4 giften per dag
Je de dokter vertelde mij dat inderdaad ook. Gelukkig niks om je zorgen over te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:57 schreef Phaidra het volgende:
Koorts hoeft niet per se te dalen van PCM, dat vertelde de verpleegkundige in het ziekenhuis. Wist ik ook niet! Pas na een uur zagen wij effect van een PCM, dat mini levendiger werd en weer wat wilde spelen ipv alleen op ons hangen.
haha ja precies! En dan had mini met PCM nog 39 graden koorts en zat ik er in gedachten 2 graden bij op te tellen "want hij had toch PCM gehad". Geen reden tot zorg idd, ik vond dat echt een geruststelling.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:03 schreef Skoap het volgende:
[..]
Je de dokter vertelde mij dat inderdaad ook. Gelukkig niks om je zorgen over te maken.
Daarvoor dacht ik dat de koorts altijd zou zakken van PCM. Wist ik veel
ach gossie. Heeft ie zich erg bezeerd?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijne ook, tot hij vanmorgen erachter kwam dat het geen spelletje is. Hij was tot bovenaan en was heel snel weer beneden. Zucht.
Ik was net op tijd. Ze was al halverwege en had een doosje gevonden waar ze mee wilde spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijne ook, tot hij vanmorgen erachter kwam dat het geen spelletje is. Hij was tot bovenaan en was heel snel weer beneden. Zucht.
Niet meer dan anders... Hij heeft altijd wel een blauwe plek op zn hoofd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef Skoap het volgende:
[..]
ach gossie. Heeft ie zich erg bezeerd?
Dank je wel! Ik ben nog steeds niet helemaal aan het idee gewend, maar mijn buik heeft redelijk snel 'standje zwanger' weer gevondenquote:
Phaidraquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik ben nog steeds niet helemaal aan het idee gewend, maar mijn buik heeft redelijk snel 'standje zwanger' weer gevonden.
Hier ook evenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik ben nog steeds niet helemaal aan het idee gewend, maar mijn buik heeft redelijk snel 'standje zwanger' weer gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |