Die vindt Riley ook heerlijk. Ik heb ze ook een keer geproefd en ze smaken echt zo flauw dat ik eigenlijk denk dat dreumessen nog niet echt een smaak hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:48 schreef Phaidra het volgende:
Mijn mini eet graag die kaasknabbels van Goodies! Zit niet veel zout in. Ik geef een half zakje per keer, anders vind ik het wel weer erg veel.
Die paprika eet de mijne ook graag. Wortel eet ze ook maar niet zo happig op.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:48 schreef Phaidra het volgende:
Mijn mini eet graag die kaasknabbels van Goodies! Zit niet veel zout in. Ik geef een half zakje per keer, anders vind ik het wel weer erg veel.
Uiteraard, zo zijn 'we' allemaal hierquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:17 schreef Troeta het volgende:
Zitten jullie elkaar nou gek te maken met dat eten?
Een pondje meer wegen als de curve......een plakje kaas.......broodje knakworst...vruchtensap enz. daar maak je je toch echt niet druk om?
Volgens jullie zouden mijn kinderen dikke varkens zijn die enorm veel troep eten. Maar ze zijn toch echt gezond en slank. En ze eten hun gezonde dingen ook meestal braaf op! En ook al zouden ze wat dikker zijn, dan zouden ze nog steeds knakworsten krijgen en kaas, want daar word je echt niet dik van hoor, pfff
Weten jullie niet meer hoe het was om kind te zijn?
Ja, dat is exact wat we bedoelen als we elkaar gezonde adviezen mee geven omtrent eten. Spijker op de kop!quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:17 schreef Troeta het volgende:
Zitten jullie elkaar nou gek te maken met dat eten?
Een pondje meer wegen als de curve......een plakje kaas.......broodje knakworst...vruchtensap enz. daar maak je je toch echt niet druk om?
Volgens jullie zouden mijn kinderen dikke varkens zijn die enorm veel troep eten. Maar ze zijn toch echt gezond en slank. En ze eten hun gezonde dingen ook meestal braaf op! En ook al zouden ze wat dikker zijn, dan zouden ze nog steeds knakworsten krijgen en kaas, want daar word je echt niet dik van hoor, pfff
Weten jullie niet meer hoe het was om kind te zijn?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:37 schreef Troeta het volgende:
Ik heb het niet alleen over Ladyblacks post, het gaat hier al maanden over welk kind het gezondste eet en er word met afkeuring gepraat over moeders die kinderen chips geven...of wicky! Of KAAS! Kaas, kom op mensen?
Met 10 maanden een frikandel, dat kan echt niet hoor, een moeder gaf frietjes aan zijn 14 maanden dreumes bij de McDonalds, snap je dat nou? Dat soort dingen worden hier gezegd. Alsof je gelijk elke dag frikandellen geeft en je kinderen vetmest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |