Waar moet hij zijn hand dan laten? Gewoon aangeschoten, geen penalty.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:26 schreef Raptor1985 het volgende:
Slechte wedstrijd, Goede overwinning. En de mensen die zeggen dat de penalty onterecht was moeten nooit meer voetbal kijken. Was gewoon hands.
Man van de wedstrijd: Nigel de jong.
Greuterquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb me de tering lopen ergeren aan die kutcommentor van de NOS, die waait met de wind mee en hakt alles neer wat Oranje doet totdat het spel bepaald is, gaat hij ineens weel heilig doen, wat een ontzettende smerige galbak is dat![]()
Hoe heet die lul?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb me de tering lopen ergeren aan die kutcommentor van de NOS, die waait met de wind mee en hakt alles neer wat Oranje doet totdat het spel bepaald is, gaat hij ineens weel heilig doen, wat een ontzettende smerige galbak is dat![]()
Hoe heet die lul?
Langs zijn lichaam?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waar moet hij zijn hand dan laten? Gewoon aangeschoten, geen penalty.
Op zijn rug.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is hands als de aanvallende ploeg er nadeel van ondervind, of als de verdedigende ploeg en voordeel uit haalt. Of het dan bewust is maakt geen verschil.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nogmaals, hands is niet automatisch een overtreding. Bal was geen doelpoging an de arm was gewoon naast het lichaam.
Idd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op Radio1 hadden Mario v/d Ende aan de lijn, zelfs hij vond het geen pingelquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan kan maar meteen het vliegtuig terug pakken.. -_-quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat Lens veel beter in dit systeem past, beweeglijker, sneller en kan de bal beter vasthouden.
Dit is simpelweg niet waar, tja...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het is hands als de aanvallende ploeg er nadeel van ondervind, of als de verdedigende ploeg en voordeel uit haalt. Of het dan bewust is maakt geen verschil.
Hij was aan het rennen. Ga maar eens rennen met je handen langs je lichaamquote:
Aangeschoten betaat niet, ja op het schoolplein. Maargoed we hebben gewonnen, heerlijk!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aangeschoten + geen beweging richting de bal van zijn arm. Volledig onterecht
Alsnog, hand was van t lichaam dus hands. Zijn gewoon regels.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hij was aan het rennen. Ga maar eens rennen met je handen langs je lichaam
Dat kan alleen Momo van dit forumquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Rijmt op Leuterquote:
Het commentaar was realistisch en terecht. Het is niet alsof de man een ernstige misdaad heeft gepleegd door neutraal commentaar te geven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hoe heet die lul?
Ja ik ga toch niet de spelregels er bij halenquote:
Dan neem je het risico op een pingel tegen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. Hij gaat niet met zijn hand richting de bal. De bal gaat richting zijn hand.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Alsnog, hand was van t lichaam dus hands. Zijn gewoon regels.
Ga maar eens voetbal kijken. Tijdens Brazilië - Mexico was het nog te zien. David Luiz die bij een voorzet zijn handen op zijn rug houdt.quote:
Haha, snap dat t lastig is, maarja, anders krijg je dit xdquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ren even een stuk en probeer je handen langs je lichaam te houden.
Snap jij er echt niet veel van of doe je alsof?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet de spelregels er bij halen. Maar goed, je denkt als enige dat het wel zo was, gefeliciteerd
Jij kijkt voor het eerst voetbal?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Rijmt op Leuter, by God, wat een idioot is dat, heb me de tering lopen ergeren aan dat achterlijke commentaar van die idioot.
Wie willen jullie hebben als live commentator?
Niet volgens Mario v/d Ende... Toch een scheidsrechter, die de regels zou moeten kennen...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Alsnog, hand was van t lichaam dus hands. Zijn gewoon regels.
Fer is het echte breekijzer!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie liever Huntelaar tegen Chili in de basis maar dan hebben we geen breekijzer meer.. Lowie zal wel voor Lens kiezen
Dit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:31 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ga maar eens voetbal kijken. Tijdens Brazilië - Mexico was het nog te zien. David Luiz die bij een voorzet zijn handen op zijn rug houdt.
Altijd lekker om mede-haters van Gruter te lezenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Rijmt op Leuter, by God, wat een idioot is dat, heb me de tering lopen ergeren aan dat achterlijke commentaar van die idioot.
Jack + partnerquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Die 'kijkt voor het eerst voetbal'quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet volgens Mario v/d Ende... Toch een scheidsrechter, die de regels zou moeten kennen...
Oh tegen Spanje niet nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:32 schreef Shreyas het volgende:
Twee keer uit een achterstand? Nederland heeft maar 1 keer achter gestaan
Janmaat doet dat ook wel eens, zijn handen op zijn rug (zie wedstrijden van Feyenoord). Maar dat kan je niet als je moet sprinten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:31 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ga maar eens voetbal kijken. Tijdens Brazilië - Mexico was het nog te zien. David Luiz die bij een voorzet zijn handen op zijn rug houdt.
Blijkbaar...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die 'kijkt voor het eerst voetbal'en 'doet achterlijk'
Hmm, uiteindelijk was de invloed verwaarloosbaar, en hebben was gewonnen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet volgens Mario v/d Ende... Toch een scheidsrechter, die de regels zou moeten kennen...
Het gaat toch over de wedstrijd van vandaag? Of gaan we het ook hebben over dat we achter hebben gestaan tegen Ecuador?quote:
Dat hele commentaar was al om te galbakken zo slecht, die vent moeten ze bij de Ikea zetten als omroeper, is-ie veel beter op zijn plek.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het commentaar was realistisch en terecht. Het is niet alsof de man een ernstige misdaad heeft gepleegd door neutraal commentaar te geven.
Sowieso... de manier waarop er momenteel op voetbalcommentators wordt ingehakt is echt wel een beetje overdreven. En sneu ook, vooral.
Invloed van de scheids was imo ernstig groot. Veel verkeerde beslissingen, beide kanten op. Zowel Nederland als Australië hadden beide rood kunnen/moeten krijgen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hmm, uiteindelijk was de invloed verwaarloosbaar, en hebben was gewonnen.
De Boet had die bal in de kruising gekruldquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
En dan te bedenken dat sommige liever Boëtius gezien hadden.
Haha ja, oke.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Boet had die bal in de kruising gekruld
Als Spanje wint van Chili met 1 goal verschilquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef Lothiriel het volgende:
Op welke manier kan Nederland nu de 8ste finale nog mislopen?
Ja, maar dat is zo'n idioot opzichtig gedoe. Je mag gewoon lopen met je handen in een normale houding.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:31 schreef Polacco het volgende:
[..]
2 keer ruime winst Spanje en als Nederland ruim verliest van Chiliquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef Lothiriel het volgende:
Op welke manier kan Nederland nu de 8ste finale nog mislopen? Quasi niet toch?
Toch mooie prestatie 6/6![]()
Bij Nederland doel je op van Persie?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Invloed van de scheids was imo ernstig groot. Veel verkeerde beslissingen, beide kanten op. Zowel Nederland als Australië hadden beide rood kunnen/moeten krijgen.
Nogal een kleine kans dus, nogmaals gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Spanje wint van Chili met 1 goal verschil
Als Chili ruim wint van Nederland
Als Spanje ruim wint van Australië
Chili verliest met 4-3 oid en dan Spanje-Australie 5-0 en Nederland chili 4-0quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef Lothiriel het volgende:
Op welke manier kan Nederland nu de 8ste finale nog mislopen?
Boëtius is beter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
Depay
Davy
Yep, maar ook (vele) andere overtredingen waar überhaupt niet voor gefloten is...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Bij Nederland doel je op van Persie?
En handen door een ruit expert.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:35 schreef Rabieluh het volgende:
Pieters, dat is de handen op de rug expert.
Kan toch ook net andersom? Huntelaar in de basis, Lens als breekijzer. Vanavond viel Lens ook in voor Van Persie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie liever Huntelaar tegen Chili in de basis maar dan hebben we geen breekijzer meer.. Lowie zal wel voor Lens kiezen
En haal je de finalequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit was eigenlijk een overwinning die we in het Bertje-tijdperk vaak hebben gezien.. stroef voetbal en door een paar geniale acties win je nog
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:36 schreef Gramulanion het volgende:
Australië had nog een pingel kunnen hebben.
Beetje 2010 idd :xquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit was eigenlijk een overwinning die we in het Bertje-tijdperk vaak hebben gezien.. stroef voetbal en door een paar geniale acties win je nog
Van Persie vond ik geen rood. Heb mij in ieder geval niet geergerd aan de scheids.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, maar ook (vele) andere overtredingen waar überhaupt niet voor gefloten is...
Nou, Spanje zal wel met 6-0 winnen van Australië. Australië mist Cahil en ze spelen nergens meer voor. Al die passie, beleving, inzet, vechten voor hun laatste kans, etc. daar zal niets van over zijn tegen Spanje, want er valt niets te halen voor ze.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nogal een kleine kans dus, nogmaals gefeliciteerd
2 keer geelquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Van Persie vond ik geen rood. Heb mij in ieder geval niet geergerd aan de scheids.
Dat zijn nabeschouwingen toch altijd: gelul vanuit de ruimte met mensen die denken dat ze het beter kunnenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:35 schreef jamesdeen het volgende:
Wat een
schijt irritante nabeschouwing
De BRT heet al heel wat jaartjes VRT. En het Telegraaf-forum is één deur verderop.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat hele commentaar was al om te galbakken zo slecht, die vent moeten ze bij de Ikea zetten als omroeper, is-ie veel beter op zijn plek.
Man man man, wat een ontzettende slechte en vooral irritante commentator is dat![]()
Ik heb de BRT opgezet, veel beter, eerlijker en leuker commentaar
Ik weet nog dat jij beweerde dat Depay niet het grootste talent van Nederland was.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
Depay
Davy
Waarom niet als Spanje met 2 goals verschil wint?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Spanje wint van Chili met 1 goal verschil
Als Chili ruim wint van Nederland
Als Spanje ruim wint van Australië
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:37 schreef alors het volgende:
Dat neusje, hij is een buitenechtelijk kind van Cocu, dat kan niet anders.
Twijfelachtig?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef dieselnoi het volgende:
Twijfelachtige penalty. Als een scorings kans ontnomen wordt dan is het er wel een anders niet.
Maar vond de hele wedstrijd dat de scheids tegen nederland floot. Ook tegen Spanje trouwens
Als je de regels niet kent, snap ik dat je dat vindt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef dieselnoi het volgende:
Twijfelachtige penalty. Als een scorings kans ontnomen wordt dan is het er wel een anders niet.
Maar vond de hele wedstrijd dat de scheids tegen nederland floot. Ook tegen Spanje trouwens
Kan ook, maar dan moet Chili dus nog ruimer winnen van Nederland want dan is hun doelsaldo 0 bij aanvang van de wedstrijdquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:38 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Waarom niet als Spanje met 2 goals verschil wint?
Hij staat in de top 3.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nog dat jij beweerde dat Depay niet het grootste talent van Nederland was.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:37 schreef alors het volgende:
Dat neusje, hij is een buitenechtelijk kind van Cocu, dat kan niet anders.
het klinkt iig vrij gayquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:38 schreef Dekatria het volgende:
Een man van Jan pakt de Leuning.
Mooie uitdrukking toch.
Australië speelt altijd met volle inzet en Spanje scoort bijna altijd moeizaam.. ik geloof niet in een grote overwinning van Spanje op Australië.. hooguit 2-0.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou, Spanje zal wel met 6-0 winnen van Australië. Australië mist Cahil en ze spelen nergens meer voor. Al die passie, beleving, inzet, vechten voor hun laatste kans, etc. daar zal niets van over zijn tegen Spanje, want er valt niets te halen voor ze.
Kishna en Zivkovicquote:
Ja joh, hoe het heet heet het wellicht niet meer maar ik druk op een knopje en zit op de VRT. Boeit mij hoe het heet, ze hadden leuker commentaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De BRT heet al heel wat jaartjes VRT. En het Telegraaf-forum is één deur verderop.
Maakt geen verschil want Spanje verliest van Chili.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Australië speelt altijd met volle inzet en Spanje scoort bijna altijd moeizaam.. ik geloof niet in een grote overwinning van Spanje op Australië.. hooguit 2-0.
De goal van Robben was trouwens een kopie van zijn 1e goal tegen Engeland in 2012. Als die vent het op zijn heupen heeft is hij echt weergaloos
Geen enkel commentaar haalt het bij Jack, op Radio1quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja joh, hoe het heet heet het wellicht niet meer maar ik druk op een knopje en zit op de VRT. Boeit mij hoe het heet, ze hadden leuker commentaar![]()
(e, en de Televaag is enkel voor simpele Tokkies dus die lees en heb ik niet)
Waarom zou Australië met inzet spelen? Ze liggen eruit. Die laatste wedstrijd spelen ze nergens meer voor. Bovendien zoals Australië scoorde tegen Nederland dat doen ze één keer in de tien jaar, net zoals je ook maar één keer in de tien jaar voor zoiets een penalty krijgt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Australië speelt altijd met volle inzet en Spanje scoort bijna altijd moeizaam.. ik geloof niet in een grote overwinning van Spanje op Australië.. hooguit 2-0.
Jezus zo een overwinning vieren op een b-land we zijn toch godverdomme belgie nietquote:
Depay - Lens - Robben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
En hoe gaan ze het doen zonder van Persie? Wie is de man op die plek?
Huntelaar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
En hoe gaan ze het doen zonder van Persie? Wie is de man op die plek?
Omdat het Australië is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom zou Australië met inzet spelen? Ze liggen eruit. Die laatste wedstrijd spelen ze nergens meer voor. Bovendien zoals Australië scoorde tegen Nederland dat doen ze één keer in de tien jaar, net zoals je ook maar één keer in de tien jaar voor zoiets een penalty krijgt.
Lijkt me het meest waarschijnlijk jaquote:
Als je het zo bekijkt dan is het niet onmogelijk nee, maar ik zie Nederland zeker niet met zware cijfers verliezen tegen Chili eigenlijk. Vond die nu ook niet zo indrukwekkend tegen Australiëquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou, Spanje zal wel met 6-0 winnen van Australië. Australië mist Cahil en ze spelen nergens meer voor. Al die passie, beleving, inzet, vechten voor hun laatste kans, etc. daar zal niets van over zijn tegen Spanje, want er valt niets te halen voor ze.
Het is dus zaak niet van Chili te verliezen met ruime cijfers. Bovendien het gaat niet alleen om de achtste finale, het gaat om eerste worden in de poule om Brazilië te ontlopen.
Australië kan zich ook nog plaatsen als Chili twee keer verliestquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom zou Australië met inzet spelen? Ze liggen eruit. Die laatste wedstrijd spelen ze nergens meer voor. Bovendien zoals Australië scoorde tegen Nederland dat doen ze één keer in de tien jaar, net zoals je ook maar één keer in de tien jaar voor zoiets een penalty krijgt.
Nou, nou. Eerder 1 keer in de 10 wedstrijdenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Shreyas het volgende:
net zoals je ook maar één keer in de tien jaar voor zoiets een penalty krijgt.
Gelul. Australië gaat die wedstrijd laten lopen.quote:
Misschien omdat landen niet graag alledrie de groepswedstrijden verliezenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je ook een vooraanzicht ter vergelijking?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:42 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk dan, 1 op 1.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lijkt me het meest waarschijnlijk ja
Ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Dekatria het volgende:
Nu ben ik erg benieuwd naar de wedstrijd over 20 minuten. Do-or-die voor Spanje.
Met onze verdediging kan dat hoor. Al hebben we wel geluk dat BMI niet speelt, wat was hij weer slecht zeg.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:42 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan is het niet onmogelijk nee, maar ik zie Nederland zeker niet met zware cijfers verliezen tegen Chili eigenlijk. Vond die nu ook niet zo indrukwekkend tegen Australië
De FIFA zorgt er wel voor dat Brazilië eerste wordt in de poule én de achtste finale doorkomt. Dus die kun je beter ontlopen.quote:En Brazilië is ook nog niet zeker van een eerste plaats in de poule... Wordt dus nog een dubbeltje op z'n kantMaar goed, succes nog
Die rechter heeft geen persoonlijkheid.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:42 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk dan, 1 op 1.
Tegen Chili gaat Nederland weer op de counter spelen, doe mij dan maar snelle spelers.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lijkt me het meest waarschijnlijk ja
Omdat ze dat altijd doen.. ook in oefenwedstrijden. Daarom hadden we voor vanavond 3x op rij niet van ze gewonnen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom zou Australië met inzet spelen?
Dan zal het een kwestie van goed spelen tegen Chili wordenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met onze verdediging kan dat hoor. Al hebben we wel geluk dat BMI niet speelt, wat was hij weer slecht zeg.
[..]
De FIFA zorgt er wel voor dat Brazilië eerste wordt in de poule én de achtste finale doorkomt. Dus die kun je beter ontlopen.
"Dat is de charme van het spel, die emotie"quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd of er überhaupt nog een reactie komt van de FIFA mbt het abominabele niveau van de arbitrage... Maar zal wel weer niet...
Dan had dat al lang gebeurt. Grootste deel van de wedstrijden was de arbitrage al om te janken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd of er überhaupt nog een reactie komt van de FIFA mbt het abominabele niveau van de arbitrage... Maar zal wel weer niet...
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb je ook een vooraanzicht ter vergelijking?
Nee, dat komt omdat Nederland oefenwedstrijden nooit serieus neemtquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat ze dat altijd doen.. ook in oefenwedstrijden. Daarom hadden we voor vanavond 3x op rij niet van ze gewonnen.
Gelijkspel tegen Chili zou al heel mooi zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:45 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dan zal het een kwestie van goed spelen tegen Chili worden![]()
Komt wel goed
De FIFA gaat sowieso niet tijdens het toernooi reageren... Zou gezichtsverlies betekenen... Toegeven dat je personeel incapabel is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:45 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dan had dat al lang gebeurt. Grootste deel van de wedstrijden was de arbitrage al om te janken.
Ik vrees ook van niet. Maar slecht was het zeker..quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Net als naderhand naar de beelden kijken, dit gebeurt alleen in reguliere landencompetities? In de champions league zie ik ook dingen gebeuren die naderhand door een tuchtcommissie bekeken kunnen worden, nooit wat van gehoord. Kan zijn dat ik dat gewoon mis.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Dat wel. Pingel was terecht. Schwalbe moet geel zijn, maar gebeurt niet dit WK.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:45 schreef kingmob het volgende:
Die twee schwalbes op het eind trouwens, daar had ook wel geel voor gegeven mogen worden, maar dat doen ze werkelijk nooit
Gelijkspelquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:46 schreef F.M.D. het volgende:
als nederland 1e wil worden...wat is dan het beste resultaat voor ons deze wedstrijd?
Ik zag een Oranje dat het vooral op het middenveld aflegde in de eerste helft. De verdedigers konden nergens heen met de ballen. In de tweede helft was er veel meer strijdlust bij Oranje zichtbaar. Vooral op het middenveld was er een groot verschil met de eerste helft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
De verdediging was zo achterlijk slecht, zeker in de eerste helft heb ik enkel Aussies gezien op NL gebied, wat een poedelvoerbal, echt zo slecht, Waar was dat elftal van vrijdag?
De FIFA heeft de arbitrage na de eerste wedstrijd al verdedigd. De schwalbe in de openingswedstrijd was volgens de FIFA wel een penalty en de Japanse scheids had goed gefloten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Mjaaaaaaaaaaaaa, iets minder, maar er valt wel wat in te zien ja.quote:
Hopen dan het zo slecht blijft en de positie van Blatter onhoudbaar word. Maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De FIFA gaat sowieso niet tijdens het toernooi reageren... Zou gezichtsverlies betekenen... Toegeven dat je personeel incapabel is.
Hij zag het zelfs (goddank), ik snap dat echt niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wel. Pingel was terecht. Schwalbe moet geel zijn, maar gebeurt niet dit WK.
Uhhmmm, ben je klaar met "schelden"?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
De verdediging was zo achterlijk slecht, zeker in de eerste helft heb ik enkel Aussies gezien op NL gebied, wat een poedelvoerbal, echt zo slecht, Waar was dat elftal van vrijdag?
kijk de 1e helft van nederland - spanje terug. was echt niet veel beter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Gooit ie er gewoon weer een paar miljoen tegenaan... Hij gaat niet weg voor hij dood is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Hopen dan het zo slecht blijft en de positie van Blatter onhoudbaar word. Maar dat zal wel niet.
Ja, er waren mensen die beweerde dat De Vrij goed speelde die wedstrijdquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
kijk de 1e helft van nederland - spanje terug. was echt niet veel beter.
Marcelo gisteren ook. Iemand stort ter aarde. Geen penalty denkt hij en dus een schwalbe. En dan geen kaart.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hij zag het zelfs (goddank), ik snap dat echt niet.
Dus je denkt dat het 10-0 oid gaat worden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelul. Australië gaat die wedstrijd laten lopen.
Je zou bijna op het laatste gaan hopen, maar dan wel graag live op tv.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gooit ie er gewoon weer een paar miljoen tegenaan... Hij gaat niet weg voor hij dood is.
Dat duurt ongetwijfeld niet zo lang meerquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gooit ie er gewoon weer een paar miljoen tegenaan... Hij gaat niet weg voor hij dood is.
Klopt, kon ik ook niet aanzien dus in slaap gevallen en daarom al die meestelijke goals niet gezienquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Dat mag jij zeker zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dat duurt ongetwijfeld niet zo lang meer
dat mocht ik zeker niet zeggen![]()
Elke schwalbe verdient roodquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:45 schreef kingmob het volgende:
Die twee schwalbes op het eind trouwens, daar had ook wel geel voor gegeven mogen worden, maar dat doen ze werkelijk nooit
Eerste helft was eigenlijk een tactische fout van Van Gaal, de spelers zakten daardoor door hun eigen ondergrens. Vooral De Guzman en BMI speelde weer echt slecht. Maar ook Blind en Sneijder lieten weinig zien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Bij Feyenoord was het afgelopen seizoen precies andersom.. 1e helft vaak grandioos, 2e helft lekker lopen kloten.. apart fenomeen. Maar goed het gaat hier over Oranjequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Vallend van een podium, heeft VI ook weer wat te lachenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:48 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je zou bijna op het laatste gaan hopen, maar dan wel graag live op tv.
Van mij welquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dat duurt ongetwijfeld niet zo lang meer
dat mocht ik zeker niet zeggen![]()
Graag even quoten waar ik dit gezegd heb.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
En die GGMM maar volhouden dat Klaassen het grootste talent van Nederland is.
Feyenoord, Oranje, weinig verschilquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord was het afgelopen seizoen precies andersom.. 1e helft vaak grandioos, 2e helft lekker lopen kloten.. apart fenomeen. Maar goed het gaat hier over Oranje
Nee, ik scheld niet, ik had gewoon wet meer verwacht en daarom ben ik een beetje pissed off, ze kunnen beter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhmmm, ben je klaar met "schelden"?
Doe dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Memphisgod een goal maakt neem ik een Memphis UI
Vertaling?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef tralalala het volgende:
Belgies zijn helemaal overstuur op 9lives...Heerlijk
Heb jij jezelf nou gesherlockd? Ik dacht dat jij niet zo'n onzeker gozertje was?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag even quoten waar ik dit gezegd heb.
Pleurisjong
https://www.facebook.com/events/161189740591188/quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vallend van een podium, heeft VI ook weer wat te lachen
[..]
Van mij wel
We hebben desondanks gewonnen, laat het gaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee, ik scheld niet, ik had gewoon wet meer verwacht en daarom ben ik een beetje pissed off, ze kunnen beter.
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef TheVulture het volgende:
2e helft was prima, 1e helft niet best..
Mijn zus ligt as we speak te bevallen, ik heb doorgegeven dat ze een jongen de naam Memphis moet geven
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Mijn zus ligt as we speak te bevallen, ik heb doorgegeven dat ze een jongen de naam Memphis moet geven
Kreeg een quotemelding.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb jij jezelf nou gesherlockd? Ik dacht dat jij niet zo'n onzeker gozertje was?
De enige fout die hij maakte was de sliding waar de penalty uit voortkwam. Verder heeft Spanje niet eens zo veel kansen gehad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, er waren mensen die beweerde dat De Vrij goed speelde die wedstrijdDie maakte fout op fout en via de kluts scoorde hij per ongeluk.
Nigel heeft óók een blunder begaan, dus zo top was hij nou ook weer nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef Freak188 het volgende:
Sneijder flop.
Nigel top.
Nog nooit gewonnen van Australie, dus gewoon een geweldige prestatie.
Wat was hij slecht vandaag zeg. Nederland won door de blesuren van Indi waardoor Depay erin kwam.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, er waren mensen die beweerde dat De Vrij goed speelde die wedstrijdDie maakte fout op fout en via de kluts scoorde hij per ongeluk.
Ik hoop toch echt dat ze dat zelf beslistquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Aangepastquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef hafcfan het volgende:
Nederland heeft vandaag laten zien waarom ze nooit wereldkampioen kunnen worden. Ze kunnen gewoon niet perfect verdedigen en Robben en Van Persie zitten in de top 5 van de wereld.
Sommige spelers spelen echt dramatisch en toch winnen we dit soort wedstrijden
GGMM blijkt een introverte jongen uit Amersfoort te zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb jij jezelf nou gesherlockd? Ik dacht dat jij niet zo'n onzeker gozertje was?
Blijkbaar niet, je loopt kans op een penalty tegen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo'n idioot opzichtig gedoe. Je mag gewoon lopen met je handen in een normale houding.
Owh ja, nu moeten we Cahill nog dankbaar zijn ook zekerquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat was hij slecht vandaag zeg. Nederland won door de blesuren van Indi waardoor Depay erin kwam.
Hij word oom.....lezen!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij feliciteert iemand met de prestatie van een ander?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij feliciteert iemand met de prestatie van een ander?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het overigens leuk dat Depay het goed heeft gedaan, ook al vind ik Boetius qua talent beter. Depay heeft echter iets dat mij bevalt.. soms verkloot hij een actie, maar hij blijft het stoïcijns proberen en heeft veel dreiging.
Prima eigenschappen voor een FOK!mod dusquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM blijkt een introverte jongen uit Amersfoort te zijn.
Dat zou je niet zeggen als je hem zo ziet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM blijkt een introverte jongen uit Amersfoort te zijn.
2e keer, en geloof me: ik heb niks te zeggen qua naam, en Memphis kan echt nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat ze dat zelf beslist
GefeliciteerdEerste keer oom?
Het was gewoon geen penalty.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:53 schreef Polacco het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, je loopt kans op een penalty tegen.
Dat mag ik hopen, dit was gewoon heel slecht. Maar in de poulefase maakt het uiteindelijk allemaal geen reet uit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nee, ik scheld niet, ik had gewoon wet meer verwacht en daarom ben ik een beetje pissed off, ze kunnen beter.
Pardon?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De enige fout die hij maakte was de sliding waar de penalty uit voortkwam. Verder heeft Spanje niet eens zo veel kansen gehad.
Feliquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef TheVulture het volgende:
En daar mag hij hééél blij om zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar ligt niet te werpen, dat doet z'n zus
Ik zou dat kind eerder Robin-Arjan noemenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Juist jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar ligt niet te werpen, dat doet z'n zus
Ik had eigenlijk Thomas voor een jongen verwacht. En Conchita voor een meisje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Wist ikquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
2e keer, en geloof me: ik heb niks te zeggen qua naam, en Memphis kan echt niet
"De blije doos"... Als er iets niet blij is na een geboorte...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En daar mag hij hééél blij om zijn![]()
Robinquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zou dat kind eerder Robin-Arjan noemen
Ik dacht dat dat een fout van Vlaar was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cillessen haalt er nog een wereldbal uit.
Dat ligt aan de instructies van de coach.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Domme vraag maar als de trainer een opstelling maakt, kunnen de spelers tijdens de wedstrijd het spel omwisselen naar een andere opstelling tijdens het spel zoals zij denken dat dat beter werkt, dus even van positie wisselen of mag dat niet maar pas na de rust?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"De blije doos"... Als er iets niet blij is na een geboorte...
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een fout van Vlaar was.
Die luxe heb ik ook als ik ooit nog als vrouw door het leven wil gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Robin, dat kan ook nog als het een meid wordt
Conchita zou ook geniaal zijn jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk Thomas voor een jongen verwacht. En Conchita voor een meisje.
Tot het gaat puberenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Gelukkig de rest wél over het algemeen
Nou mag natuurlijk wel, maar of Van Gaal daar blij mee is...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Domme vraag maar als de trainer een opstelling maakt, kunnen de spelers tijdens de wedstrijd het spel omwisselen naar een andere opstelling tijdens het spel zoals zij denken dat dat beter werkt, dus even van positie wisselen of mag dat niet maar pas na de rust?
Dus feitelijk mogen ze gewoon , als de aanvoerder het sein geeft dat het wisselen is qua opstelling de trainer passeren?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:55 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de instructies van de coach.
Het zou mogen, maar ik zou het niet doen bij van Gaalquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dus feitelijk mogen ze gewoon , als de aanvoerder het sein geeft dat het wisselen is qua opstelling de trainer passeren?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"De blije doos"... Als er iets niet blij is na een geboorte...
9livesquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef tralalala het volgende:
Belgies zijn helemaal overstuur op 9lives...Heerlijk
Leuk dat jij dat vindt maar de scheids gaf hem wel.quote:
Whahaha, die donderkop. Maar als het wekt gaat hij lachen (en van Gaal die lacht is bepaald een overwinningquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:57 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het zou mogen, maar ik zou het niet doen bij van Gaal
Ja maar als het niet werkt krijgt van Gaal 20 jaar+TBS.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Whahaha, die donderkop. Maar als het wekt gaat hij lachen (en van Gaal die lacht is bepaald een overwinning)
Ik wilde ook niet zeggen dat hij goed speelde tegen Spanje. Het hele elftal speelde een slechte eerste helft en ik had niet de indruk dat De Vij nou de slechtste van allemaal was. Vandaag speelde hij wel erg slecht, bij de goal van Cahill staat hij helemaal verkeerd.quote:
Mwa, true, maar zijn persoonlijke foutjes vallen eerder op natuurlijk omdat het tegen Spanje direct tot gevaar leidt. Vond overigens Vlaar wel een redelijk goede wedstrijd spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:01 schreef Pascalus het volgende:
Ik wilde ook niet zeggen dat hij goed speelde tegen Spanje. Het hele elftal speelde een slechte eerste helft en ik had niet de indruk dat De Vij nou de slechtste van allemaal was.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, true, maar zijn persoonlijke foutjes vallen eerder op natuurlijk omdat het tegen Spanje direct tot gevaar leidt. Vond overigens Vlaar wel een redelijk goede wedstrijd spelen.
Je ziet dat die wel op niveau speelt en de Vrij, Janmaat en Blind niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, true, maar zijn persoonlijke foutjes vallen eerder op natuurlijk omdat het tegen Spanje direct tot gevaar leidt. Vond overigens Vlaar wel een redelijk goede wedstrijd spelen.
Was het een pingel of niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Hand moet in een natuurlijke positie zijn en dat was hij gewoon. Het is niet zo dat hij z'n arm uitstak.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was het een pingel of niet?
René geef eens duidelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |