Waar moet hij zijn hand dan laten? Gewoon aangeschoten, geen penalty.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:26 schreef Raptor1985 het volgende:
Slechte wedstrijd, Goede overwinning. En de mensen die zeggen dat de penalty onterecht was moeten nooit meer voetbal kijken. Was gewoon hands.
Man van de wedstrijd: Nigel de jong.
Greuterquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb me de tering lopen ergeren aan die kutcommentor van de NOS, die waait met de wind mee en hakt alles neer wat Oranje doet totdat het spel bepaald is, gaat hij ineens weel heilig doen, wat een ontzettende smerige galbak is dat![]()
Hoe heet die lul?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb me de tering lopen ergeren aan die kutcommentor van de NOS, die waait met de wind mee en hakt alles neer wat Oranje doet totdat het spel bepaald is, gaat hij ineens weel heilig doen, wat een ontzettende smerige galbak is dat![]()
Hoe heet die lul?
Langs zijn lichaam?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waar moet hij zijn hand dan laten? Gewoon aangeschoten, geen penalty.
Op zijn rug.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is hands als de aanvallende ploeg er nadeel van ondervind, of als de verdedigende ploeg en voordeel uit haalt. Of het dan bewust is maakt geen verschil.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nogmaals, hands is niet automatisch een overtreding. Bal was geen doelpoging an de arm was gewoon naast het lichaam.
Idd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op Radio1 hadden Mario v/d Ende aan de lijn, zelfs hij vond het geen pingelquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan kan maar meteen het vliegtuig terug pakken.. -_-quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat Lens veel beter in dit systeem past, beweeglijker, sneller en kan de bal beter vasthouden.
Dit is simpelweg niet waar, tja...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het is hands als de aanvallende ploeg er nadeel van ondervind, of als de verdedigende ploeg en voordeel uit haalt. Of het dan bewust is maakt geen verschil.
Hij was aan het rennen. Ga maar eens rennen met je handen langs je lichaamquote:
Aangeschoten betaat niet, ja op het schoolplein. Maargoed we hebben gewonnen, heerlijk!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aangeschoten + geen beweging richting de bal van zijn arm. Volledig onterecht
Alsnog, hand was van t lichaam dus hands. Zijn gewoon regels.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hij was aan het rennen. Ga maar eens rennen met je handen langs je lichaam
Dat kan alleen Momo van dit forumquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hij was aan het rennen. Ga maar eens rennen met je handen langs je lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |