Neuh, kan inderdaad ook tegenvallen, maar de reacties van 'einde toernooi' enzo zijn gewoon veel te voorbarig. Dat wilde ik alleen zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het een lichte is inderdaad.![]()
Maar zoals je het zei klonk het meer van 'Hersenschudding, och, niet zo aanstellen, die speelt maandag wel weer hoor'. Sorry als je het anders bedoelde
Ik ben kkrippedquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Doe maar niet met dat obesitas lijf
Ik snap die gele kaart voor van Persie dus echt niet, die Aussies waren vaker in beeld met wel heel smerige overtredingen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, ik zou zeggen van niet. Hij had de bal gewoon, geen enkele reden om die overtreding daar te maken. Maar goed, ik ben bevooroordeeld en v. Persie heeft 'de naam'
Klaas jan krijgt ook nooit een kans..quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Van Gaal Lens opstelt
Mee eensquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We speelden tegen 12 man. Zelden zo'n vertoning gezien. Vrijwel elk wissewasje van Nederland werd afgefloten, Australië kegelt iemand met een hersenschudding de wedstrijd uit en er valt nog niet eens geel.
En die penalty was helemaal hilarisch. Gewoon schandalig dat zulke beslissingen genomen kunnen worden op zo'n hoog niveau. Dat kan gewoon niet anders dan bewust gebeuren. Het is de tweede keer in twee duels dat Nederland een onterechte penalty tegen krijgt.
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:23:51Koninklijk bezoek in kleedkamer #Oranje. Koning Willem-Alexander en Koningin Maxima feliciteren spelers. Zie Telesport.nl reageer retweet
Ik denk dat Lens veel beter in dit systeem past, beweeglijker, sneller en kan de bal beter vasthouden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:23 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Klaas jan krijgt ook nooit een kans..
Maxima gaat ze even verwennen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:23:51Koninklijk bezoek in kleedkamer #Oranje. Koning Willem-Alexander en Koningin Maxima feliciteren spelers. Zie Telesport.nl reageer retweet
Ze gaan Maxima gangbangen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
Mooi gezegd en waar, die Cahill is een agressieve etterbak.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:23 schreef grazz het volgende:
[..]
Mee eensVooral die Cahill had rood moeten hebben. Onterechte penals hebben we mooi afgestaft, hoe k*t ook dat ze werden gegeven. Wij hebben die penals niet nodig om te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |