Preciesquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Onterechte penalty en nog tal van blunders van de arbitrage.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij ookquote:
Laatst hadden we een knul van 19 met een epiduraal hematoom (google maar), wilde na 2 dagen alweer naar huis omdat hij zich zo goed voelde.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je echt een hersenschudding hebt ben je daar niet met 3 dagen van hersteld hoor![]()
Niet iedere klap op je kop is een hersenschudding
Je kunt je account niet eens deleten. Sowieso: waarom hier de Portugees uithangen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Gast
Ik delete mijn account als USA i.p.v. Portugal doorgaat.
quote:
Terechte klachtquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Koekie2 het volgende:
[..]
Copyright op een grapje op het fokforum
Doe dat aan de andere kant van het veld en heel Nederland staat te bleren dat het n penalty isquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Niet op ingaan joh, hij geniet van al het aandacht dat ie krijgtquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hou je kanker bek eens dicht kut kleuter.
Het is te hopen dat het een lichte is inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef starla het volgende:
[..]
Laatst hadden we een knul van 19 met een epiduraal hematoom (google maar), wilde na 2 dagen alweer naar huis omdat hij zich zo goed voelde.
Ja, niet elke hersenschudding of licht traumatisch hersenletsel is hetzelfde en ja, sommigen zijn daar weken van onder de panne.
Nee, niet elke hersenschudding houdt in dat je daar weken last van moet hebben.
Laten we rustig afwachten wat de teamarts zegt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:00:08De blessure van Bruno Martins Indi is bekend: hij heeft een hersenschudding opgelopen. #ausned reageer retweet
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef 16meter het volgende:
kekster ik ben ook voor portugal
ze zijn goed he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |