joh.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als Spanje nu wint en volgende week.
En Chili volgende week wint van Nederland...
Heb je 3 ploegen met 6 punten.
Gastquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Je wist nog niet dat de USA doorgaat ipv Portugal ?
Ja dat kan (gelukkig?) nog alle kanten op. Je kan ook zo een maand er uit zijn alleen...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:10 schreef starla het volgende:
God jongens, van een hersenschudding kun je prima binnen een aantal dagen hersteld zijn. Hoe vaak zie ik niet studenten die knetterhard dronken op hun hoofd lazeren en de volgende morgen lekker een croissantje zitten te eten in het ziekenhuis.
Niet zo doemdenken.
Inprincipe wel, tenzij Nederland met grootte cijfers verliest van Chili (5-0 ofzo) en Spanje wint met een nulletje of 5 van Australië volgende week.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Maar dan staat NL er toch nog steeds goed voor gezien het doelsaldo. Moeten ze volgende week tegen chili natuurlijk wel wat scoren voor te blijven.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:10 schreef starla het volgende:
God jongens, van een hersenschudding kun je prima binnen een aantal dagen hersteld zijn. Hoe vaak zie ik niet studenten die knetterhard dronken op hun hoofd lazeren en de volgende morgen lekker een croissantje zitten te eten in het ziekenhuis.
Niet zo doemdenken.
Als je echt een hersenschudding hebt ben je daar niet met 3 dagen van hersteld hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:10 schreef starla het volgende:
Niet zo doemdenken.
Tommie. We zijn het voor het eerst ooit eens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
De Guzman was overigens opnieuw erg matig, hopelijk was dit zijn laatste wedstrijd voor Nederland.
Spanje wint nu en van Australië, chili wint van NL. 3 op 6 punten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Borizzz het volgende:
NL is nu toch door? Spa en Chi kunnen niet allebei op 6 punten komen. Dus een plek bij de eerste twee is zeker.
Je kunt je account niet deleten..quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Gast
Ik delete mijn account als USA i.p.v. Portugal doorgaat.
ik quote dit even...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Gast
Autistquote:
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Gast
Was niks gestolen aan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:12 schreef TLC het volgende:
Hulde ook voor de Aussies trouwens voor hun inzet, het was een gestolen overwinning maar ook die tellen mee
idd. ik ben toen enkel nog op de laatste dag van het schooljaar naar school geweest. ik had een hersenschudding op 19 juni 1990.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je echt een hersenschudding hebt ben je daar niet met 3 dagen van hersteld hoor![]()
Niet iedere klap op je kop is een hersenschudding
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:12 schreef TLC het volgende:
Hulde ook voor de Aussies trouwens voor hun inzet, het was een gestolen overwinning maar ook die tellen mee
Dan kom je onder een anoniem account terug, zo'n pipo ben jij wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |