Met hersenschudding speel je normaal gesproken niet meer tijdens dit WK denk ik. Kans op blijvende schade is te groot als je toch doet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het een lichte is inderdaad.![]()
Maar zoals je het zei klonk het meer van 'Hersenschudding, och, niet zo aanstellen, die speelt maandag wel weer hoor'. Sorry als je het anders bedoelde
Kunnen we deze even in MED zetten?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Gast
Ik delete mijn account als USA i.p.v. Portugal doorgaat.
We speelden tegen 12 man. Zelden zo'n vertoning gezien. Vrijwel elk wissewasje van Nederland werd afgefloten, Australië kegelt iemand met een hersenschudding de wedstrijd uit en er valt nog niet eens geel.quote:
Tja, ik zou zeggen van niet. Hij had de bal gewoon, geen enkele reden om die overtreding daar te maken. Maar goed, ik ben bevooroordeeld en v. Persie heeft 'de naam'quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
Sneijder zie je amper maar: als voetbalnoob (die de nagels heeft opgevreten)
Was die gele kaart voor van Persie nou wel of niet terecht? Ik kijk, zie een voetballer een uithaal maken en zichzelf daardoor in balans houden en daarbij raakt hij een Aussie toevallig. Of ben ik te pro van PersieIk zag er geen opzettelijke overtreding in.
En nou mag hij niet meedoen in de volgende strijd, motdomme
Die schade had hij al voor de hersenschuddingquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Met hersenschudding speel je normaal gesproken niet meer tijdens dit WK denk ik. Kans op blijvende schade is te groot als je toch doet.
Wat zou er bij Indi dan kapot kunnen gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Met hersenschudding speel je normaal gesproken niet meer tijdens dit WK denk ik. Kans op blijvende schade is te groot als je toch doet.
Lekker racistisch weer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die schade had hij al voor de hersenschudding
Twee palen. Netje eroverheen dan kan Robben hem erinschieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |