Waar moet hij zijn hand dan laten? Gewoon aangeschoten, geen penalty.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:26 schreef Raptor1985 het volgende:
Slechte wedstrijd, Goede overwinning. En de mensen die zeggen dat de penalty onterecht was moeten nooit meer voetbal kijken. Was gewoon hands.
Man van de wedstrijd: Nigel de jong.
Greuterquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb me de tering lopen ergeren aan die kutcommentor van de NOS, die waait met de wind mee en hakt alles neer wat Oranje doet totdat het spel bepaald is, gaat hij ineens weel heilig doen, wat een ontzettende smerige galbak is dat![]()
Hoe heet die lul?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb me de tering lopen ergeren aan die kutcommentor van de NOS, die waait met de wind mee en hakt alles neer wat Oranje doet totdat het spel bepaald is, gaat hij ineens weel heilig doen, wat een ontzettende smerige galbak is dat![]()
Hoe heet die lul?
Langs zijn lichaam?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waar moet hij zijn hand dan laten? Gewoon aangeschoten, geen penalty.
Op zijn rug.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is hands als de aanvallende ploeg er nadeel van ondervind, of als de verdedigende ploeg en voordeel uit haalt. Of het dan bewust is maakt geen verschil.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nogmaals, hands is niet automatisch een overtreding. Bal was geen doelpoging an de arm was gewoon naast het lichaam.
Idd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Op Radio1 hadden Mario v/d Ende aan de lijn, zelfs hij vond het geen pingelquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan kan maar meteen het vliegtuig terug pakken.. -_-quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat Lens veel beter in dit systeem past, beweeglijker, sneller en kan de bal beter vasthouden.
Dit is simpelweg niet waar, tja...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:28 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het is hands als de aanvallende ploeg er nadeel van ondervind, of als de verdedigende ploeg en voordeel uit haalt. Of het dan bewust is maakt geen verschil.
Hij was aan het rennen. Ga maar eens rennen met je handen langs je lichaamquote:
Aangeschoten betaat niet, ja op het schoolplein. Maargoed we hebben gewonnen, heerlijk!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aangeschoten + geen beweging richting de bal van zijn arm. Volledig onterecht
Alsnog, hand was van t lichaam dus hands. Zijn gewoon regels.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hij was aan het rennen. Ga maar eens rennen met je handen langs je lichaam
Dat kan alleen Momo van dit forumquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Rijmt op Leuterquote:
Het commentaar was realistisch en terecht. Het is niet alsof de man een ernstige misdaad heeft gepleegd door neutraal commentaar te geven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hoe heet die lul?
Ja ik ga toch niet de spelregels er bij halenquote:
Dan neem je het risico op een pingel tegen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. Hij gaat niet met zijn hand richting de bal. De bal gaat richting zijn hand.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Alsnog, hand was van t lichaam dus hands. Zijn gewoon regels.
Ga maar eens voetbal kijken. Tijdens Brazilië - Mexico was het nog te zien. David Luiz die bij een voorzet zijn handen op zijn rug houdt.quote:
Haha, snap dat t lastig is, maarja, anders krijg je dit xdquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ren even een stuk en probeer je handen langs je lichaam te houden.
Snap jij er echt niet veel van of doe je alsof?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja ik ga toch niet de spelregels er bij halen. Maar goed, je denkt als enige dat het wel zo was, gefeliciteerd
Jij kijkt voor het eerst voetbal?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Rijmt op Leuter, by God, wat een idioot is dat, heb me de tering lopen ergeren aan dat achterlijke commentaar van die idioot.
Wie willen jullie hebben als live commentator?
Niet volgens Mario v/d Ende... Toch een scheidsrechter, die de regels zou moeten kennen...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Alsnog, hand was van t lichaam dus hands. Zijn gewoon regels.
Fer is het echte breekijzer!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie liever Huntelaar tegen Chili in de basis maar dan hebben we geen breekijzer meer.. Lowie zal wel voor Lens kiezen
Dit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:31 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ga maar eens voetbal kijken. Tijdens Brazilië - Mexico was het nog te zien. David Luiz die bij een voorzet zijn handen op zijn rug houdt.
Altijd lekker om mede-haters van Gruter te lezenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Rijmt op Leuter, by God, wat een idioot is dat, heb me de tering lopen ergeren aan dat achterlijke commentaar van die idioot.
Jack + partnerquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Die 'kijkt voor het eerst voetbal'quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet volgens Mario v/d Ende... Toch een scheidsrechter, die de regels zou moeten kennen...
Oh tegen Spanje niet nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:32 schreef Shreyas het volgende:
Twee keer uit een achterstand? Nederland heeft maar 1 keer achter gestaan
Janmaat doet dat ook wel eens, zijn handen op zijn rug (zie wedstrijden van Feyenoord). Maar dat kan je niet als je moet sprinten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:31 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ga maar eens voetbal kijken. Tijdens Brazilië - Mexico was het nog te zien. David Luiz die bij een voorzet zijn handen op zijn rug houdt.
Blijkbaar...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die 'kijkt voor het eerst voetbal'en 'doet achterlijk'
Hmm, uiteindelijk was de invloed verwaarloosbaar, en hebben was gewonnen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet volgens Mario v/d Ende... Toch een scheidsrechter, die de regels zou moeten kennen...
Het gaat toch over de wedstrijd van vandaag? Of gaan we het ook hebben over dat we achter hebben gestaan tegen Ecuador?quote:
Dat hele commentaar was al om te galbakken zo slecht, die vent moeten ze bij de Ikea zetten als omroeper, is-ie veel beter op zijn plek.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het commentaar was realistisch en terecht. Het is niet alsof de man een ernstige misdaad heeft gepleegd door neutraal commentaar te geven.
Sowieso... de manier waarop er momenteel op voetbalcommentators wordt ingehakt is echt wel een beetje overdreven. En sneu ook, vooral.
Invloed van de scheids was imo ernstig groot. Veel verkeerde beslissingen, beide kanten op. Zowel Nederland als Australië hadden beide rood kunnen/moeten krijgen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hmm, uiteindelijk was de invloed verwaarloosbaar, en hebben was gewonnen.
De Boet had die bal in de kruising gekruldquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
En dan te bedenken dat sommige liever Boëtius gezien hadden.
Haha ja, oke.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Boet had die bal in de kruising gekruld
Als Spanje wint van Chili met 1 goal verschilquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef Lothiriel het volgende:
Op welke manier kan Nederland nu de 8ste finale nog mislopen?
Ja, maar dat is zo'n idioot opzichtig gedoe. Je mag gewoon lopen met je handen in een normale houding.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:31 schreef Polacco het volgende:
[..]
2 keer ruime winst Spanje en als Nederland ruim verliest van Chiliquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef Lothiriel het volgende:
Op welke manier kan Nederland nu de 8ste finale nog mislopen? Quasi niet toch?
Toch mooie prestatie 6/6![]()
Bij Nederland doel je op van Persie?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Invloed van de scheids was imo ernstig groot. Veel verkeerde beslissingen, beide kanten op. Zowel Nederland als Australië hadden beide rood kunnen/moeten krijgen.
Nogal een kleine kans dus, nogmaals gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Spanje wint van Chili met 1 goal verschil
Als Chili ruim wint van Nederland
Als Spanje ruim wint van Australië
Chili verliest met 4-3 oid en dan Spanje-Australie 5-0 en Nederland chili 4-0quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef Lothiriel het volgende:
Op welke manier kan Nederland nu de 8ste finale nog mislopen?
Boëtius is beter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
Depay
Davy
En dan te bedenken dat sommige liever Boëtius gezien hadden.
Yep, maar ook (vele) andere overtredingen waar überhaupt niet voor gefloten is...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Bij Nederland doel je op van Persie?
En handen door een ruit expert.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:35 schreef Rabieluh het volgende:
Pieters, dat is de handen op de rug expert.
Kan toch ook net andersom? Huntelaar in de basis, Lens als breekijzer. Vanavond viel Lens ook in voor Van Persie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie liever Huntelaar tegen Chili in de basis maar dan hebben we geen breekijzer meer.. Lowie zal wel voor Lens kiezen
En haal je de finalequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit was eigenlijk een overwinning die we in het Bertje-tijdperk vaak hebben gezien.. stroef voetbal en door een paar geniale acties win je nog
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:36 schreef Gramulanion het volgende:
Australië had nog een pingel kunnen hebben.
Beetje 2010 idd :xquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit was eigenlijk een overwinning die we in het Bertje-tijdperk vaak hebben gezien.. stroef voetbal en door een paar geniale acties win je nog
Van Persie vond ik geen rood. Heb mij in ieder geval niet geergerd aan de scheids.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, maar ook (vele) andere overtredingen waar überhaupt niet voor gefloten is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |