Ik denk niet dat het veel uit maakt of je tegen Brazilië of Mexico speelt mocht Nederland doorgaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:05 schreef Richestorags het volgende:
Dit wordt DE wedstrijd van Poule B. Ideaal gezien een gelijkspelletje. Chili zit dan op rozen tegen ons en Spanje is er zo goed als uit door hun slechte doelsaldo (als Nederland wint). Het enige nadeel is dat Chili zowel bij winst als bij gelijkspel nog groepswinnaar kan worden. En er is hen alles aan gelegen om te winnen van Nederland dan om Brazilië te ontlopenBijkomend voordeel: Nederland kan met Chili's zwakke verdediging dodelijk terugkomen in de counter met Robben en van Persie.
En dus zijn we nog geen groepswinnaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:48 schreef Slobeend het volgende:
Als Spanje vanavond wint en Nederland ook van Australie, zijn we al groepswinnaar. Of we moeten met 5-0 van Chili verliezen en Spanje met 8-0 van Australie winnen.
Afgelopen week hadden ze geen plan B.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:38 schreef Nober het volgende:
Ben benieuwd naar de opstelling van Spanje, komt Villa in actie of 4-6-0 systeem of 2 spitsen?
Ik schets een scenarioquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:41 schreef franklop het volgende:
[..]
En dus zijn we nog geen groepswinnaar
Stel; wij en Spanje winnen met 1-0. Dan hoeft Chili laatste duel 'maar' met 3 doelpunten te winnen om ons voorbij te gaan.quote:
Je hebt gelijk, neemt niet weg dat ik dat niet snel zie gebeuren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Stel; wij en Spanje winnen met 1-0. Dan hoeft Chili laatste duel 'maar' met 3 doelpunten te winnen om ons voorbij te gaan.
NL; 2-6 6 voor 1 tegen
CH: 2-3 3 voor 2 tegen
0-3
CH: 3-6 6 voor 2 tegen
NL: 3-6 6 voor 4 tegen
eerst zelf maar winnen iddquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, neemt niet weg dat ik dat niet snel zie gebeuren.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat lopen er weinig mensen warm voor de topper
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 18-06-2014 om 19:08:05De 11 van Chili: Bravo - Jara, Silva, Medel - Mena, Aránguiz, Díaz, Isla, Vidal - Vargas, Alexis Sánchez.#SPACHI reageer retweet
twitter:marca twitterde op woensdag 18-06-2014 om 18:44:59Ojo. Nos llega el 11 de España. #ESP Casillas, Azpilicueta, Javi Martínez, Ramos, Alba, Busquets, Alonso, Iniesta, Silva, Costa, Pedro. reageer retweet
twitter:keuningmatthijs twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:12:34Supporters van Chili hebben het perscentrum van Maracanã bestormd en enkele ruiten ingeslagen voor duel tegen Spanje: http://t.co/h5PBJRKo00
reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:15:55Matten in mediacentrum #Maracana: Chileense fans dringen binnen, worden er nu uitgebeukt door beveiliging. Totale chaos #WK reageer retweet
twitter:JeroenElshoff twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:16:03Fans van Chili proberen Maracana in te komen, breken door beveiliging, door perscentrum. Enorme chaos. https://t.co/SKeegoOSZ4 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |