Melleynquote:
quote:
Pas begonnen?quote:
ah ik loop een minuut achter leuk...quote:
26 seconden achter dus... fijn!quote:
Hoorde zoiets op den radio.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doe nou niet, krijg je dadelijk weer een stadionverbod.
hihaho wat een lolquote:
Ja kunnen ze die niet uit zetten.quote:
Ja want andere krijgen dat niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kreeg een note omdat ik 'goal' riep.
GGMM is weer bezig.
cillessen staatin de goalquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kreeg een note omdat ik 'goal' riep.
GGMM is weer bezig.
rot op met je gezanikquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
Ik riep alleen 'JAAAAAA GOALLLLLLLLLLLL' omdat ik wilde dat dat zou gebeuren. Zo van "jaaaaaaaa komop, maak een goal!"
Krijg je nog een note ook..
Hou nou gewoon op, je mag blij zijn dat ik geen banaanvraag heb gedaan want normaal vliegt iemand met zo'n reactie er gewoon af.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
Ik riep alleen 'JAAAAAA GOALLLLLLLLLLLL' omdat ik wilde dat dat zou gebeuren. Zo van "jaaaaaaaa komop, maak een goal!"
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hou nou gewoon op, je mag blij zijn dat ik geen banaanvraag heb gedaan want normaal vliegt iemand met zo'n reactie er gewoon af.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef donald_dick het volgende:
Komt PostNL nu nog pakketjes rondbrengen
Natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef donald_dick het volgende:
quote:
Ik kreeg de vorige keer een ban omdat ik 1-0 zei...quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
nu zijn de mensen thuisquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef donald_dick het volgende:
Mensen die nu werkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef donald_dick het volgende:
Wat triest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik kreeg de vorige keer een ban omdat ik 1-0 zei...
Bij Bol moeten ze tot 7 uur werkenquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef Karelnoord het volgende:
Jammer dat je geen ban hebt gekregen.
Nu is iedereen tenminste thuis. Slim tochquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef donald_dick het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die aanvaller zag BMI niet door die schaduwlijn.
Welke kijk je?quote:
Idd makkelijk geld verdienen voor zo'n bezorgerquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nu is iedereen tenminste thuis. Slim toch
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die aanvaller zag BMI niet door die schaduwlijn.
telefoons uitgezetquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Komen er nu dan ook telefoontjes voor abbo's enzo?
zijn gister al geweestquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ideaal om even met de collectebus rond te gaan.
5?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Met 5 CV´s spelen tegen Australië![]()
5? Wow.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
lekker warmquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
We spelen niet met 5CV's. We spelen met 3 CV's. Leer even voetbal kennen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Een currulicum vitae en centrale verwarming is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
trek ff een trui aanquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We spelen niet met 5CV's. We spelen met 3 CV's. Leer even voetbal kennen.
de bal vooruit trappenquote:
Er staat toch 3...quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We spelen niet met 5CV's. We spelen met 3 CV's. Leer even voetbal kennen.
Hoef je niet zoveel cv's mee te nemenquote:
Nee, er staat 5quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Er staat toch 3...
Ik ga maar een letten op Blind
Dat café elftal uit laten razen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:07 schreef Minimunt het volgende:
Waarom loopt nederland achter de feiten aan......
Nvm, was vergeten dat ik gewoon op Sporza kan kijkenquote:
lekker irritant jah,quote:
Wat een faalninjaeditquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Er staat toch 3...
Ik ga maar een letten op Blind
Centrale Verwarmingquote:
nu op 21,5quote:
WTFquote:
Niveau is net zo erbarmelijk als het Belgisch voetbalelftal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
WTF
Niveau in dit topic zeg...erbarmelijk... schrijffoutje hier, schrijffoutje daar... JoepieJee
Ga weg dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
WTF
Niveau in dit topic zeg...erbarmelijk... schrijffoutje hier, schrijffoutje daar... JoepieJee
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
WTF
Niveau in dit topic zeg...erbarmelijk... schrijffoutje hier, schrijffoutje daar... JoepieJee.
We zitten hier in een voetbaltopic, wat verwacht je zelfquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
WTF
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
WTF
Ah ja juist, ik gebruik Yeloquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:07 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nvm, was vergeten dat ik gewoon op Sporza kan kijkenDie loopt niet teveel achter denk ik.
Als de eerste goal maar gemaakt is, dan zitten we goed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef HalfGod het volgende:
Ach joh, waarschijnlijk gaan ze pas na de 20ste minuut goed spelen. Alweer
SOOOWWW GOAAL ATLETIquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niveau is net zo erbarmelijk als het Belgisch voetbalelftal.
BOEM KOEKOEK RAAK TOTKKKKKKKKKKKKKK
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:10 schreef Helpmefok het volgende:
De Guzman of Blind blessure ajb. Wissel voor Clasie
Mensen die altijd voor de underdog kiezen en dan bij die ene keer dat de underdog wint zeggen: zie je wel!quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:09 schreef Minimunt het volgende:
Precies wat ik zei; nederland verliest!
same here. ik hoop het echt want anders heb ik de armbandjes voor niks geloomed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:09 schreef MakkieR het volgende:
Ok televisie is weer uit, de forum is weer aan, Dus Nederland kan weer winnen
Kan toch niet zo moeilijk zijn om correct te schrijven?quote:
correctquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kan toch niet zo moeilijk zijn om correct te schrijven?
Joh, ga zelf een taal verzinnen ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Correct.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Uit welke stad kwam die krant?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
En Blind was de beste speler in de eredivisie vorig jaar![]()
![]()
de juigstrings waren in de aanbiedingquote:
Ah, dat verklaart het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Kreeg een 7 nadat hij 2 tegendoelpunten had. Immers scoorde er 1 en was beste van de wedstrijd en kreeg een 6,5quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
correct
Je hebt gelijk, dat was niet moeilijk.
Iedereen in GOT is over 100 jaar dood.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:11 schreef HalfGod het volgende:
YOU RAPED HER! YOU MURDERED HER! YOU KILLED HER CHILDREN!
game of thrones topic is ergens anders.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:11 schreef HalfGod het volgende:
YOU RAPED HER! YOU MURDERED HER! YOU KILLED HER CHILDREN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |