nu op 21,5quote:
WTFquote:
Niveau is net zo erbarmelijk als het Belgisch voetbalelftal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
WTF
Niveau in dit topic zeg...erbarmelijk... schrijffoutje hier, schrijffoutje daar... JoepieJee
Ga weg dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
WTF
Niveau in dit topic zeg...erbarmelijk... schrijffoutje hier, schrijffoutje daar... JoepieJee
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
WTF
Niveau in dit topic zeg...erbarmelijk... schrijffoutje hier, schrijffoutje daar... JoepieJee.
We zitten hier in een voetbaltopic, wat verwacht je zelfquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
WTF
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
WTF
Ah ja juist, ik gebruik Yeloquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:07 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nvm, was vergeten dat ik gewoon op Sporza kan kijkenDie loopt niet teveel achter denk ik.
Als de eerste goal maar gemaakt is, dan zitten we goed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef HalfGod het volgende:
Ach joh, waarschijnlijk gaan ze pas na de 20ste minuut goed spelen. Alweer
SOOOWWW GOAAL ATLETIquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niveau is net zo erbarmelijk als het Belgisch voetbalelftal.
BOEM KOEKOEK RAAK TOTKKKKKKKKKKKKKK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |