rot op met je gezanikquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
Ik riep alleen 'JAAAAAA GOALLLLLLLLLLLL' omdat ik wilde dat dat zou gebeuren. Zo van "jaaaaaaaa komop, maak een goal!"
Krijg je nog een note ook..
Hou nou gewoon op, je mag blij zijn dat ik geen banaanvraag heb gedaan want normaal vliegt iemand met zo'n reactie er gewoon af.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
Ik riep alleen 'JAAAAAA GOALLLLLLLLLLLL' omdat ik wilde dat dat zou gebeuren. Zo van "jaaaaaaaa komop, maak een goal!"
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hou nou gewoon op, je mag blij zijn dat ik geen banaanvraag heb gedaan want normaal vliegt iemand met zo'n reactie er gewoon af.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef donald_dick het volgende:
Komt PostNL nu nog pakketjes rondbrengen
Natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef donald_dick het volgende:
quote:
Ik kreeg de vorige keer een ban omdat ik 1-0 zei...quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
nu zijn de mensen thuisquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef donald_dick het volgende:
Mensen die nu werkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef donald_dick het volgende:
Wat triest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik kreeg de vorige keer een ban omdat ik 1-0 zei...
Bij Bol moeten ze tot 7 uur werkenquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef Karelnoord het volgende:
Jammer dat je geen ban hebt gekregen.
Nu is iedereen tenminste thuis. Slim tochquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef donald_dick het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die aanvaller zag BMI niet door die schaduwlijn.
Welke kijk je?quote:
ideaal om even met de collectebus rond te gaan.quote:
Idd makkelijk geld verdienen voor zo'n bezorgerquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nu is iedereen tenminste thuis. Slim toch
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die aanvaller zag BMI niet door die schaduwlijn.
telefoons uitgezetquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Komen er nu dan ook telefoontjes voor abbo's enzo?
zijn gister al geweestquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ideaal om even met de collectebus rond te gaan.
5?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:06 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Met 5 CV´s spelen tegen Australië![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |