Ja kunnen ze die niet uit zetten.quote:
Ja want andere krijgen dat niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kreeg een note omdat ik 'goal' riep.
GGMM is weer bezig.
cillessen staatin de goalquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kreeg een note omdat ik 'goal' riep.
GGMM is weer bezig.
rot op met je gezanikquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
Ik riep alleen 'JAAAAAA GOALLLLLLLLLLLL' omdat ik wilde dat dat zou gebeuren. Zo van "jaaaaaaaa komop, maak een goal!"
Krijg je nog een note ook..
Hou nou gewoon op, je mag blij zijn dat ik geen banaanvraag heb gedaan want normaal vliegt iemand met zo'n reactie er gewoon af.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
Ik riep alleen 'JAAAAAA GOALLLLLLLLLLLL' omdat ik wilde dat dat zou gebeuren. Zo van "jaaaaaaaa komop, maak een goal!"
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hou nou gewoon op, je mag blij zijn dat ik geen banaanvraag heb gedaan want normaal vliegt iemand met zo'n reactie er gewoon af.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef donald_dick het volgende:
Komt PostNL nu nog pakketjes rondbrengen
Natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef donald_dick het volgende:
Komt PostNL nu nog pakketjes rondbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |