SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Wie was Koerdisch?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HOI. Toch nog een beetje trots op de Koerdische spelers van Iran?
Kijk, jij snapt hetquote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind 'em wel goed, omdat je 'em ook figuurlijjk kan opvatten.
Minderheidsgroep die is genegeerd in het selectiebeleidquote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan toch bijna niet missen in een selectie van 23 spelers?
Ik ga er achteraan. Ik zal je via DM op de hoogte houden.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan toch bijna niet missen in een selectie van 23 spelers?
+het feit dat die altijd graag aan Hansie en Wim zitquote:Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
Gijp ziet er af en toe toch best wel gay uit.
Cnor, zie mijn vraag eerderquote:Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
Heel af en toe ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
Ik kijk er naar uitquote:Op maandag 16 juni 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga er achteraan. Ik zal je via DM op de hoogte houden.
om 5 uur.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat begint die barbecue eigenlijk cnor?
Speelde Bakhtyar Rahmani?quote:
Terug naar de basis.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:31 schreef Slobeend het volgende:
Dat sfeertje van de krantjes moet de hele uitzending.
Ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
Elke dag kijk ik de doelpuntjes uit Spanje - Nederland terug.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:31 schreef Slobeend het volgende:
Dat sfeertje van de krantjes moet de hele uitzending.
Wtf ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
Elke dag kijk ik de doelpuntjes uit Spanje - Nederland terug.
Staat trouwens in de bevestigingsbrief wat het hele programma is. Anders scan ik het morgen even en zet ik het in de OP in een spoiler. Oh is niet nodig eigenlijkquote:
Ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook
ik heb die samenvatting ook al 10x gekeken
blijft genieten en kippenvel
Bevestigingsbrief? Die heb ik geen gehad volgens mijquote:Op maandag 16 juni 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat trouwens in de bevestigingsbrief wat het hele programma is. Anders scan ik het morgen even en zet ik het in de OP in een spoiler.
Ik ben geestelijk 10. Ik moet wel begeleid worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat trouwens in de bevestigingsbrief wat het hele programma is. Anders scan ik het morgen even en zet ik het in de OP in een spoiler.
Ik ook niet. Johannes heeft het voor mij gedaan en gekregenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bevestigingsbrief? Die heb ik geen gehad volgens mij
Neequote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk 10. Ik moet wel begeleid worden.
De halve wereld is idolaat van haar. Gewoon girl next door, niks bijzonders. Niet lelijk maar op straat zou ze mij niet opvallen.quote:
Niet na je mail? Wel een factuur toch? Ik kreeg ze samen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bevestigingsbrief? Die heb ik geen gehad volgens mij
Kurhaus zendt geen bevestigingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk 10. Ik moet wel begeleid worden.
[..]
Ik ook niet. Johannes heeft het voor mij gedaan en gekregen
Die poster op jouw zolderkamer is inderdaad mooier.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Vatta het volgende:
[..]
De halve wereld is idolaat van haar. Gewoon girl next door, niks bijzonders. Niet lelijk maar op straat zou ze mij niet opvallen.
Ooh dat ding. Ja die heb ik wel gehad denk ikquote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet na je mail? Wel een factuur toch? Ik kreeg ze samen.
Ik kreeg er eentje voordat ik had betaald, maar ik had met die vrouw gebeld en gemaild en zo misschien daarom.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kurhaus zendt geen bevestigingen.
Ja maar wat voor bewijs is dat nou weer, dat ze je een factuur sturenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet na je mail? Wel een factuur toch? Ik kreeg ze samen.
quote:
Is dat die blonde?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef Cavaliers het volgende:
Nee, Merel is niet mijn ding. Stylo en ik zien liever Melanie.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef KingRoland het volgende:
Ik herhaal WIE zou Merel westrik geven?
Geen zolderkamer, geen posters.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die poster op jouw zolderkamer is inderdaad mooier.
Ja niks dus inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar wat voor bewijs is dat nou weer, dat ze je een factuur sturen
Elke mod wil jou wel een note geven.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef KingRoland het volgende:
Ok. Ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef KingRoland het volgende:
quote:Albert: ‘Máxima-primeur kroon op mijn werk’
Albert Verlinde vindt het geweldig dat hij de geschiedenis in gaat als de man die onthulde dat koningin Máxima zonder benzine langs de Belgische snelweg stond. Dat laat hij blijken in zijn column in TROS Kompas. Verlinde is verguld van trots. “Ik heb in de loop der jaren al heel wat primeurs gehad in RTL Boulevard, maar nog nooit was er een zo koninklijk en internationaal als de scoop die ik had over koningin Máxima, die in België langs de weg had gestaan met pech“, zegt de showkenner.
Komen wel binnen. Zo niet beloof ik ze voor het team verrot te scheldenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja niks dus inderdaadIk heb haar vorige week nog even gemaild om te vragen of alles OK was en dat was zo. Vind het ook maar raar dat je geen bevestiging krijgt na je betaling.
Was dat nou een dreigement?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Elke mod wil jou wel een note geven.
Ze had iets met iemand van Jersey shore. Dan wil ik er echt niet overheen.quote:
Tuurlijk komen we wel binnen,maar ik vind het niet echt professioneel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komen wel binnen. Zo niet beloof ik ze voor het team verrot te schelden
Nonsens.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze had iets met iemand van Jersey shore. Dan wil ik er echt niet overheen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
best wel een zielig leven heb je dan, nog zieliger dan mod zijn in VBL
Wie niet. Leuk vrouwtje man, niets mis mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef KingRoland het volgende:
Hahahahaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:37 schreef Vatta het volgende:
Jullie zullen me nu wel uitlachen maar ik vind Eva Jinek geiler.
Mmmm ik weet niet hoe ik dit moet opvatten Evertjan.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
best wel een zielig leven heb je dan, nog zieliger dan mod zijn in VBL
Ik weet dat die geruchten er waren, maar zelf heeft ze het ontkend. En als Melanie iets zegt, dan geloof ik haar.quote:
Nou ja, komt allemaal wel goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja niks dus inderdaadIk heb haar vorige week nog even gemaild om te vragen of alles OK was en dat was zo. Vind het ook maar raar dat je geen bevestiging krijgt na je betaling.
Ahhahahaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:37 schreef Vatta het volgende:
En dat vindt cavaliers leuk?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff Karina en we kunnen weer van Dries genieten. Of zijn zoon. Die is nog geiler leuker.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef Helpmefok het volgende:
Bovenop der teringmuil. Wat haat ik dat afschuwelijke wijf.
Dat idee heb ik ook bij haar. IJspegel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef mrstylo het volgende:
Eva jinek lijkt me echt saai. Iemand die stijf op bed gaat liggen en geen emotie toont de hele tijd. Brrrrr
Ik ben een kenner, maar zelfs spotify kent hem nietquote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Liedje van danny vera onder de kenners maar laat maar.
Westrik is meer het vriendin-type. Jinek is voor ruige sex.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:37 schreef Vatta het volgende:
Leugens, allemaal leugens.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat vindt cavaliers leuk?
Ik heb juist het idee dat ze hem eraf trekt.. zo'n freak die je vast bind en onder kaarsvet gooit etcquote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef mrstylo het volgende:
Eva jinek lijkt me echt saai. Iemand die stijf op bed gaat liggen en geen emotie toont de hele tijd. Brrrrr
Zullen we samen haar laten smelten?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook bij haar. IJspegel.
ik ben hier voor mijn mening jij om te moderaten. Mensen met een mening zijn er niet zo veel op Fok moderators genoegquote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm ik weet niet hoe ik dit moet opvatten Evertjan.
Dat heb ik meer bij ireen wust.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ze hem eraf trekt.. zo'n freak die je vast bind en onder kaarsvet gooit etc
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef Caland het volgende:
Even een vraagje voor de kenners. Kan je het VI spel ook zonder de DVD spelen?
Kan je dan wel lopen dan, pik.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, komt allemaal wel goed.
Mensing?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben hier voor mijn mening jij om te moderaten. Mensing met een mening zijn er niet zo veel op Fok moderators genoeg
Oh, ik totaal niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 23:42:25 ]
Klopt. Maar die Esha barmeid van Vi vind ik bijvoorbeeld veel mooier dan die Merel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Westrik is meer het vriendin-type. Jinek is voor ruige sex.
Ja, maar is dan een stuk minder leuk. Die andere vragen gaan teveel over kut-WK's en Oranje.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef Caland het volgende:
Verstandigquote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gaal en vlak daarachter Van Persie.
IK ZEG NIETS
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, ik totaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Heb der net even goed bekeken in de playboy.. mooi lijf maar die kop.. neequote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef Vatta het volgende:
[..]
Klopt. Maar die Esha barmeid van Vi vind ik bijvoorbeeld veel mooier dan die Merel.
Ik werk hard aan mijn revalidatie, ik ga speciaal naar de placentadokter om actief in het publiek te kunnen gaan zitten. Polonaise, de wave, ik ben er klaar voor.quote:
Woensdag wordt genot, Nederland en Spanje gaan winnen.quote:
Kan wel, maar is saaier.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woensdag wordt genot, Nederland en Spanje gaan winnen.
Haha ik vind het juist andersom. Prachtig koppie heeft ze man.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb der net even goed bekeken in de playboy.. mooi lijf maar die kop.. nee
Chili speelt die Spanjaardjes helemaal weg.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woensdag wordt genot, Nederland en Spanje gaan winnen.
hahahahahaha.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Chili speelt die Spanjaardjes helemaal weg.
Dat zou geweldig zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Chili speelt die Spanjaardjes helemaal weg.
Bet?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hahahahahaha.
Nee, Spanje speelt die verdediging helemaal kapot.
Ik wed niet.quote:
Maar ja, hij kijkt nooit blij. Dus wie weetquote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef Shreyas het volgende:
Gert Jan Verbeek lijkt er niet blij mee te zijn dat dit naar buiten is gekomen
Ja. Sla je die vakjes gewoon over. De verkregen fiches zijn ook niet echt een vereistequote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef Caland het volgende:
Is Beljoe Horinzontje hier?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch nog iets over Portoe Allegre
Voegt juist een strategisch spel element toe.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Sla je die vakjes gewoon over. De verkregen fiches zijn ook niet echt een vereiste
Lijkt Gert-Jan überhaupt wel eens blij?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef Shreyas het volgende:
Gert Jan Verbeek lijkt er niet blij mee te zijn dat dit naar buiten is gekomen
Dat is echt een schande ja.quote:
Die fiches zijn echt debiel ja. Die kun je meteen wel wegflikkerenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Sla je die vakjes gewoon over. De verkregen fiches zijn ook niet echt een vereiste
Dat zeker, maar nodig is het niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voegt juist een strategisch spel element toe.
JULIAN GREENquote:Op maandag 16 juni 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel plezier bij VS - Ghana alvast.
Denk aan je hart.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:48 schreef OverRated het volgende:
"ja die hahahaha filmpjes hahahaha zo hahahaahaha"Hihihi giechel giechel
ik ook hoor ouwe reus, niks mis mee.quote:
Je had gelijk Charmed_Angel, ik zal voortaan minder snel twijfelen aan je oordeelquote:
Bij de rest ook niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef Evertjan het volgende:
op de een of andere manier komen de anekdotes er bij Verbeek niet echt uit
dank je.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je had gelijk Charmed_Angel, ik zal voortaan minder snel twijfelen aan je oordeel
ze is gewoon stomquote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
Heeft ze gedronken of zo dat ze de hele tijd zo stom lacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |