quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff Karina en we kunnen weer van Dries genieten. Of zijn zoon. Die is nog geiler leuker.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef Helpmefok het volgende:
Bovenop der teringmuil. Wat haat ik dat afschuwelijke wijf.
Dat idee heb ik ook bij haar. IJspegel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef mrstylo het volgende:
Eva jinek lijkt me echt saai. Iemand die stijf op bed gaat liggen en geen emotie toont de hele tijd. Brrrrr
Ik ben een kenner, maar zelfs spotify kent hem nietquote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Liedje van danny vera onder de kenners maar laat maar.
Westrik is meer het vriendin-type. Jinek is voor ruige sex.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:37 schreef Vatta het volgende:
Jullie zullen me nu wel uitlachen maar ik vind Eva Jinek geiler.
Leugens, allemaal leugens.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat vindt cavaliers leuk?
Ik heb juist het idee dat ze hem eraf trekt.. zo'n freak die je vast bind en onder kaarsvet gooit etcquote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef mrstylo het volgende:
Eva jinek lijkt me echt saai. Iemand die stijf op bed gaat liggen en geen emotie toont de hele tijd. Brrrrr
Zullen we samen haar laten smelten?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook bij haar. IJspegel.
ik ben hier voor mijn mening jij om te moderaten. Mensen met een mening zijn er niet zo veel op Fok moderators genoegquote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm ik weet niet hoe ik dit moet opvatten Evertjan.
Dat heb ik meer bij ireen wust.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ze hem eraf trekt.. zo'n freak die je vast bind en onder kaarsvet gooit etc
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef Caland het volgende:
Even een vraagje voor de kenners. Kan je het VI spel ook zonder de DVD spelen?
Kan je dan wel lopen dan, pik.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, komt allemaal wel goed.
Mensing?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ben hier voor mijn mening jij om te moderaten. Mensing met een mening zijn er niet zo veel op Fok moderators genoeg
Oh, ik totaal niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 23:42:25 ]
Klopt. Maar die Esha barmeid van Vi vind ik bijvoorbeeld veel mooier dan die Merel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Westrik is meer het vriendin-type. Jinek is voor ruige sex.
Ja, maar is dan een stuk minder leuk. Die andere vragen gaan teveel over kut-WK's en Oranje.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef Caland het volgende:
Even een vraagje voor de kenners. Kan je het VI spel ook zonder de DVD spelen?
Verstandigquote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gaal en vlak daarachter Van Persie.
IK ZEG NIETS
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, ik totaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Heb der net even goed bekeken in de playboy.. mooi lijf maar die kop.. neequote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef Vatta het volgende:
[..]
Klopt. Maar die Esha barmeid van Vi vind ik bijvoorbeeld veel mooier dan die Merel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |