quote:
Is dat die blonde?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef Cavaliers het volgende:
Nee, Merel is niet mijn ding. Stylo en ik zien liever Melanie.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef KingRoland het volgende:
Ik herhaal WIE zou Merel westrik geven?
Geen zolderkamer, geen posters.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die poster op jouw zolderkamer is inderdaad mooier.
Ja niks dus inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar wat voor bewijs is dat nou weer, dat ze je een factuur sturen
Elke mod wil jou wel een note geven.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef KingRoland het volgende:
Ok. Ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef KingRoland het volgende:
quote:Albert: ‘Máxima-primeur kroon op mijn werk’
Albert Verlinde vindt het geweldig dat hij de geschiedenis in gaat als de man die onthulde dat koningin Máxima zonder benzine langs de Belgische snelweg stond. Dat laat hij blijken in zijn column in TROS Kompas. Verlinde is verguld van trots. “Ik heb in de loop der jaren al heel wat primeurs gehad in RTL Boulevard, maar nog nooit was er een zo koninklijk en internationaal als de scoop die ik had over koningin Máxima, die in België langs de weg had gestaan met pech“, zegt de showkenner.
Komen wel binnen. Zo niet beloof ik ze voor het team verrot te scheldenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja niks dus inderdaadIk heb haar vorige week nog even gemaild om te vragen of alles OK was en dat was zo. Vind het ook maar raar dat je geen bevestiging krijgt na je betaling.
Was dat nou een dreigement?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Elke mod wil jou wel een note geven.
Ze had iets met iemand van Jersey shore. Dan wil ik er echt niet overheen.quote:
Tuurlijk komen we wel binnen,maar ik vind het niet echt professioneel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komen wel binnen. Zo niet beloof ik ze voor het team verrot te schelden
Nonsens.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze had iets met iemand van Jersey shore. Dan wil ik er echt niet overheen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
best wel een zielig leven heb je dan, nog zieliger dan mod zijn in VBL
Wie niet. Leuk vrouwtje man, niets mis mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef KingRoland het volgende:
Hahahahaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:37 schreef Vatta het volgende:
Jullie zullen me nu wel uitlachen maar ik vind Eva Jinek geiler.
Mmmm ik weet niet hoe ik dit moet opvatten Evertjan.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
best wel een zielig leven heb je dan, nog zieliger dan mod zijn in VBL
Ik weet dat die geruchten er waren, maar zelf heeft ze het ontkend. En als Melanie iets zegt, dan geloof ik haar.quote:
Nou ja, komt allemaal wel goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja niks dus inderdaadIk heb haar vorige week nog even gemaild om te vragen of alles OK was en dat was zo. Vind het ook maar raar dat je geen bevestiging krijgt na je betaling.
Ahhahahaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:37 schreef Vatta het volgende:
Jullie zullen me nu wel uitlachen maar ik vind Eva Jinek geiler.
En dat vindt cavaliers leuk?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |