Ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
Elke dag kijk ik de doelpuntjes uit Spanje - Nederland terug.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:31 schreef Slobeend het volgende:
Dat sfeertje van de krantjes moet de hele uitzending.
Wtf ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
Elke dag kijk ik de doelpuntjes uit Spanje - Nederland terug.
Staat trouwens in de bevestigingsbrief wat het hele programma is. Anders scan ik het morgen even en zet ik het in de OP in een spoiler. Oh is niet nodig eigenlijkquote:
Ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook
ik heb die samenvatting ook al 10x gekeken
blijft genieten en kippenvel
Bevestigingsbrief? Die heb ik geen gehad volgens mijquote:Op maandag 16 juni 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat trouwens in de bevestigingsbrief wat het hele programma is. Anders scan ik het morgen even en zet ik het in de OP in een spoiler.
Ik ben geestelijk 10. Ik moet wel begeleid worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat trouwens in de bevestigingsbrief wat het hele programma is. Anders scan ik het morgen even en zet ik het in de OP in een spoiler.
Ik ook niet. Johannes heeft het voor mij gedaan en gekregenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bevestigingsbrief? Die heb ik geen gehad volgens mij
Neequote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk 10. Ik moet wel begeleid worden.
De halve wereld is idolaat van haar. Gewoon girl next door, niks bijzonders. Niet lelijk maar op straat zou ze mij niet opvallen.quote:
Niet na je mail? Wel een factuur toch? Ik kreeg ze samen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bevestigingsbrief? Die heb ik geen gehad volgens mij
Kurhaus zendt geen bevestigingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk 10. Ik moet wel begeleid worden.
[..]
Ik ook niet. Johannes heeft het voor mij gedaan en gekregen
Die poster op jouw zolderkamer is inderdaad mooier.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Vatta het volgende:
[..]
De halve wereld is idolaat van haar. Gewoon girl next door, niks bijzonders. Niet lelijk maar op straat zou ze mij niet opvallen.
Ooh dat ding. Ja die heb ik wel gehad denk ikquote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet na je mail? Wel een factuur toch? Ik kreeg ze samen.
Ik kreeg er eentje voordat ik had betaald, maar ik had met die vrouw gebeld en gemaild en zo misschien daarom.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kurhaus zendt geen bevestigingen.
Ja maar wat voor bewijs is dat nou weer, dat ze je een factuur sturenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet na je mail? Wel een factuur toch? Ik kreeg ze samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |