Ik weet niet eens hoe je een gif moet maken en ze staan er hier al binnen de minuutquote:
Niet alleen Brazilianenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik snap het echt niet, weet alleen dat er een Brazilaanse Ronaldo is/was, dus dat die Brazilianen dat als echte Ronaldo zien.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een mooi gifje, die heb jij dus niet gemaakt.
Ga dan koken, lijkt me veel beterquote:
ik kan niet kokenquote:
Omdat Blind eraan komt. Je ziet hem direct aftaaien.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
BMI fucking baas.Ronaldo geeft op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat niet gebeurenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef Zipportal het volgende:
40 40 40 40 40 4053SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
En daarom dacht ik dat ze Ronaldo...deze op het veld...aan het uitfluiten waren.quote:
Ik vind hem ook ietwat productiever dan Oezil.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef alors het volgende:
goffer had ik Mueller nou maar in mijn team laten staan
Nou ik heb Ronaldo in deze wedstrijd al zien "janken" hoor. Zou een leuk gifje van gemaakt kunnen worden.quote:Hij heeft totaal geen reden tot janken wat Portugal is er nog niet uit. Snap je dan niets?
Robben gaat daar woensdag weer overheenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef banaantjeEE het volgende:
Jajajajaja
Ik heb Muller als topschutter dit WK
Zal hij rustig kunnen slapen vannacht?twitter:JeroenElshoff twitterde op maandag 16-06-2014 om 01:49:44Droom van vele vrouwen overkomt mij vannacht. Ik lig onder Cristiano Ronaldo. 4 verdiepingen om exact te zijn. Portugal zit in zelfde hotel. reageer retweet
Okquote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nou ik heb Ronaldo in deze wedstrijd al zien "janken" hoor. Zou een leuk gifje van gemaakt kunnen worden.
Ik ook, afgelopen vrijdagquote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb de wereldkampioen al aan het werk gezien
Spelen tegen 10 man manquote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat we kunnen stoppen. Duitsland wordt wereldkampioen.
Nee, maar was ook een vraag omdat ik al meer van dat soort posts zag.. niet alleen dezequote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
En daarom dacht ik dat ze Ronaldo...deze op het veld...aan het uitfluiten waren.
Zo rare gedachte is dat toch ook weer niet?
Je snapt wel meer niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
Dat je voor Duitsland bent is opzich al een triest verhaal. Daar snap ik helemaal niks van
Godverdommequote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat halen ze niet hoor, misschien wordt het nog 4-1 maar daarna gaan ze douchen.
Die zit in een hoekje te huilen.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAHAquote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Kekster het volgende:
Portugal is een serieuze kanshebber voor de titel, de kenners weten dit. Iedereen die hardop anders roept trollt maar wat.
Spelen mooi attractief voetbal.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
Dat je voor Duitsland bent is opzich al een triest verhaal. Daar snap ik helemaal niks van
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Adames het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MONDJE GESNOERD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUTPORTUGEZEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waterstofbom op mofrikaquote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
jaquote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Adames het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MONDJE GESNOERD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUTPORTUGEZEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, het lag dus niet aan mijn tv.quote:
Komt nog wel tegen de VS.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat Klose nu niet zal spelen. Ik gun het het WK record wel.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MONDJE GESNOERD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUTPORTUGEZEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef inZanity het volgende:
Vanavond eindelijk de wereldkampioen aan het werk zien
Portugal
1-3, 3x de beste voetballer van de wereld
Een echte voetballiefhebber is voor de leukste ploeg, als zijn eigen ploeg niet speelt, en zelfs dan heeft hij geen moeite met een terecht verloren potje.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
Bleek een act te zijn. Heeft hij opgebiecht tegenover GGMM_de_echte.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. Hoe zit het eigenlijk met je hetze tegen Blind?
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef Falco het volgende:
Lekker hoor om die Portugezen zo hard gepwnd te zien worden
HMFquote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Adames het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MONDJE GESNOERD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUTPORTUGEZEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ik zag dat Blind die twee voorzetten gaf, probeerde ik mijn hoofd tegen gipsplaten aan te slaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn. Hoe zit het eigenlijk met je hetze tegen Blind?
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MONDJE GESNOERD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUTPORTUGEZEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onzin natuurlijk, strijd hoort bij de beleving.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Een echte voetballiefhebber is voor de leukste ploeg, als zijn eigen ploeg niet speelt, en zelfs dan heeft hij geen moeite met een terecht verloren potje.
Duitsland.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
We zullen zien
Zou niet weten van wie dit Portugal zou moeten verliezen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:41 schreef ReplaR het volgende:
Gewoon samen met Duitsland, Spanje en Portugal Annexeren...
de hand van Van Gaalquote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik zei toch jongu, Muller is een baas. Iedereen dacht Ronaldo gaat shinen, maar nee, gewoon fucking MULLER. BAM
KEES!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, maar ik weet er ook echt vrij weinig van, dus dat klopt wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar was ook een vraag omdat ik al meer van dat soort posts zag.. niet alleen deze![]()
Maar deze Ronaldo wordt ook gewoon uitgefloten omdat hij arrogant is.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Wat heeft dat eerste plaatje er mee te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig, die gedachte ging zojuist ook door mijn hoofdquote:Op maandag 16 juni 2014 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel grappig hoe Portugal en Spanje vernederd worden door Duitsland en Nederland (landen liggen naast elkaar).
quote:
BOEM KOEKOEK TOETERRRRRRRRRTJESquote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat niet? Portugal staat er altijd op grote toernooien. Of kijk je nooit voetbal?
BLquote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef BlackLining het volgende:
Wat gênant dit zeg
Wel heerlijk om dat clubje verwende, over het paard getilde en verongelijkte pubertjes eens op zijn plek gezet te zien worden
wat de neuk is ditquote:
Wil je hosten, want mijn verbinding is niet zo goedquote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef alors het volgende:
Ik wil best een potje haxballen na de wedstrijd
Prachtig, denk ook dat Duitsland het Nederland gunde, en nu ook andersom.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Grappig, die gedachte ging zojuist ook door mijn hoofd
ArschFrancoquote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zou schweinhund en arschloch in het Portugees zijn?
Ik ben een meester in telepathie.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Grappig, die gedachte ging zojuist ook door mijn hoofd
kankerkachel?quote:
idd.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef OverRated het volgende:
Gifje van de schuddende tieten in het publiek?
Cristiano en Ronaldo.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zou schweinhund en arschloch in het Portugees zijn?
Kan niet. Brazilië moet sowieso in de finale van de FIFAquote:Op maandag 16 juni 2014 19:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nederland - Duitsland in de finale.
Nee? Is dit een hype ofzo?quote:
Ja dat dacht ik alquote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je hosten, want mijn verbinding is niet zo goed
Nooit van gehoord.quote:
hij komt straks woest het veld opstormen en steekt iedereen neerquote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef Pumatje het volgende:
Zou Pepe al gedoucht hebben, of zou ie wachten totdat de rest van z'n team erbij komt?
Compleet gemist.quote:
Clistiano Lonaldo.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom die Chinese reclame. Kijken er zoveel aziaten naar deze wedstrijd? Belchinezen?
DAT DIT KAN IN HET HEELAL!!!!!!!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel grappig hoe Portugal en Spanje vernederd worden door Duitsland en Nederland (landen liggen naast elkaar).
Nee België is nog slechter, ook al denken ze zelf van nietquote:Op maandag 16 juni 2014 19:43 schreef Belgosome het volgende:
Portugal is wel te pakken voor België indien ze elkaar tegenkomen
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Heeft InZanity al gereageerd of kekster?
Portugal
Daar doe je het voor, zo een WKquote:
Zo nu en dan ja. Heb er niet zoveel mee, maar dit vind ik echt smullenquote:
Portugal
hahaquote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef inZanity het volgende:
Portugal
wilt teveel shinen, overdreven veel zelfs. zelfs messi geeft zo nu en dan een bal af.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:44 schreef hafcfan het volgende:
Ronaldo man man man laat de vrije trappen over aan een ander.
Sowieso wel de meest gefrustreerde, momenteelquote:Op maandag 16 juni 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik betwijfel of Ronaldo wel de beste speler ter wereld is.
op dit moment staat Robben op 1quote:Op maandag 16 juni 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronaldo zou willen dat hij half zo goed was als Van Persie of Robbenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
dat is Arjen Robben alquote:Op maandag 16 juni 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
BAAS.quote:
Tuurlijk is hij dat niet, dat is Ron Betonquote:Op maandag 16 juni 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn fan boys zijn nu weer een paar dagen stil.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
RATATATATATATATATATAAAAAAAAA, INZANITY ERELID VAN DE PVDAquote:Op maandag 16 juni 2014 15:38 schreef inZanity het volgende:
Portugal
Kunnen Pirlo en Messi sowieso beter volgens mijquote:Op maandag 16 juni 2014 19:45 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij is het ook heel lang geleden, dat Bobnaldo nog een vrije trap erin heeft gekregen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |