quote:Op maandag 16 juni 2014 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Wat heeft dat eerste plaatje er mee te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig, die gedachte ging zojuist ook door mijn hoofdquote:Op maandag 16 juni 2014 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel grappig hoe Portugal en Spanje vernederd worden door Duitsland en Nederland (landen liggen naast elkaar).
quote:
BOEM KOEKOEK TOETERRRRRRRRRTJESquote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat niet? Portugal staat er altijd op grote toernooien. Of kijk je nooit voetbal?
BLquote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef BlackLining het volgende:
Wat gęnant dit zeg
Wel heerlijk om dat clubje verwende, over het paard getilde en verongelijkte pubertjes eens op zijn plek gezet te zien worden
wat de neuk is ditquote:
Wil je hosten, want mijn verbinding is niet zo goedquote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef alors het volgende:
Ik wil best een potje haxballen na de wedstrijd
Prachtig, denk ook dat Duitsland het Nederland gunde, en nu ook andersom.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Grappig, die gedachte ging zojuist ook door mijn hoofd
ArschFrancoquote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zou schweinhund en arschloch in het Portugees zijn?
Ik ben een meester in telepathie.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Grappig, die gedachte ging zojuist ook door mijn hoofd
kankerkachel?quote:
idd.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef OverRated het volgende:
Gifje van de schuddende tieten in het publiek?
Cristiano en Ronaldo.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zou schweinhund en arschloch in het Portugees zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |