Robben gaat daar woensdag weer overheenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef banaantjeEE het volgende:
Jajajajaja
Ik heb Muller als topschutter dit WK
Zal hij rustig kunnen slapen vannacht?twitter:JeroenElshoff twitterde op maandag 16-06-2014 om 01:49:44Droom van vele vrouwen overkomt mij vannacht. Ik lig onder Cristiano Ronaldo. 4 verdiepingen om exact te zijn. Portugal zit in zelfde hotel. reageer retweet
Okquote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nou ik heb Ronaldo in deze wedstrijd al zien "janken" hoor. Zou een leuk gifje van gemaakt kunnen worden.
Ik ook, afgelopen vrijdagquote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb de wereldkampioen al aan het werk gezien
Spelen tegen 10 man manquote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat we kunnen stoppen. Duitsland wordt wereldkampioen.
Nee, maar was ook een vraag omdat ik al meer van dat soort posts zag.. niet alleen dezequote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
En daarom dacht ik dat ze Ronaldo...deze op het veld...aan het uitfluiten waren.
Zo rare gedachte is dat toch ook weer niet?
Je snapt wel meer niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
Dat je voor Duitsland bent is opzich al een triest verhaal. Daar snap ik helemaal niks van
Godverdommequote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat halen ze niet hoor, misschien wordt het nog 4-1 maar daarna gaan ze douchen.
Die zit in een hoekje te huilen.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAHAquote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Kekster het volgende:
Portugal is een serieuze kanshebber voor de titel, de kenners weten dit. Iedereen die hardop anders roept trollt maar wat.
Spelen mooi attractief voetbal.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
Dat je voor Duitsland bent is opzich al een triest verhaal. Daar snap ik helemaal niks van
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Adames het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MONDJE GESNOERD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUTPORTUGEZEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waterstofbom op mofrikaquote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
jaquote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Adames het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MONDJE GESNOERD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUTPORTUGEZEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, het lag dus niet aan mijn tv.quote:
Komt nog wel tegen de VS.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat Klose nu niet zal spelen. Ik gun het het WK record wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |