Ik weet niet eens hoe je een gif moet maken en ze staan er hier al binnen de minuutquote:
Niet alleen Brazilianenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik snap het echt niet, weet alleen dat er een Brazilaanse Ronaldo is/was, dus dat die Brazilianen dat als echte Ronaldo zien.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een mooi gifje, die heb jij dus niet gemaakt.
Ga dan koken, lijkt me veel beterquote:
ik kan niet kokenquote:
Omdat Blind eraan komt. Je ziet hem direct aftaaien.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
BMI fucking baas.Ronaldo geeft op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat niet gebeurenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef Zipportal het volgende:
40 40 40 40 40 4053SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
En daarom dacht ik dat ze Ronaldo...deze op het veld...aan het uitfluiten waren.quote:
Ik vind hem ook ietwat productiever dan Oezil.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:38 schreef alors het volgende:
goffer had ik Mueller nou maar in mijn team laten staan
Nou ik heb Ronaldo in deze wedstrijd al zien "janken" hoor. Zou een leuk gifje van gemaakt kunnen worden.quote:Hij heeft totaal geen reden tot janken wat Portugal is er nog niet uit. Snap je dan niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |