stimulatiequote:
Vooral het zwakke argument. Als iemand het echt niet prettig vind dan hoeft het niet. Maar als je het al niet wil proberen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef PeZu het volgende:
wat is nou je klacht dat hij hem niet in wou of zijn zwakke arguemnt?
ik vind niet dat je het iemand kan dwingen het willen et proberen, da sook bekrompenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Vooral het zwakke argument. Als iemand het echt niet prettig vind dan hoeft het niet. Maar als je het al niet wil proberen.
Ik zou aangeven dat de mogelijkheden daartoe me beperkt lijken en dat ik het niet wel proberen in verband met gezondheidsschade.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vraag jou tijdens de seks toch ook niet om een voetbal in je kut te douwen.
een vinger kan ook jaquote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef Syntos het volgende:
[..]
Daar zijn wel betere manieren voor dan een stuk plastic in je anus lijkt me.
Ik zie niet wat hier mis mee is, zeker niet als dit de eerste keer is dat je seks hebt met die gozer.quote:
Dan moet hij dat als reden geven en niet met flauwekul flikker argumenten komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier mis mee is, zeker niet als dit de eerste keer is dat je seks hebt met die gozer.
Kan ik hieruit opmaken dat jou vriend hem ook graag in de poepert heeft?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef Chai het volgende:
Dan moet hij dat als reden geven en niet met flauwekul flikker argumenten komen.
Ik kan dus veilig aannemen dat jij nogal je grenzen hebt verlegd? Wat is het ruigste dat je wel en niet hebt gedaan?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Vooral het zwakke argument. Als iemand het echt niet prettig vind dan hoeft het niet. Maar als je het al niet wil proberen.
Nieuwe UI, wordt weer wennen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jou vriend hem ook graag in de poepert heeft?
Vond het wel wat hebben, zal m'n kerstboom ook maar eens opruimen dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Anders denkt iedereen dat het kerst is.
Nee. Alleen dat hij niet met bullshit redenen komt.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jou vriend hem ook graag in de poepert heeft?
Mi gado wat een mietje ben je toch ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:52 schreef voederbietel het volgende:
Ik snap nooit zo goed wat er zo verschrikkelijk homoseksueel is aan je als man eens goed anaal te laten uitwonen.
Als een jongen niet te snel wil prima.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier mis mee is, zeker niet als dit de eerste keer is dat je seks hebt met die gozer.
Naja, anale stimulans bij mannen (en dan vooral de prostaat) blijkt gewoon heel erg fijn te zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef BlueJeans het volgende:
Euhm, dat je geen buttplug in je hol wilt betekent dat toch niet gelijk dat je anti-homo bent? Niet iedereen hoeft alles lekker te vinden. (En nee kom niet met, als je het geprobeerd hebt kun je dat niet weten want ik weet ook dat schijt eten vies is en heb dat ook niet gedaan.)
Waarom?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mi gado wat een mietje ben je toch ook.
Wijs hem daar direct op, ik denk dat dit de seks ten goede komt.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Als een jongen niet te snel wil prima.
Maar Ïk ben toch geen homo!" is natuurlijk gewoon een drogreden.
Als die jongen anale seks bij mannen linkt met homoseksualiteit, waarom is dat dan een bullshit reden?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef Chai het volgende:
Nee. Alleen dat hij niet met bullshit redenen komt.
ja maar miss wou hij gewoon snel van gezuer af zijn, miss drong je wel net teveel aanquote:Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Als een jongen niet te snel wil prima.
Maar Ïk ben toch geen homo!" is natuurlijk gewoon een drogreden.
Trouwensquote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Boeren zijn soms toch ruimdenkender dan je zou denken (ws denk ik niet ruim genoeg)quote:Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
Terechte klacht.
Alsof heteromannen geen prostaat hebben.
Dat is niet wat in de OP staat.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als die jongen anale seks bij mannen linkt met homoseksualiteit, waarom is dat dan een bullshit reden?
Vrouwen zeggen vaak 'nee' als ze 'ja' bedoelen, dus dan begrijpen ze niet dat wanneer een man 'nee' zegt, die ook 'NEE BITCH!' bedoelt...quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar miss wou hij gewoon snel van gezuer af zijn, miss drong je wel net teveel aan
nee is ook een antwoord
Omdat hij bekrompen denkt en bang is dat het zijn hetero identiteit aantast.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom roept hij dan: "Ik ben toch geen homo?"
Is inderdaad een bull argument, genoeg heteromannen die het prettig vinden.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij bekrompen denkt en bang is dat het zijn hetero identiteit aantast.
Terwijl dat onzin is, want er is geen man in het spel.
Wat denkt hij dat zo bekrompen is dan, lieve schat?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef Chai het volgende:
Wellicht heeft TS een snor en harige benen...!?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee hebben Chinezen echt een kleine pener en zeer veel schaamhaar????quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef Yi-Long het volgende:
Alleen al bij de gedachte verkramp ik mijn anus dusdanig dat ik de komende 3 weken niet meer naar de wc zal kunnen gaan.
Bedankt, TS
TS doet wel meer vage shit die de doorsnee persoon niet gelijk in bed uithaalt, dus de klacht is wat dat betreft gewoon onterecht.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:02 schreef PeZu het volgende:
er mist teveel informatie om een gedegen oordeel te geven TS een transcript van het daadwerkelijk gesprek zou optimaal zijn
Ik vind op zich wel dat niemand een goede argumentatie moet hebben om bepaalde seksuele handelingen niet te willen. Maar ik begrijp wel wat je bedoeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
ok man steek jij maar een buttplug in je neusquote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef quinoahipster het volgende:
Liever een buttplug dan een neuspiercing
Vast wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hee hebben Chinezen echt een kleine pener en zeer veel schaamhaar????
Het punt is toch ook niet dat hij niet wil? Maar dat hij er direct negatief tegenover staat vanwege een drogreden wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is inderdaad een bull argument, genoeg heteromannen die het prettig vinden.
Maar ook niet alle vrouwen willen anaal, dus ik vind het onnodig om er een punt van te maken dat hij het niet wil.
Iets afschrijven puur omdat homoseksuelen het doen terwijl het ook prima binnen een heteroseksuele relatie plaats kan vinden.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat denkt hij dat zo bekrompen is dan, lieve schat?
heel misschien wil ze een ander ook alten genieten?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:05 schreef Tem het volgende:
Maar wat is het erotische aspect voor TS om een buttplug in te brengen bij haar bedpartnerFemale domination of iets dergelijk? feministen [ afbeelding ]
Je moest eens weten. Die dingen worden goed verkocht.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... want NLse mannen stoppen wel met veel plezier iets in hun hol...!?
'Ik vind het idee niet seksueel opwindend' is natuurlijk al reden genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind op zich wel dat niemand een goede argumentatie moet hebben om bepaalde seksuele handelingen niet te willen. Maar ik begrijp wel wat je bedoeld.
En die kerel verbindt die specifieke handeling aan homoseksualiteit, hetgeen hij beweert niet te zijn en vind het derhalve niet seksueel opwindend.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het idee niet seksueel opwindend is natuurlijk al reden genoeg.
Misschien als deurstop...!?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Die dingen worden goed verkocht.
Dingen zijn alleen lekker als je het ook wilt (mentaal). Als ik word verkracht vind ik seks ook niet lekker. Ik vind het gewoon onzin dat ze een topique opent over iemand die (nog) niks in zijn kont wil hebben als hij het niet wil.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, anale stimulans bij mannen (en dan vooral de prostaat) blijkt gewoon heel erg fijn te zijn.
En het is natuurlijk wel degelijk zo dat als je het niet probeert, je ook niet weet of je het fijn vind of niet.
De constant aanwezige stimulatie maakt het ook heftiger. Zeker als beide het doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:05 schreef Tem het volgende:
Maar wat is het erotische aspect voor TS om een buttplug in te brengen bij haar bedpartnerFemale domination of iets dergelijk? feministen [ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor, ik vind pijpen en gepijpt worden ook behoorlijk gay.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En die kerel verbindt die specifieke handeling aan homoseksualiteit, hetgeen hij beweert niet te zijn en vind het derhalve niet seksueel opwindend.
Soms moet je over je angsten heen durven te gaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Dingen zijn alleen lekker als je het ook wilt (mentaal). Als ik word verkracht vind ik seks ook niet lekker. Ik vind het gewoon onzin dat ze een topique opent over iemand die (nog) niks in zijn kont wil hebben als hij het niet wil.
Prostaatmelken.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:05 schreef Tem het volgende:
Wat een schattig klein blikjequote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Natuurlijk is de ene buttplug de andere niet.
Misschien heeft TS zoiets voorgesteld:
[ afbeelding ]
Dat mag.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, ik vind pijpen en gepijpt worden ook behoorlijk gay.
Nou door te pushen gaat dat niet werken in ieder geval. Omdat hij niet wil, wil ze hem maar nooit meer zienquote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Soms moet je over je angsten heen durven te gaan.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef Chai het volgende:
'Ik vind het idee niet seksueel opwindend' is natuurlijk al reden genoeg.
Maar dat mag dat niet zien als iets homoseksueels. Dat is nu de klacht!quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef voederbietel het volgende:
En die kerel verbindt die specifieke handeling aan homoseksualiteit, hetgeen hij beweert niet te zijn en vind het derhalve niet seksueel opwindend.
Dat slaat natuurlijk nergens op idd..quote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nou door te pushen gaat dat niet werken in ieder geval. Omdat hij niet wil, wil ze hem maar nooit meer zienWauw.
Van mij mag 'ie maar in mijn ogen is dat niet zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Maar dat mag dat niet zien als iets homoseksueels. Dat is nu de klacht!
Als dit al KEL is...quote:
Oeh, double dong's.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
De constant aanwezige stimulatie maakt het ook heftiger. Zeker als beide het doen.
Stop je er zelf ook eentje in je aars?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
De constant aanwezige stimulatie maakt het ook heftiger. Zeker als beide het doen.
Nee hoor. Het was het meest bescheiden formaat dat er zo ongeveer is.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Natuurlijk is de ene buttplug de andere niet.
Misschien heeft TS zoiets voorgesteld:
[ afbeelding ]
Ach je wilt natuurlijk iemand die qua seksideeen een beetje overeenkomt met jouzelf. Dan kan het dat iemand het iets te snel vind gaan. Dan heb ik er begrip voor. Maar als iemand het per definitie afwijst dat zie ik er weinig raaklvlakken in.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:11 schreef BlueJeans het volgende:
Vind trouwens TS ook hyprocriet met haar 'bekrompen mentaliteit'Ze wijst zelf iemand af als iemand niet wil en dat begrijpt zij niet.
Gaat voornamelijk om de argumentatie en terecht mijns inziens.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:11 schreef BlueJeans het volgende:
Vind trouwens TS ook hyprocriet met haar 'bekrompen mentaliteit'Ze wijst zelf iemand af als iemand niet wil en dat begrijpt zij niet.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben buttplugs eigenlijk die specifieke vorm?Ik vind het zo afschuwelijk lelijk en lachwekkend.
loopt jouw pielemuis ook schuin af?quote:
Anders blijven ze niet in je aarsje zitten natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben buttplugs eigenlijk die specifieke vorm?Ik vind het zo afschuwelijk lelijk en lachwekkend.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:13 schreef eend112 het volgende:
Sowieso vind ik het vreemd dat jij er seksueel opgewonden van raakt dat hij iets in zijn anus stopt. Ik zou hetzelfde zeggen als hem, want wat is de volgende stap? Dat jij mij neemt met een strap-on?
Vrouwen zijn nog de nemers en mannen de gevers dus ben je inderdaad richting homo aan het gaan als je een but plug gebruikt.
Anders kan die toch vast komen zittenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
loopt jouw pielemuis ook schuin af?
Dan kun je het als decoratie in de woonkamer neerzetten.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Homoquote:
Haha, ik vind dat het wel moet kunnen. Volgens mij zijn mensen die zo reageren onzeker over hun geaardheid.quote:
Hetero.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Haha, ik vind dat het wel moet kunnen. Volgens mij zijn mensen die zo reageren onzeker over hun geaardheid.
Ik ben geen homo, maar als een vrouw mij een keer anaal wil verwennen kan ik dat altijd proberen. Heeft niks met geaardheid te maken.
Gelukkig is FOK! lekker bekrompen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Haha, ik vind dat het wel moet kunnen. Volgens mij zijn mensen die zo reageren onzeker over hun geaardheid.
Ik ben geen homo, maar als een vrouw mij een keer anaal wil verwennen kan ik dat altijd proberen. Heeft niks met geaardheid te maken.
ja joh, moet je ook lekker zelf wetenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef Solo14 het volgende:
[..]
quote:
scatter!quote:
Ik wijs ook alle vrouwen af die het vogelnestje niet kunnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef probeer het volgende:
Dus TS wijst iemand helemaal af omdat die persoon 1 specifiek ding niet wil proberen.
Wie is er nou bekrompen?
You have peaked my interest, please elaborate ..quote:Op maandag 16 juni 2014 15:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik wijs ook alle vrouwen af die het vogelnestje niet kunnen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:06 schreef Priester_des_Foks het volgende:
Pater noster,
Qui es in caelis,
Sanctificetur nomen tuum.
Adveniat regnum tuum.
Fiat voluntas tua, sicut in caelo et in terra.
Panem nostrum quotidianum da nobis hodie,
Et dimitte nobis debita nostra,
Sicut et nos dimittimus debitoribus nostris.
Et ne nos inducas in tentationem:
Sed libera nos a malo.
Quia tuum est regnum,
Et potestas,
Et gloria in saecula. Amen
God! Ik spreek tot u! Verhelder deze vertroebelde geest opdat zij zulke waanideeën NOOIT meer in haar hoofd haalt!
INB4 ban.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:06 schreef Priester_des_Foks het volgende:
Pater noster,
Qui es in caelis,
Sanctificetur nomen tuum.
Adveniat regnum tuum.
Fiat voluntas tua, sicut in caelo et in terra.
Panem nostrum quotidianum da nobis hodie,
Et dimitte nobis debita nostra,
Sicut et nos dimittimus debitoribus nostris.
Et ne nos inducas in tentationem:
Sed libera nos a malo.
Quia tuum est regnum,
Et potestas,
Et gloria in saecula. Amen
God! Ik spreek tot u! Verhelder deze vertroebelde geest opdat zij zulke waanideeën NOOIT meer in haar hoofd haalt!
Haha, is die gebanned?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had je 'em nog voordat 'ie gebanned werd?
Toen ik je quote wel al in ieder geval.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:15 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Haha, is die gebanned?
Zag 1 topic van hem die gelijk gesloten werd toen ik wilde posten.
Zonde, leek me een kwaliteitsuser in wording.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had je 'em nog voordat 'ie gebanned werd?
Of juist wel, maar dan teveelquote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Anders blijven ze niet in je aarsje zitten natuurlijk.
... Maar anale seks is toch best wel ehh .. implied, wanneer jij een kerel mee naar huis neemt?quote:
Geen idee, ik neem nooit kerels zomaar even naar huis. En de klacht gaat over heteromannen toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef probeer het volgende:
[..]
... Maar anale seks is toch best wel ehh .. implied, wanneer jij een kerel mee naar huis neemt?
Jij bent een vrouw, wat weet jij er nou van?quote:
Waarom zou een heteroman anale seks moeten hebben? Jij hoeft toch ook geen kutjes te neuken?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem nooit kerels zomaar even naar huis. En de klacht gaat over heteromannen toch?
De prostaat kietelen is lekker man, je weet niet wat je mist.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou een heteroman anale seks moeten hebben? Jij hoeft toch ook geen kutjes te neuken?
Als je homo bent misschienquote:Op maandag 16 juni 2014 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
De prostaat kietelen is lekker man, je weet niet wat je mist.
Dus je bedoelt te zeggen dat jij hierover geen enkele nuttige uitspraak kan doen en je vermeende bijdrage in dit topic dus helemaal en compleet nul is?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem nooit kerels zomaar even naar huis. En de klacht gaat over heteromannen toch?
Dit is wel waar though. En spuiten als een IJslandse geiser.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
De prostaat kietelen is lekker man, je weet niet wat je mist.
en dat is dan moderatorquote:
Ook jij hebt een prostaat hoor.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus je bedoelt te zeggen dat jij hierover geen enkele nuttige uitspraak kan doen en je vermeende bijdrage in dit topic dus helemaal en compleet nul is?
Ja ik geloof best dat het lichamelijk lekker aanvoelt, maar dat betekent niet dat je als hetero je billetjes maar moet spreidenquote:
Waarom is het nou weer vernederend?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik geloof best dat het lichamelijk lekker aanvoelt, maar dat betekent niet dat je als hetero je billetjes maar moet spreidende mentale vernedering weegt zwaarder
Mi gado wat een mietje ben je toch ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik geloof best dat het lichamelijk lekker aanvoelt, maar dat betekent niet dat je als hetero je billetjes maar moet spreidende mentale vernedering weegt zwaarder
Beter een mietje dan een ADO keeper.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:22 schreef jelfrikandel het volgende:
Ben bang dat hij jij ook niet meer gaat zien als je van alles in z'n anus wil duwen. Gek.
Het is een groot gapend gat.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt er veel ervaring mee maak ik hier uit op?
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet voor één gat te vangen.
Je weet hoe lekker het soms kan zijn zo'n grote dikke drol uit te poepen. Zou anaal ook zo voelen?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:33 schreef antfukker het volgende:
Lijkt me op een gegeven moment makkelijk kakken
Goed hoor, een argument op basis van een lemming.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jongen als iemand dat toch niet wilJij praat zeker ook verkrachting op deze wijze goed
Ook bij vrouwen zit er een G spotquote:Op maandag 16 juni 2014 16:53 schreef Rezania het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af wat vrouwen voelen als zij anale seks hebben, ze hebben geen prostaat om te kietelen. Lijkt me dan een stuk minder fijn.
Als je je dagelijks laat double fisten dan is dat schadelijk maar een kleine plug dragen kan geen enkele kwaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:32 schreef roodborst het volgende:
Het oprekken van je sluitspier lijkt me niet echt gezond voor het binnen houden van je poep, op lange termijn.
Daar geloof ik niks van. Op een gegeven moment is de rek eruit omdat de spier continu onder spanning staat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:39 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Als je je dagelijks laat double fisten dan is dat schadelijk maar een kleine plug dragen kan geen enkele kwaad.
dat dacht ik ook bij je moeder.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:50 schreef roodborst het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Op een gegeven moment is de rek eruit omdat de spier continu onder spanning staat.
Een spier kun je trainen dus als je dat niet te lomp doet is er geen schade, Het is geen elastiek ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:50 schreef roodborst het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Op een gegeven moment is de rek eruit omdat de spier continu onder spanning staat.
Zoals al eerder aangegeven.... wil best komen trainen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Een spier kun je trainen dus als je dat niet te lomp doet is er geen schade, Het is geen elastiek ofzo.
Met je "Totem_paal"?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:36 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Zoals al eerder aangegeven.... wil best komen trainen...
Neeeeee met die buttplug..... Die totem_paal gebruiken we ergens anders voor....quote:
Het is volgens mij zelfs beter voor de stoelgang.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:39 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Als je je dagelijks laat double fisten dan is dat schadelijk maar een kleine plug dragen kan geen enkele kwaad.
Tongetje rondom is wel genot ja. Maar dat vindt TS vast ook niksquote:Op maandag 16 juni 2014 18:17 schreef Piger het volgende:
Ts is dus op zoek naar een nieuwe fuckbuddy?
Prima, maar ipv een buttplug druk je maar mooi je tong naar binnen
Ik weet niet hoor... waarom wil je trouwens zo graag iets in een mannenkont stoppen? Is een voorbinddildo trouwens niet handiger als een buttplug?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Een spier kun je trainen dus als je dat niet te lomp doet is er geen schade, Het is geen elastiek ofzo.
Omdat het ook bij normale sex een flink stimulerende werking heeft als beide er een dragen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:40 schreef roodborst het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... waarom wil je trouwens zo graag iets in een mannenkont stoppen? Is een voorbinddildo trouwens niet handiger als een buttplug?
Je moet als man alleen wel over een abnormale zelfcontrole beschikken om het lang vol te houden met een buttplug.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:46 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Omdat het ook bij normale sex een flink stimulerende werking heeft als beide er een dragen.
Nou ik zou het bij wijze van experiment best een paar keer willen proberen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:46 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Omdat het ook bij normale sex een flink stimulerende werking heeft als beide er een dragen.
Dus de man moet ook tieten hebben?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:46 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Het is een spier, geen elastiekje...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:50 schreef roodborst het volgende:
[..]
Heerlijk, anale penetratiequote:
watquote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef zarGon het volgende:
Ik moet echt wegblijven van dit soort topics ik heb zo een afspraak voor de tandarts maar door dit topic loop ik nu weer rond met een stijve en geen tijd om me af te trekken want moet naar de tandarts.
Rotterdam's finestquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Volgens mij heb je helemaal geen goede argumentatie nodig om geen buttplug in je reet te willen.
Ik wil het ook niet en daar heb je het maar mee te doen. De reden is irrelevant.
Als je trouwens echt een baas bent schuif je de buttplug van kabouter buttplug even naar binnen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef MrsGreen het volgende:
Een beetje anale stimulatie kan ook voor heteroseks erg opwindend zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |