Ik wijs ook alle vrouwen af die het vogelnestje niet kunnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef probeer het volgende:
Dus TS wijst iemand helemaal af omdat die persoon 1 specifiek ding niet wil proberen.
Wie is er nou bekrompen?
You have peaked my interest, please elaborate ..quote:Op maandag 16 juni 2014 15:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik wijs ook alle vrouwen af die het vogelnestje niet kunnen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:06 schreef Priester_des_Foks het volgende:
Pater noster,
Qui es in caelis,
Sanctificetur nomen tuum.
Adveniat regnum tuum.
Fiat voluntas tua, sicut in caelo et in terra.
Panem nostrum quotidianum da nobis hodie,
Et dimitte nobis debita nostra,
Sicut et nos dimittimus debitoribus nostris.
Et ne nos inducas in tentationem:
Sed libera nos a malo.
Quia tuum est regnum,
Et potestas,
Et gloria in saecula. Amen
God! Ik spreek tot u! Verhelder deze vertroebelde geest opdat zij zulke waanideeën NOOIT meer in haar hoofd haalt!
INB4 ban.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:06 schreef Priester_des_Foks het volgende:
Pater noster,
Qui es in caelis,
Sanctificetur nomen tuum.
Adveniat regnum tuum.
Fiat voluntas tua, sicut in caelo et in terra.
Panem nostrum quotidianum da nobis hodie,
Et dimitte nobis debita nostra,
Sicut et nos dimittimus debitoribus nostris.
Et ne nos inducas in tentationem:
Sed libera nos a malo.
Quia tuum est regnum,
Et potestas,
Et gloria in saecula. Amen
God! Ik spreek tot u! Verhelder deze vertroebelde geest opdat zij zulke waanideeën NOOIT meer in haar hoofd haalt!
Haha, is die gebanned?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had je 'em nog voordat 'ie gebanned werd?
Toen ik je quote wel al in ieder geval.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:15 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Haha, is die gebanned?
Zag 1 topic van hem die gelijk gesloten werd toen ik wilde posten.
Zonde, leek me een kwaliteitsuser in wording.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had je 'em nog voordat 'ie gebanned werd?
Of juist wel, maar dan teveelquote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Anders blijven ze niet in je aarsje zitten natuurlijk.
... Maar anale seks is toch best wel ehh .. implied, wanneer jij een kerel mee naar huis neemt?quote:
Geen idee, ik neem nooit kerels zomaar even naar huis. En de klacht gaat over heteromannen toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef probeer het volgende:
[..]
... Maar anale seks is toch best wel ehh .. implied, wanneer jij een kerel mee naar huis neemt?
Jij bent een vrouw, wat weet jij er nou van?quote:
Waarom zou een heteroman anale seks moeten hebben? Jij hoeft toch ook geen kutjes te neuken?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem nooit kerels zomaar even naar huis. En de klacht gaat over heteromannen toch?
De prostaat kietelen is lekker man, je weet niet wat je mist.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou een heteroman anale seks moeten hebben? Jij hoeft toch ook geen kutjes te neuken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |