Vrouwen zeggen vaak 'nee' als ze 'ja' bedoelen, dus dan begrijpen ze niet dat wanneer een man 'nee' zegt, die ook 'NEE BITCH!' bedoelt...quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar miss wou hij gewoon snel van gezuer af zijn, miss drong je wel net teveel aan
nee is ook een antwoord
Omdat hij bekrompen denkt en bang is dat het zijn hetero identiteit aantast.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom roept hij dan: "Ik ben toch geen homo?"
Is inderdaad een bull argument, genoeg heteromannen die het prettig vinden.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij bekrompen denkt en bang is dat het zijn hetero identiteit aantast.
Terwijl dat onzin is, want er is geen man in het spel.
Wat denkt hij dat zo bekrompen is dan, lieve schat?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef Chai het volgende:
Wellicht heeft TS een snor en harige benen...!?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee hebben Chinezen echt een kleine pener en zeer veel schaamhaar????quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef Yi-Long het volgende:
Alleen al bij de gedachte verkramp ik mijn anus dusdanig dat ik de komende 3 weken niet meer naar de wc zal kunnen gaan.
Bedankt, TS
TS doet wel meer vage shit die de doorsnee persoon niet gelijk in bed uithaalt, dus de klacht is wat dat betreft gewoon onterecht.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:02 schreef PeZu het volgende:
er mist teveel informatie om een gedegen oordeel te geven TS een transcript van het daadwerkelijk gesprek zou optimaal zijn
Ik vind op zich wel dat niemand een goede argumentatie moet hebben om bepaalde seksuele handelingen niet te willen. Maar ik begrijp wel wat je bedoeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
ok man steek jij maar een buttplug in je neusquote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef quinoahipster het volgende:
Liever een buttplug dan een neuspiercing
Vast wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hee hebben Chinezen echt een kleine pener en zeer veel schaamhaar????
Het punt is toch ook niet dat hij niet wil? Maar dat hij er direct negatief tegenover staat vanwege een drogreden wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is inderdaad een bull argument, genoeg heteromannen die het prettig vinden.
Maar ook niet alle vrouwen willen anaal, dus ik vind het onnodig om er een punt van te maken dat hij het niet wil.
Iets afschrijven puur omdat homoseksuelen het doen terwijl het ook prima binnen een heteroseksuele relatie plaats kan vinden.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat denkt hij dat zo bekrompen is dan, lieve schat?
heel misschien wil ze een ander ook alten genieten?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:05 schreef Tem het volgende:
Maar wat is het erotische aspect voor TS om een buttplug in te brengen bij haar bedpartnerFemale domination of iets dergelijk? feministen [ afbeelding ]
Je moest eens weten. Die dingen worden goed verkocht.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... want NLse mannen stoppen wel met veel plezier iets in hun hol...!?
'Ik vind het idee niet seksueel opwindend' is natuurlijk al reden genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind op zich wel dat niemand een goede argumentatie moet hebben om bepaalde seksuele handelingen niet te willen. Maar ik begrijp wel wat je bedoeld.
En die kerel verbindt die specifieke handeling aan homoseksualiteit, hetgeen hij beweert niet te zijn en vind het derhalve niet seksueel opwindend.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het idee niet seksueel opwindend is natuurlijk al reden genoeg.
Misschien als deurstop...!?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Die dingen worden goed verkocht.
Dingen zijn alleen lekker als je het ook wilt (mentaal). Als ik word verkracht vind ik seks ook niet lekker. Ik vind het gewoon onzin dat ze een topique opent over iemand die (nog) niks in zijn kont wil hebben als hij het niet wil.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, anale stimulans bij mannen (en dan vooral de prostaat) blijkt gewoon heel erg fijn te zijn.
En het is natuurlijk wel degelijk zo dat als je het niet probeert, je ook niet weet of je het fijn vind of niet.
De constant aanwezige stimulatie maakt het ook heftiger. Zeker als beide het doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:05 schreef Tem het volgende:
Maar wat is het erotische aspect voor TS om een buttplug in te brengen bij haar bedpartnerFemale domination of iets dergelijk? feministen [ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor, ik vind pijpen en gepijpt worden ook behoorlijk gay.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En die kerel verbindt die specifieke handeling aan homoseksualiteit, hetgeen hij beweert niet te zijn en vind het derhalve niet seksueel opwindend.
Soms moet je over je angsten heen durven te gaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Dingen zijn alleen lekker als je het ook wilt (mentaal). Als ik word verkracht vind ik seks ook niet lekker. Ik vind het gewoon onzin dat ze een topique opent over iemand die (nog) niks in zijn kont wil hebben als hij het niet wil.
Prostaatmelken.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:05 schreef Tem het volgende:
Wat een schattig klein blikjequote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Natuurlijk is de ene buttplug de andere niet.
Misschien heeft TS zoiets voorgesteld:
[ afbeelding ]
Dat mag.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, ik vind pijpen en gepijpt worden ook behoorlijk gay.
Nou door te pushen gaat dat niet werken in ieder geval. Omdat hij niet wil, wil ze hem maar nooit meer zienquote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Soms moet je over je angsten heen durven te gaan.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef Chai het volgende:
'Ik vind het idee niet seksueel opwindend' is natuurlijk al reden genoeg.
Maar dat mag dat niet zien als iets homoseksueels. Dat is nu de klacht!quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef voederbietel het volgende:
En die kerel verbindt die specifieke handeling aan homoseksualiteit, hetgeen hij beweert niet te zijn en vind het derhalve niet seksueel opwindend.
Dat slaat natuurlijk nergens op idd..quote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nou door te pushen gaat dat niet werken in ieder geval. Omdat hij niet wil, wil ze hem maar nooit meer zienWauw.
Van mij mag 'ie maar in mijn ogen is dat niet zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Maar dat mag dat niet zien als iets homoseksueels. Dat is nu de klacht!
Als dit al KEL is...quote:
Oeh, double dong's.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
De constant aanwezige stimulatie maakt het ook heftiger. Zeker als beide het doen.
Stop je er zelf ook eentje in je aars?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
De constant aanwezige stimulatie maakt het ook heftiger. Zeker als beide het doen.
Nee hoor. Het was het meest bescheiden formaat dat er zo ongeveer is.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Natuurlijk is de ene buttplug de andere niet.
Misschien heeft TS zoiets voorgesteld:
[ afbeelding ]
Ach je wilt natuurlijk iemand die qua seksideeen een beetje overeenkomt met jouzelf. Dan kan het dat iemand het iets te snel vind gaan. Dan heb ik er begrip voor. Maar als iemand het per definitie afwijst dat zie ik er weinig raaklvlakken in.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:11 schreef BlueJeans het volgende:
Vind trouwens TS ook hyprocriet met haar 'bekrompen mentaliteit'Ze wijst zelf iemand af als iemand niet wil en dat begrijpt zij niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |