stimulatiequote:
Vooral het zwakke argument. Als iemand het echt niet prettig vind dan hoeft het niet. Maar als je het al niet wil proberen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef PeZu het volgende:
wat is nou je klacht dat hij hem niet in wou of zijn zwakke arguemnt?
ik vind niet dat je het iemand kan dwingen het willen et proberen, da sook bekrompenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Vooral het zwakke argument. Als iemand het echt niet prettig vind dan hoeft het niet. Maar als je het al niet wil proberen.
Ik zou aangeven dat de mogelijkheden daartoe me beperkt lijken en dat ik het niet wel proberen in verband met gezondheidsschade.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vraag jou tijdens de seks toch ook niet om een voetbal in je kut te douwen.
een vinger kan ook jaquote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef Syntos het volgende:
[..]
Daar zijn wel betere manieren voor dan een stuk plastic in je anus lijkt me.
Ik zie niet wat hier mis mee is, zeker niet als dit de eerste keer is dat je seks hebt met die gozer.quote:
Dan moet hij dat als reden geven en niet met flauwekul flikker argumenten komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier mis mee is, zeker niet als dit de eerste keer is dat je seks hebt met die gozer.
Kan ik hieruit opmaken dat jou vriend hem ook graag in de poepert heeft?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef Chai het volgende:
Dan moet hij dat als reden geven en niet met flauwekul flikker argumenten komen.
Ik kan dus veilig aannemen dat jij nogal je grenzen hebt verlegd? Wat is het ruigste dat je wel en niet hebt gedaan?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Vooral het zwakke argument. Als iemand het echt niet prettig vind dan hoeft het niet. Maar als je het al niet wil proberen.
Nieuwe UI, wordt weer wennen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jou vriend hem ook graag in de poepert heeft?
Vond het wel wat hebben, zal m'n kerstboom ook maar eens opruimen dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Anders denkt iedereen dat het kerst is.
Nee. Alleen dat hij niet met bullshit redenen komt.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jou vriend hem ook graag in de poepert heeft?
Mi gado wat een mietje ben je toch ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:52 schreef voederbietel het volgende:
Ik snap nooit zo goed wat er zo verschrikkelijk homoseksueel is aan je als man eens goed anaal te laten uitwonen.
Als een jongen niet te snel wil prima.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier mis mee is, zeker niet als dit de eerste keer is dat je seks hebt met die gozer.
Naja, anale stimulans bij mannen (en dan vooral de prostaat) blijkt gewoon heel erg fijn te zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef BlueJeans het volgende:
Euhm, dat je geen buttplug in je hol wilt betekent dat toch niet gelijk dat je anti-homo bent? Niet iedereen hoeft alles lekker te vinden. (En nee kom niet met, als je het geprobeerd hebt kun je dat niet weten want ik weet ook dat schijt eten vies is en heb dat ook niet gedaan.)
Waarom?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mi gado wat een mietje ben je toch ook.
Wijs hem daar direct op, ik denk dat dit de seks ten goede komt.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Als een jongen niet te snel wil prima.
Maar Ïk ben toch geen homo!" is natuurlijk gewoon een drogreden.
Als die jongen anale seks bij mannen linkt met homoseksualiteit, waarom is dat dan een bullshit reden?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef Chai het volgende:
Nee. Alleen dat hij niet met bullshit redenen komt.
ja maar miss wou hij gewoon snel van gezuer af zijn, miss drong je wel net teveel aanquote:Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef MrsGreen het volgende:
[..]
Als een jongen niet te snel wil prima.
Maar Ïk ben toch geen homo!" is natuurlijk gewoon een drogreden.
Trouwensquote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mi gado wat een mietje ben je toch ook.
Boeren zijn soms toch ruimdenkender dan je zou denken (ws denk ik niet ruim genoeg)quote:Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
Terechte klacht.
Alsof heteromannen geen prostaat hebben.
Dat is niet wat in de OP staat.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als die jongen anale seks bij mannen linkt met homoseksualiteit, waarom is dat dan een bullshit reden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |