Gaat voornamelijk om de argumentatie en terecht mijns inziens.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:11 schreef BlueJeans het volgende:
Vind trouwens TS ook hyprocriet met haar 'bekrompen mentaliteit'Ze wijst zelf iemand af als iemand niet wil en dat begrijpt zij niet.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben buttplugs eigenlijk die specifieke vorm?Ik vind het zo afschuwelijk lelijk en lachwekkend.
loopt jouw pielemuis ook schuin af?quote:
Anders blijven ze niet in je aarsje zitten natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben buttplugs eigenlijk die specifieke vorm?Ik vind het zo afschuwelijk lelijk en lachwekkend.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:13 schreef eend112 het volgende:
Sowieso vind ik het vreemd dat jij er seksueel opgewonden van raakt dat hij iets in zijn anus stopt. Ik zou hetzelfde zeggen als hem, want wat is de volgende stap? Dat jij mij neemt met een strap-on?
Vrouwen zijn nog de nemers en mannen de gevers dus ben je inderdaad richting homo aan het gaan als je een but plug gebruikt.
Anders kan die toch vast komen zittenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
loopt jouw pielemuis ook schuin af?
Dan kun je het als decoratie in de woonkamer neerzetten.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Homoquote:
Haha, ik vind dat het wel moet kunnen. Volgens mij zijn mensen die zo reageren onzeker over hun geaardheid.quote:
Hetero.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Haha, ik vind dat het wel moet kunnen. Volgens mij zijn mensen die zo reageren onzeker over hun geaardheid.
Ik ben geen homo, maar als een vrouw mij een keer anaal wil verwennen kan ik dat altijd proberen. Heeft niks met geaardheid te maken.
Gelukkig is FOK! lekker bekrompen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Haha, ik vind dat het wel moet kunnen. Volgens mij zijn mensen die zo reageren onzeker over hun geaardheid.
Ik ben geen homo, maar als een vrouw mij een keer anaal wil verwennen kan ik dat altijd proberen. Heeft niks met geaardheid te maken.
ja joh, moet je ook lekker zelf wetenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef Solo14 het volgende:
[..]
quote:
scatter!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |