Die eeuwige staart staat gewoon heel dom bij haar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Care, kan ze zelf ook niks aan doen. Verder best een mooie meid hoor. Je kan het slechter treffen.
Ik denk dat Sjors gewoon de huur deelt met Nuran ofzo. Is niet zo raar opzich.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:46 schreef Miss_paraplu het volgende:
Tim had gewoon weg moeten blijven....
Hij zeurt als een klein kind, eerst had zijn vader niet genoeg over voor hem en tijd, nu is hij er weer en probeert Anton er voor hem te zijn is het weer niet goed... maar ondertussen dan wel bij Anton in huis wonen en van alles daar gebruik maken..
Irritant joch.
En oh ja de scenes inderdaad tussen Bing en Lucas... geweldig!![]()
Godzijdank dat Bianca inderdaad Anton wel gelooft... Doet hij een keer iets goed wordt hij weer afgezeken omdat madam Rikki er iets anders van maakt..
Dat huis van Rik begint ook langzamerhand op een toko te lijken...
Ooit woonden Rik en Anita en Rikki er in... als ik het goed heb tenminste... nu wonen Sjors ( die toch wel wat zelf kan huren als advocate? met Lana en Wiet, Nuran, Rikkie en Bram en straks Sjoerd ook nog die dan bij Rikkie intrekt omdat hij gelooft dat zijn vader Rikkie heeft verkracht..
Stiekem hoop ik wel dat het goedkomt tussen Nuran en Bing, dat gun ik Bing wel en Nuran ook wel.. weliswaar op vriendschappelijke basis, al zou het best leuk zijn als die twee wat met elkaar krijgen.. maarja wie ben ik ..
Janine die blijkbaar een enorm goede baan heeft dat ze al jaren in een hotelkamer woont..
Ach ja het blijft vermakelijk allemaal
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik denk dat Sjors gewoon de huur deelt met Nuran ofzo. Is niet zo raar opzich.
Als ik Sjoerd was zou ik in Toko gaan wonen ofzo, die heeft nou al zo vaak z'n spullen gepakt. Scheelt een hoop gesjouw elke keer.
Als de vader van Vincent?quote:'Peter Faber in Goede Tijden, Slechte Tijden'
Peter Faber gaat een rolletje spelen in Goede Tijden, Slechte Tijden. Wanneer hij zijn opwachting maakt in het fictieve Meerdijk is onbekend. Dat meldt Shownieuws woensdag.
Het is nog niet duidelijk hoe lang de acteur in de serie zal blijven.
Eerder was Jasper Faber, de zoon van de 70-jarige acteur, al te zien in de RTL 4-soap. Eind jaren negentig kroop hij in de huid van Erik Hamans, de verloofde van Babette van Veens personage Linda Dekker.
Peter Faber speelde de afgelopen jaren in series als Levenslied en Dokter Tinus en de film Chez Nous.
Melchior en Joyce komen alsnog bij elkaarquote:
Haha, ja, nu je het zegtquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Melchior en Joyce komen alsnog bij elkaar
Ze waren wel oude bekenden met een liefdesrelatie in het verre verleden, maar of dat nou ook docent/leerling was weet ik niet.quote:Wat volgens mij toch ook een oude docent met een student was?
Daar wordt straks alleen nog de Godfather soundtrack en dat soort spul gedraaid.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:40 schreef Sriracha het volgende:
Haha leuk dat Ludo nu de helft van Dansatoria in handen heeft, dat belooft wat
Haha en natuurlijk die bombastische klassieke muziek die Ludo thuis altijd draaitquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Daar wordt straks alleen nog de Godfather soundtrack en dat soort spul gedraaid.![]()
Jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:40 schreef Sriracha het volgende:
Jep!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:40 schreef Sriracha het volgende:
Oh wauwquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:09 schreef PeterKelder het volgende:
Mensen kinderen, de continuïteit bij de laatste scène van Morris #2 / eerste scène Morris #3 (een direct vervolg) is wel erg ver te zoeken
Ik vind dit wel behoorlijk slordig van de regie/kleding-department, zeker als je ziet dat de gastspeler in deze scène wél dezelfde outfit aan heeft in vergelijk met de vorige scènequote:
Het verhaal is dat Geert Hoes toen een rol had aangenomen in Costa!, zonder dit met de productie van GTST te overleggen (wat wel dient te gebeuren). Bij GTST waren ze dus not amused en hebben Geert toen ontslagen en vervangen voor Putman.quote:Waarom werd die switch destijds eigenlijk gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |