Tikje tegen zijn knie gehad, gisteren trainde hij ook al aangepast, maar het leek niets serieus...quote:
thanksquote:Op zondag 15 juni 2014 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Tikje tegen zijn knie gehad, gisteren trainde hij ook al aangepast, maar het leek niets serieus...
Je moet er niet aan denken dat Kongolo moet spelen.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:31 schreef Monolith het volgende:
Hoop toch niet dat Blind geblesseerd uitvalt.
Henry en Hugo maken er dagelijks een topshow van.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ligt het aan mij of is dit programma veel leuker dan Studio Voetbal?
Vooral door Tom Egbers, Youri Mulder, Henry Schut, Hugo Borst, Kenneth Perez, etc. die veel leuker zijn om naar te luisteren dan o.a. Sjek, Jan Mulder, Arno Vermeulen, Willem Vissers etc..
Absoluut, studio voetbal kan ik echt niet kijken.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vooral door Tom Egbers, Youri Mulder, Henry Schut, Hugo Borst, Kenneth Perez, etc. die veel leuker zijn om naar te luisteren dan o.a. Sjek, Jan Mulder, Arno Vermeulen, Willem Vissers etc..
WAT??quote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat hoorde ik nou? Blessure voor Daley?
Waar is de chef sport eigenlijk?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dat ligt niet aan jou. Studio Voetbal is totaal irrelluvant programmaquote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zonder Blind kunnen we beter naar huis.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Blind is wel vervangbaar hoor.. een goeie pot tegen Spanje maakt hem niet ineens onmisbaar
Maar dan krijg je Indi of kongoloquote:Op zondag 15 juni 2014 20:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Blind is wel vervangbaar hoor.. een goeie pot tegen Spanje maakt hem niet ineens onmisbaar
quote:
LOLquote:Op zondag 15 juni 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nederlandstalige muziek is oké, als het maar niet Guus Meeuwis.
xd
Ik voelde 'm al aankomenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nederlandstalige muziek is oké, als het maar niet Guus Meeuwis.
xd
Zou leuk zijn, maar kunnen ze dat? Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik van Honduras mag verwachten. Grote onbekende voor mijquote:Op zondag 15 juni 2014 20:44 schreef Dekatria het volgende:
Nu hoop ik stiekem weer op een upset van Honduras
Deschamps had ook een aanklacht ingediend geloof ik.quote:
1% kans.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:44 schreef Dekatria het volgende:
Nu hoop ik stiekem weer op een upset van Honduras
Nou nee.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en, alsof mannen niet op jongere vrouwen geilen
Zal wel een hoop rommel in hebben gezeten als al het laag eruit is gehaaldquote:
Ik dacht eerst altijd dat jij veel ouder was, met die UI met dat kindje, ik dacht dat dat jouw kind wasquote:
Niet echt. Ik ben nog maar een broekie.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht eerst altijd dat jij veel ouder was, met die UI met dat kindje, ik dacht dat dat jouw kind was
Positieve discriminatie.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:15 schreef TheVulture het volgende:
met als dieptepunt die Rivkah, hoe is die in hemelsnaam aan dat baantje gekomen?
Ja diequote:Op zondag 15 juni 2014 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben nog maar een broekie.
[ afbeelding ]
Nee helemaal niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Ambrosius het volgende:
Gaan ze dat Louis-bashen hier ook al doen.
Ik vind dat neefje van Toine van Peperstraten en Fred Rutten nog erger, daar zap ik echt voor wegquote:Op zondag 15 juni 2014 23:15 schreef TheVulture het volgende:
De enige presentatoren buiten Jack en in mindere mate Tom die overeind blijven vind ik Henry Schut en die blonde krullenbol... de rest is zonder uitzondering verschrikkelijk... met als dieptepunt die Rivkah, hoe is die in hemelsnaam aan dat baantje gekomen?
Dit is een goede analyse Ambro.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:17 schreef Ambrosius het volgende:
Gaan ze dat Louis-bashen hier ook al doen.
De Kwis?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ah de krullenbol, die doet het leuk als een soort standup-comedian
Hij moet een beetje de brilnerd van RTL latenight imiteren.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ah de krullenbol, die doet het leuk als een soort standup-comedian
Luuk Ikinkquote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij moet een beetje de brilnerd van RTL latenight imiteren.
Ook niet allemaal hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom kunnen schaatsers wel goede interviews geven na een wedstrijd.
die bewegen zich anders op glad ijsquote:Op zondag 15 juni 2014 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
Schaatsers worden over het algemeen niet zo kort gehouden. Ze zijn wat vrijer in wat ze kunnen zeggen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
Meestal is daar ook niet zoveel aan hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
erg tof inderdaadquote:
VI kijk ik altijd een dag later. ik kijk NOS en MOTD live.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:30 schreef Trebo het volgende:
Op de een of andere manier twijfel ik de hele tijd om of naar VI Oranje of de NOS moet kijken.
Je moet niksquote:Op zondag 15 juni 2014 23:30 schreef Trebo het volgende:
Op de een of andere manier twijfel ik de hele tijd om of naar VI Oranje of de NOS moet kijken.
Jaa ik moet even overstag. VI Oranje is een karikatuur van zichzelf geworden.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je moet niks
Maar ik vind dit veel leuker
Wolfjesmanquote:
Ditquote:
Ik denk dat ik na de eerste helft toch maar aftaai.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop echt dat ik dit ritme 4 weken vol kan houden in combinatie met werk
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zal wel een hoop rommel in hebben gezeten als al het laag eruit is gehaald
Betere items. En superieur camerawerkquote:Op zondag 15 juni 2014 23:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit
Bureau Sport is ook leuk, maar Holland Sport was echt top.Verder is er nu niet echt een goed sportprogramma volgens mij
Het erge is dat ik dit lied leerde kennen via Boyzone destijdsquote:
Totdat ik in slaap val.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ga je ook een helftje (of 2) ArgenMessië kijken??
Hij krijgt zo'n 5 minuten per uitzending. Niks mis mee.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:41 schreef Slobeend het volgende:
Laat Milow alleen zingen en niet praten, voegt verder niets toe.
Wel een beetje suf moment hoorquote:
Nou inderdaad... wat dacht die manquote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef hhh38 het volgende:
Die tweede van Van Persie moet eruit voor de doellijntechnologie en het falen van Arno
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef hhh38 het volgende:
Die tweede van Van Persie moet eruit voor de doellijntechnologie en het falen van Arno
Dat zal wel niet door de censuurcommissie van de NOS komen...quote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef hhh38 het volgende:
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef RedFever007 het volgende:
Studio Brasil is op vrijwel alle fronten beter dan VI
Mee eens.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind het ook fijn wegkijken, prima items, leuke gesprekken, bij VI is er zoveel geforceerde scoringsdrang. Johans eeuwige Louisbash. En dan nog al die sponsoritems.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef RedFever007 het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef nikk het volgende:
VI Oranje is een zielige kneuzenkermis. Kan er niet naar kijken zonder medelijden te hebben met die mensen.
Ik kan niet naar de kneus Henry kijken. Als er ook maar een greintje kans is op kritiek of iets controversieels, is hij er als de kippen bij om het glad te strijken en voor te zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef nikk het volgende:
VI Oranje is een zielige kneuzenkermis. Kan er niet naar kijken zonder medelijden te hebben met die mensen.
Het is tot nu toe inderdaad zo, het kijkt vooral veel lekkerder weg, moet ik tot mijn spijt toegevenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:55 schreef Slobeend het volgende:
De grote Hugoshow verslaat VI Oranje met gemak, zeg ik als grote Studio Voetbal-hater.
Eens.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had toch liever Ellen en Eva gezien.
nos gaat saai worden zonder waterreusgodquote:Op maandag 16 juni 2014 20:42 schreef -Willempie- het volgende:
WaterreusJammer dat ie weg gaat bij de NOS
Eventjes moet nog kunnen. Maar dit duurt mij ook te lang. Ze mogen wel wat meer oud voetballers uitnodigen oid.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Donder op, dit is toch geen hockey programma.
Nooit La Liga gezien?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:10 schreef alors het volgende:
Ik kan me sowieso niet herinneren dat ik Messi ooit echt vrolijk heb gezien.
Dit. Vrouwen...quote:
bij het argentijnse 11tal nauwelijksquote:Op maandag 16 juni 2014 23:10 schreef alors het volgende:
Ik kan me sowieso niet herinneren dat ik Messi ooit echt vrolijk heb gezien.
quote:
Een happy messiquote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Nee weinig. Ik zie hem voornamelijk in CL en WKs.
Oh zeker een keer La Liga en Copa gaan kijken, in de jaren 2010-12 had hij enorm veel plezier en voetbalde die continue met een glimlach.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Nee weinig. Ik zie hem voornamelijk in CL en WKs.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maak een foto met een blaadje waarop je Messi aanbid en maak dan een S met je vinger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ze hadden Ellen Hoog moeten uitnodigen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef Karelnoord het volgende:
Die twee hockeysters voegen ook niet veel toe.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef alors het volgende:
[..]Mijn hartslag ging naar 220 toen ik zag dat er een spoiler was.Toen ik er op klikte ging ie meteen weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mijn hartslag ging naar 220 toen ik zag dat er een spoiler was.Toen ik er op klikte ging ie meteen weer terug
Het wordt sowieso beter dan Iran - Negersquote:Op maandag 16 juni 2014 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga in slaap vallen tijdens deze wedstrijd denk ik.
Slechter is bijna niet mogelijk nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het wordt sowieso beter dan Iran - Negers
Witte broekjes bij Duitslandquote:Op maandag 16 juni 2014 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooie shirtjes hebben Portugal en Duitsland.
Zeker! Nu kan ik vredig slapen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat was het wachten wel waard toch.
whaha wat een falerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:41 schreef Gramulanion het volgende:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)en-negeren-joep.html
![]()
![]()
Genotquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:41 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
Hij heeft zelfs een eigen twitteraccount @messiborstquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best een leuk programma, alleen om die Teckel Messi te noemen is een beetje chanant.
Hoezo? Hij vraagt gewoon om interviews en de spelers lopen door wat niet echt netjes is.quote:
Wij kijken ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
Dat uitzenden van die training, een herhaling van hoe Vlaar naar z'n been grijpt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:41 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
Heb je vodafone?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:37 schreef Coelho het volgende:
Iemand enig idee hoeveel data de NOS stream trekt op een iPhone met 4G? Moet morgen een deel van de wedstrijd onderweg kijken, maar wil niet vet over mijn bundel heen gaan.
Simyo. Maakt dat uit dan? Ik zou denken dat er ergens wel zou staan dat de 4G stream X kb/minuut is, maar dat is dus nergens terug te vinden...quote:
Neuh. Maar ik kreeg vandaag een SMSje van vodafone dat TV kijken de hele maand gratis was en het dus niet van je internetbundel afging.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:54 schreef Coelho het volgende:
[..]
Simyo. Maakt dat uit dan? Ik zou denken dat er ergens wel zou staan dat de 4G stream X kb/minuut is, maar dat is dus nergens terug te vinden...
Blind kan aanvallend belangrijk zijn, maar haal dan de Vrij eruit, en niet Vlaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Mansjester het volgende:
Vlaar niet in de basis misschien:') !
Was by far de beste verdediger.BMI,De Vrij en Blind speelden bij vlagen echt zwak
De Vrij gaat falen de rest van het toernooi, let maar opquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blind kan aanvallend belangrijk zijn, maar haal dan de Vrij eruit, en niet Vlaar.
Van Gaal wil waarschijnlijk wat verder naar voren gaan spelen, dan is dit niet zo raar. Vlaar kan namelijk niet voetballen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Mansjester het volgende:
Vlaar niet in de basis misschien!
Was by far de beste verdediger.BMI,De Vrij en Blind speelden bij vlagen echt zwak
Zet een sterke verdediger op Cahill en Australië kan niks meer. Dan heb ik liever Vlaar op hem dan De Vrij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal wil waarschijnlijk wat verder naar voren gaan spelen, dan is dit niet zo raar. Vlaar kan namelijk niet voetballen.
De Vrij is net zo slecht. Daarnaast heb ik liever Vlaar tegen Cahill dan de Vrij. Al zal Louis misschien BMI op hem zettenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal wil waarschijnlijk wat verder naar voren gaan spelen, dan is dit niet zo raar. Vlaar kan namelijk niet voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |