De Kwis?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ah de krullenbol, die doet het leuk als een soort standup-comedian
Hij moet een beetje de brilnerd van RTL latenight imiteren.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ah de krullenbol, die doet het leuk als een soort standup-comedian
Luuk Ikinkquote:Op zondag 15 juni 2014 23:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij moet een beetje de brilnerd van RTL latenight imiteren.
Ook niet allemaal hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom kunnen schaatsers wel goede interviews geven na een wedstrijd.
die bewegen zich anders op glad ijsquote:Op zondag 15 juni 2014 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
Schaatsers worden over het algemeen niet zo kort gehouden. Ze zijn wat vrijer in wat ze kunnen zeggen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
Meestal is daar ook niet zoveel aan hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 23:28 schreef Pandaplint het volgende:
erg tof inderdaadquote:
VI kijk ik altijd een dag later. ik kijk NOS en MOTD live.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:30 schreef Trebo het volgende:
Op de een of andere manier twijfel ik de hele tijd om of naar VI Oranje of de NOS moet kijken.
Je moet niksquote:Op zondag 15 juni 2014 23:30 schreef Trebo het volgende:
Op de een of andere manier twijfel ik de hele tijd om of naar VI Oranje of de NOS moet kijken.
Jaa ik moet even overstag. VI Oranje is een karikatuur van zichzelf geworden.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je moet niks
Maar ik vind dit veel leuker
Wolfjesmanquote:
Ditquote:
Ik denk dat ik na de eerste helft toch maar aftaai.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop echt dat ik dit ritme 4 weken vol kan houden in combinatie met werk
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zal wel een hoop rommel in hebben gezeten als al het laag eruit is gehaald
Betere items. En superieur camerawerkquote:Op zondag 15 juni 2014 23:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit
Bureau Sport is ook leuk, maar Holland Sport was echt top.Verder is er nu niet echt een goed sportprogramma volgens mij
Het erge is dat ik dit lied leerde kennen via Boyzone destijdsquote:
Totdat ik in slaap val.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ga je ook een helftje (of 2) ArgenMessië kijken??
Hij krijgt zo'n 5 minuten per uitzending. Niks mis mee.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:41 schreef Slobeend het volgende:
Laat Milow alleen zingen en niet praten, voegt verder niets toe.
Wel een beetje suf moment hoorquote:
Nou inderdaad... wat dacht die manquote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef hhh38 het volgende:
Die tweede van Van Persie moet eruit voor de doellijntechnologie en het falen van Arno
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef hhh38 het volgende:
Die tweede van Van Persie moet eruit voor de doellijntechnologie en het falen van Arno
Dat zal wel niet door de censuurcommissie van de NOS komen...quote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef hhh38 het volgende:
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef RedFever007 het volgende:
Studio Brasil is op vrijwel alle fronten beter dan VI
Mee eens.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind het ook fijn wegkijken, prima items, leuke gesprekken, bij VI is er zoveel geforceerde scoringsdrang. Johans eeuwige Louisbash. En dan nog al die sponsoritems.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef RedFever007 het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef nikk het volgende:
VI Oranje is een zielige kneuzenkermis. Kan er niet naar kijken zonder medelijden te hebben met die mensen.
Ik kan niet naar de kneus Henry kijken. Als er ook maar een greintje kans is op kritiek of iets controversieels, is hij er als de kippen bij om het glad te strijken en voor te zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef nikk het volgende:
VI Oranje is een zielige kneuzenkermis. Kan er niet naar kijken zonder medelijden te hebben met die mensen.
Het is tot nu toe inderdaad zo, het kijkt vooral veel lekkerder weg, moet ik tot mijn spijt toegevenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:55 schreef Slobeend het volgende:
De grote Hugoshow verslaat VI Oranje met gemak, zeg ik als grote Studio Voetbal-hater.
Eens.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had toch liever Ellen en Eva gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |