Een happy messiquote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Nee weinig. Ik zie hem voornamelijk in CL en WKs.
Oh zeker een keer La Liga en Copa gaan kijken, in de jaren 2010-12 had hij enorm veel plezier en voetbalde die continue met een glimlach.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Nee weinig. Ik zie hem voornamelijk in CL en WKs.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maak een foto met een blaadje waarop je Messi aanbid en maak dan een S met je vinger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ze hadden Ellen Hoog moeten uitnodigen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef Karelnoord het volgende:
Die twee hockeysters voegen ook niet veel toe.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef alors het volgende:
[..]Mijn hartslag ging naar 220 toen ik zag dat er een spoiler was.Toen ik er op klikte ging ie meteen weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mijn hartslag ging naar 220 toen ik zag dat er een spoiler was.Toen ik er op klikte ging ie meteen weer terug
Het wordt sowieso beter dan Iran - Negersquote:Op maandag 16 juni 2014 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga in slaap vallen tijdens deze wedstrijd denk ik.
Slechter is bijna niet mogelijk nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het wordt sowieso beter dan Iran - Negers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |