Witte broekjes bij Duitslandquote:Op maandag 16 juni 2014 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooie shirtjes hebben Portugal en Duitsland.
Zeker! Nu kan ik vredig slapen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat was het wachten wel waard toch.
whaha wat een falerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:41 schreef Gramulanion het volgende:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)en-negeren-joep.html
![]()
![]()
Genotquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:41 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
Hij heeft zelfs een eigen twitteraccount @messiborstquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best een leuk programma, alleen om die Teckel Messi te noemen is een beetje chanant.
Hoezo? Hij vraagt gewoon om interviews en de spelers lopen door wat niet echt netjes is.quote:
Wij kijken ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
Dat uitzenden van die training, een herhaling van hoe Vlaar naar z'n been grijpt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:41 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
Heb je vodafone?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:37 schreef Coelho het volgende:
Iemand enig idee hoeveel data de NOS stream trekt op een iPhone met 4G? Moet morgen een deel van de wedstrijd onderweg kijken, maar wil niet vet over mijn bundel heen gaan.
Simyo. Maakt dat uit dan? Ik zou denken dat er ergens wel zou staan dat de 4G stream X kb/minuut is, maar dat is dus nergens terug te vinden...quote:
Neuh. Maar ik kreeg vandaag een SMSje van vodafone dat TV kijken de hele maand gratis was en het dus niet van je internetbundel afging.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:54 schreef Coelho het volgende:
[..]
Simyo. Maakt dat uit dan? Ik zou denken dat er ergens wel zou staan dat de 4G stream X kb/minuut is, maar dat is dus nergens terug te vinden...
Blind kan aanvallend belangrijk zijn, maar haal dan de Vrij eruit, en niet Vlaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Mansjester het volgende:
Vlaar niet in de basis misschien:') !
Was by far de beste verdediger.BMI,De Vrij en Blind speelden bij vlagen echt zwak
De Vrij gaat falen de rest van het toernooi, let maar opquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blind kan aanvallend belangrijk zijn, maar haal dan de Vrij eruit, en niet Vlaar.
Van Gaal wil waarschijnlijk wat verder naar voren gaan spelen, dan is dit niet zo raar. Vlaar kan namelijk niet voetballen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Mansjester het volgende:
Vlaar niet in de basis misschien!
Was by far de beste verdediger.BMI,De Vrij en Blind speelden bij vlagen echt zwak
Zet een sterke verdediger op Cahill en Australië kan niks meer. Dan heb ik liever Vlaar op hem dan De Vrij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal wil waarschijnlijk wat verder naar voren gaan spelen, dan is dit niet zo raar. Vlaar kan namelijk niet voetballen.
De Vrij is net zo slecht. Daarnaast heb ik liever Vlaar tegen Cahill dan de Vrij. Al zal Louis misschien BMI op hem zettenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal wil waarschijnlijk wat verder naar voren gaan spelen, dan is dit niet zo raar. Vlaar kan namelijk niet voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |