SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
... maar dan is dan ook alles mee gezegd.
[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2014 14:37:49 ]![]()
Derde arm wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:41 schreef Herqules het volgende:
bruno martins indi angstaanjagend
omdat het een neger is
met dunnen armpjes
wat een beest
allemachtigAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
mooie haikuquote:Op zondag 15 juni 2014 14:41 schreef Herqules het volgende:
omdat het een neger is
met dunnen armpjes
wat een beest
allemachtig![]()
Een watje is het, hij maakte nogal wat fouten afgelopen vrijdg in de eerste helft samen met De Vrij. Het was maar goed dat Vlaar z'n trope opruimde anders hed het nooit 5-1 geworden.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:41 schreef Herqules het volgende:
omdat het een neger is
met dunnen armpjes
wat een beest
allemachtig![]()
idd, door fouten van bmi had het in de eerste helft zomaar 3-0 kunnen staan, gelukkig lette vlaar wel goed opquote:Op zondag 15 juni 2014 15:15 schreef JasVerstoppen het volgende:
[..]
Een watje is het, hij maakte nogal wat fouten afgelopen vrijdg in de eerste helft samen met De Vrij. Het was maar goed dat Vlaar z'n trope opruimde anders hed het nooit 5-1 geworden.![]()
helaas!quote:Hachim Mastour signs first contract with Serie A side Milan
Milan teenage sensation Hachim Mastour has been handed his first professional contract with the Serie A giants.
It was announced on Sunday that the Italian had penned a three-year deal at San Siro on his 16th birthday, and he will remain at the club until at least June 2017.
Mastour has yet to make his first-team debut for Milan, but he was an unused substitute for the 2-1 victory over Sassuolo on May 18.
A statement on Milan's official website read: "A pleasant surprise for the 16th birthday of Hachim Mastour.
"The young talent today signed his first professional contract which will keep him at Milan until June 30, 2017.
"Hachim Mastour, best wishes from all the Rossoneri fans."
Milan endured a difficult campaign in Italy's top flight last season, eventually posting an eighth-placed finish.
http://allsports.com.gh/f(...)milan-id2915286.html![]()
ja, net voor de loting geef ik er omquote:Op zondag 15 juni 2014 19:41 schreef Dven het volgende:
Poll: geeft men een neuk om de FIFA Wereldranglijst voor landen?
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Lekker boeiendquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gewoon alles winnen. Zware lotingen zijn juist het mooistquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Volgens De Telegraaf heeft Blind, 24 jaar, met zijn optreden in Salvador inderdaad de aandacht getrokken van een grote hoeveelheid Europese clubs. Trainers en scouts van clubs uit de Premier League en de Bundesliga hebben volgens het dagblad sinds vrijdagavond in recordtijd meer informatie opgevraagd over de veelzijdige linkspoot van Ajax.![]()
Daley Blind moet nu ff kappen met het goed spelen anders zijn we die straks kwijt dan gaat hij met van Gaal mee naar Manchester na het WK![]()
Toch vreemd, want dat was uitgesloten volgens sommige users hier. Compleet uitgesloten. Out of the question.
En dat na twee goede balletjes naar voren...![]()
hij heeft wel meer gedaan dan alleen "twee goede balletjes naar voren"quote:Op maandag 16 juni 2014 09:44 schreef Fargo het volgende:
Toch vreemd, want dat was uitgesloten volgens sommige users hier. Compleet uitgesloten. Out of the question.
Ik beweer het tegendeel ook niet. Maar zonder die twee balletjes zouden die Engelse clubs echt niet achter hem aan zitten.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft wel meer gedaan dan alleen "twee goede balletjes naar voren"![]()
bmi was gewoon een beest en hij heeft de goede uitstraling en wauze ogen. Maar Vlaar was de beste verdediger.Jammer dat Veltman zo ver is terug gezakt de laatste tijd.
Blind was opperbaassamen met Robben en v, Persie
Hopelijk blijft Blind, anders gaat het cashen worden voor Ajax dat dan weer wel (mits nl ver komt)"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
De laatste tijd is Veltman juist weer goed, net na de winterstop was het even wat minder.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:11 schreef Stiggie het volgende:
bmi was gewoon een beest en hij heeft de goede uitstraling en wauze ogen. Maar Vlaar was de beste verdediger.Jammer dat Veltman zo ver is terug gezakt de laatste tijd.
Blind was opperbaassamen met Robben en v, Persie
Hopelijk blijft Blind, anders gaat het cashen worden voor Ajax dat dan weer wel (mits nl ver komt)![]()
Daar is Blind veel te verstandig voorquote:Op maandag 16 juni 2014 09:44 schreef Fargo het volgende:
Dat is voetbal, opportunisme ten topquote:Op maandag 16 juni 2014 10:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik beweer het tegendeel ook niet. Maar zonder die twee balletjes zouden die Engelse clubs echt niet achter hem aan zitten.![]()
Ach ik maak me geen zorgen.. Straks speelt Blind als een natte krant tegen Australie dan zijn ze weer weg![]()
FdB ook neem ik aan?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Siem,Riedewald,Boile en Dijks zijn vandaag al begonnen met de voorbereiding.![]()
Prima jongens.. Volgende week officiele start, 28 juni eerste oefenpotje tegen SDC Putten. 19 juli Real Sociedadquote:Ook Riechedly Bazoer, Ricardo Kishna, Jairo Riedewald, Mitchel Dijks, Nicolai Boilesen, Siem de Jong, Peter Leeuwenburgh en Kenny Tete waren weer op de Toekomst.![]()
Sociedad is wel meteen een lastigequote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima jongens.. Volgende week officiele start, 28 juni eerste oefenpotje tegen SDC Putten. 19 juli Real Sociedad![]()
Kan je meteen mooi wat jongens gaan testen. Al vraag ik me af of de WK-gangers dan al meedoenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sociedad is wel meteen een lastige![]()
Die beginnen dan netquote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scheelt normaliter wel een maand, geen idee hoe het in dit geval isquote:Op maandag 16 juni 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij niet dan? Dus dat heft elkaar mooi op![]()
Blijft er nog wat over van het team van vorig jaar? Als ik de media mag geloven komt er een aardige exodus van spelers aan. Siggy, Schöne, Blind, Vermeer enz...![]()
Schöne? Blind?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef NikeyAjax het volgende:
Blijft er nog wat over van het team van vorig jaar? Als ik de media mag geloven komt er een aardige exodus van spelers aan. Siggy, Schöne, Blind, Vermeer enz...![]()
Serieusquote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima jongens.. Volgende week officiele start, 28 juni eerste oefenpotje tegen SDC Putten. 19 juli Real Sociedadwaar
Edit: Al gevonden! Kan helaas niet![]()
![]()
Zeer dicht bij mij in de buurtquote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Wat een Baas!quote:Daley Blind voor het WK. 'Ik ben gebleven omdat Ajax mijn club is. Ik hoef ook niet zo nodig weg. Als Ajax me langer wil houden, dan valt daar zeker over te praten.'
http://www.ajaxshowtime.com/![]()
Ajax Showtime dus het is altijd even afwachten, maar als hij dit echt gezegd heeft zou dat mooi zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat een Baas!
http://www.ajaxshowtime.com/![]()
![]()
Opzich ook een kort vakantietje.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Siem,Riedewald,Boile en Dijks zijn vandaag al begonnen met de voorbereiding.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Al eens een stuk van gezien, best mooiquote:Op maandag 16 juni 2014 20:13 schreef Devv het volgende:
Nu op FOX Sports Jari Litmanen: The King, voor de liefhebbers.![]()
![]()
quote:Ajax heeft zich langer verzekerd van de diensten van Sheraldo Becker, zo meldt De Telegraaf. De negentienjarige vleugelaanvaller tekent volgens het dagblad een contract voor drie seizoenen met de Amsterdamse club en daarmee is de onduidelijkheid over zijn toekomst weggenomen.
Becker beschikte over een aflopende verbintenis en was afgelopen seizoen bij Jong Ajax ook niet altijd zeker van een basisplaats. Becker bleef evenwel hopen op een langer verblijf in Amsterdam. "Als de gesprekken goed verlopen, ben ik hier volgend jaar nog, en blijven de mensen mijn naam horen. Daar blijf ik voor zorgen", vertelde de aanvaller enkele maanden geleden.
Dik twee jaar geleden werd Becker door Ronald de Boer nog ‘de echte diamant van de B1’ genoemd. De aanvaller ging destijds mee op toernooi naar Qatar. De geboren Amsterdammer maakt sinds 2004 deel uit van de opleiding van Ajax en is de neef van Luciano Narsingh, die onder contract staat bij PSV.![]()
Bart Sanders @bart_sanders 17 min
#Ajax target Robert Muric en zijn zaakwaarnemer waren gisteren in de Arena en op De Toekomst. Wellicht snel nieuws.![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:03 schreef stoeltafel het volgende:
#Ajax target Robert Muric en zijn zaakwaarnemer waren gisteren in de Arena en op De Toekomst. Wellicht snel nieuws.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:03 schreef stoeltafel het volgende:
![]()
Dit dus!quote:
Zien ze hem 1x spelen op linksback.. meteen interesse.. speelt heel jaar al sterren van de hemel op VM... hoor je niets![]()
![]()
Oeeeehquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:03 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)l_Daley_Blind__.html12 miljoen, genot.quote:Ajacied moet meer dan 12 miljoen euro opleveren
Liverpool en Dortmund willen Blind
De kans dat Daley Blind (24) komend seizoen nog voor Ajax speelt, wordt met de dag kleiner. Nadat veel clubs al informatie inwonnen, werden al twee potentiële kopers concreet.
Borussia Dortmund en Liverpool klopten – weliswaar via tussenpersonen – aan bij directeur voetbalzaken Marc Overmars. Om de nek van de linksback hangt een prijskaartje van meer dan twaalf miljoen euro.
Blind maakte grote indruk in de eerste wedstrijd van Oranje op dit WK. De zoon van Danny Blind verzorgde in de 5-1 zege op Spanje voor twee prachtige assists.![]()
Muric? Omdat ie geen enkele officiële wedstrijd voor Zagreb heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom is hij niet mee naar het WK?![]()
Jammer, hadden wij hem vast kunnen bewonderen en had hij vast een goede vorm kunnen opdoen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Muric? Omdat ie geen enkele officiële wedstrijd voor Zagreb heeft gespeeld.![]()
Gelijk verkopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:25 schreef S0nic het volgende:
12 miljoen voor Blind, wie had dat ooit gedacht
Genot.![]()
Danny Blindquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:25 schreef S0nic het volgende:
12 miljoen voor Blind, wie had dat ooit gedacht![]()
Nog lang contract.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:25 schreef S0nic het volgende:
12 miljoen voor Blind, wie had dat ooit gedacht
25 miljoen vragen![]()
Al hoop ik gewoon dat hij blijft, hebben we eindelijk weer een prima nummer 6 is hij gelijk weg. Bazoer is er nog niet klaar voor lijkt me.Snelle Egel![]()
Kroatie heeft een prima team die gaan niet de eerste de beste jeugdspeler meenemen. Halilovic is ook niet meequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jammer, hadden wij hem vast kunnen bewonderen en had hij vast een goede vorm kunnen opdoen.![]()
Laat hem anders eerst even aanvoerder worden en Ajax verder helpen ipv nu al te verkopen..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:25 schreef S0nic het volgende:
12 miljoen voor Blind, wie had dat ooit gedacht![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Laat hem anders eerst even aanvoerder worden en Ajax verder helpen ipv nu al te verkopen..![]()
Sja, risico van een WK. Jasper zou ook zo weg kunnen zijn, goeie keepers zijn sowieso zeldzaam.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het is vooralsnog een collectieve wanprestatie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vertonghen doet de Ajax naam geen eer aan op dit momentVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vrij knullig, al staat hij ook niet echt op zijn eigen plek natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vertonghen doet de Ajax naam geen eer aan op dit moment![]()
Vrij knullig? Veel dommer ga je ze niet weggeven. Als Van Rhijn zoiets had gedaan dan had je hem met de grond gelijk gemaaktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vrij knullig, al staat hij ook niet echt op zijn eigen plek natuurlijk![]()
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vrij knullig? Veel dommer ga je ze niet weggeven. Als Van Rhijn zoiets had gedaan dan had je hem met de grond gelijk gemaaktMaar Van Rhijn die een fout maakt in het shirt van Ajax of Vertonghen in het shirt van België verschilt voor mij nog wel aardig wat
![]()
Toen hij net bij Spurs was las en zag ik alleen maar mooie dingen, dit jaar niet meer zo helaasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vertonghen staat ook gewoon stil in zijn ontwikkeling erg jammer.![]()
Komt omdat Spursquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toen hij net bij Spurs was las en zag ik alleen maar mooie dingen, dit jaar niet meer zo helaas!
![]()
Je kan beter naar een club gaan die er toe doetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
je kan beter naar celtic gaat of niet dan
Wel leuk geprobeerd Tyron, jammer genoeg slaat het weer als een lul op een drumstel.![]()
bij tottenham kan je als vertonghen zijnde echt wel verbeteren, alleen vertonghen moet eens langer een constant goed niveau halen, dat lukte hem bij ajax ook maar een half jaarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan beter naar een club gaan die er toe doet
Wel leuk geprobeerd Tyron, jammer genoeg slaat het weer als een lul op een drumstel.![]()
Als blind weg gaat dan moet je écht een lading(2-3) goede spelers bij gaan kopen.
Ieder jaar je beste spelers verkopen kan geen jeugdopleiding tegenop.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
3 vervangers voor blind halen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:18 schreef MouzurX het volgende:
Als blind weg gaat dan moet je écht een lading(2-3) goede spelers bij gaan kopen.
Ieder jaar je beste spelers verkopen kan geen jeugdopleiding tegenop.![]()
Nee gewoon 3 écht goede spelers op plekken waar verbetering vatbaar is (iedere positie).quote:
Anders bouw je nooit een hoogwaardig team op, als je telkens het met nieuwe jeugd moet gaan doen die nauwelijks ervaring heeft.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
mwah we hebben nu al milik en zivkovic erbij en straks misschien muricquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee gewoon 3 écht goede spelers op plekken waar verbetering vatbaar is (iedere positie).
Anders bouw je nooit een team op.![]()
Hoeveel miljoen uitgegeven daar aan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah we hebben nu al milik en zivkovic erbij en straks misschien muric
Je moet toch minstens even veel uitgeven als er dit jaar binnen komt naar mijn mening. Ze hebben al genoeg op de bank. Dan ben je ook geen koopclub.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat kun je bij Swansea ook je punt is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
bij tottenham kan je als vertonghen zijnde echt wel verbeteren, alleen vertonghen moet eens langer een constant goed niveau halen, dat lukte hem bij ajax ook maar een half jaar![]()
dat het niet aan "Spursquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kun je bij Swansea ook je punt is?" ligt
maar aan vertonghen zelf
maar het is vast lastig voor iemand die zijn mening nooit fatsoenlijk beargumenteerd om dat wel van andere te begrijpen![]()
van mij hoeven er niet in totaal 5/6 nieuwe spelers bij, dat werkt toch nooit en is ook geen goed signaal naar de jeugd (en niet de filosofie van dit ajax atm)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen uitgegeven daar aan?
Je moet toch minstens even veel uitgeven als er dit jaar binnen komt naar mijn mening. Ze hebben al genoeg op de bank. Dan ben je ook geen koopclub.![]()
Dat het niet aan Spurs ligt? Een club die stelselmatig hun coach eruit jaagt, een speler koopt van Roma voor belachelijk veel geld en hem vervolgens amper laat spelen al dan niet door blessures en gewoon weer een zooitje nieuwe spelers koopt als het een half jaar niet loopt? Stabiele club hoor waar je jezelf kan ontwikkelen. Als er een club geen goede plek is om je te ontwikkelen als jonge speler dan is het Spurs wel. Knap dat Eriksen dat wel doet maar dat is ook de enige bij dat vreemdelingen legioen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat het niet aan Spursligt
maar aan vertonghen zelf
maar het is vast lastig voor iemand die zijn mening nooit fatsoenlijk beargumenteerd om dat wel van andere te begrijpen
Zo goed voor je Tyron?![]()
Wat willen jullie dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
van mij hoeven er niet in totaal 5/6 nieuwe spelers bij, dat werkt toch nooit en is ook geen goed signaal naar de jeugd (en niet de filosofie van dit ajax atm)
Stel je leidt ieder jaar 2 goede spelers op en verkoopt er ook weer 2. Dan bouw je toch niks op en word je nooit meer een topclub? Dat geld moet toch ergens voor worden gebruikt?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
bale luke het ook wel aardig volgens mijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat het niet aan Spurs ligt? Een club die stelselmatig hun coach eruit jaagt, een speler koopt van Roma voor belachelijk veel geld en hem vervolgens amper laat spelen al dan niet door blessures en gewoon weer een zooitje nieuwe spelers koopt als het een half jaar niet loopt? Stabiele club hoor waar je jezelf kan ontwikkelen. Als er een club geen goede plek is om je te ontwikkelen als jonge speler dan is het Spurs wel. Knap dat Eriksen dat wel doet maar dat is ook de enige bij dat vreemdelingen legioen.
Zo goed voor je Tyron?
en ja, de club is rumoerig, maar als je daardoor een stuk slechter en minder constant gaat spelen ben je dus nooit klaar voor een Europese topclub, er zijn maar weinig topclubs tegenwoordig die niet alles kopen wat los zit en ook nog stabiel zijn![]()
Met Bale heb je het over een van de beste talenten in de wereld die had bij Stoke City nog wel die stappen gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
bale luke het ook wel aardig volgens mij
en ja, de club is rumoerig, maar als je daardoor een stuk slechter en minder constant gaat spelen ben je dus nooit klaar voor een Europese topclub, er zijn maar weinig topclubs tegenwoordig die niet alles kopen wat los zit en ook nog stabiel zijn
Grote onzin wederom. Hoe moet een Vertonghen een centrale verdediger! zich ontwikkelen als hij het halve vorige seizoen op linksback heeft gespeeld? Dan sta je alleen maar stil in je ontwikkeling.![]()
hoe ik het zie is, elk nieuw seizoen blijven een paar spelers en een paar gaan weg, die vul je aan met een paar aankopen en jeugdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat willen jullie dan?
Stel je leidt ieder jaar 2 goede spelers op en verkoopt er ook weer 2. Dan bouw je toch niks op en word je nooit meer een topclub? Dat geld moet toch ergens voor worden gebruikt?
en aangezien er veel geďnvesteerd wordt in de jeugd denk ik dat er de komende jaren wel een paar pareltjes in het eerste gaan komen
en het streven moet dan natuurlijk zijn dat zowel de aankopen en de jeugd (in potentie) beter zijn of kunnen worden dan de spelers die er op dat moment in staan![]()
hij heeft 9 wedstrijden als linksback gespeeld en 20 als centrale verdediger, volgens mij moet je nog een paar rekenlesjes inhalenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met Bale heb je het over een van de beste talenten in de wereld die had bij Stoke City nog wel die stappen gemaakt.
Grote onzin wederom. Hoe moet een Vertonghen een centrale verdediger! zich ontwikkelen als hij het halve vorige seizoen op linksback heeft gespeeld? Dan sta je alleen maar stil in je ontwikkeling.
nogmaals, vertonghen was ook alleen zijn laatste half jaar bij ajax constant en goed, dat trok hij door naar tottenham en afglopen seizoen liep het minder, hoeft niet eens zo heel raar te zijn maar bij vertonghen is het wel typisch![]()
Naja ik hoop het maar, want op dit moment (de club zit wel nu hopelijk in het omslagpunt) is het alleen maar een opleid- en uitverkoopclub, ipv aan het bouwen om écht in Europa weer te kunnen knalen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe ik het zie is, elk nieuw seizoen blijven een paar spelers en een paar gaan weg, die vul je aan met een paar aankopen en jeugd
en aangezien er veel geďnvesteerd wordt in de jeugd denk ik dat er de komende jaren wel een paar pareltjes in het eerste gaan komen
en het streven moet dan natuurlijk zijn dat zowel de aankopen en de jeugd (in potentie) beter zijn of kunnen worden dan de spelers die er op dat moment in staanWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Bron?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft 9 wedstrijden als linksback gespeeld en 20 als centrale verdediger, volgens mij moet je nog een paar rekenlesjes inhalen
nogmaals, vertonghen was ook alleen zijn laatste half jaar bij ajax constant en goed, dat trok hij door naar tottenham en afglopen seizoen liep het minder, hoeft niet eens zo heel raar te zijn maar bij vertonghen is het wel typischVoor mijn gevoel heeft hij namelijk veel meer op LB gespeeld en vooral hoeveel minuten hij op elke positie heeft gestaan
![]()
http://www.whoscored.com/Players/21778/Show/Jan-Vertonghenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bron?Voor mijn gevoel heeft hij namelijk veel meer op LB gespeeld en vooral hoeveel minuten hij op elke positie heeft gestaan
![]()
ik vind trouwens dat chadli zich ook best ontwikkelt bij tottenham, daar had ik niet veel verwachtingen van
dembele ook wel![]()
Teveel werk om de minuten te gaan uitrekenen maar dat valt idd wel mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
http://www.whoscored.com/Players/21778/Show/Jan-Vertonghen![]()
Uitspraken met betrekking tot Tottenham van jou zijn eigenlijk altijd wel onjuist.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Teveel werk om de minuten te gaan uitrekenen maar dat valt idd wel mee.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Het is gewoon een tyfus club en daar is weinig onjuist aanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Uitspraken met betrekking tot Tottenham van jou zijn eigenlijk altijd wel onjuist.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 18-06-2014 om 02:39:14Vandaag in De #Telegraaf. @AFCAjax troeft Real Madrid af en laat Robert #Muric voor 4 jaar tekenen. reageer retweet
![]()
![]()
Godverdomme goed nieuwsquote:Op woensdag 18 juni 2014 03:02 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 18-06-2014 om 02:39:14Vandaag in De #Telegraaf. @AFCAjax troeft Real Madrid af en laat Robert #Muric voor 4 jaar tekenen. reageer retweet
![]()
En de Bojans en Quenca's.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Muric![]()
Hopelijk nu klaar met de Lukoki's en de Sa's.![]()
Muric, Kishna, Fischer en nog wat jeugdspelers voor op de flanken. Niet slechtquote:Op woensdag 18 juni 2014 07:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Muric![]()
![]()
Hopelijk kan El Ghazi dit seizoen aanhaken bij het eerste.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Muric, Kishna, Fischer en nog wat jeugdspelers voor op de flanken. Niet slechtOh.![]()
Meleg misschien ook wel, en er lopen ook nog wel wat rappe negers rond denk ik zoquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk kan El Ghazi dit seizoen aanhaken bij het eerste.![]()
Dit dus! Bojan ook lekker in Spanje laten!quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Muric![]()
Toch mooi dat dit soort talenten nog steeds voor een stap naar Nederland kiezen ipv meteen voor het grote geld te gaan.![]()
Dit dus. We moeten eens ophouden met al die koopjes zoals Suarez/Eriksen. Gewoon 25 vragen en op 18 of zo uitkomen.quote:![]()
Mooi, inderdaad hopen dat Ajax nu voorin echt eens wat talent heeft dat flink kan doorgroeien en dat het eens afgelopen is met middelmaat als Lukoki en de Sa.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zeker! PSV heeft toch ook weer wat toptalenten binnen gehaald.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:33 schreef tompsv18 het volgende:
Toch mooi dat dit soort talenten nog steeds voor een stap naar Nederland kiezen ipv meteen voor het grote geld te gaan.Hopelijk is die ook snel speelgerechtigd ivm twee contracten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 03:02 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Tja, zolang ons middenveld nog steeds niet goed functioneert gaan we niet al te veel verschil zien in de wedstrijden tegen ingezakte teams."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ajb niet zeg. De voorwaarde voor een meevoetballende spits in het Ajax-systeem is dat je iig moet kunnen voetballen. Siggy kan dat niet en Huntelaar ook niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:59 schreef DeTolk het volgende:
Kunnen we niet gewoon proberen om Huntelaar terug te halen?![]()
Lekker jongens, Muric eindelijk binnen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
huntelaar kan best kaatsen enzo, het is geen siggyquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ajb niet zeg. De voorwaarde voor een meevoetballende spits in het Ajax-systeem is dat je iig moet kunnen voetballen. Siggy kan dat niet en Huntelaar ook niet.
maar buiten dat hebben we nu wel voldoende spitsen als de jong ook nog blijft![]()
Koopclub.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Nee. Want niet Deens.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
35 vragen en op 25 uitkomen. Bizar inderdaad, hoe goedkoop we onze toptalenten de laatste tijd weg hebben laten gaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. We moeten eens ophouden met al die koopjes zoals Suarez/Eriksen. Gewoon 25 vragen en op 18 of zo uitkomen.Life is what you make it.![]()
Als je ziet wat ze in Portugal of Brazilië vragen voor talenten, mogen wij ook wel wat hoger inzetten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
35 vragen en op 25 uitkomen. Bizar inderdaad, hoe goedkoop we onze toptalenten de laatste tijd weg hebben laten gaan.![]()
Het helpt natuurlijk ook mee als ze nu ver komen met het WK , goed voor de marktwaarde van Blind en Jasper.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ja,maar daar had je eigenlijk nog wel iets langer plezier van willen hebben...quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:44 schreef Stiggie het volgende:
Het helpt natuurlijk ook mee als ze nu ver komen met het WK , goed voor de marktwaarde van Blind en Jasper.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja klopt, maar ik verwacht niet dat Blind nu iedere wedstrijd 2 bepalende assists gaat geven. En we staan ook nog niet in de finale. Het hoeft nog niet zo te zijn dat hij niet te behouden is voor Ajax.... tenzij hij het hele toernooi zo doorgaat en dan is het ook terecht, net als dat Eriksen op het eind klaar was voor de stap. Wel jammer idd mocht dat zo zijn, want zo gaat de groepsfase CL overleven weer lastiger worden"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Dit is toch vrij zwart/wit? Contract is er of nietquote:Dinamo Zagreb is woest: 'Ajax is op rooftocht, wij moeten reageren'
Ajax heeft de komst van Robert Muric aangekondigd en maakt op de website van de club bekend dat 'enkel nog wat formaliteiten moeten worden afgerond', voordat de vleugelspeler speelgerechtigd zal zijn. De Amsterdammers hebben dus vertrouwen in een goede afloop, maar Dinamo Zagreb laat het er niet bij zitten. De Kroaten kondigden op de website van de club stappen tegen Ajax aan.
De achttienjarige Muric heeft een vierjarig contract getekend bij Ajax, dat meent dat er alleen een opleidingsvergoeding betaald moet worden. Daar denkt Dinamo anders over: de Kroatische club claimt dat Muric nog een eenjarig contract heeft en aast op een transfersom. Muric zegt dat hij dit vermeende contract zelf nooit ondertekend heeft en ook de handtekening van de vader of moeder van de dribbelaar ontbreekt. Die zou vereist zijn, omdat de verbintenis zou zijn getekend op het moment dat de aanvaller nog geen achttien was.
In Zagreb heeft men daar blijkbaar andere gedachten over. "Ajax heeft niet de omgangsvormen van een grote Europese club laten zien", briest Zdravko Mamic, de voorzitter van Dinamo. "Dit is in strijd met de reglementen van de FIFA en de regels van fair play tussen de clubs. Ajax wist dat Robert Muric een doorlopend contract heeft, een contract dat is onderschreven door de Kroatische voetbalbond. Toch hebben ze besloten om tegen de regels in te gaan."
Mamic kondigt aan dat hij legale stappen zal ondernemen, om de belangen van zijn club te beschermen. "Wij weten hoe het werkt met transfers: eerst worden de clubs het eens over een transfersom, vervolgens mag de speler gaan praten met een andere club. Ajax is op rooftocht en daarom vinden wij dat we moeten reageren." Ajax heeft bij de transfer van Muric overigens informatie opgevraagd bij de KNVB en UEFA en is er zeker van dat het niets verkeerds doet.![]()
Eigenlijk gaan ze dan net weg op moment dat je er plezier van kan hebben. Tot nu was het vooral opleiden en ervaring opdoen ipv dragend zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja,maar daar had je eigenlijk nog wel iets langer plezier van willen hebben...Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Dinamo beweert dus dat zij handtekeningen hebben van Muric en zijn pa op een contract tot 2015. Muric noemt die niet geldig.. Tsja.. Wordt een zaak voor FIFA, beter beginnen ze daar direct mee.. Duurt lang genoegquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:34 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit is toch vrij zwart/wit? Contract is er of niet![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:34 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit is toch vrij zwart/wit? Contract is er of niet
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ach gossie, nog steeds butthurt?quote:
ALS Ajax zich niet gedraagt volgens de regels (waar ik niet vanuit ga), dan lezen we het wel.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2014 17:17:05 ]![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)transfer-Muric.dhtml
Eerst spelers weghalen uit de jeugd wegkapen met mooie praatjes bij Psv en Feyenoord en nu dit het fatsoen is weer ver te zoeken.blablablabla![]()
Dat Gentlemans Agreementquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:21 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)transfer-Muric.dhtml
Eerst spelers weghalen uit de jeugd wegkapen met mooie praatjes bij Psv en Feyenoord en nu dit het fatsoen is weer ver te zoeken..
![]()
Kan Overmars nu lekker gaan ontkennen in de media maar het heeft wel degelijk 40-45 jaar bestaan.quote:
Snap sowieso niet als je eigen jeugdopleiding zo superieur is waarom je je dan moet verlagen tot dit soort kneuzenpraktijken maar het zal wel dan.
En dan straks zelf zeker weer het hardste janken als Arsenal een spelertje bij jullie uit de B1 haalt.blablablabla![]()
piep piepquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan Overmars nu lekker gaan ontkennen in de media maar het heeft wel degelijk 40-45 jaar bestaan.
Snap sowieso niet als je eigen jeugdopleiding zo superieur is waarom je je dan moet verlagen tot dit soort kneuzenpraktijken maar het zal wel dan.
En dan straks zelf zeker weer het hardste janken als Arsenal een spelertje bij jullie uit de B1 haalt.![]()
Ik kan me een aantal jaar geleden herinneren dat PSV aanklopte bij jeugdseplers van Ajax die nu in Ajax I zitten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan Overmars nu lekker gaan ontkennen in de media maar het heeft wel degelijk 40-45 jaar bestaan.
En dan straks zelf zeker weer het hardste janken als Arsenal een spelertje bij jullie uit de B1 haalt.![]()
Vind ik ook niet normaal als dat zo zou zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me een aantal jaar geleden herinneren dat PSV aanklopte bij jeugdseplers van Ajax die nu in Ajax I zitten.
Kijk als spelers zelf aangeven weg te willen, naar Ajax zoals die broertjes of andersom naar Psv zoals die Bergwijn destijds geen probleem allemaal maar actief scouten en jeugdspelers gaan benaderen bij je rivaal/concurrent whatever is natuurlijk triest.
Net als dat jongetje die niet naar de B1 mocht en dan vervolgens naar Ajax gaat als hij zelf die stap maakt prima maar voor een club is het natuurlijk wel goedkoop scoren als een speler een conflict heeft bij zijn huidige club of anderzijds door bijvoorbeeld met geld te manipuleren om m weg te lokken.
Ben je nog 1 stap verwijderd van het van buitenaf forceren van een breuk middels mooie verhalen of geld en zo spelers losweken wat die Engelse schijtclubs doen.blablablabla![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind ik ook niet normaal als dat zo zou zijn.
Kijk als spelers zelf aangeven weg te willen, naar Ajax zoals die broertjes of andersom naar Psv zoals die Bergwijn destijds geen probleem allemaal maar actief scouten en jeugdspelers gaan benaderen bij je rivaal/concurrent whatever is natuurlijk triest.
Net als dat jongetje die niet naar de B1 mocht en dan vervolgens naar Ajax gaat als hij zelf die stap maakt prima maar voor een club is het natuurlijk wel goedkoop scoren als een speler een conflict heeft bij zijn huidige club of anderzijds door bijvoorbeeld met geld te manipuleren om m weg te lokken.
Ben je nog 1 stap verwijderd van het van buitenaf forceren van een breuk middels mooie verhalen of geld en zo spelers losweken wat die Engelse schijtclubs doen.![]()
![]()
Er is een verschil tussen spelers benaderen en benaderd worden door spelers, maar dat is schijnbaar moeilijk te begrijpenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja die spelers bellen Ajax zelf op natuurlijk. Logisch man, echt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen spelers benaderen en benaderd worden door spelers, maar dat is schijnbaar moeilijk te begrijpenblablablabla![]()
Dat is inderdaad naar buiten gebracht. Overigens is Overmars niet de enige die het bestaan van dat agreement ontkentquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja die spelers bellen Ajax zelf op natuurlijk. Logisch man, echt.![]()
![]()
In het geval van de Maduro-broertjes klopt dat wel was (schoon)familie van Boukhari of iets. In alle andere gevallen van is dat maar helemaal de vraag.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad naar buiten gebracht. Overigens is Overmars niet de enige die het bestaan van dat agreement ontkent
Muric zullen ook wel jodenstreken geweest zijn anders zal Dinamo nu niet over de zeik en gedreigd worden met een rechtszaak.
Zal vast niet het eerst talent zijn dat men daar wegkaapt.blablablabla![]()
Het valt moeilijk te bewijzen inderdaad, maar ik geloof niet dat Overmars naar de Herdgang gaat en naar jeugdspelers fluistert: 'psssst, wil jij bij ons komen voetballen?'quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
In het geval van de Maduro-broertjes klopt dat wel was (schoon)familie van Boukhari of iets. In alle andere gevallen van is dat maar helemaal de vraag.
Muric zullen ook wel jodenstreken geweest zijn anders zal Dinamo nu niet over de zeik en gedreigd worden met een rechtszaak.
Zal vast niet het eerst talent zijn dat men daar wegkaapt.
In het geval van Muric hebben wij allemaal geen flauw idee hoe het precies zit. Lijkt me dus wat voorbarig om daar conclusies over te trekken.![]()
Muric is sowieso een totaal ander verhaal want die is 18 al zou het wel vreemd zijn als ze een zaak willen beginnen als daar totaal geen aanleiding voor is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het valt moeilijk te bewijzen inderdaad, maar ik geloof niet dat Overmars naar de Herdgang gaat en naar jeugdspelers fluistert: 'psssst, wil jij bij ons komen voetballen?'
In het geval van Muric hebben wij allemaal geen flauw idee hoe het precies zit. Lijkt me dus wat voorbarig om daar conclusies over te trekken.
Snap je relaas niet zo Als Overmars nou ontkent dat er een dergelijk agreement is waarom zou hij dan als gevolg daarvan niet (laten) scouten bij bijvoorbeeld Feyenoord en/of Psvblablablabla![]()
Tja, Muric zal ook wel niet tekenen bij een andere club als hij vindt geen aanleiding te hebben dat niet te doen hé?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Muric is sowieso een totaal ander verhaal want die is 18 al zou het wel vreemd zijn als ze een zaak willen beginnen als daar totaal geen aanleiding voor is.
Snap je relaas niet zo Als Overmars nou ontkent dat er een dergelijk agreement is waarom zou hij dan als gevolg daarvan niet (laten) scouten bij bijvoorbeeld Feyenoord en/of Psv
En waarom dat niet gebeurt begrijp ik ook niet, dat zal dan wel weer onder de categorie 'niet netjes' vallen![]()
Muric zat onder de plak van die maffia daar, gelukkig haalt Ajax hem daar wegquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Muric is sowieso een totaal ander verhaal want die is 18 al zou het wel vreemd zijn als ze een zaak willen beginnen als daar totaal geen aanleiding voor is.
Snap je relaas niet zo Als Overmars nou ontkent dat er een dergelijk agreement is waarom zou hij dan als gevolg daarvan niet (laten) scouten bij bijvoorbeeld Feyenoord en/of Psv
En nee, agreement is niet actief scouten. Als wat feyenoorders en een psv'er inzien dat ze beter af zijn bij Ajax, gaat Ajax ze niet weigeren.
Zo moeilijk is het niet![]()
Toch vind ik Ajax wel opmerkelijk vaak bij dergelijke incidentjes betrokken. Individueel zijn de meeste gevallen natuurlijk moeilijk in te schatten, maar over de hele lijn gezien is het wel opmerkelijk. Is al jaren gaande zulk soort grapjes, al begonnen met het stoken rond Suarez.
Ze lijken die rol een beetje over te hebben genomen van PSV, wat constant probeerde spelers van Feyenoord, en ik geloof ook een aantal van Ajax te lokken (Ik meen Kalou, de Guzman en zelfs van Persie).
Jammer.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
quote:#Ajax hoopt dat Muric volgende week speelgerechtigd is. Hij zal bij A-selectie gaan trainen, die beginnen 23 jun![]()
Beetje zielig clubje hoor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat een onzinquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:32 schreef De_Pel het volgende:
Toch vind ik Ajax wel opmerkelijk vaak bij dergelijke incidentjes betrokken. Individueel zijn de meeste gevallen natuurlijk moeilijk in te schatten, maar over de hele lijn gezien is het wel opmerkelijk. Is al jaren gaande zulk soort grapjes, al begonnen met het stoken rond Suarez.
Ze lijken die rol een beetje over te hebben genomen van PSV, wat constant probeerde spelers van Feyenoord, en ik geloof ook een aantal van Ajax te lokken (Ik meen Kalou, de Guzman en zelfs van Persie).
Jammer.![]()
Er zijn helemaal geen spelers onder valse voorwendselen weggehaald bij PSV of Feyenoord.. Bazoer wou zelf weg, Noa Lang wou zelf weg. De problemen met buitenlandse spelers, tsja. Daaraan zitten aantal zaakwaarnemers achter, normaliter haakt zo'n club dan af. Ajax niet, die zet door en met succes zo blijkt bij Meleg. Die zaak won Ajax, daar hebben ze veel kennis van opgedaan. Die passen ze dan nu toe bij Muric en het lijkt erop dat Ajax weer gelijk heeftquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:32 schreef De_Pel het volgende:
Jammer.![]()
Meh. Ik vind het gewoon opvallend. Ik zeg niet dat Ajax héél fout zit, maar ik zou het niet erg waarderen bij mijn club, als rechtszaken een standaard onderdeel van de bedrijfsvoering worden. Zelfs naar de eigen spelers wordt zo af en toe wat jammerlijk gehandeld (vertongens oprotpremie).quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen spelers onder valse voorwendselen weggehaald bij PSV of Feyenoord.. Bazoer wou zelf weg, Noa Lang wou zelf weg. De problemen met buitenlandse spelers, tsja. Daaraan zitten aantal zaakwaarnemers achter, normaliter haakt zo'n club dan af. Ajax niet, die zet door en met succes zo blijkt bij Meleg. Die zaak won Ajax, daar hebben ze veel kennis van opgedaan. Die passen ze dan nu toe bij Muric en het lijkt erop dat Ajax weer gelijk heeft
Gevalletjes Suarez vind ik sowieso niet kunnen, maar dat is natuurlijk ook weer geen dagelijkse situatie bij Ajax.
Daarnaast ook wel apart dat zogenaamd ineens de halve Feyenoord- en PSV jeugd naar ajax zou willen, terwijl bij beide clubs de perspectieven alleen maar verbeterd zijn. PSV kan het kopen ook niet volhouden, dus daar gaat langzaam aan ook meer jeugd de kans krijgen. Bij Feyenoord krijgt de jeugd natuurlijk al jaren alle kansen, de jeugdopleidingis al 4-5 jaar op rij gekozen als de beste van Nederland, de club steeds gezonder wordt, met het nieuwe stadion ook de faciliteiten voor de jeugd worden aangepakt en straks structureel de begroting significant verhoogd. Geloof dat er in pakweg een jaar 4 man van Feyenoord naar ajax overstapt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Is ook een non discussiequote:Op donderdag 19 juni 2014 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat gejank van ElanElke club doet dit alleen Ajax op een hoger niveau.
![]()
Hebben ze weer een reden om over Ajax te janken hoor.
Zorg dan dat je zelf een betere jeugdopleiding heb in plaats van te huilen dat ze weggaan![]()
Tja, dat Feyenoord in Nederland, let wel; in Nederland, wordt verkozen tot beste jeugdopleiding voor vijfde keer op rij zegt me niet zoveel. Statistieken geven aan dat Ajax juist meeste topspelers oplevert, dat is ook wat je wil. Je wil de beste spelers opleiden, niet het beste jeugdteam. Op dat vlak doet Feyenoord misschien toch iets verkeerd. Wat dat betreft vinden de jeugdspelers van andere clubs blijkbaar ook dat je meer leert bij Ajax dan bij de huidige club. Uiteraard speelt de bekendheid en status van Ajax ook mee wereldwijd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daarnaast ook wel apart dat zogenaamd ineens de halve Feyenoord- en PSV jeugd naar ajax zou willen, terwijl bij beide clubs de perspectieven alleen maar verbeterd zijn. PSV kan het kopen ook niet volhouden, dus daar gaat langzaam aan ook meer jeugd de kans krijgen. Bij Feyenoord krijgt de jeugd natuurlijk al jaren alle kansen, de jeugdopleidingis al 4-5 jaar op rij gekozen als de beste van Nederland, de club steeds gezonder wordt, met het nieuwe stadion ook de faciliteiten voor de jeugd worden aangepakt en straks structureel de begroting significant verhoogd. Geloof dat er in pakweg een jaar 4 man van Feyenoord naar ajax overstapt.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ing-van-Europa.dhtml![]()
Dat zegt mij dan weer niet zoveel, omdat daar enkel wordt gekeken naar aantallen, niet naar de werkwijze van de club en de ontwikkeling van talent.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, dat Feyenoord in Nederland, let wel; in Nederland, wordt verkozen tot beste jeugdopleiding voor vijfde keer op rij zegt me niet zoveel. Statistieken geven aan dat Ajax juist meeste topspelers oplevert, dat is ook wat je wil. Je wil de beste spelers opleiden, niet het beste jeugdteam. Op dat vlak doet Feyenoord misschien toch iets verkeerd. Wat dat betreft vinden de jeugdspelers van andere clubs blijkbaar ook dat je meer leert bij Ajax dan bij de huidige club. Uiteraard speelt de bekendheid en status van Ajax ook mee wereldwijd.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ing-van-Europa.dhtml
Maargoed, dat is verder compleet niet relevant, mijn punt is ook niet wie er beter zou zijn: het gaat er om dat het opmerkelijk is dat de perspectieven bij Feyenoord in eigenlijk elk te bedenken opzicht nu beter zijn dan ze ooit in de laatste 25 jaar zijn geweest, en dat er nu juist 'ineens' de ene na de andere zou willen overlopen. Dit terwijl ajax een aardig dipje heeft gehad, en zodoende heel graag spelers van buitenaf erbij zoekt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Ik denk dat het de voorlaatste 4 jaar wel terecht is, dat ze hem afgelopen seizoen ook kregen, nou ja het zij zo maar het zal bij Ajax nu op een hoger niveau zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, dat Feyenoord in Nederland, let wel; in Nederland, wordt verkozen tot beste jeugdopleiding voor vijfde keer op rij zegt me niet zoveel. Statistieken geven aan dat Ajax juist meeste topspelers oplevert, dat is ook wat je wil. Je wil de beste spelers opleiden, niet het beste jeugdteam. Op dat vlak doet Feyenoord misschien toch iets verkeerd. Wat dat betreft vinden de jeugdspelers van andere clubs blijkbaar ook dat je meer leert bij Ajax dan bij de huidige club. Uiteraard speelt de bekendheid en status van Ajax ook mee wereldwijd.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ing-van-Europa.dhtml![]()
Nee dat is waar. Maar het zegt wel iets over de werkwijze, blijkbaar hebben die spelers zodanig goede basis dat er altijd wel interesse is van andere clubs.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zegt mij dan weer niet zoveel, omdat daar enkel wordt gekeken naar aantallen, niet naar de werkwijze van de club en de ontwikkeling van talent.Perspectieven zijn als je puur enkel kijkt naar Feyenoord voor hun beter geworden. Dat juich ik ook toe, meer clubs die enig rol kunnen spelen in Europa (coëfficienten). Maar voor veel jeugdspelers, met name uit het buitenland, speelt toch wel mee of je in CL of EL speelt.quote:Maargoed, dat is verder compleet niet relevant: het gaat er om dat het opmerkelijk is dat de perspectieven bij Feyenoord in eigenlijk elk te bedenken opzicht nu beter zijn dan ze ooit in de laatste 25 jaar zijn geweest, en dat er nu juist 'ineens' de ene na de andere zou willen overlopen. Dit terwijl ajax een aardig dipje heeft gehad, en zodoende heel graag spelers van buitenaf erbij zoekt.![]()
Absoluut. Zal ik ook niet ontkennen. Nogmaals, het gaat mij er niet om wie er hierin beter zou zijn, het gaat mij er om dat Feyenoord goed genoeg is dat dit geen reden zou hoeven zijn om over te stappen naar de concurrentie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Maar het zegt wel iets over de werkwijze, blijkbaar hebben die spelers zodanig goede basis dat er altijd wel interesse is van andere clubs.Voor een Muric etc. uiteraard wel, al speelt Zagreb natuurlijk ook gewoon altijd europees. Voor die pisvlekjes die uit de Feyenoord jeugd zijn overgelopen is dat natuurlijk vrij irrelevant, gezien, door de ontwikkelingen bij Feyenoord, de situatie tegen de tijd dat zij door kunnen breken geheel anders kan zijn.quote:Perspectieven zijn als je puur enkel kijkt naar Feyenoord voor hun beter geworden. Dat juich ik ook toe, meer clubs die enig rol kunnen spelen in Europa (coëfficienten). Maar voor veel jeugdspelers, met name uit het buitenland, speelt toch wel mee of je in CL of EL speelt.
We weten allemaal maar een klein stukje van het verhaal, maar opmerkelijk is het zeker, en ik krijg er niet bepaald het idee van dat ajax alles helemaal netjes speelt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
En waarom precies zou je alles netjes moeten spelen? Ik ben al lang blij dat Ajax het niet meer doet. Vroeger deden de grote clubs ook smerige dingen en bleven wij maar netjes volgens de regels bezig![]()
![]()
Het komt gewoon zelden voor dat een speler van de jongste jeugd het helemaal tot aan het eerste haalt, dat dit bij Feyenoord gelukt is met die Vilhena, Boetius generatie is uniek, leuk maar wel een uitzondering.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En waarom precies zou je alles netjes moeten spelen? Ik ben al lang blij dat Ajax het niet meer doet. Vroeger deden de grote clubs ook smerige dingen en bleven wij maar netjes volgens de regels bezig![]()
MURIC, WELKOM!
Toch een heerlijke toekomstbestendige aanval zo, of ze nu al wat gaan laten zien is wel de vraag natuurlijk .![]()
3 Linkspotenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Kishna - Milik - Muric eerst gewoon, Fischer is er toch nog niet.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Kishna mooi naar binnen omdat ie anders Boilesen in de weg loopt. Superieur Ajax volgend seizoen.quote:![]()
Gewoon de 100 goals weer aan tikken komend seizoen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kishna mooi naar binnen omdat ie anders Boilesen in de weg loopt. Superieur Ajax volgend seizoen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 @ 23:00 schreef Class het volgende:
Wat mis ik het om die geweldenaar wekelijks te zien![]()
![]()
![]()
En dan te bedenken dat sommige mensen het niet erg vonden dat hij vertrok omdat hij toch niet in het systeem van Frank zou passen
Snelle Egel![]()
![]()
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Wat een speler, niet normaal manquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch trots dat de beste speler van afgelopen seizoen bij ons heeft gespeeld![]()
Fischer moet dit seizoen gewoon weer de kans krijgen hoor. Niet gelijk afschrijven"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Nee man was Gerrard met de assistquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:10 schreef Syntix het volgende:
Suarez een heldmaar wel buitenspel volgens mij...
![]()
Ja die speelde een ongelukkige wedstrijdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jammer, want Gerrard is een nog net iets grotere held![]()
Klopt, maar de tactiek van Engeland is dan ook echt dramatischquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja die speelde een ongelukkige wedstrijdZe zouden daar eens een Nederlandse coach op moeten zetten, want het lijkt erop alsof die Engelsen echt totaal geen benul van tactiek/positiespel hebben.
Ontopic: voor welke positie moeten er nog spelers komen of welke spelers moeten nog worden gekocht?![]()
Die Engelsen hebben toch gewoon ook een heel matig team? Ik vond ze eigenlijk nog beter spelen dan verwacht. Beetje sneu dat die Hodgson nu zo afgekraakt wordt in Engeland.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt, maar de tactiek van Engeland is dan ook echt dramatischZe zouden daar eens een Nederlandse coach op moeten zetten, want het lijkt erop alsof die Engelsen echt totaal geen benul van tactiek/positiespel hebben.
Ontopic: voor welke positie moeten er nog spelers komen of welke spelers moeten nog worden gekocht?
Wat het aankoopbeleid:
Keeper: ervaren tweede man als Vermeer vertrekt. Bijvoobeeld Boer, die heeft al aangegeven dat ie dat best wil.
Cillessen/Vermeer/Leeuwenburgh
Rechtsback: prima bezet
Van Rhijn, Ligeon, Tete
Centraal: prima bezet (ik hoop wel dat Moisander alsnog blijft)
Veltman, Van der Hoorn, Tete
Moisander, Denswil, Riedewald
Linksback: prima bezet (Als Moisander gaat zal Viergever wel vooral centraal spelen, dan hoop ik nog wel dat ze een talentvolle back aantrekken voor achter Boilesen. In de jeugd zit niet zoveel (Riedewald vind ik geen back) en Dijks komt tekort.
Boilesen, Viergever, Dijks (of aankoop)
Rechtshalf: prima bezet. Daar zou je af en toe nog een jeugdspeler door kunnen laten schuiven of Lobotka terughalen. Geen De Jong!!
Klaassen, Schone, Lobotka/jeugd
CVM Hier wordt het iets lastiger als Blind een blessure heeft. Hopelijk gaan ze in ieder geval proberen zijn contract te verlengen. Zou Riedewald hier in de toekomst ook kunnen spelen en anders wellicht Duarte?
Blind, Bazoer, Duarte
LinkshalfSerero is wat mij betreft een twijfelgeval. In ieder geval voor 50 wedstrijden in een heel seizoen. Voor Andersen en Duarte geldt in mijn ogen hetzelfde. Andersen mag wel verhuurd worden, hier zou ik het liefst nog een aakoop zien (Ziyech?).
Ziyech/aankoop, Serero, jeugdspeler (El Hasnaoui, Keskin wellicht).
Rechtsbuiten Al jaren de meest slechte plek. Hopelijk nu eindelijk opgelost met Muric en Kishna.
Kishna, Muric, El Ghazi
Spits Nog zo'n matige positie de laatste jaren. Hopelijk met Zivkovic en Milik opgelost. Eventueel De Jong nog achter de hand.
Milik, De Jong, Zivkovic (lastig om dit nu al in te schatten).
LinksbuitenOok niet heel breed bezet. Kishna zal vast ook nog wel eens van links gaan spelen.
Fischer, Meleg![]()
iddquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch trots dat de beste speler van afgelopen seizoen bij ons heeft gespeeld
eriksen![]()
![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:14 schreef Durmada het volgende:
Is die rechtsback die is vertrokken naar AZ, Djavan Anderson, een beetje goed?![]()
Van Rhijn, Tete, Ligeon, Owusu en Terry zijn beter.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:14 schreef Durmada het volgende:
Is die rechtsback die is vertrokken naar AZ, Djavan Anderson, een beetje goed?![]()
Is toch die aanvaller die Overmars eerder al in het AD noemde denk ik. Vertrouwen is blijkbaar zo groot dat hij het gelijk in het eerste mag laten zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:49 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar Muric moet ik zeggen![]()
Niet alleen naar Muric, maar ook naar Meleg. Ben echt benieuwd wat die kan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:49 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar Muric moet ik zeggen![]()
Wie zegt dat ie in het eerste mag?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is toch die aanvaller die Overmars eerder al in het AD noemde denk ik. Vertrouwen is blijkbaar zo groot dat hij het gelijk in het eerste mag laten zien.![]()
Is volgens mij wel voor het eerste aangetrokken dus hij gaat wel zijn kansen krijgen in ieder geval.quote:
Is niet de bedoeling dat ie in Jong Ajax terecht komt al zou dat later in het seizoen wel kunnen natuurlijk als ie zwak presteert.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgens mij ging dat toen om een spits, dus Zivkovic lijkt mequote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is toch die aanvaller die Overmars eerder al in het AD noemde denk ik. Vertrouwen is blijkbaar zo groot dat hij het gelijk in het eerste mag laten zien.Ik weet niet of dat al besloten is of het gebeurt, maar hij zal toch wel eens met het eerste mee moeten draaien. Had eerlijk gezegd verwacht dat hij vorig seizoen wel zijn eerste minuten zou maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:38 schreef Ooku het volgende:
[..]
Niet alleen naar Muric, maar ook naar Meleg. Ben echt benieuwd wat die kan.
Waren laatst ook geruchten dat hij verhuurd zou gaan worden, misschien gebeurt dat ook wel, maar gezien de vleugelspelers die we hebben weet ik niet of dat verstandig is.![]()
Volgens mij plaatste Jordi dat enige tijd geleden, dat ze de regels voor Jong Ajax willen versoepelen. Die 15 wedstrijden die je max. mag spelen blijft, maar het gaat blijkbaar zo zijn dat een invalbeurt pas telt als een gespeelde wedstrijd als je langer dan 45 minuten gespeeld hebt. Een talent kan dan dus op zondag/zaterdag een kwartiertje meedoen, en op maandag spelen bij Jong Ajax dacht ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is volgens mij wel voor het eerste aangetrokken dus hij gaat wel zijn kansen krijgen in ieder geval.
Is niet de bedoeling dat ie in Jong Ajax terecht komt al zou dat later in het seizoen wel kunnen natuurlijk als ie zwak presteert.![]()
"We houden heel Europa in de gaten. Is hij niet te oud, niet te duur, nog niet doorgebroken? Heeft-ie iets extra? De lat ligt hoog. Voor volgend seizoen hebben we een aanvaller, die individuele klasse gaat brengen. Gescout in zijn eigen land".quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat toen om een spits, dus Zivkovic lijkt me
[..]
Ik weet niet of dat al besloten is of het gebeurt, maar hij zal toch wel eens met het eerste mee moeten draaien. Had eerlijk gezegd verwacht dat hij vorig seizoen wel zijn eerste minuten zou maken.
Waren laatst ook geruchten dat hij verhuurd zou gaan worden, misschien gebeurt dat ook wel, maar gezien de vleugelspelers die we hebben weet ik niet of dat verstandig is.![]()
Apart inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:48 schreef HamburgerHenk het volgende:
Mis ik wat? Sneijder had toch 2 assists? Vrije trap + bal op robben waar ie heeeeeeeeeel snel liep.![]()
Nee, dat is niet apart. Vrije trap van Sneijder werd in eerste instantie op de paal ingezet door De Vrij, en daarna raakte hij de bal opnieuw aan en ging hij pas in de goal.quote:![]()
Apart dusquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dat is niet apart. Vrije trap van Sneijder werd in eerste instantie op de paal ingezet door De Vrij, en daarna raakte hij de bal opnieuw aan en ging hij pas in de goal.![]()
Nee hoor, als de bal er in de rebound ingaat is het niet apart dat de FIFA het niet ziet als een assist van Sneijder.quote:![]()
Schijnbaar willen Real Madrid & Barcelona voldoen aan de gelimiteerde transfersom van Suárez van 65 miljoen. Hebben wij een doorverkoop percentage?![]()
![]()
Een opleidingspercentage lijkt me toch sowieso wel?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:34 schreef Heeinz het volgende:
Schijnbaar willen Real Madrid & Barcelona voldoen aan de gelimiteerde transfersom van Suárez van 65 miljoen. Hebben wij een doorverkoop percentage?![]()
Dat krijg je toch alleen van de jaren opleiding voor zijn 21e ?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een opleidingspercentage lijkt me toch sowieso wel?
Volgens mij kwam ie op zijn 21e naar Ajax toe dus niks, nada, noppes.
Groningen krijgt wel een jaartje waarschijnlijk (die toch al lekker gecasht hebben met Robben).
Zou natuurlijk wel kunnen dat Ajax een doorverkooppercentage heeft bedongen bij Liverpool, dat zou natuurlijk helemaal goed zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat had ik wel in mn hoofd, dat ajax geld zou krijgen bij een buitenlandse transfer van Suarez..
Edit: opleidingsvergoeding is tot 23 jaar, dus dan heeft Ajax recht op 1%. Is evt toch 650k.![]()
Lijkt me wel inderdaad.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:44 schreef Heeinz het volgende:
Traint Muric wel al mee vanaf morgen? Weet iemand dat? En verder Milik en Zivkovic ook wel toch?![]()
Ah.twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 18-06-2014 om 15:12:29#Ajax hoopt dat Muric volgende week speelgerechtigd is. Hij zal bij A-selectie gaan trainen, die beginnen 23 juni reageer retweet
![]()
Meetrainen en oefenwedstrijden kunnen ze hem niet van afhouden, om hem speelgerechtigd te krijgen hebben ze nog een dikke maand.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:47 schreef Heeinz het volgende:
Ah.twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 18-06-2014 om 15:12:29#Ajax hoopt dat Muric volgende week speelgerechtigd is. Hij zal bij A-selectie gaan trainen, die beginnen 23 juni reageer retweet
![]()
Top. Kunnen we daar mooi van genieten binnenkortquote:Op zondag 22 juni 2014 14:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Meetrainen en oefenwedstrijden kunnen ze hem niet van afhouden, om hem speelgerechtigd te krijgen hebben ze nog een dikke maand.![]()
![]()
quote:Ajacieden bijna terug van vakantie
Terwijl het Nederlands elftal zich maandag voorbereidt op het laatste WK-groepsduel met Chili, later die dag, hervat het eerste elftal van Ajax vele duizenden kilometers verderop de training. Uiteraard zonder de internationals Daley Blind, Joël Veltman en Jasper Cillessen, die in Brazilië actief zijn. Wel aanwezig zijn onder anderen Siem de Jong en Nicolai Boilesen. Zij gingen afgelopen maandag al aan de slag op de Toekomst.
Ruim acht weken na het behalen van de vierde landstitel op rij staan de technische staf, onder leiding van trainer Frank de Boer, en de spelers aan de vooravond van een nieuwe krachtproef die opnieuw moet leiden naar succes. Met welke selectie dat gebeurt, zal nog lang onzeker blijven, aangezien de transfermarkt tot 1 september is geopend.
Ajax verzekerde zich tot nu toe van de diensten van Nick Viergever, Richairo Zivkovic, Arkadiusz Milik (op huurbasis) en Robert Muric, die overkwamen van respectievelijk AZ, FC Groningen, Bayer Leverkusen en het Kroatische Dinamo Zagreb. Al is laatstgenoemde nog niet speelgerechtigd vanwege een aantal formaliteiten dat nog moeten worden vervuld. Daartegenover staat het vertrek van Bojan Krkic (FC Barcelona) en Christian Poulsen (onbekend) en het tijdelijk stallen van Mickey van der Hart bij Go Ahead Eagles. Bovendien nam Danny Hoesen, na een korte onderbreking bij PAOK Saloniki in Griekenland, definitief de wijk naar FC Groningen.
De spelers van Ajax melden zich maandag beurtelings op de club voor de jaarlijkse intake. Dinsdag staan de eerste twee trainingen op het programma. Woensdagmiddag is de eerste openbare training van het nieuwe seizoen op sportcomplex de Toekomst. De open training begint woensdag om 14:00 uur. Drie dagen later (zaterdag) speelt Ajax de eerste oefenwedstrijd in en tegen SDC Putten, dat afgelopen seizoen in de middenmoot van de Hoofdklasse A eindigde. Dit duel is een kopie van het eerste oefenduel van de vorige jaargang, toen Ajax op de Veluwe met 1-4 zegevierde. Dejan Meleg, Davy Klaassen, Nicolai Boilesen en Jody Lukoki maakten toen de eerste Ajax-treffers van het seizoen.
In de week van maandag 30 juni vertrekt Ajax evenals vorig jaar naar Oostenrijk, waar tevens een oefenwedstrijd tegen FC Wacker Innsbruck op het programma staat. De derde week trainen de Ajacieden weer in eigen huis alvorens zij in week vier naar het traditionele trainingskamp in De Lutte verkassen. Ook daar zullen weer de gebruikelijke oefenwedstrijden plaatsvinden. Het is in elk geval al zeker dat de oefenstage in Twente op zaterdag 19 juli wordt afgesloten met een wedstrijd tegen Real Sociedad uit het Spaanse Baskenland. Deze ontmoeting zal worden gespeeld op sportpark De Boshoek in Hardenberg. De aanvang is 14:30 uur.
Ajax speelt op zondag 3 augustus de eerste officiële wedstrijd van het seizoen tegen FC Zwolle. Deze strijd om de Johan Cruijff Schaal is een herhaling van de bekerfinale, waarin de Amsterdammers met 5-1 onderuit gingen. Hoewel Ricardo van Rhijn nog wel de score opende met een fenomenaal afstandsschot, maakten Ryan Thomas (2x), Guyon Fernandez (2x) en Bram van Polen korte metten met de landskampioen.
Op zondag 10 augustus start Ajax vanaf 14:30 uur in eigen huis de competitie tegen Vitesse. Een week later reizen de Ajacieden af naar Alkmaar voor het uitduel bij AZ. Op 24 augustus is Ajax - PSV de eerste topper van het seizoen.![]()
Anders ik weltwitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 22-06-2014 om 19:38:08F: Ook na 4 titels op rij beginnen we komend seizoen weer met een schone lei. Morgen 1e training. Ik heb er zin in! @AFCAjax reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FRANK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alsof jij naar de eerste training gaat.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:52 schreef Heeinz het volgende:
Anders ik weltwitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 22-06-2014 om 19:38:08F: Ook na 4 titels op rij beginnen we komend seizoen weer met een schone lei. Morgen 1e training. Ik heb er zin in! @AFCAjax reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FRANK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bedoelt 'ie ook niet, dakhaasquote:Op zondag 22 juni 2014 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
alsof jij naar de eerste training gaat.![]()
wat moet je ook daarquote:Op zondag 22 juni 2014 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
alsof jij naar de eerste training gaat.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
alsof jij naar de eerste training gaat.
En nee, ik ga inderdaad niet naar Amsterdam voor een training![]()
Frank anders wel. "Morgen eerste training. Ik heb er zin in!"quote:
Het feit dat Heeinz "anders ik wel" zegt, impliceert dat hij ook zin heeft in die eerste training.
Doeg.![]()
![]()
Ik ga ook gewoon naar de eerste training van mijn club hoor.quote:
Ach ja. Verschil in beleving.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2014 22:11:36 ]![]()
Ik heb wel zin in de eerste training ja, aangezien dat het begin van het nieuwe seizoen betekentquote:Op zondag 22 juni 2014 22:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Frank anders wel. "Morgen eerste training. Ik heb er zin in!"
Het feit dat Heeinz "anders ik wel" zegt, impliceert dat hij ook zin heeft in die eerste training.
Doeg.![]()
![]()
wat een onzinquote:Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon naar de eerste training van mijn club hoor.
Ach ja. Verschil in beleving.
ik ga echt niet een dag vrij nemen voor de eerste training van mijn club hoor
ga sowieso naar geen enkele training op die voor de klassieker na danGroot fan van User Wotte![]()
O ja, dat idee dat jullie gejat hebben.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een onzin
ik ga echt niet een dag vrij nemen voor de eerste training van mijn club hoor
ga sowieso naar geen enkele training op die voor de klassieker na dan.
![]()
't is allemaal wat.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja, dat idee dat jullie gejat hebben..
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja, dat idee dat jullie gejat hebben..
En ze zeggen dat Ajacieden arrogant zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon naar de eerste training van mijn club hoor.
Ach ja. Verschil in beleving.Een aantal Feyenoorders voelen zich verheven boven alles en iedereen omdat ze meer ''beleving'' hebben
![]()
![]()
Lekker laten gaan joh, die zelfpijperij van sommige Feyenoorders is toch puur vermaakquote:Op zondag 22 juni 2014 22:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
En ze zeggen dat Ajacieden arrogant zijnEen aantal Feyenoorders voelen zich verheven boven alles en iedereen omdat ze meer ''beleving'' hebben
![]()
En als ze achterstaan tegen Ajax is er geen sfeerquote:Op zondag 22 juni 2014 22:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
En ze zeggen dat Ajacieden arrogant zijnEen aantal Feyenoorders voelen zich verheven boven alles en iedereen omdat ze meer ''beleving'' hebben
![]()
+ iedereen gaat weg in de 80e minuut als ze achterstaanquote:Op zondag 22 juni 2014 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En als ze achterstaan tegen Ajax is er geen sfeer
Overigens vind ik die sfeer wat geforceerd maar goed![]()
Is in de ArenA net zo.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
+ iedereen gaat weg in de 80e minuut als ze achterstaan
Overigens vind ik die sfeer wat geforceerd maar goed![]()
Voor wat het waard isquote:Swansea City lijkt zich niet meer te richten op de zomerse komst van Kolbein Sigthórsson van Ajax of Luc Castaignos van FC Twente. Volgens diverse media in Engeland maakt de Welshe club zich klaar voor de afronding van de transfer van Bafetimbi Gomis. De 28-jarige aanvaller, die na 30 juni niet meer bij Olympique Lyon onder contract staat, pakt maandag een vliegtuig naar Wales.
Gomis zal maandag een ontmoeting met voorzitter Huw Jenkins hebben en praten over een eventuele overstap naar Swansea City, dat al ruim een jaar belangstelling voor de aanvaller heeft. In de zomer van 2013 hadden the Swans zelfs dertien miljoen euro over voor Gomis, maar Olympique Lyon verleende geen medewerking. Nu zou Jenkins bereid zijn om aan de salariseisen van the French hitman te voldoen en daarmee enkele andere Premier League-clubs af te troeven.
Swansea City is naar verluidt bereid om Gomis liefst 95.000 euro per week te bieden, exclusief premies, daar de Welshe club zich een flinke transfersom bespaart. De Frans international zal naar alle waarschijnlijkheid de opvolger van de gewilde Michu worden. Swansea hoopt dat de eveneens begeerde Wilfried Bony niet vertrekt en hij een gevaarlijk duo met Gomis gaat vormen.![]()
Artikel wel gelezen?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe eerder hoe beter.. Sla je slag Swans![]()
Feestquote:Ajax en Ricardo van Rhijn zijn dicht bij een verlengde verbintenis. De rechtsback staat op het punt zijn handtekening te zetten onder een contract tot medio 2018.
Dat meldt het AD maandag. Van Rhijn beschikt nu nog over een eenjarig contract in Amsterdam.
Na Joël Veltman en Davy Klaassen, die eveneens tot 2018 bijtekenden, wordt de 23-jarige verdediger de derde speler die voor een verlengd verblijf bij Ajax kiest.
Van Rhijn was voor de zomer in grote lijnen al akkoord met de landskampioen, maar nu zouden beide partijen ook overeenkomst hebben bereikt over de details in het nieuwe contract van de Leidenaar.
De rechtsback debuteerde in 2011 als centrale verdediger in het eerste elftal van Ajax en groeide na het vertrek van Gregory van der Wiel uit tot vaste keus onder trainer Frank de Boer.
Hoewel Van Rhijn meerdere interlands voor het Nederlands elftal achter zijn naam heeft staan, was hij niet in beeld voor de WK-selectie van bondscoach Louis van Gaal.
Laten we hopen dat hij eens wat beter gaat spelen en zich gaat ontwikkelen anders voorspel ik nog jarenlang vliegende afstandsbedieningen![]()
Hij was al aan de beterende hand qua spel hoor 2e seizoenshelftquote:Op maandag 23 juni 2014 08:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Feest
Laten we hopen dat hij eens wat beter gaat spelen en zich gaat ontwikkelen anders voorspel ik nog jarenlang vliegende afstandsbedieningen![]()
Ik denk dat je in de war bent met de ArenA.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
+ iedereen gaat weg in de 80e minuut als ze achterstaanDe sfeer in de Kuip was dit jaar uberhaupt schandalig.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En als ze achterstaan tegen Ajax is er geen sfeer![]()
neequote:Op maandag 23 juni 2014 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was al aan de beterende hand qua spel hoor 2e seizoenshelft![]()
Heb je daar ook een permban gekregen dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 08:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met de ArenA.
[..]
De sfeer in de Kuip was dit jaar uberhaupt schandalig.
Nee hoor, ik sta woensdag zelfs op het heilige gras.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je daar ook een permban gekregen dan?![]()
![]()
Wat ga je bij de ArenA doen?quote:Op maandag 23 juni 2014 08:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta woensdag zelfs op het heilige gras.
dus vandaag de eerste training?
ik neem aan dat jullie allemaal gaan kijken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
gaan jullie psv'rs nou ook al de "MISSCHIEN GEEN PRIJZEN MAAR WIJ HEBBEN MEER BELEVING!!!!!" troef gebruikenquote:Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik neem aan dat jullie allemaal gaan kijken.![]()
![]()
Wij hebben geen prijzen en geen beleving.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
gaan jullie psv'rs nou ook al de "MISSCHIEN GEEN PRIJZEN MAAR WIJ HEBBEN MEER BELEVING!!!!!" troef gebruiken
Wat een kutclub is het ook.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oja, er is Brabantse gemoedelijkheid.
Nee.
Gewoon nee. Dat is Marrokaanse cultuur geworden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben geen prijzen en geen beleving.
Wat een kutclub is het ook.![]()
![]()
Vandaag is enkel de intake, morgen twee besloten trainingen. Pas woensdag eerste openbare trainingquote:Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit op schoolquote:Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik neem aan dat jullie allemaal gaan kijken.
En ik woon aan de andere kant van het land![]()
Niet nodig omdat de belangrijkste man gisteren al meldde dat hij er zin in hadquote:Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie lieten je een beetje gaan door HMF, ik snap heus wel dat jullie niet gaan kijken.
Het komt allemaal goed, op weg naar die 4e ster.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Na 5 op een rij is hij toch wel weg denk ik, sowieso na dit seizoen, dan is het maar weer afwachten.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie lieten je een beetje gaan door HMF, ik snap heus wel dat jullie niet gaan kijken.
Het komt allemaal goed, op weg naar die 4e ster.![]()
hey hmf alles goed?quote:Op maandag 23 juni 2014 08:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met de ArenA.
[..]
De sfeer in de Kuip was dit jaar uberhaupt schandalig.
de sfeer is echt geweldig he in de kuip! 2-1 verliezen in vooronde voor europees voetbal maar maakt niks uit joh want wat was de sfeer weer goed he!![]()
Sowieso, al die kakkies die nu helemaal door het dolle zijn dat er zoveel Feyenoorders in Oranje staan, ze de club zijn met de meeste eigen jeugd op het WK, er wellicht wat spelers naar grote clubs transfereren deze zomer.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:13 schreef Herqules het volgende:
[..]
hey hmf alles goed?
de sfeer is echt geweldig he in de kuip! 2-1 verliezen in vooronde voor europees voetbal maar maakt niks uit joh want wat was de sfeer weer goed he!
Ik zou me kapot schamen als mijn club met zo'n selectie (plus daarbij nog een redelijk wat scorende spits) de afgelopen jaren geen enkel prijsje heeft weten te winnen, en in Europa af ging![]()
![]()
Want wij gingen niet af in Europa wil je zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso, al die kakkies die nu helemaal door het dolle zijn dat er zoveel Feyenoorders in Oranje staan, ze de club zijn met de meeste eigen jeugd op het WK, er wellicht wat spelers naar grote clubs transfereren deze zomer.
Ik zou me kapot schamen als mijn club met zo'n selectie (plus daarbij nog een redelijk wat scorende spits) de afgelopen jaren geen enkel prijsje heeft weten te winnen, en in Europa af ging![]()
Was geen succes, maar zou het geen afgang noemen.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want wij gingen niet af in Europa wil je zeggen.![]()
Was toch erg pijnlijk tegen Boekarest en RBS al waren er natuurlijk wel wat succesjes.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was geen succes, maar zou het geen afgang noemen.![]()
Salzburg is toch wel een flinke smet op het seizoen geweest, net als de bekerfinalequote:Op maandag 23 juni 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was toch erg pijnlijk tegen Boekarest en RBS al waren er natuurlijk wel wat succesjes.![]()
Ik zie Ziyech niet komen, dus jaquote:Op maandag 23 juni 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een jaar Serero in de basis, of...?![]()
Ik vind hem hier vrij fors overkomen ja. En hoezo 'weer'?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er? Of denk je weer dat hij te dik is?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: