SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
... maar dan is dan ook alles mee gezegd.
[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2014 14:37:49 ]![]()
Derde arm wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:41 schreef Herqules het volgende:
bruno martins indi angstaanjagend
omdat het een neger is
met dunnen armpjes
wat een beest
allemachtigAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
mooie haikuquote:Op zondag 15 juni 2014 14:41 schreef Herqules het volgende:
omdat het een neger is
met dunnen armpjes
wat een beest
allemachtig![]()
Een watje is het, hij maakte nogal wat fouten afgelopen vrijdg in de eerste helft samen met De Vrij. Het was maar goed dat Vlaar z'n trope opruimde anders hed het nooit 5-1 geworden.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:41 schreef Herqules het volgende:
omdat het een neger is
met dunnen armpjes
wat een beest
allemachtig![]()
idd, door fouten van bmi had het in de eerste helft zomaar 3-0 kunnen staan, gelukkig lette vlaar wel goed opquote:Op zondag 15 juni 2014 15:15 schreef JasVerstoppen het volgende:
[..]
Een watje is het, hij maakte nogal wat fouten afgelopen vrijdg in de eerste helft samen met De Vrij. Het was maar goed dat Vlaar z'n trope opruimde anders hed het nooit 5-1 geworden.![]()
helaas!quote:Hachim Mastour signs first contract with Serie A side Milan
Milan teenage sensation Hachim Mastour has been handed his first professional contract with the Serie A giants.
It was announced on Sunday that the Italian had penned a three-year deal at San Siro on his 16th birthday, and he will remain at the club until at least June 2017.
Mastour has yet to make his first-team debut for Milan, but he was an unused substitute for the 2-1 victory over Sassuolo on May 18.
A statement on Milan's official website read: "A pleasant surprise for the 16th birthday of Hachim Mastour.
"The young talent today signed his first professional contract which will keep him at Milan until June 30, 2017.
"Hachim Mastour, best wishes from all the Rossoneri fans."
Milan endured a difficult campaign in Italy's top flight last season, eventually posting an eighth-placed finish.
http://allsports.com.gh/f(...)milan-id2915286.html![]()
ja, net voor de loting geef ik er omquote:Op zondag 15 juni 2014 19:41 schreef Dven het volgende:
Poll: geeft men een neuk om de FIFA Wereldranglijst voor landen?
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Lekker boeiendquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gewoon alles winnen. Zware lotingen zijn juist het mooistquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Volgens De Telegraaf heeft Blind, 24 jaar, met zijn optreden in Salvador inderdaad de aandacht getrokken van een grote hoeveelheid Europese clubs. Trainers en scouts van clubs uit de Premier League en de Bundesliga hebben volgens het dagblad sinds vrijdagavond in recordtijd meer informatie opgevraagd over de veelzijdige linkspoot van Ajax.![]()
Daley Blind moet nu ff kappen met het goed spelen anders zijn we die straks kwijt dan gaat hij met van Gaal mee naar Manchester na het WK![]()
Toch vreemd, want dat was uitgesloten volgens sommige users hier. Compleet uitgesloten. Out of the question.
En dat na twee goede balletjes naar voren...![]()
hij heeft wel meer gedaan dan alleen "twee goede balletjes naar voren"quote:Op maandag 16 juni 2014 09:44 schreef Fargo het volgende:
Toch vreemd, want dat was uitgesloten volgens sommige users hier. Compleet uitgesloten. Out of the question.
Ik beweer het tegendeel ook niet. Maar zonder die twee balletjes zouden die Engelse clubs echt niet achter hem aan zitten.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft wel meer gedaan dan alleen "twee goede balletjes naar voren"![]()
bmi was gewoon een beest en hij heeft de goede uitstraling en wauze ogen. Maar Vlaar was de beste verdediger.Jammer dat Veltman zo ver is terug gezakt de laatste tijd.
Blind was opperbaassamen met Robben en v, Persie
Hopelijk blijft Blind, anders gaat het cashen worden voor Ajax dat dan weer wel (mits nl ver komt)"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
De laatste tijd is Veltman juist weer goed, net na de winterstop was het even wat minder.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:11 schreef Stiggie het volgende:
bmi was gewoon een beest en hij heeft de goede uitstraling en wauze ogen. Maar Vlaar was de beste verdediger.Jammer dat Veltman zo ver is terug gezakt de laatste tijd.
Blind was opperbaassamen met Robben en v, Persie
Hopelijk blijft Blind, anders gaat het cashen worden voor Ajax dat dan weer wel (mits nl ver komt)![]()
Daar is Blind veel te verstandig voorquote:Op maandag 16 juni 2014 09:44 schreef Fargo het volgende:
Dat is voetbal, opportunisme ten topquote:Op maandag 16 juni 2014 10:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik beweer het tegendeel ook niet. Maar zonder die twee balletjes zouden die Engelse clubs echt niet achter hem aan zitten.![]()
Ach ik maak me geen zorgen.. Straks speelt Blind als een natte krant tegen Australie dan zijn ze weer weg![]()
FdB ook neem ik aan?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Siem,Riedewald,Boile en Dijks zijn vandaag al begonnen met de voorbereiding.![]()
Prima jongens.. Volgende week officiele start, 28 juni eerste oefenpotje tegen SDC Putten. 19 juli Real Sociedadquote:Ook Riechedly Bazoer, Ricardo Kishna, Jairo Riedewald, Mitchel Dijks, Nicolai Boilesen, Siem de Jong, Peter Leeuwenburgh en Kenny Tete waren weer op de Toekomst.![]()
Sociedad is wel meteen een lastigequote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima jongens.. Volgende week officiele start, 28 juni eerste oefenpotje tegen SDC Putten. 19 juli Real Sociedad![]()
Kan je meteen mooi wat jongens gaan testen. Al vraag ik me af of de WK-gangers dan al meedoenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sociedad is wel meteen een lastige![]()
Die beginnen dan netquote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scheelt normaliter wel een maand, geen idee hoe het in dit geval isquote:Op maandag 16 juni 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij niet dan? Dus dat heft elkaar mooi op![]()
Blijft er nog wat over van het team van vorig jaar? Als ik de media mag geloven komt er een aardige exodus van spelers aan. Siggy, Schöne, Blind, Vermeer enz...![]()
Schöne? Blind?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef NikeyAjax het volgende:
Blijft er nog wat over van het team van vorig jaar? Als ik de media mag geloven komt er een aardige exodus van spelers aan. Siggy, Schöne, Blind, Vermeer enz...![]()
Serieusquote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima jongens.. Volgende week officiele start, 28 juni eerste oefenpotje tegen SDC Putten. 19 juli Real Sociedadwaar
Edit: Al gevonden! Kan helaas niet![]()
![]()
Zeer dicht bij mij in de buurtquote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Wat een Baas!quote:Daley Blind voor het WK. 'Ik ben gebleven omdat Ajax mijn club is. Ik hoef ook niet zo nodig weg. Als Ajax me langer wil houden, dan valt daar zeker over te praten.'
http://www.ajaxshowtime.com/![]()
Ajax Showtime dus het is altijd even afwachten, maar als hij dit echt gezegd heeft zou dat mooi zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat een Baas!
http://www.ajaxshowtime.com/![]()
![]()
Opzich ook een kort vakantietje.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Siem,Riedewald,Boile en Dijks zijn vandaag al begonnen met de voorbereiding.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Al eens een stuk van gezien, best mooiquote:Op maandag 16 juni 2014 20:13 schreef Devv het volgende:
Nu op FOX Sports Jari Litmanen: The King, voor de liefhebbers.![]()
![]()
quote:Ajax heeft zich langer verzekerd van de diensten van Sheraldo Becker, zo meldt De Telegraaf. De negentienjarige vleugelaanvaller tekent volgens het dagblad een contract voor drie seizoenen met de Amsterdamse club en daarmee is de onduidelijkheid over zijn toekomst weggenomen.
Becker beschikte over een aflopende verbintenis en was afgelopen seizoen bij Jong Ajax ook niet altijd zeker van een basisplaats. Becker bleef evenwel hopen op een langer verblijf in Amsterdam. "Als de gesprekken goed verlopen, ben ik hier volgend jaar nog, en blijven de mensen mijn naam horen. Daar blijf ik voor zorgen", vertelde de aanvaller enkele maanden geleden.
Dik twee jaar geleden werd Becker door Ronald de Boer nog ‘de echte diamant van de B1’ genoemd. De aanvaller ging destijds mee op toernooi naar Qatar. De geboren Amsterdammer maakt sinds 2004 deel uit van de opleiding van Ajax en is de neef van Luciano Narsingh, die onder contract staat bij PSV.![]()
Bart Sanders @bart_sanders 17 min
#Ajax target Robert Muric en zijn zaakwaarnemer waren gisteren in de Arena en op De Toekomst. Wellicht snel nieuws.![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:03 schreef stoeltafel het volgende:
#Ajax target Robert Muric en zijn zaakwaarnemer waren gisteren in de Arena en op De Toekomst. Wellicht snel nieuws.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:03 schreef stoeltafel het volgende:
![]()
Dit dus!quote:
Zien ze hem 1x spelen op linksback.. meteen interesse.. speelt heel jaar al sterren van de hemel op VM... hoor je niets![]()
![]()
Oeeeehquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:03 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)l_Daley_Blind__.html12 miljoen, genot.quote:Ajacied moet meer dan 12 miljoen euro opleveren
Liverpool en Dortmund willen Blind
De kans dat Daley Blind (24) komend seizoen nog voor Ajax speelt, wordt met de dag kleiner. Nadat veel clubs al informatie inwonnen, werden al twee potentiële kopers concreet.
Borussia Dortmund en Liverpool klopten – weliswaar via tussenpersonen – aan bij directeur voetbalzaken Marc Overmars. Om de nek van de linksback hangt een prijskaartje van meer dan twaalf miljoen euro.
Blind maakte grote indruk in de eerste wedstrijd van Oranje op dit WK. De zoon van Danny Blind verzorgde in de 5-1 zege op Spanje voor twee prachtige assists.![]()
Muric? Omdat ie geen enkele officiële wedstrijd voor Zagreb heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom is hij niet mee naar het WK?![]()
Jammer, hadden wij hem vast kunnen bewonderen en had hij vast een goede vorm kunnen opdoen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Muric? Omdat ie geen enkele officiële wedstrijd voor Zagreb heeft gespeeld.![]()
Gelijk verkopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:25 schreef S0nic het volgende:
12 miljoen voor Blind, wie had dat ooit gedacht
Genot.![]()
Danny Blindquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:25 schreef S0nic het volgende:
12 miljoen voor Blind, wie had dat ooit gedacht![]()
Nog lang contract.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:25 schreef S0nic het volgende:
25 miljoen vragen![]()
Al hoop ik gewoon dat hij blijft, hebben we eindelijk weer een prima nummer 6 is hij gelijk weg. Bazoer is er nog niet klaar voor lijkt me.Snelle Egel![]()
Kroatie heeft een prima team die gaan niet de eerste de beste jeugdspeler meenemen. Halilovic is ook niet meequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jammer, hadden wij hem vast kunnen bewonderen en had hij vast een goede vorm kunnen opdoen.![]()
Laat hem anders eerst even aanvoerder worden en Ajax verder helpen ipv nu al te verkopen..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:25 schreef S0nic het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: