De laatste tijd is Veltman juist weer goed, net na de winterstop was het even wat minder.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:11 schreef Stiggie het volgende:
bmi was gewoon een beest en hij heeft de goede uitstraling en wauze ogen. Maar Vlaar was de beste verdediger.Jammer dat Veltman zo ver is terug gezakt de laatste tijd.
Blind was opperbaassamen met Robben en v, Persie
Hopelijk blijft Blind, anders gaat het cashen worden voor Ajax dat dan weer wel (mits nl ver komt)
Daar is Blind veel te verstandig voorquote:Op maandag 16 juni 2014 09:44 schreef Fargo het volgende:
Toch vreemd, want dat was uitgesloten volgens sommige users hier. Compleet uitgesloten. Out of the question.
En dat na twee goede balletjes naar voren...
Dat is voetbal, opportunisme ten topquote:Op maandag 16 juni 2014 10:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik beweer het tegendeel ook niet. Maar zonder die twee balletjes zouden die Engelse clubs echt niet achter hem aan zitten.
FdB ook neem ik aan?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Siem,Riedewald,Boile en Dijks zijn vandaag al begonnen met de voorbereiding.
Prima jongens.. Volgende week officiele start, 28 juni eerste oefenpotje tegen SDC Putten. 19 juli Real Sociedadquote:Ook Riechedly Bazoer, Ricardo Kishna, Jairo Riedewald, Mitchel Dijks, Nicolai Boilesen, Siem de Jong, Peter Leeuwenburgh en Kenny Tete waren weer op de Toekomst.
Sociedad is wel meteen een lastigequote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima jongens.. Volgende week officiele start, 28 juni eerste oefenpotje tegen SDC Putten. 19 juli Real Sociedad
Kan je meteen mooi wat jongens gaan testen. Al vraag ik me af of de WK-gangers dan al meedoenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sociedad is wel meteen een lastige
Die beginnen dan netquote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scheelt normaliter wel een maand, geen idee hoe het in dit geval isquote:Op maandag 16 juni 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij niet dan? Dus dat heft elkaar mooi op
Schöne? Blind?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:35 schreef NikeyAjax het volgende:
Blijft er nog wat over van het team van vorig jaar? Als ik de media mag geloven komt er een aardige exodus van spelers aan. Siggy, Schöne, Blind, Vermeer enz...
Serieusquote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima jongens.. Volgende week officiele start, 28 juni eerste oefenpotje tegen SDC Putten. 19 juli Real Sociedad
Zeer dicht bij mij in de buurtquote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een Baas!quote:Daley Blind voor het WK. 'Ik ben gebleven omdat Ajax mijn club is. Ik hoef ook niet zo nodig weg. Als Ajax me langer wil houden, dan valt daar zeker over te praten.'
Ajax Showtime dus het is altijd even afwachten, maar als hij dit echt gezegd heeft zou dat mooi zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat een Baas!
http://www.ajaxshowtime.com/
Opzich ook een kort vakantietje.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Siem,Riedewald,Boile en Dijks zijn vandaag al begonnen met de voorbereiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |