eens. alleen BF3 is niet mijn game. Ik wil RPGs en liefst JRPGs. Ni no kuni 2 ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ik wacht op Battlefront 3
Het wordt tijd dat er nu games worden uitgebracht die volledig toegespitst zijn op PS4, niks PS3 meer.
dat zal nog even duren. Een ontwikkelaar kijkt niet alleen naar de mogelijkheden van een apparaat, maar ook de afzetmarkt. En dan is ps3 ietsje meer verkochtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ik wacht op Battlefront 3
Het wordt tijd dat er nu games worden uitgebracht die volledig toegespitst zijn op PS4, niks PS3 meer.
Van mij welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:36 schreef elshaarawy92 het volgende:
Mag ik in het lijstje (PSN,PS4)
[ code verwijderd ]
Mij is verteld Thief te laten liggen. 2 redenen:quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Had ik maar Thief gekocht voor 30 eu in PS store ben benieuwd welke game nu korting krijgt
Heb namelijk games nodig als ik op vakantie ga.. wel veel gameuurtjes en offline. het moet ook leuk zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Mij is verteld Thief te laten liggen. 2 redenen:
- lange laadtijden
- veel spelen in het donker
Nu wachten op een andere game en volgende maand wat betere gratis gamesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:13 schreef Rossdale het volgende:
Spelen is het donker is wel redelijk handig als dief ja. Maar de game is alles behalve boeiend dus je kunt hem echt laten liggen. Ik heb er spijt van dat ik hem voor 20 euro uit de US store heb geplukt.
uw wil is wetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:36 schreef elshaarawy92 het volgende:
Mag ik in het lijstje (PSN,PS4)
[ code verwijderd ]
Ik vind het wel leuk maar vind zelf robot games futuristic games kut ;squote:
hoelang mag je nog BF spelen?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:52 schreef bakacakes het volgende:
Ik heb zelf uiteindelijk mijn Destiny alpha code verkocht nadat iemand mij 7,50 ervoor had geboden. Had toch niet veel tijd om te spelen en het is maar voor 3 dagen..
Ik heb geen einddatum gezien nog maar de beta duurt meestal tot een aantal weken voor de release toch?quote:
je verwacht op de ps plus van ps4 al AAA? Ik niet namelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:58 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Nu wachten op een andere game en volgende maand wat betere gratis games
gedaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:48 schreef PSYCHEV het volgende:
Zou iemand mij in de lijst kunnen zetten? (A)
FOK: PSYCHEV
PSN: Lykebz
dmquote:Op zondag 15 juni 2014 11:38 schreef RRuben het volgende:
Wie wil nog een BF Hardline code? Ik had hardline gelijk tijdens die E3 presscon gedownload, en heb net weer een code via de mail gekregen... DM maar dan stuur ik de code. OP=OP
precies, als ze dit gewoon als 1 van de 5 expansion packs deden was het wel prima, maar 60 euro?quote:Op zondag 15 juni 2014 11:50 schreef Sickert het volgende:
Vind Hardline maar tegenvallen, leuk als add on wellicht maar full game
Je hebt dmquote:Op zondag 15 juni 2014 11:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
precies, als ze dit gewoon als 1 van de 5 expansion packs deden was het wel prima, maar 60 euro?wat een grap
lolquote:Op zondag 15 juni 2014 11:50 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik vroeg je net en reageer je niet asshole.Zeker bang
ze hadden beter van hardline een expansion/DLC op BF4 kunnen maken inderdaad. Ik vind het ook geen reet aan. Het concept van battlefield is oorlog en in hardline zit je een beetje op een moderne politie motor of in een auto wat op need for speed lijktquote:Op zondag 15 juni 2014 11:50 schreef Sickert het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 11:50 schreef Sickert het volgende:
Vergeet niet dat er een hele nieuwe singleplayer ook aan zit hequote:Op zondag 15 juni 2014 11:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
precies, als ze dit gewoon als 1 van de 5 expansion packs deden was het wel prima, maar 60 euro?wat een grap
gedaanquote:Op zondag 15 juni 2014 12:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Voeg me maar toe aan openingspost
Fok : tallie1982
Psn : Tristan84PSV
Denk dat rijst zn stukjes dualshock van de grond aan het rapen is.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:50 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik vroeg je net en reageer je niet asshole.Zeker bang
lolquote:Op zondag 15 juni 2014 12:58 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Denk dat rijst zn stukjes dualshock van de grond aan het rapen is.
Gr gr
M. Reus
quote:Op zondag 15 juni 2014 13:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
lolIk wou met NL maar jij wou op X drukken omdat je dacht dat ik geen kans zou maken.
Met een ander land had ik sowieso gewonnen.
moest vader helpen met iets. leek net op een ragequote:Op zondag 15 juni 2014 14:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
wil jij 1vs1? Rijst heeft uit woede zijn PS4 uitgegooit
ja leek op rage idd xD maar over een half uurtje?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
moest vader helpen met iets. leek net op een rage
wil je nog een x?
De alpha is te spelen tot vandaag, in juli kan men aan de gang met de béta (mocht je een pre-order hebben geplaatst voor het spel)quote:
Ik ga nu fv studeren. Om 6 neem ik uurtje pauze. Dan wil ik best wat slachten.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
wil jij 1vs1? Rijst heeft uit woede zijn PS4 uitgegooit
Dat kan onder ander bij bol.com. Weet alleen niet of men nog codes uitgeeft, hing een datum aan namelijk. Moet je even kijken op de site zelf.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:43 schreef RRuben het volgende:
huh wtf waarom is destiny 16+? Kan ik eindelijk een spel legit spelen
edit: Kan je niet gewoon destiny preorderen zodat je die beta code krijgt, en dan cancel je gewoon?![]()
ja ik keek net:quote:Op zondag 15 juni 2014 14:46 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dat kan onder ander bij bol.com. Weet alleen niet of men nog codes uitgeeft, hing een datum aan namelijk. Moet je even kijken op de site zelf.
gewoon doen dusquote:Reserveer Destiny voor 22 juni en je ontvangt op 24 juni een exclusieve toegangscode om je te registreren voor de Destiny beta welke in juli 2014 plaats vindt. De beta codes worden op 24 juni voor 18.00 per email verstuurd. Deze actie is geldig zolang de voorraad strekt! Tevens ontvang je bij ons bij release een exclusief ge-upgrade Sparrow en maak je kans op een trip naar aan de ontwikkelstudio Bungie, de makers van de game Destiny!
is al gebruikt manquote:Op zondag 15 juni 2014 14:52 schreef Friday12 het volgende:
Beetje laat maar ik heb nog een code voor Destiny
HJAJ-RLN8-9L2P
invite mij dit keer meaarquote:Op zondag 15 juni 2014 15:03 schreef Rijst het volgende:
Beter voortaan in een spoiler zetten die codes want anders worden deze gekaapt door lurkers.
Naar mij DMen mag ook.
ik nodig je wel uitquote:Op zondag 15 juni 2014 15:03 schreef Rijst het volgende:
Beter voortaan in een spoiler zetten die codes want anders worden deze gekaapt door lurkers.
Naar mij DMen mag ook.
Die is er niet. En als je Battlefield: Hardline bedoelt, die is al gesloten (de béta).quote:Op zondag 15 juni 2014 15:12 schreef Fokker101 het volgende:
Waar kan je die Battlefield 4 demo downloaden?
ik verwacht gewoon weer een kutgame zoals die pixel shooterquote:Op zondag 15 juni 2014 05:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
je verwacht op de ps plus van ps4 al AAA? Ik niet namelijk
hoeft niet ik heb hem al ingemaakt.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er niet een FIFA-topic voor jullie twee?
quote:Op zondag 15 juni 2014 15:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
4-3 wel slecht hoor Colombia tegen Portugal en dan 4-3 en vorig potje zwei 0 gewunnen
Dragon Age Inquisition en The Last of Us Remastered. Destiny moet me nog weten te overtuigen en verder zal ik ook nog wel wat Indiegames meepikken, FIFA 15 en misschien EA UFC, maar daar wacht ik ook even de reviews van af.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:27 schreef Fokker101 het volgende:
Op welke game verheugen jullie het meest dan? Ik zelf Sniper Elite
UFC,Fifa15,COD Advanced Warfare,BF Hardline,Gta 5 <- Deze games zijn echt tof maarja prijzen zoals altijd hoogquote:Op zondag 15 juni 2014 16:36 schreef Disker91 het volgende:
Dit jaar?
Destiny
Dragon Age: Inquisition
Batman: Arkham Knight
Assassins Creed: Unity
Far Cry 4
Project Cars
Als je nog lager wilt Mediamarkt kijken.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:46 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog een goede tv voor een PS4? Wil wel een beetje het maximale uit me PS4 halen. En heb dat met huidige tv nog niet. Mijn prijsklasse is rond de 500 a 600 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of LG ¤600SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd voor plasma gaan, zolang dat nog mogelijk is.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:46 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog een goede tv voor een PS4? Wil wel een beetje het maximale uit me PS4 halen. En heb dat met huidige tv nog niet. Mijn prijsklasse is rond de 500 a 600 euro
hoezo plasma is toch oudquote:Op zondag 15 juni 2014 16:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Altijd voor plasma gaan, zolang dat nog mogelijk is.
Probeer anders eens in de béta te komen. Als je het speelt is het heel tof, dit spel kan je eigenlijk niet beoordelen op de huidige beelden alleen. Tevens de site van Bungie even checken met info en dergelijke. Dit gaat heel groot worden, en er zit zoveel potentie in. Maar je kan het spel natuurlijk altijd een half jaar later kopen voor een zachter prijsjequote:Op zondag 15 juni 2014 16:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dragon Age Inquisition en The Last of Us Remastered. Destiny moet me nog weten te overtuigen en verder zal ik ook nog wel wat Indiegames meepikken, FIFA 15 en misschien EA UFC, maar daar wacht ik ook even de reviews van af.
Het grootste probleem is inderdaad dat ik niet echt weet wat te verwachten en wat Destiny biedt. Ik ga inderdaad eens proberen een code te krijgen, ben wel benieuwd!quote:Op zondag 15 juni 2014 17:12 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Probeer anders eens in de béta te komen. Als je het speelt is het heel tof, dit spel kan je eigenlijk niet beoordelen op de huidige beelden alleen. Tevens de site van Bungie even checken met info en dergelijke. Dit gaat heel groot worden, en er zit zoveel potentie in. Maar je kan het spel natuurlijk altijd een half jaar later kopen voor een zachter prijsje
dragon age / ACU lijken me beide wel tof! heb geen ervaring met de vorige dragon age spellen, maar AC is altijd leuk en die demo/trailer zagen er super uit.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:36 schreef Disker91 het volgende:
Dit jaar?
Destiny
Dragon Age: Inquisition
Batman: Arkham Knight
Assassins Creed: Unity
Far Cry 4
Project Cars
En je kunt multiplayer dusquote:Op zondag 15 juni 2014 16:27 schreef HansvanOchten het volgende:
Toch wel positief verrast door trine! Best leuk on af en toe een level te spelen
Normaal, ik heb geen FUT meer.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:42 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
SR-61- wil je FUT of normaal(en dan interlands ik kies Brazilie)
Heb maar 1 vriend lol ben de enige die is overgestapt naar PS4quote:
Speel liever seasons, vooral ook eerlijker. Ik heb je geAdd trouwens.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Heb maar 1 vriend lol ben de enige die is overgestapt naar PS4vrienden van me vinden het te duur en wachten tot het afgeprijst is
oude tenuesquote:Op zondag 15 juni 2014 17:47 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Speel liever seasons, vooral ook eerlijker. Ik heb je geAdd trouwens.
Destiny, GTA5 en The Divisionquote:Op zondag 15 juni 2014 16:27 schreef Fokker101 het volgende:
Op welke game verheugen jullie het meest dan? Ik zelf Sniper Elite
dat is pas een goalquote:Op zondag 15 juni 2014 17:47 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
pff ik kon nog scoren kut scheids 1-1quote:Op zondag 15 juni 2014 17:47 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Met geluk heb jij een punt gekregen. Altijd weer die rommelige doelpuntjes.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:06 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
pff ik kon nog scoren kut scheids 1-1
ik kon speler niet selecteren toen jij scoorde jij duwt als een mallequote:Op zondag 15 juni 2014 18:07 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Met geluk heb jij een punt gekregen. Altijd weer die rommelige doelpuntjes.
Jij mag je handjes dicht knijpen met deze 2 - 0. Had eigenlijk 8 - 0 moeten staan in de 30ste minuut.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:08 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
ik kon speler niet selecteren toen jij scoorde jij duwt als een malle
wat een kut wed dit rood nog ook met je kopballetjes. revanche maak ik je afquote:Op zondag 15 juni 2014 18:15 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Jij mag je handjes dicht knijpen met deze 2 - 0. Had eigenlijk 8 - 0 moeten staan in de 30ste minuut.
Jeetje, hoe vaak heb ik de paal/lat wel niet geraaktquote:Op zondag 15 juni 2014 18:17 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
wat een kut wed dit rood nog ook met je kopballetjes. revanche maak ik je af
dit is mn slechtste wed ooitquote:Op zondag 15 juni 2014 18:21 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Jeetje, hoe vaak heb ik de paal/lat wel niet geraakt
Goed gedaan!quote:Op zondag 15 juni 2014 18:28 schreef Fokker101 het volgende:
Heb maar effe een FIFA topic aangemaakt voor 1vs1 wedstrijdjes etc anders is dit hele topic over FIFA
GAM / [FIFA 14: FUT SC] #704 Forza Italia *O*quote:Op zondag 15 juni 2014 18:28 schreef Fokker101 het volgende:
Heb maar effe een FIFA topic aangemaakt voor 1vs1 wedstrijdjes etc anders is dit hele topic over FIFA
Dat is ultimate team héquote:Op zondag 15 juni 2014 18:30 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
GAM / [FIFA 14: FUT SC] #704 Forza Italia *O*
nou allebei gewonnen en gelijkspel. nu schijten daarna tegen Fokker101quote:Op zondag 15 juni 2014 18:21 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Jeetje, hoe vaak heb ik de paal/lat wel niet geraakt
Verdiende overwinning net. Ik ga weer verder lerenquote:Op zondag 15 juni 2014 18:30 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
GAM / [FIFA 14: FUT SC] #704 Forza Italia *O*
Niet persé, er zijn hele leuke hybrid teams te maken met soms wel 5 competities en 5 nationaliteiten. Ik heb iets van 10 teams maar mijn main team is een BPL team en ernaast een Serie A.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:34 schreef Cikx het volgende:
Snap dat FUT niet.. Als je nou een team met je favoriete spelers zou maken oké. Maar nu ben je alsnog gewoon bezig een bestaand elftal of land na te maken voor een zo hoog mogelijke chemistry.
Plasma heeft een veel betere prijs/kwaliteit verhouden dan LED, dus voor 6-700 euro ga je geen geweldige LED vinden. Wel een geweldige plasma.quote:
Wat had jij een geluk zeg laatst tegen mij.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:54 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Niet persé, er zijn hele leuke hybrid teams te maken met soms wel 5 competities en 5 nationaliteiten. Ik heb iets van 10 teams maar mijn main team is een BPL team en ernaast een Serie A.
Vond jequote:Op zondag 15 juni 2014 19:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat had jij een geluk zeg laatst tegen mij.
Noem is een tv danquote:Op zondag 15 juni 2014 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Plasma heeft een veel betere prijs/kwaliteit verhouden dan LED, dus voor 6-700 euro ga je geen geweldige LED vinden. Wel een geweldige plasma.
Vooral voor games en films is een plasma gewoon veel beter dan LED, terwijl LED weer beter is voor stilstaande/langzame beelden.
noem is een tv danquote:Op zondag 15 juni 2014 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Plasma heeft een veel betere prijs/kwaliteit verhouden dan LED, dus voor 6-700 euro ga je geen geweldige LED vinden. Wel een geweldige plasma.
Vooral voor games en films is een plasma gewoon veel beter dan LED, terwijl LED weer beter is voor stilstaande/langzame beelden.
De Techwood IF 22883 schijnt wel een goede te zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Noem is een tv dan
[..]
noem is een tv dan
Wauw een singleplayer BF! echt super man!quote:Op zondag 15 juni 2014 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Vergeet niet dat er een hele nieuwe singleplayer ook aan zit he
Die ga ik geeneens spelen. Ben alleen maar met de mp bezig en die kan echt geniaal zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:58 schreef n8n het volgende:
Singleplayer BF4 is met afstand de slechtst uitgewerkte single player sinds A2 racer
ben gestopt na 3 levels. Fuck die shit. Kan er wel wapens mee unlocken dacht ik maar ga de moeite niet eens doenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Die ga ik geeneens spelen. Ben alleen maar met de mp bezig en die kan echt geniaal zijn.
optish kan je wel splitten volgens mij. Heeft je tv geen optisch uit?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:05 schreef wdn het volgende:
Is er een standaard audio set voor aan de PS4? (ik zie bij de normale webwinkels niet echt iets staan).
Anders moet ik mijn ps3 ontkoppelen want ik heb maar 1x optisch op mijn receiver
Mijn ps4 zit aan een 22" scherm (1tje met audio over hdmi) niet aan een tv.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:10 schreef n8n het volgende:
[..]
optish kan je wel splitten volgens mij. Heeft je tv geen optisch uit?
Ik heb 4 blokken gedaan vandaag. Dus ik denk dat je gelijk gaat krijgen.quote:
Daar focust Dice zich ook helemaal niet op. Dus dat klopt inderdaad.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:58 schreef n8n het volgende:
Singleplayer BF4 is met afstand de slechtst uitgewerkte single player sinds A2 racer
http://www.kabeldirect.nl/optische-toslink-splitter.htmlquote:Op zondag 15 juni 2014 20:05 schreef wdn het volgende:
Is er een standaard audio set voor aan de PS4? (ik zie bij de normale webwinkels niet echt iets staan).
Anders moet ik mijn ps3 ontkoppelen want ik heb maar 1x optisch op mijn receiver
Had precies hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2014 21:11 schreef RRuben het volgende:
Die BF singleplayer heb ik echt gespeeld tot die fabriek ofz waar je heen moet... Toen wou ik het laatst weer proberen en alle progress weg. Mooi bij online blijven alhoewel ik niet zo goed ben
Ik speel de single player.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wauw een singleplayer BF! echt super man!
Niemand speelt Battlefield voor de Singleplayer.
Daarbij 4 is net een jaar uit.. maak dan een add-on
quote:Op zondag 15 juni 2014 19:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wauw een singleplayer BF! echt super man!
Niemand speelt Battlefield voor de Singleplayer.
Daarbij 4 is net een jaar uit.. maak dan een add-on
Nee meid hier moet je zijn voor Fifaquote:Op zondag 15 juni 2014 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jullie hebben een eigen topic![]()
GAM / [FIFA topic] FIFA 15 stukken beter?
Over het algemeen betaal je meer en kan je het later niet doorverkopen. Tweemaal nee wat mij betreft.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Hebben jullie er al aan gedacht om vaker games online te kopen vanuit de store met de nieuwe consoles?![]()
Ik zit er namelijk toch steeds vaker aan te denken. Nieuwprijzen zijn toch wel hetzelfde als nieuwprijzen in de winkels. En daarbij boeien hoesjes en boekjes (als je dat er überhaupt nog bij krijgt) mij niet meer. Ben het ook al jaren gewend op de pc met Steam. Dat werkt echt heerlijk
Niet als ze Battlefield: Hardline en andere dergelijke pre-order games even voor 80 euro er op zetten zoals nuquote:Op zondag 15 juni 2014 22:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Hebben jullie er al aan gedacht om vaker games online te kopen vanuit de store met de nieuwe consoles?![]()
Ik zit er namelijk toch steeds vaker aan te denken. Nieuwprijzen zijn toch wel hetzelfde als nieuwprijzen in de winkels. En daarbij boeien hoesjes en boekjes (als je dat er überhaupt nog bij krijgt) mij niet meer. Ben het ook al jaren gewend op de pc met Steam. Dat werkt echt heerlijk
Oh dat kan ookquote:Op zondag 15 juni 2014 20:36 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
http://www.kabeldirect.nl/optische-toslink-splitter.html
Pre-order voor Destiny plaats ik in de Store, als je in de beta wilt, dan betaal je overal 70 euro. Verder zijn winkels toch vaak nog goedkoper, dus dan ga ik toch liever daarvoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:05 schreef Vault-Boy het volgende:
In de reguliere winkels kan je ook aan de béta komen door te pre-orderen. Wel van tevoren vragen. Gamemania en bol.com doen hier aan mee.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pre-order voor Destiny plaats ik in de Store, als je in de beta wilt, dan betaal je overal 70 euro. Verder zijn winkels toch vaak nog goedkoper, dus dan ga ik toch liever daarvoor.
I know, maar die zijn even duur. Dan betaal ik het wel van mijn saldo op PSN. Hoef ik helemaal niets te doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:21 schreef Disker91 het volgende:
[..]
In de reguliere winkels kan je ook aan de béta komen door te pre-orderen. Wel van tevoren vragen. Gamemania en bol.com doen hier aan mee.
ik vind een fysieke disc altijd wel fijn, kan je het ook nog weer makkelijk doorverkopen, en in de winkels of webshops is ie altijd wel ergens goedkoop te kopenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:05 schreef Vault-Boy het volgende:
lampies ook goed, kies maarquote:Op zondag 15 juni 2014 22:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom dat pisvee achter mijn psn name?
En bedanktquote:Op zondag 15 juni 2014 20:36 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
http://www.kabeldirect.nl/optische-toslink-splitter.html
no problem kerelquote:Op zondag 15 juni 2014 22:31 schreef wdn het volgende:
[..]
En bedankt
Besteld samen met een hdmi kabel en optisch kabel.
waar maak je een probleem van?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Helemaal niks...ieder zijn eigen club.Hoe oud ben je ? 14 ?
http://www.kabeldirect.nl(...)kelaar-3-poorts.htmlquote:Op zondag 15 juni 2014 22:31 schreef wdn het volgende:
[..]
En bedankt
Besteld samen met een hdmi kabel en optisch kabel.
ff dimmen jongenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:36 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ach laat ook maar.Als jij je daar beter bij voelt.
Optische Toslink schakelaar 3-poortsquote:Op zondag 15 juni 2014 22:36 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
http://www.kabeldirect.nl(...)kelaar-3-poorts.html
Deze was nog beter geweest
Ach begin jij ook nog..wat hij erbij zet in de op slaat gewoon nergens op. Kinderachtig gedragquote:
Nice..laat even weten of het goed werktquote:Op zondag 15 juni 2014 23:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Optische Toslink schakelaar 3-poorts
Q Optische Toslink kabel 2,5m
HQ HDMI Kabel 1.4 Verguld 15m
Die gasten zijn 16, ze kunnen er niks aan doenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ach begin jij ook nog..wat hij erbij zet in de op slaat gewoon nergens op. Kinderachtig gedrag
Nee joh, laat lekker gaan wat hij zegt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ach begin jij ook nog..wat hij erbij zet in de op slaat gewoon nergens op. Kinderachtig gedrag
Heb helaas niet meer kunnen spelen dan i pvp matchquote:Op zondag 15 juni 2014 23:53 schreef Disker91 het volgende:
En volgens Bungie bevat de alpha 3% van het spel
Het was de enige op voorraadquote:
Heb persoonlijk erg genoten van de alpha, je hebt nog tijd genoeg met de bétaquote:Op maandag 16 juni 2014 00:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb helaas niet meer kunnen spelen dan i pvp match
Daarom maak ik me ook niet druk verderquote:Op maandag 16 juni 2014 00:06 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb persoonlijk erg genoten van de alpha, je hebt nog tijd genoeg met de béta
Battlefield 4? Assassins Creed 4?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef Rickjee het volgende:
Welke games raden jullie mij aan nu aan te schaffen op die PS4? ik heb Watchdogs maar wil ook wel eens wat afwisseling, Fifa 14 vind ik zo'n cliché om te kopen aangezien 15 in september komt.
Ik zou het woordenboek raadplegen want een cliché is iets anders.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef Rickjee het volgende:
Welke games raden jullie mij aan nu aan te schaffen op die PS4? ik heb Watchdogs maar wil ook wel eens wat afwisseling, Fifa 14 vind ik zo'n cliché om te kopen aangezien 15 in september komt.
Ik zou gewoon even een paar maandjes wachten omdat er echt wel een paar goede games aan komen. Wat hiervoor is geweest is grotendeels matig, en zonde van je geld, IMO.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef Rickjee het volgende:
Bedankt voor de tip, die zal ik zeer zeker meenemen!quote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik zou het woordenboek raadplegen want een cliché is iets anders.
Vind het ook niet erg, wist wat me te wachten stond. Het is nu meer een veredelde tutorial omdat je wel heel geforceerd van alle voertuigen en wapens gebruik moet makenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:34 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Daar focust Dice zich ook helemaal niet op. Dus dat klopt inderdaad.
Ja klopt. Ik heb alleen de story mode gedaan om alle wapens te bemachtigen. Waar ik vervolgens niet mee speel, maar ja...quote:Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Vind het ook niet erg, wist wat me te wachten stond. Het is nu meer een veredelde tutorial omdat je wel heel geforceerd van alle voertuigen en wapens gebruik moet maken
Echt heh.... Hardop lachen hierquote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik zou het woordenboek raadplegen want een cliché is iets anders.
Op marktplaats kopen voor 30¤quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Shadeauw het volgende:
Wanneer komt Fifa 14 eindelijk eens in de aanbieding... Bijna overal is dat spel nog 70 euro, en als je mazzel hebt voor 60.
[..]
Battlefield 4? Assassins Creed 4?
Ik las met m'n net-uit-bed-kop "Watch Dogs" en ik begreep het al nietquote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef emokid het volgende:
Sleeping Dogs HD versie naar de PS4.. volgens Eurogamer.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef Rickjee het volgende:
Je mag mijn Assassins Creed wel overnemen voor 30 euro, Wolfenstein voor 45 euro en Killzone: Shadowfall voor 25 euroquote:Op maandag 16 juni 2014 11:27 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik koop geen tweedehands games meer van Marktplaats...
Bedankt, maar ik zoek alleen Fifa 14 (en nieuw het liefste)quote:Op maandag 16 juni 2014 11:34 schreef Disker91 het volgende:
[..]
[..]
Je mag mijn Assassins Creed wel overnemen voor 30 euro, Wolfenstein voor 45 euro en Killzone: Shadowfall voor 25 euro
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fifa+14_PS4.htmlquote:Op maandag 16 juni 2014 11:36 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik zoek alleen Fifa 14 (en nieuw het liefste)
wat is nou eigenlijk een chill wapen? Vind het standaard support wapen nu het fijnst omdat ie vrij stabiel is. M'n broertje zegt dat de scar-h goed is, verder nog tips?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:17 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb alleen de story mode gedaan om alle wapens te bemachtigen. Waar ik vervolgens niet mee speel, maar ja...
Ow nice, thanks voor de heads up. Ik bezit nu nog geen enkele PS4 game, moet ik met meer afwachten?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef Yi-Long het volgende:
Over een poosje komt er een 'GOTY' uit van Ass Creed Black Flag, dus mensen die die game willen hebben, kunnen waarschijnlijk beter daar nog even op wachten.
Doe ik persoonlijk wel, in ieder geval.
Killzone verwacht ik binnen 2 maanden wel gratis op PS+quote:Op maandag 16 juni 2014 12:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Ow nice, thanks voor de heads up. Ik bezit nu nog geen enkele PS4 game, moet ik met meer afwachten?
Tomb Raider verwacht ik ook wel binnen 1 maandje ofzo voor minder dan 30 euro. Rayman Legends is al een paar keer voor 20 euro langsgekomen bij Zavvi.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Ow nice, thanks voor de heads up. Ik bezit nu nog geen enkele PS4 game, moet ik met meer afwachten?
Daar las ik laatst iets over. Volgens mij moet je dan het rubbertje verwijderen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ps4 kapoet , blijft elke 10 seconden cd ejectenen pakt geen enkele meer
![]()
Maar opsturen en dan voor een nieuwe witte gaan
Je moet de stekker eruit halen als ie aan staat, paar minuten wachten, stekker erin.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
En hij zal het blijven doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
stekker al eruit gehaald, reboot etc , op een dvd hoesje gezet zodat het knopje vrij staat![]()
Allemaal tijdelijke oplossingen, want ff later deed hij het toch weer
heb je er te vaak op gespeeld? Wel slecht van son dat ze n al defect gaanquote:Op maandag 16 juni 2014 12:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
stekker al eruit gehaald, reboot etc , op een dvd hoesje gezet zodat het knopje vrij staat![]()
Allemaal tijdelijke oplossingen, want ff later deed hij het toch weer
Hij deed het bij mij al op dag 3 na de release.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
heb je er te vaak op gespeeld? Wel slecht van son dat ze n al defect gaan
Is altijd bij de eerste generatie van een consolequote:Op maandag 16 juni 2014 12:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
heb je er te vaak op gespeeld? Wel slecht van son dat ze n al defect gaan
Doe ik met je mee Yi, of die normale versie moet je voor 10 eurotjes 2de hands kunnen vinden dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef Yi-Long het volgende:
Over een poosje komt er een 'GOTY' uit van Ass Creed Black Flag, dus mensen die die game willen hebben, kunnen waarschijnlijk beter daar nog even op wachten.
Doe ik persoonlijk wel, in ieder geval.
Jij was toch ook altijd met die witte PS3 bezigquote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
Al had je 0 games op disc, dit probleem komt ook voor als er geen disc in de drive zit.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb maar één game op disc. Die heb ik er in gestopt toen ik hem kocht en die is er nog niet uit geweest. Ik heb de eject-knop nog niet één keer gebruikt
Dan klopt ik hem af als ik zeg dat ik er nog geen last van heb gehad. Ik heb vooralsnog altijd defecte eerste generatie consoles gehad, hopelijk heb ik er nu eentje die het langer dan 6 maanden volhoudt.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Al had je 0 games op disc, dit probleem komt ook voor als er geen disc in de drive zit.
Altijd verstandig om met mij mee te doenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe ik met je mee Yi, of die normale versie moet je voor 10 eurotjes 2de hands kunnen vinden dan.
Refurbished waarschijnlijk en ik vraag me dus ook af of ze met zekerheid kunnen zeggen dat een vervangend exemplaar niet hetzelfde probleem zal hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
opsturen naar Sony![]()
Alleen de console btw, nu hopen dat ik een nieuwe compleet terug krijg
Iemand die ik ken heeft een refurbished terug gekregen iig. Maar goed, dat is maar 1 persoon natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nu al refurbished, ik mag hopen van niet![]()
Ding is nog geen jaar oud, ik lees verhalen van mensen die alleen de console opgestuurd hebben en een compleet nieuwe set met controller terug kregen
Moet je ook gewoon op fok! doenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:27 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik koop geen tweedehands games meer van Marktplaats...
Een paar games. De laatste tijd Valkyria Chronicles, Splinter Cell Blacklist, FIFA 14 (altijd), en Pixeljunk Shooter...quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef jackson het volgende:
Hebben jullie ook dat je vaak op één bepaalde game terugpakt ook al heb je van alles in de kast liggen?
Ik speel eigenlijk alleen nog Fifa en Bf.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef jackson het volgende:
Hebben jullie ook dat je vaak op één bepaalde game terugpakt ook al heb je van alles in de kast liggen?
Ik ben net begonnen met PDW's, speelt echt heel lekker. redelijk groot magazijn, enemies gaat echt snel dood en range is ook nog aardig. PDW is met name goed maps zoals flood zone en zavod (heb je niet zoveel range nodig) maar anders werkt het ook wel. Ik speel nu met de PP-2000 echt chillquote:Op maandag 16 juni 2014 11:55 schreef n8n het volgende:
[..]
wat is nou eigenlijk een chill wapen? Vind het standaard support wapen nu het fijnst omdat ie vrij stabiel is. M'n broertje zegt dat de scar-h goed is, verder nog tips?
BF4quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef jackson het volgende:
Zelfde hier, maar dan alleen met Fifa eigenlijk. Speel nagenoeg nooit iets andersquote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen nog Fifa en Bf.
En de alpha werkt nog steedsquote:
Hoe bedoel je op eigen risico?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef Disker91 het volgende:
[..]
En de alpha werkt nog steeds. Tot vandaag. Bungie gaf wel aan het spel op "eigen risico" te spelen via Twitter.
Nice. Ik ga even met de klantenservice contact nemen of er nog beta-codes zijn als ik hem nu pre-order..quote:
Wacht dan op de aanbieding, of wacht een paar maanden en geef die 70 euro uit aan FIFA 15.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef utopie het volgende:
zelf nog nooit () fifa gespeeld en lijkt mij wel wat om FIFA14 te gaan spelen. Is het alleen die ¤69.99 uit de store waard of zal ik wachten tot ie in de aanbieding komt ?
Hoe dan?. Bij bol.com staat bij het artikelquote:
quote:UNIEKE DESTINY PRE-ORDER ACTIE!
Reserveer Destiny voor 22 juni en je ontvangt op 24 juni een exclusieve toegangscode om je te registreren voor de Destiny beta welke in juli 2014 plaats vindt. De beta codes worden op 24 juni voor 18.00 per email verstuurd. Deze actie is geldig zolang de voorraad strekt! Tevens ontvang je bij ons bij release een exclusief ge-upgrade Sparrow en maak je kans op een trip naar aan de ontwikkelstudio Bungie, de makers van de game Destiny!
Gewoon fv marktplaats voor 3 tientjes. De nieuwprijs van Fifa daalt nauwelijks tot niet eigenlijk. De doelgroep is te solide. Ook al wordt Fifa 15 zwaar verkracht en zit het vol met bugs zal het evenveel verkocht worden als 14, of 13 of 12 of 11...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef utopie het volgende:
zelf nog nooit () fifa gespeeld en lijkt mij wel wat om FIFA14 te gaan spelen. Is het alleen die ¤69.99 uit de store waard of zal ik wachten tot ie in de aanbieding komt ?
Dat ligt eraan he, wat voor genre(s) vind je leuk.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:27 schreef Quantic het volgende:
Hoi jongens, ik ga vanmiddag ook mijn ps4 halen, maaarrrr, welke game moet ik er nou als eerste bij halen?
Er is weinig keus dus het wordt je makkelijk gemaakt in de winkelquote:Op maandag 16 juni 2014 16:27 schreef Quantic het volgende:
Hoi jongens, ik ga vanmiddag ook mijn ps4 halen, maaarrrr, welke game moet ik er nou als eerste bij halen?
Ze geven de codes al weg, meestal 1 of 2 dagen na je pre-order heb je het binnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:20 schreef utopie het volgende:
[..]
Hoe dan?. Bij bol.com staat bij het artikel
[..]
ah jah. Doet mij herinneren toen ik bf4 pre-order had lopen bij bol.com en toen dat weekend een code kreeg voor battlepacks ofzo. Daarna zo hufterig als ik was de bestelling geannuleerd via mijn bestellingen en toen tijdens een tweede bestelling een nieuwe code gemaild gekregen waarna ik het dubbele aantal battlepacks hadquote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ze geven de codes al weg, meestal 1 of 2 dagen na je pre-order heb je het binnen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef utopie het volgende:
[..]
ah jah. Doet mij herinneren toen ik bf4 pre-order had lopen bij bol.com en toen dat weekend een code kreeg voor battlepacks ofzo. Daarna zo hufterig als ik was de bestelling geannuleerd via mijn bestellingen en toen tijdens een tweede bestelling een nieuwe code gemaild gekregen waarna ik het dubbele aantal battlepacks had![]()
wat is je budget en wat voor soort games vindt je leuk?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:27 schreef Quantic het volgende:
Ik kreeg voor FFXIV ook eerder mijn code binnen, maar helaas moet je dan nog wel wachten tot je hem officieel mag gebruikenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:20 schreef utopie het volgende:
[..]
[..]
Infamous is kort en geen 50 euro waard.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef utopie het volgende:
[..]
wat is je budget en wat voor soort games vindt je leuk?
Zou battlefield 4, Child of Light, Rayman Legends sterk kunnen aanraden
Verder is Infamous 2 en Watch dogs wel oké, maar begint halverwege best te vervelen.
Misschien eens youtube filmpjes bekijken met gameplay of reviews lezen?
Hier nog een handige site met games IGN beoordelingen
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:20 schreef utopie het volgende:
[..]
[..]
quote:Bedankt dat je bij bol.com de game Destiny hebt besteld. Omdat je er zo vroeg bij bent, hebben wij een speciale promocode voor je. Hiermee kan je via Bungie.net/beta deelnemen aan de Beta.
Zijn nu refurbished consoles. Overigens ga ik ook de witte PS4 kopen, alleen Is deze nog nergens te preorderen.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
opsturen naar Sony![]()
Alleen de console btw, nu hopen dat ik een nieuwe compleet terug krijg
Voor mij is Fifa 14 al genoeg maar wil wel een game extra stuk of 2 ... iemand? en ja Fifa 15 ga ik zwz halen en 14 verkopenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef Rickjee het volgende:
als je van fps houdt zou ik BF4 proberen, en eventueel destiny over een paar maandjes. Tomb Raider is ook wel een leuke game!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:59 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Voor mij is Fifa 14 al genoeg maar wil wel een game extra stuk of 2 ... iemand? en ja Fifa 15 ga ik zwz halen en 14 verkopen
Ja, Trialsquote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef jackson het volgende:
Trials dus. Is ook maar 20 Euro trouwensquote:Op maandag 16 juni 2014 16:27 schreef Quantic het volgende:
0 keerquote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Yoo hoevaak had ik gewonnen van jou
dan kan ik niet meer alleen nuquote:Op maandag 16 juni 2014 19:21 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Landen? Clubs? Na wed pls en eten nog
BF4 is wel nice. Destiny nah. Tomb Raider twijfelquote:Op maandag 16 juni 2014 19:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
als je van fps houdt zou ik BF4 proberen, en eventueel destiny over een paar maandjes. Tomb Raider is ook wel een leuke game!
Klopt maar, daar word nog al weinig in gepost. GAM / [FIFA topic] FIFA 15 stukken beter? Hier een link voor de genenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:25 schreef Disker91 het volgende:
Kunnen jullie niet één van de 2 Fifa-topics gaan gebruiken (waarvan één zelfs is aangemaakt voor deze reden) ? Is wel vaker hier gezegd. Is niet erg dat het af en toe gebeurt zo spontaan, maar het zijn meestal 6 post's of meer.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
JA interesse. Super Saiyan TrunksMeer info graag
tomb raider is echt master, kijk maar gameplay op youtube enzo. Ik had hem eigenlijk als impuls aankoop gedaan zonder echt research ofzo en totaal geen spijtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
BF4 is wel nice. Destiny nah. Tomb Raider twijfel
Tomb Raider is een van de beste games van 2013. Als je hem nog niet gekocht had, is het een absolute aanrader voor je PS4quote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
BF4 is wel nice. Destiny nah. Tomb Raider twijfel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |