Niet als ze Battlefield: Hardline en andere dergelijke pre-order games even voor 80 euro er op zetten zoals nuquote:Op zondag 15 juni 2014 22:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Hebben jullie er al aan gedacht om vaker games online te kopen vanuit de store met de nieuwe consoles?![]()
Ik zit er namelijk toch steeds vaker aan te denken. Nieuwprijzen zijn toch wel hetzelfde als nieuwprijzen in de winkels. En daarbij boeien hoesjes en boekjes (als je dat er überhaupt nog bij krijgt) mij niet meer. Ben het ook al jaren gewend op de pc met Steam. Dat werkt echt heerlijk
Oh dat kan ookquote:Op zondag 15 juni 2014 20:36 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
http://www.kabeldirect.nl/optische-toslink-splitter.html
Pre-order voor Destiny plaats ik in de Store, als je in de beta wilt, dan betaal je overal 70 euro. Verder zijn winkels toch vaak nog goedkoper, dus dan ga ik toch liever daarvoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Hebben jullie er al aan gedacht om vaker games online te kopen vanuit de store met de nieuwe consoles?![]()
Ik zit er namelijk toch steeds vaker aan te denken. Nieuwprijzen zijn toch wel hetzelfde als nieuwprijzen in de winkels. En daarbij boeien hoesjes en boekjes (als je dat er überhaupt nog bij krijgt) mij niet meer. Ben het ook al jaren gewend op de pc met Steam. Dat werkt echt heerlijk
In de reguliere winkels kan je ook aan de béta komen door te pre-orderen. Wel van tevoren vragen. Gamemania en bol.com doen hier aan mee.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pre-order voor Destiny plaats ik in de Store, als je in de beta wilt, dan betaal je overal 70 euro. Verder zijn winkels toch vaak nog goedkoper, dus dan ga ik toch liever daarvoor.
I know, maar die zijn even duur. Dan betaal ik het wel van mijn saldo op PSN. Hoef ik helemaal niets te doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:21 schreef Disker91 het volgende:
[..]
In de reguliere winkels kan je ook aan de béta komen door te pre-orderen. Wel van tevoren vragen. Gamemania en bol.com doen hier aan mee.
ik vind een fysieke disc altijd wel fijn, kan je het ook nog weer makkelijk doorverkopen, en in de winkels of webshops is ie altijd wel ergens goedkoop te kopenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:05 schreef Vault-Boy het volgende:
lampies ook goed, kies maarquote:Op zondag 15 juni 2014 22:09 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom dat pisvee achter mijn psn name?
En bedanktquote:Op zondag 15 juni 2014 20:36 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
http://www.kabeldirect.nl/optische-toslink-splitter.html
no problem kerelquote:Op zondag 15 juni 2014 22:31 schreef wdn het volgende:
[..]
En bedankt
Besteld samen met een hdmi kabel en optisch kabel.
waar maak je een probleem van?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Helemaal niks...ieder zijn eigen club.Hoe oud ben je ? 14 ?
http://www.kabeldirect.nl(...)kelaar-3-poorts.htmlquote:Op zondag 15 juni 2014 22:31 schreef wdn het volgende:
[..]
En bedankt
Besteld samen met een hdmi kabel en optisch kabel.
ff dimmen jongenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:36 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ach laat ook maar.Als jij je daar beter bij voelt.
Optische Toslink schakelaar 3-poortsquote:Op zondag 15 juni 2014 22:36 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
http://www.kabeldirect.nl(...)kelaar-3-poorts.html
Deze was nog beter geweest
Ach begin jij ook nog..wat hij erbij zet in de op slaat gewoon nergens op. Kinderachtig gedragquote:
Nice..laat even weten of het goed werktquote:Op zondag 15 juni 2014 23:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Optische Toslink schakelaar 3-poorts
Q Optische Toslink kabel 2,5m
HQ HDMI Kabel 1.4 Verguld 15m
Die gasten zijn 16, ze kunnen er niks aan doenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ach begin jij ook nog..wat hij erbij zet in de op slaat gewoon nergens op. Kinderachtig gedrag
Nee joh, laat lekker gaan wat hij zegt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ach begin jij ook nog..wat hij erbij zet in de op slaat gewoon nergens op. Kinderachtig gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |