Tomb Raider verwacht ik ook wel binnen 1 maandje ofzo voor minder dan 30 euro. Rayman Legends is al een paar keer voor 20 euro langsgekomen bij Zavvi.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Ow nice, thanks voor de heads up. Ik bezit nu nog geen enkele PS4 game, moet ik met meer afwachten?
Daar las ik laatst iets over. Volgens mij moet je dan het rubbertje verwijderen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ps4 kapoet , blijft elke 10 seconden cd ejectenen pakt geen enkele meer
![]()
Maar opsturen en dan voor een nieuwe witte gaan
Je moet de stekker eruit halen als ie aan staat, paar minuten wachten, stekker erin.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
En hij zal het blijven doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
stekker al eruit gehaald, reboot etc , op een dvd hoesje gezet zodat het knopje vrij staat![]()
Allemaal tijdelijke oplossingen, want ff later deed hij het toch weer
heb je er te vaak op gespeeld? Wel slecht van son dat ze n al defect gaanquote:Op maandag 16 juni 2014 12:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
stekker al eruit gehaald, reboot etc , op een dvd hoesje gezet zodat het knopje vrij staat![]()
Allemaal tijdelijke oplossingen, want ff later deed hij het toch weer
Hij deed het bij mij al op dag 3 na de release.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
heb je er te vaak op gespeeld? Wel slecht van son dat ze n al defect gaan
Is altijd bij de eerste generatie van een consolequote:Op maandag 16 juni 2014 12:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
heb je er te vaak op gespeeld? Wel slecht van son dat ze n al defect gaan
Doe ik met je mee Yi, of die normale versie moet je voor 10 eurotjes 2de hands kunnen vinden dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef Yi-Long het volgende:
Over een poosje komt er een 'GOTY' uit van Ass Creed Black Flag, dus mensen die die game willen hebben, kunnen waarschijnlijk beter daar nog even op wachten.
Doe ik persoonlijk wel, in ieder geval.
Jij was toch ook altijd met die witte PS3 bezigquote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
![]()
Al had je 0 games op disc, dit probleem komt ook voor als er geen disc in de drive zit.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb maar één game op disc. Die heb ik er in gestopt toen ik hem kocht en die is er nog niet uit geweest. Ik heb de eject-knop nog niet één keer gebruikt
Dan klopt ik hem af als ik zeg dat ik er nog geen last van heb gehad. Ik heb vooralsnog altijd defecte eerste generatie consoles gehad, hopelijk heb ik er nu eentje die het langer dan 6 maanden volhoudt.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Al had je 0 games op disc, dit probleem komt ook voor als er geen disc in de drive zit.
Altijd verstandig om met mij mee te doenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe ik met je mee Yi, of die normale versie moet je voor 10 eurotjes 2de hands kunnen vinden dan.
Refurbished waarschijnlijk en ik vraag me dus ook af of ze met zekerheid kunnen zeggen dat een vervangend exemplaar niet hetzelfde probleem zal hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
opsturen naar Sony![]()
Alleen de console btw, nu hopen dat ik een nieuwe compleet terug krijg
Iemand die ik ken heeft een refurbished terug gekregen iig. Maar goed, dat is maar 1 persoon natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nu al refurbished, ik mag hopen van niet![]()
Ding is nog geen jaar oud, ik lees verhalen van mensen die alleen de console opgestuurd hebben en een compleet nieuwe set met controller terug kregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |