Zwitserland lette echt niet opquote:Op zondag 15 juni 2014 18:22 schreef Toefjes het volgende:
Fifa doelpuntje: Alleen de aanvaller sprong
Heeft hij ook de giant throw in trait?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er doet wel een SMLENO speler mee, de linksback.
gr gr Stefan
Die is volgend jaar gold en 1 van de beste Bundesliga LBs.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er doet wel een SMLENO speler mee, de linksback.
gr gr Stefan
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Auba genoemd aks nieuwe spits van Roma. Ibarbo en Auba in Serie A teams..dan vergaat de wereld echt.
Nee, ik denk niet dat de wereld dan echt zal vergaan.quote:
Waarom zou Dortmund hem weg doenquote:Op zondag 15 juni 2014 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat de wereld dan echt zal vergaan.
Omdat hij doorgaans zelfs niet goed genoeg was voor de basis terwijl Kuba heel lang geblesseerd is geweest. Of omdat hij ondanks zijn goede start bijna het hele seizoen dramatisch presteerde. Of omdat hij niet mee kan in het combinatiespel. Of omdat hij vanaf de vleugel alleen voor eigen succes gaat en nagenoeg nooit een assist of fatsoenlijke bal geeft. Of omdat ze nu minimaal hetzelfde transferbedrag kunnen krijgen voor een flop?quote:
Beviel zo slecht dat hij maar 30 wedstrijden oid heeft gespeeld afgelopen seizoenquote:Op zondag 15 juni 2014 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dortmund speelt liever met een minder mobiele spits en Auba als winger bevalt niet
Haha Immobile. Mobiele.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dortmund speelt liever met een minder mobiele spits en Auba als winger bevalt niet
Als Kuba niet zwaar geblesseerd was geraakt was dat minder dan de helft geweest natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beviel zo slecht dat hij maar 30 wedstrijden oid heeft gespeeld afgelopen seizoen
Heeft die het zo slecht gedaan dan? Ik heb hem een keer of 10 zien spelen en toen ik hem toch niet echt slecht spelen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij doorgaans zelfs niet goed genoeg was voor de basis terwijl Kuba heel lang geblesseerd is geweest. Of omdat hij ondanks zijn goede start bijna het hele seizoen dramatisch presteerde. Of omdat hij niet mee kan in het combinatiespel. Of omdat hij vanaf de vleugel alleen voor eigen succes gaat en nagenoeg nooit een assist of fatsoenlijke bal geeft. Of omdat ze nu minimaal hetzelfde transferbedrag kunnen krijgen voor een flop?
Genoeg redenen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat de wereld dan echt zal vergaan.
Ja, gewoon matig. Zeker niet het niveau waar Dortmund naar streeft. Nog wel aardig wat goals maar dat zouden de meeste spelers wel halen in die ploeg en op die positie.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die het zo slecht gedaan dan? Ik heb hem een keer of 10 zien spelen en toen ik hem toch niet echt slecht spelen eerlijk gezegd.
Nonsens, hij heeft 2 IF kaarten, dus hij heeft het beter gedaan dan menig ander aanvaller in de bundesliga.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij doorgaans zelfs niet goed genoeg was voor de basis terwijl Kuba heel lang geblesseerd is geweest. Of omdat hij ondanks zijn goede start bijna het hele seizoen dramatisch presteerde. Of omdat hij niet mee kan in het combinatiespel. Of omdat hij vanaf de vleugel alleen voor eigen succes gaat en nagenoeg nooit een assist of fatsoenlijke bal geeft. Of omdat ze nu minimaal hetzelfde transferbedrag kunnen krijgen voor een flop?
Genoeg redenen.
Hoeveel zou die nu moeten kosten 30 miljoen oid?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gewoon matig. Zeker niet het niveau waar Dortmund naar streeft. Nog wel aardig wat goals maar dat zouden de meeste spelers wel halen in die ploeg en op die positie.
Ibarbo speelt nooit op de vleugel in ieder gevalquote:Op zondag 15 juni 2014 18:50 schreef DutchSL het volgende:
Hij zal toch wel een RW kaart krijgen en daar is hij toch minder dan Cuadrado voor een Serie A team.
En Ibarbo zal wel een downgrade krijgen en/of winger worden.
25 miljoen werd genoemd, maar die bedragen slaan vaak nergens op in de media. Dan hebben ze nog zieke winst op hem ook. Denk dat ze met 18 tot 20 miljoen wel tevreden zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel zou die nu moeten kosten 30 miljoen oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |